[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

PROBLEM Oblivion Lost + Arsenal mod rc1

Postprzez Nekko w 06 Cze 2012, 20:49

Witajcie znowu! Mam otóż to taki problem z tymi dwoma modami. Zmieniłem pliki w trader_shop i o to taki crash:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M4/S9, 3063.00 mhz, 104-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 32260 files cached, 5999Kb memory used.
Init FileSystem 3.827624 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2001224 K], reserved[22416 K], committed[73448 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8556 K], process heap[1157 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1838 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 49155 kb, 5707 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:161]: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache(TM)
* GPU driver: 6.14.13.142
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 557 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=325 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard02hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard03hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard04hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass4.ogg
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 107051 K
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [293 ms]
"c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 107295 K
Prefetching objects...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    36583 ms
* [prefetch] memory:  85558Kb
* phase time: 36673 ms
* phase cmem: 183172 K
SERVER: Starting...
* phase time: 229 ms
* phase cmem: 170406 K
SERVER: Loading alife simulator...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 170407 K
Creating new game...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 9125 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16803 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 11043 ms
* phase cmem: 201198 K
SERVER: Connecting...
MaxPlayers = 32
* phase time: 235 ms
* phase cmem: 201198 K
CLIENT: Connecting to localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 201222 K
Opening stream...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 201222 K
Loading CFORM...
* phase time: 7628 ms
* phase cmem: 273905 K
Loading shaders...
* phase time: 844 ms
* phase cmem: 275007 K
Loading geometry...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 2513 ms
* phase cmem: 275410 K
Loading spatial-DB...
* phase time: 5767 ms
* phase cmem: 279314 K
Loading details...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 160 ms
* phase cmem: 279340 K
Loading sectors  portals...
* Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 279481 K
Loading AI objects...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 190 ms
* phase cmem: 279520 K
CLIENT: Spawning...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 1127 ms
* phase cmem: 287667 K
Loading textures...
* t-report - base: 937, 170029 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 12251 ms
* phase cmem: 287667 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 52 ms
* phase cmem: 287667 K
* [win32]: free[1205984 K], reserved[154888 K], committed[736216 K]
* [ D3D ]: textures[180270 K]
* [x-ray]: crt heap[287667 K], process heap[307819 K], game lua[29404 K], engine lua[239 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4738 K], smem[28222 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : m_available_count
[error]Function      : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\id_generator.h
[error]Line          : 92
[error]Description   : Not enough IDs
 

stack trace:

Scheduler tried to update object escape_trader
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 111
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'weapons\ammo\ammo_16x70_buck.ogf'.
 

stack trace:



EDIT: Jakoś sobie poradziłem muszę pousuwać te linijki ammo ,których nie mam. Mam pytanie w jakim gamedata są modele ammo i wszystko inne do ammo? Bo już usuwam ,któryś raz jakiś rodzaj ammo i wątpie aby aż tyle ich nie używano ,ponieważ listę przedmiotów brałem z pliku "trader_buy".
EDIT2: Musiałem usunąc wszystkie amunicje 12x70 ,ale teraz kolejny błąd. Piszę "CLIENT:Synchroninzing" i gra się zacina a log o to taki:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M4/S9, 3063.00 mhz, 102-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 32264 files cached, 5999Kb memory used.
Init FileSystem 6.337250 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2001284 K], reserved[22484 K], committed[73320 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8556 K], process heap[1157 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1838 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 49155 kb, 5707 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:161]: NVIDIA GeForce 6200 TurboCache(TM)
* GPU driver: 6.14.13.142
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 557 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=424 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard02hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard03hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard04hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass4.ogg
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x600
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [297 ms]
"c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"  -nointro
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 93688 K
Prefetching objects...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    39911 ms
* [prefetch] memory:  85574Kb
* phase time: 39998 ms
* phase cmem: 169589 K
SERVER: Starting...
* phase time: 203 ms
* phase cmem: 169820 K
SERVER: Loading alife simulator...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 169820 K
Creating new game...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 9125 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16767 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 11108 ms
* phase cmem: 201108 K
SERVER: Connecting...
MaxPlayers = 32
* phase time: 44 ms
* phase cmem: 201108 K
CLIENT: Connecting to localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 31 ms
* phase cmem: 201148 K
Opening stream...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 201148 K
Loading CFORM...
* phase time: 7432 ms
* phase cmem: 273815 K
Loading shaders...
* phase time: 821 ms
* phase cmem: 274917 K
Loading geometry...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 2498 ms
* phase cmem: 275305 K
Loading spatial-DB...
* phase time: 5562 ms
* phase cmem: 279208 K
Loading details...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 82 ms
* phase cmem: 279250 K
Loading sectors  portals...
* Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 32 ms
* phase cmem: 279391 K
Loading AI objects...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 181 ms
* phase cmem: 279447 K
CLIENT: Spawning...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 1219 ms
* phase cmem: 287681 K
Loading textures...
* t-report - base: 937, 169933 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 12409 ms
* phase cmem: 287681 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 77 ms
* phase cmem: 287681 K
* [win32]: free[1206368 K], reserved[155096 K], committed[735624 K]
* [ D3D ]: textures[180174 K]
* [x-ray]: crt heap[287681 K], process heap[307723 K], game lua[29161 K], engine lua[235 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4737 K], smem[28222 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : m_available_count
[error]Function      : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File          : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\id_generator.h
[error]Line          : 92
[error]Description   : Not enough IDs
 

stack trace:

