[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 13 Maj 2012, 20:52

Luc, tam gdzie w vanilli CS znajduje się bunkier Sidorowicza. Ładunki to otworzenia drzwi znajdują się w którymś z domów :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lucjusz.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Darkstyx w 14 Maj 2012, 03:50

witam
mógłby mi ktoś wytłumaczyć w jaki sposób dojść do placu maszynowego na bagnach w wersji 2.2, gdziekolwiek się ruszę coś wybucha? proszę o pomoc
Forgotten Past
Awatar użytkownika
Darkstyx
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 04 Lut 2009, 23:36
Ostatnio był: 16 Lut 2017, 03:58
Miejscowość: Pierwsza Stolica
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Gizbarus w 14 Maj 2012, 12:19

Na pewno dostałeś też zadanie, żeby wrócić do Kordonu i tam znaleźć technika, który złoży ci wykrywacz min - musisz wykonać tego questa, albo nie będziesz miał możliwości przejść dalej. Kiedy już będziesz miał to urządzenie, musisz podejść powoli do miny (kucasz + niskie kucnięcie) aby rozbroić kilka pobliskich. Będziesz widział na mini-mapie czy jakieś zniknęły.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez M3Fis70 w 14 Maj 2012, 18:42

Jo ktoś może mi powiedzieć co to za piosenki lecą w radiach przy barach. Np. na Skadowsku, bardzo mnie te piosenki nurtują.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 24 Maj 2012, 08:52

Mam pytanie czy sa dalej jakies misje jak wychodzę z podziemi agropromu. Daje dokumenty łącznikowi. Przechodze dalej wszystkie plansze gry 2-3dni mijają i zadnej misji nie ma. Czyżby tak sie konczy cały mod?? Troche bezzensu :/

Łącznik daje nam artefakt bazyliszek odejmujący promieniowanie az o 100.
Moze u mnie cos sie nie wgrało prawidłowo bo dziwne zeby nie było dalej nic w scenariuszu moda. Jak to jest u Was. Moze ktos juz przeszedł calego SGM 2.2 ?
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Rumcajs93 w 24 Maj 2012, 12:07

Powitać
Mam spory problem z SGM 2.2

Mianowicie jestem na magzynach i mam odeprzeć ataki mutantów - pierwsze 5 ataków ogarniam nieźle - żadnej ofiary wsród ludzi. Natomiast ostatnie dwa niesamowicie trudniejsze - przy pierwszym ataku została rozbita bariera, przy drugim baza świtu - i teraz mam pytanie czy to jest planowany scenariusz czy tylko ja nie daje rady obronić?
Pytam się bo zaraz bo śmierci naczelnika Switu uaktywniło mi się zadanie odnośnie zaoferowania niczyjej już bazy jakiemuś ważnemu stalkowi.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 24 Maj 2012, 15:45

Wszystko jest ok dalej przejmują baze switu nocni stalkerzy :)

Za ten post noisy otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Rumcajs93.
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez sebool112 w 26 Maj 2012, 16:00

Chcę reup Władcy Zony!
Awatar użytkownika
sebool112
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 08 Lis 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 20:03
Miejscowość: Gubin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Soviet w 26 Maj 2012, 16:12

Co się mówi?
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 22:59
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez noisy w 26 Maj 2012, 16:44

Nikt nie doszedl do konca moda 2.2??
noisy
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 09 Mar 2008, 17:00
Ostatnio był: 24 Lut 2013, 20:02
Miejscowość: tomaszówek nad wolbórka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez apg2312 w 26 Maj 2012, 22:38

sebool112 napisał(a):Chcę reup Władcy Zony!

Po pierwsze - chcieć, to sobie możesz :P
Po drugie - w SGM 2.2 spawner jest zaimplemenowany w modzie.
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez walec w 28 Maj 2012, 18:44

noisy napisał(a):Mam pytanie czy sa dalej jakies misje jak wychodzę z podziemi agropromu. Daje dokumenty łącznikowi. Przechodze dalej wszystkie plansze gry 2-3dni mijają i zadnej misji nie ma. Czyżby tak sie konczy cały mod?? Troche bezzensu :/

Łącznik daje nam artefakt bazyliszek odejmujący promieniowanie az o 100.
Moze u mnie cos sie nie wgrało prawidłowo bo dziwne zeby nie było dalej nic w scenariuszu moda. Jak to jest u Was. Moze ktos juz przeszedł calego SGM 2.2 ?


Możesz mi uchylić rąbka tajemnicy i opisać gdzie znalazłeś klucz do tej cholernej kraty w podziemiach bo łażę jak smród po gaciach wte i wewte i nic nie ma. Podobno klucz jest w zwłokach naukowca ale żadnych nie znalazłem.
Z góry dzięki.

EDIT: Rozwiązanie: Przeszedłem na Agroprom przez anomalie przestrzenną zamiast ścieżką oznaczoną żółtym znacznikiem, przez co w podziemiach brakowało zwłok naukowców w których był klucz- taki mały bug...

EDIT: Dzięki Rumcajs93 już opanowałem problem :D :arrowd:
Ostatnio edytowany przez walec 29 Maj 2012, 13:48, edytowano w sumie 2 razy
Image
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości