Fakty, jakich gra nie potwierdza

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Fakty, jakich gra nie potwierdza

Postprzez tmatrix7 w 29 Cze 2012, 14:04

Mam takie ogólne pytanie:
Czy wszystkie wspominane w Intrach i Outrach lokacje istnieją w grze? Piszę to w tym temacie, bo zastanawiałem się nad światem z CS. Interesuje mnie konkretnie: Czy w jakiejkolwiek części STALKERA da się wejść do fabryki Rostok? A może jest gdzieś ta fabryka, tylko, że trochę nie ogarniam fabuły i po prostu nie wiem, o jakie miejsce chodzi? - bo też tak może być. Powiedzcie jak z tym na prawdę jest i przy okazji, podajcie może jakieś przykłady miejsc, których nie znacie położenia.
Awatar użytkownika
tmatrix7
Stalker

Posty: 60
Dołączenie: 06 Mar 2011, 16:48
Ostatnio był: 11 Mar 2022, 11:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 19

Reklamy Google

Re: Fakty, jakich gra nie potwierdza

Postprzez marcel w 29 Cze 2012, 14:14

Rostok to nic innego jak Bar z SoCa.
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: Fakty, jakich gra nie potwierdza

Postprzez SkullDagger w 29 Cze 2012, 14:42

Sa tu gdzieś tematy chyba o tym, prawie wszystkie lokacje ze stalkerów istnieją na prawde, w mniejszym lub wiekszym stopniu zmodyfikowane.




Trep, to już napisali.
Ostatnio edytowany przez SkullDagger, 29 Cze 2012, 15:52, edytowano w sumie 1 raz
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 13 Wrz 2024, 16:42
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Fakty, jakich gra nie potwierdza

Postprzez Trep w 29 Cze 2012, 15:34

Rostok to jest bar z SOC.
Znajduje się on nad |Wysypiskiem|
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: Fakty, jakich gra nie potwierdza

Postprzez Woland w 29 Cze 2012, 20:10

Nie do końca. Rostok to Bar+ Dzicz*. Wszystko to to po prostu dawne zakłady przemysłowe Rostok, część stalkerzy w większości ucywilizowali- czyli tzw. Bar od tego iż w tej lokacji znajduje się bar 100 Radów i Dzicz- nazwa mówi sama za siebie, to ten obszar którego stalkerzy nie opanowali a przed zagrożeniami z Dziczy chronią Powinnościowcy przy wejściu do Baru od Dziczy i przy wejściu do Dziczy od Baru. Lokacja tylko w Cieniu Czarnobyla jest dostępna.

Jedyna lokacja w grze której padła nazwa a nie pojawiła się w grze to laboratorium z Zew Prypeci- X7/8/9 , coś takiego, nie pamiętam teraz, było to wspomniane w dokumentach z laboratorium w Prypeci.
No, jeszcze nie wiemy co na północ od elektrowni jest a stalkerzy też i tam urzędują, Striełok i chyba Kieł mieli z północnych terenów korzystać w wyprawach do elektrowni (tak Barman w Cieniu coś gadał).

W Cieniu Czarnobyla jest drogowskaz do m.in przy bazie wolności z tabliczką że ta droga prowadzi do Martwego Miasta- lokacja wycięta.

Edycja: i też z Cienia Czarnobyla: pamiętacie tą opowieść czemu w ogóle tak mało naukowców w strefie i żadnych zagranicznych? Nie ma tego miejsca badawczego gdzie byli uwięzieni ci naukowcy a skąd to potem uciekli.

Poza tymi to wszystkie lokacje o których słyszeliśmy w grze- również w grze spotkaliśmy.

*Dawniej miała to być jedna cała lokacja, dopiero później to podzielili na dwie mniejsze.

Za ten post Woland otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tmatrix7, cybo_zeus.
Woland
Legenda

Posty: 1772
Dołączenie: 26 Sie 2010, 11:18
Ostatnio był: 28 Mar 2019, 00:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 10

Re: Fakty, jakich gra nie potwierdza

Postprzez cybo_zeus w 30 Cze 2012, 11:41

Woland napisał(a):


No, jeszcze nie wiemy co na północ od elektrowni jest a stalkerzy też i tam urzędują, Striełok i chyba Kieł mieli z północnych terenów korzystać w wyprawach do elektrowni (tak Barman w Cieniu coś gadał).

W Cieniu Czarnobyla jest drogowskaz do m.in przy bazie wolności z tabliczką że ta droga prowadzi do Martwego Miasta- lokacja wycięta.

Edycja: i też z Cienia Czarnobyla: pamiętacie tą opowieść czemu w ogóle tak mało naukowców w strefie i żadnych zagranicznych? Nie ma tego miejsca badawczego gdzie byli uwięzieni ci naukowcy a skąd to potem uciekli.

Poza tymi to wszystkie lokacje o których słyszeliśmy w grze- również w grze spotkaliśmy.

*Dawniej miała to być jedna cała lokacja, dopiero później to podzielili na dwie mniejsze.

Z tego co wiem nie tylko te lokacje zostały usunięte... Miała być także lokacja, w której mieliśmy jedynie uciekać, zaraz po tym, jak wychodziliśmy (w SoC) z (chyba) X18... Chodzi mi o moment, kiedy armia zwaliła się nam na głowę i mieliśmy uciekać do Kordonu... To dzięki tamtej lokacji mogliśmy jechać samochodem i ominąć armię... Jednak po wycięciu pojazdów stała się ona zbędna i musimy uciekać z Baru - kiedyś razem z Dziczą nazwany Rostokiem, jak już mówiłeś/aś.
Ty mi postawisz, ja Ci postawię - wszyscy będą szczęśliwi :D
Awatar użytkownika
cybo_zeus
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 29 Cze 2012, 10:56
Ostatnio był: 26 Gru 2015, 21:16
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: Fakty, jakich gra nie potwierdza

Postprzez echelon w 30 Cze 2012, 12:27

No, jeszcze nie wiemy co na północ od elektrowni jest a stalkerzy też i tam urzędują


Zdaje się, że w Stalkerze 2 akcja miała mieć miejsce właśnie w tamtym rejonie.

Miała być także lokacja, w której mieliśmy jedynie uciekać, zaraz po tym, jak wychodziliśmy (w SoC) z (chyba) X18.


Lokacja o roboczej nazwie Darkscape. Można na niej pograć w buildzie 2571. Lokacji miało być więcej. Możesz o nich poczytać (i w jakimś stopniu pograć na nich) na buildach. No i jak cię to interesuje to ogarnij temat projektu Lost Alpha (http://www.moddb.com/mods/lost-alpha), jak by to w końcu powstało to byłaby to prawdziwa rewelacja.
Btw, w razie jak by to czytał Soviet: zamknij usta, LA będzie :P
Dlatego - mimo druty, wieże i strażnice
Tam chcemy dotrzeć, gdzie nam dotrzeć zabroniono;
Bezużyteczne, śmieszne posiąść tajemnice
Byleby jeszcze raz gorączką tęsknot płonąć
Nim podmuch jakiś strzepnie chwiejne potylice
Awatar użytkownika
echelon
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Mar 2010, 21:28
Ostatnio był: 30 Kwi 2021, 12:38
Miejscowość: Stalowa Wola
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 41


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości