[SDK] Animacje broni

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez MatrixSTR w 20 Cze 2012, 02:48

Wystarczy otworzyć model w Milkshape, a potem eksportować go do .max. Dalej wiadomo już co z tym zrobić :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Reklamy Google

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez ValkoVer w 02 Lip 2012, 20:15

Mmm dobra to jeszcze takie pytanie - chcę zrobić nową broń wraz z animacją zamiast noża (w milkshape, bo do maxa za nic nie moge poprawnie zimportować), a więc zimportowałem model i animację noża, podmieniłem nóż na swój model i dodałem go do kości wpn_knife. I tu zaczyna się problem - gdy rusze na przykład ramieniem, to cała ręka się rusza, ale podmieniona broń pozostaje na miejscu (z vaniliowym nożem się tak nie dzieje). A więc czy ktoś kto robi(ł) animacje w milku wie, jak "połączyć" ręke z bronia? Tak, szukałem w google, ale jakoś nic nie mogłem znaleźć...
Awatar użytkownika
ValkoVer
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 04 Maj 2012, 04:04
Ostatnio był: 16 Wrz 2014, 17:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez utak3r w 02 Lip 2012, 20:19

Musisz przypisać każdy wierzchołek modelu do jakiejś kości (w przypadku noża wpn_knife). Wówczas wierzchołki (czyli model) będą podążać za ruchem kości. Pamiętaj, aby nic nie zostawić, inaczej będziesz miał poważną deformację.

Pierwszy lepszy z brzegu tutek z google: http://chumbalum.swissquake.ch/ms3d/hel ... Part2.html
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Wheeljack w 02 Lip 2012, 20:50

Animowanie w milku to masakra, wapno i ludobójstwo, więc zamiast się z nim męczyć lepiej będzie wydać 15 tysięcy na mayę i mieć spokój. :E
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Lis 2024, 19:51
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Spyrok w 11 Sie 2012, 20:18

Wheeljack napisał(a):1. Potrzebne będzie
- SDK
- Milkshape
- wypakowana zawartość gry
- lekka znajomość SDK i Milka (jeżeli takiej nie posiadasz czytaj inne tutki)


Chciałem sobie zacząć ćwiczyć edycję modeli.
No to wchodzę na [MOD-PORTAL]. Ściągam sdk- wszystko ok, ale jeśli chodzi o MilkShape- to lipa. Nie ma żadnego linka do pobrania :(. Gdzie na forum jest link do milka ?
Jak wie ktoś w jaki sposób zmodyfikować program acdc.pl tak aby otwierał all.spawn z "czystej gry" (to znaczy bez żadnych patchów) to niech napisze mi na pw. Opcjonalnie może być też podanie innej wersji acdc.pl, która mi otworzy ten spawn. Próbuję zespawnować mutanty, ale mam zamiar nie instalować patchów.
Spyrok
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 16:38
Ostatnio był: 29 Paź 2012, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: -2

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez MatrixSTR w 11 Sie 2012, 20:45


Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Canthir, Spyrok.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [SDK] Animacje broni

Postprzez Spyrok w 12 Sie 2012, 09:48

Linków spora ilość :D . No to ściągam sobie jednego z milkshapów (drugi z listy- licząc od góry), instaluje sdk i milka. Wrzucam pluginy do sdk, a ścieżkę do sdk miałem od razu ustawioną w pliku path. Patcha do sdk mam zainstalowanego- pobrałem z tego linka co jest na początku tematu. Otwieram milka. Chce importować model - klikam import, wyszukuję grę, potem model np mutanta i boooom. Program milkshape przestał działać.

Tylko co mam nie tak:
- milkshape- jest (wersja trial 30 dniowa)
- pluginy +path- są- wrzucone do głównego folderu milkshapa
- w pathu linijka do lokalizacji sdk- jest
- sdk xray- jest
- patch do xray jest

I nic- nie działa. Klikam import, wybieram sobie ogf modelu np: pijawki, ale kiedy go otwieram "program milkshape przestał działać".
O co tu chodzi :?: Mam złe pluginy ?. Pluginy były razem z milkiem- to były 2 pliki dll i path, które wrzuciłem do - głównego folderu z milkiem. A może to kwestia tego że mam vistę ?
Jak wie ktoś w jaki sposób zmodyfikować program acdc.pl tak aby otwierał all.spawn z "czystej gry" (to znaczy bez żadnych patchów) to niech napisze mi na pw. Opcjonalnie może być też podanie innej wersji acdc.pl, która mi otworzy ten spawn. Próbuję zespawnować mutanty, ale mam zamiar nie instalować patchów.
Spyrok
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 11 Wrz 2011, 16:38
Ostatnio był: 29 Paź 2012, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: -2

Poprzednia

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości