Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez Nekko w 04 Cze 2012, 20:08

Witajcie! Mam otóż to dwa pytania:
-pierwsze czy da się jakoś wyciąć bronie z tego moda? tzn. czy ktoś już próbował i podzieli się tym lub poda mi z jakiego moda oni używali (chyba Arsenal ale tam jest tylko 80 modeli a tu jest więcej)
-drugie czy da się włączyć Supermod Pack BEZ tych nowych "high" tekstur? Wtedy aż tak kanciato by mi nie chodziło xd.
Image
Awatar użytkownika
Nekko
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 26 Maj 2012, 23:28
Ostatnio był: 11 Sie 2013, 19:01
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez r_populik w 04 Cze 2012, 21:20

Co do broni to na mod.stalker.pl jest poradnik dotyczący dodawania nowych broni oraz wycinania broni z modów. Próbuj, jak nie będzie szło, to pytaj.
Co do tekstur to zasadniczo możesz spróbować użyć standardowych, tzn. wywalić większość folderów z gamedata\textures oraz folder gamedata\levels. W zależności od tego, co mod dodaje, niektóre tekstury trzeba zostawić, w szczególności tekstury rzeczy niestandardowych (nowe modele npc, kombinezonów, broni, przedmiotów). Na ogół wystarczy zachować foldery, których nie ma w podstawce plus folder act (postacie, kombinezony), items (przedmioty), ui (elementy hud), wpn (bronie), ale wszystko zależy od tego co mod dodaje.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop, Nekko.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez Nekko w 04 Cze 2012, 21:30

Ok dzięki. A czy zamiast wpisywać #include "nazwa_broni" to mogę jeden folder zrobić? Czy muszę osobno?
Image
Awatar użytkownika
Nekko
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 26 Maj 2012, 23:28
Ostatnio był: 11 Sie 2013, 19:01
Kozaki: 0

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez kubekpop w 04 Cze 2012, 21:41

Muszą być osobno. Jak stworzysz katalog /weapons/bronie to wpis w weapons.ltx musi być #include "/bronie/nazwa_broni.ltx" czy jakoś tak. Gdzieś w końcu musi być odnośnik.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez Nekko w 04 Cze 2012, 21:45

Ech... to sporo pracy przede mną broni ponad 80 ale cóż..dzięki :)
Image
Awatar użytkownika
Nekko
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 26 Maj 2012, 23:28
Ostatnio był: 11 Sie 2013, 19:01
Kozaki: 0

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez nelson82 w 07 Cze 2012, 10:38

W zasadzie możesz stworzyć nowy plik ltx w folderze weapons (config) i w tym jednym pliku (nazwijmy go np. "w_newweapons.ltx") umieścić wszystkie nowe bronie, dodatki lub amunicję. Wówczas w pliku weapons.ltx (config/weapons) będziesz musiał uwzględnić tylko ten jeden plik, jak na przykładzie poniżej
Kod: Zaznacz wszystko
#include "delayed_action_fuse.ltx"
#include "w_ak74.ltx"
#include "w_ak74u.ltx"
#include "w_fn2000.ltx"
#include "w_rpg7.ltx"
#include "w_knife.ltx"
#include "w_bolt.ltx"
#include "w_f1.ltx"
#include "w_rgd5.ltx"
#include "w_rg6.ltx"

#include "w_vintorez.ltx"
#include "w_lr300.ltx"
#include "w_mp5.ltx"
#include "w_val.ltx"

#include "w_gauss.ltx"
#include "w_groza.ltx"
#include "w_hpsa.ltx"
#include "w_pm.ltx"
#include "w_pb.ltx"
#include "w_walther.ltx"
#include "w_ups.ltx"
#include "w_fort.ltx"
#include "w_toz34.ltx"
#include "w_svd.ltx"
#include "w_svu.ltx"
#include "w_binoc.ltx"
#include "w_l85.ltx"
#include "w_bm16.ltx"
#include "w_spas12.ltx"
#include "w_wincheaster1300.ltx"
#include "w_mounted.ltx"
#include "w_colt1911.ltx"
#include "w_beretta.ltx"
#include "w_desert_eagle.ltx"
#include "w_sig220.ltx"
#include "w_sig550.ltx"
#include "w_abakan.ltx"
#include "w_g36.ltx"
#include "w_newweapons.ltx"
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez r_populik w 07 Cze 2012, 12:56

No i koniecznie korzystaj z Notepad++, który posiada funkcję zaznaczania (a więc także kopiowania i wklejania) kolumnowego. Oszczędziło mi to wiele pracy przy przeróbkach stalkera.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez kubekpop w 07 Cze 2012, 13:11

A mógłbyś mi powiedzieć, gdzie znajduje się taka opcja? Bo jej nie znalazłem, teraz nie mam dostępu do N++, a chciałbym od razu po dostaniu się do N++ wiedzieć co, gdzie i jak ;)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: Supermod Pack 2.4 - Bronie i tekstury

Postprzez r_populik w 07 Cze 2012, 13:22

Po prostu z wciśniętym altem trzeba zaznaczać.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości