przez Warheadcrab w 13 Lut 2012, 10:55
Mam następujących 16 pytań chciałbym by ktoś na nie odpowiedział :
- 1.) Nie otwiera mi Level Editor nowych map z gotowych modyfikacji
- 2.) Jak usunąć spawn mutantów i ludzkich przeciwników z map pochodzących z gotowych modyfikacji
- 3.) Jak usuwać dokładniej anomalie z map
- 4.) Jak zapisywać mapy z zmienionym spawnem
- 5.) Jak umieszczać przeciwników po mapie
- 6.) Jakie są nazwy kodowe żołnierzy specnazu , monolitu , wojskowych ,bandytów , najemników itp.
- 7.) Jak dodawać przeciwnikom broń , amunicje , apteczki , wódkę , kiełbasę, napój energetyzujący stalker , konserwy , chleb , granaty , granaty do granatnika RG-6 (Bulldog'a na przykład) i do granatników podlufowych , ogólnie wszystkie przedmioty
- 8.) Czy mój przyszły mod będzie działał z następującymi mini-modami :
- Prefetch Tweak (v0.01)
- H&K MP5 (SMG który wchodzi do okienka dotychczasowo przeznaczonego na pistolety (broń krótką)
- Gosuke Weapon Mod (realistyczne ładowanie i zachowywanie się SPAS-12 podczas wystrzelenia pocisku)
- Różne bronie z różnych modyfikacji te głównie z dobrą animacją (nie wchodzą w rachubę te animacje z Arsenal Moda bo są wszystkie takie same i kiepskie)
- Endurance Mod (v1.1) Zwiększony udźwig do jakiejś wartości a potem ogranicznik w postaci braku poruszania się
- Stalker Weather Overhauled (v3.1.1. Update) polepszone wrażenie nocy
- przywrócony TOZ 34 , Beretta 92FS (Martha) i Browning HPSA
- (Małe pytanie w którym modzie można było doczepić celownik PSO-1 do AKS-74U (AK-74U) ? )
- 9.) Jak konwertować własne dźwięki by Media Coderze nie było błędów (potrzebne jakieś dodatkowe encodery ?) (chodzi mi o dzielenie ścieżki na lewą i prawą , czy ta metoda dotyczy wszystkich plików ?)
- 10.) Jak spawnować granaty w paczkach , konserwy w paczkach , apteczki i amunicje w skrzynkach , jak zrobić by broń leżała na półce lub na jakimś przedmiocie lub oczywiście zwykle na ziemi
- 11.) Co zrobić by umieścić w miejscu startowym bohatera (np.Naznaczonego) z jakimiś przedmiotami ale z bronią w ręce (ogólnie z przemyślanym ekwipunkiem startowym) ?
- 12.) Jak poprawnie podmienić kiepskie animacje które nie odpowiadają na wybrane , lepsze
- 13.) Jak wyciąć by działało w ShoC'u stary odrzut AKS-74 (taki jest w modzie The Old Feeling)
- 14.) Jak przekonwertować oczywiście po edytowaniu mapy z nowszej wersji silnika graficznego X-Ray Engine ( z następujących części serii - Czyste Niebo i Zew Prypeci)i czym to zrobić jakim kompilerem , kompilatorem itp.
- 15.) Jak zapisać spawn przeciwników by pojawili się na mapach
- 16.) Jak zmienić ilość życia ludzkich przeciwników by były one realistyczne co w oryginalnej te parametry są zbyt wysokie
Ostatnio edytowany przez
Warheadcrab, 26 Kwi 2012, 14:23, edytowano w sumie 1 raz