Scheduler tried to update object escape_trader

Uwagi moderatora:

Takie pytania zadawaj w temacie moda. - Soviet
Image
Awatar użytkownika
Nekko
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 26 Maj 2012, 23:28
Ostatnio był: 11 Sie 2013, 19:01
Kozaki: 0

Reklamy Google

Oblivion Lost 2.2

Postprzez michu47 w 19 Cze 2012, 20:55

Witam. Mam problem z oblivion lost ver 2.2. Zainstalowałem patch 1.0005 (nie wgrywałem poprzednich), ale po włączeniu nowej gry jestem wywalany do pulpitu. Jak by co to wykasowałem wszystkie stare save. Prosze o pomoc :+:
michu47
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 14 Cze 2012, 15:18
Ostatnio był: 04 Lis 2012, 17:05
Miejscowość: Ustka
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: Oblivion Lost 2.2

Postprzez Kpuc w 19 Cze 2012, 21:19

Nad swoim postem masz takie ciekawe literki, przeczytaj to i załącz ''log''
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1813
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 16 Sie 2024, 23:18
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Benekkol w 25 Cze 2012, 19:30

Czy po zainstalowaniu tego moda, muszę zaczynać rozgrywkę od początku, aby aktywować ten mod ?
Benekkol
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 24 Wrz 2011, 19:22
Ostatnio był: 25 Cze 2012, 21:25
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Wheeljack w 25 Cze 2012, 20:32

Tak.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 15:54
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Benekkol w 25 Cze 2012, 20:33

Nie chce mi się pobrać ta modyfikacja, podczas pobierania występuje błąd że nie znaleziono pliku źródłowego. Próbowałem 3 razy i nic.
Benekkol
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 24 Wrz 2011, 19:22
Ostatnio był: 25 Cze 2012, 21:25
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Wheeljack w 25 Cze 2012, 20:39

U mnie wszystko działa, spróbuj na innej przeglądarce.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 25 Wrz 2024, 15:54
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Benekkol w 25 Cze 2012, 21:25

Dobrze udało się wszystko działa :) . Dziękuje za pomoc.
Benekkol
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 24 Wrz 2011, 19:22
Ostatnio był: 25 Cze 2012, 21:25
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Naznaczony221 w 02 Lip 2012, 10:52

Witam.
Ja chciałbym się dowiedzieć o ukrytych broniach w tym modzie gdyż wiem że są ponieważ znalazłem 2 FT200M koło laboratorium X-16.Piszę mi też że u barmana jest jakaś amunicja do jakiegoś karabinu maszynowego typu PKM.Naboje są ale nie mogę znaleźć broni, więc zwracam się z prośbą do graczy którzy przeszli S.T.A.L.K.E.R.-a Cień Czarnobyla z tym właśnie modem "od deski do deski".A i jeszcze jedno czy z tym modem ten freeplay to jest po misji w sarkofagu czy jak??
Pozdrawiam.

PS. za każdą dokładniejszą odpowiedź stawiam kozaczki więc zachęcam do pomocy.
Naznaczony221
Stalker

Posty: 95
Dołączenie: 09 Paź 2011, 14:21
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 23:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Zari w 02 Lip 2012, 10:59

PKM, jeżeli się nie mylę, leży na dachu "budynku z dziurą" w Czerwonym Lesie. Zaraz jak wchodzisz główną bramą do kompleksu, to poszukaj w, lub na, lub w okolicy budynku po lewej.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 602
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 07 Wrz 2024, 14:00
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez marcel w 02 Lip 2012, 13:01

Owszem, freeplay jest po ostatniej misji, ale pod warunkiem, że zobaczysz "prawdziwe zakończenie" - zakładam, że wiesz o co chodzi. Po filmiku zostajesz przeniesiony na, bodajże, północną część mapy, lądujesz na ziemi, między wodociągami po których ganiałeś szturmując sarkofag. Niedaleko powinien znajdować się kontroler imieniem Koshei, teoretycznie szef wszystkich szefów, prawie niemożliwe do ubicia bydlę, w praktyce wystarczyło ciachnąć go kilka razy nożem.
>>> Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. <<< ~ Ernest Scribbler

Za ten post marcel otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Naznaczony221.
marcel
Opowiadacz

Posty: 436
Dołączenie: 31 Lip 2007, 17:48
Ostatnio był: 29 Paź 2020, 15:47
Kozaki: 193

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Lun w 07 Lip 2012, 20:43

I co dalej? Wybrałem dobre zakończenie, przeszedłem przez portale, zabiłem kontrolera. Problem w tym że nie wiem jak się wydostać. Wyjścia zamknięte.
Lun
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 07 Lip 2012, 20:40
Ostatnio był: 04 Wrz 2012, 17:02
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości