[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez nelson82 w 05 Maj 2012, 13:45

O, dobrze to wiedzieć, ale w takim razie, jeżeli zabieg który opisałeś, wykonam dla wszystkich magazynków, to problem powinien zniknąć. Chyba, że tylko zdaje mi się, że rozumiem definicję algorytmów :D

Edit: :arrowd: Scigaczowi chodzi o dopisanie tej linijki pod sekcją magazynku
[clip_20_5.7x28_fmj_e_e]:clip_20_5.7x28_fmj_e
W vaniliowej wersji moda, rzeczywiście jej nie ma, a gra z jakiegoś powodu się o nie dopytuje.
Ostatnio edytowany przez nelson82 05 Maj 2012, 14:07, edytowano w sumie 2 razy
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Maj 2012, 13:48

W ogóle nie miałem sekcji którą podałeś.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Chopin96 w 05 Maj 2012, 14:05

Czy można jakoś naprawić walki na arenie ponieważ nie da się ich praktycznie przetrwać przez promieniowanie. Może jakoś wydzielić ten obszar żeby licznik nie skakał do góry jak szalony?
Chopin96
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 07 Sty 2010, 20:04
Ostatnio był: 29 Maj 2014, 13:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Maj 2012, 14:10

JA za to mam dosyć dziwną sytuację. Mianowicie poprzednio byłem na Wysypisku do połowy zdezelowanej kurtce z maską pegaz i było ok. Cofnąłem się do Sida naprawić kombinezon i teraz jak wracam na Wysypisko to okazuje się, że ochrona jest za mała i cały czas łapię promieniowanie. OCB?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Maj 2012, 14:25

Może masz za dużo artów które promieniują? - Poza tym w systemie pogodowym jest coś takiego jak promieniotwórczy wiatr - może to jest przyczyną?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Maj 2012, 14:44

Artefaktów promieniotwórczych nie mam - wszystkie zostawiłem w schowku. Może to ten wiatr...
Wrócę na Kordon i poczekam parę godzin to się myślę wyjaśni.
A propos, gdzie można znaleźć jakiś lepszy kombinezon na Kordonie (o stroju najemnika w wiosce wiem)? Czy może wszystko jest tak jak w vanilli?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 05 Maj 2012, 15:34

Tak jak w vanili - ewentualnie coś w schowkach czasami albo kupić za artefakt. Całkiem dobry jest komb. para z linka który Ci wysłałem na PW
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 05 Maj 2012, 16:17

Nie bardzo właśnie lubię ułatwiać sobie gry. Spróbuję inaczej problem załatwić.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez czeresniaczek1 w 05 Maj 2012, 18:00

Jalkavaki ok próbowałem pomóc .Wie ktoś gdzie poza plikiem outfit i mod_outfit szukać opisów pancerzy do szewskiej pasji doprowadza mnie bieganie i naprawianie kombinezonów.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez jalkavaki w 06 Maj 2012, 02:22

Nie no, te chimery to przegięte są. Rozumiem, że przeciwnik ma być trudny do ubicia, ale do **rwy nędzy żeby wytrzymywała kilkaset postrzałów (cały mój zapas amunicji jaki miałem przy sobie) to już lekkie przegięcie bagiety uważam jest.
Mam zamiar trochę bestyję osłabić, bo to nierealne jest:
Tutaj zmiana
Kod: Zaznacz wszystko
fire_wound_immunity  = 0.045

na większą wartość podniesie czy obniży odporność na postrzał?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 06 Mar 2025, 19:59
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 06 Maj 2012, 02:56

Większa wartość daje niższą odporność. Ustaw ją na 0.15 - dalej będzie trudna ale nie prawie nieśmiertelna.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 06 Maj 2012, 13:57

Jesli mamy doczynienia z elektro chimerą to mamy problem, bo ładunki jakie oddaje podczas przyjmowania strzału są bardzoe dalekie, przygromić ją granatem ręcznym graniczy z cudem. Je zawszcze omijam. O dziwo na normalną chimere wystarczy jedno cięcie nożem. Bynajmniej u mnie tak jest
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 13 gości