S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez exid w 22 Kwi 2012, 18:06

diablodevil78 napisał(a):Jakby mieli już robić to MMO to by musieli dużo nowych rzeczy dodać m.in. mutanty, bronie, sprzęt(kombinezony itp.)
artefakty. I zrobić naprawdę dużą mapę.

Jasne, lepiej niech nie próbują i uskuteczniają politykę activision, serwując milion razy to samo z nowa fabułą.
ja widzę OGROMNY potencjał, pod warunkiem ze zostanie to wszystko dopracowane i wymuskane, nic nie jest niemozliwe, gry nie stana w miejscu na poziomie past genów, a to, że proces tworzenia wzrośnie w kosztach, to jak widać na przykładzie Rockstar games nie jest problem- wiadomo, że ich gry kupują miliony graczy, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że seria np. GTA jest rozwijana wciąż o nową mechanike, każda odsłona jest świeża i w stosunku do poprzedniej widać, że nie zostały dodane tylko nowe samochody i bronie.
Porównaj sobie co mogłeś robić w 3 a co już w SA. Różnica (progres) między tymi odsłonami polega przede wszystkim na tym, że rockstar stawia na JAKOŚĆ swoich gier, z szacunku dla graczy nie rzucają co roku nową odsłoną GTA, jak Activision, choćby mogli i zgarnialiby kosmiczne pieniądze.

Stalker w zamierzeniach miał być mega rozbudowaną grą, i będą do tego dążyć, bo w tym tkwi sedno zaje*istych gier.

aha

i masowe MMO z kolorowymi krasnoludkami to nie to samo co klimat Zony, więc ten post
Scorn napisał(a):Czemu zależy wam tak na MMO? Nie mało ich w sieci? Od tych potężnych zrzeszających na prawdę duże grono fanów, po te mniejsze, dopiero startujące. W każdym po świecie gania na prawdę dużo graczy, czy chcielibyście zaludnioną Zonę?

zostaje uhonorowany nagrodą Suchar Awards 2012.
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 22 Kwi 2012, 18:35

Nie mam zbyt dużego doświadczenia w grach sieciowych, ale jak sama nazwa wskazuje, MMO to MASSIVE multiplayer online. Zwykle grają w to setki (tysiące?) osób na jednym serwerze. I sam ten fakt całkowicie dyskwalifikuje Stalkera jako świat do gry MMO. To w końcu strefa zamknięta, ludzi nie może być dużo, bo klimat szlag trafi.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez exid w 22 Kwi 2012, 18:40

nie czepiaj się szczegółów, przecież wiadomo że nie chodzi o przeludnioną Zonę, czy ja to naprawdę muszę tłumaczyć?

Za ten post exid otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Szpagin.
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez paintball_0 w 22 Kwi 2012, 18:51

exid. Chyba wiem do czego zmierzasz: więcej frakcji, do których można by się przyłączyć. ;)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Szpagin w 22 Kwi 2012, 19:02

@exid: to czekam na pomysły, jak wyeliminować problem "przeludnionej Zony". Chcesz mieć MMO, masz tłumy. To jedno z założeń tego typu gier.
Image
Awatar użytkownika
Szpagin
Legenda

Posty: 1187
Dołączenie: 26 Wrz 2009, 11:39
Ostatnio był: 15 Gru 2021, 23:24
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 238

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez exid w 22 Kwi 2012, 19:18

cos 'la Dead Island pasuje idealnie do koncepcji. ktoś już tutaj o tym wspominał.

@paintball- nie wiem czy więcej frakcji, może nawet mniej, ale bardziej zróżnicowane, jak właśnie starsi wędrowcy itd, a nie same militarne. w Zonie właśnie brakuje też normalnych ludzi, tubylców sprzed katastrofy, małych osad wiejskich z ponurymi sekrecikami itd ;)
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Tajemniczy w 22 Kwi 2012, 19:28

Już sobie wyobrażam S2 online :caleb:
"Help jakieś nobowskie monolity stszelajom do mnie pot elektrowniom za pomoc daje 2k RU :/ "
Stalker to Stalker gra FPS a nie MMO a'la Tibia czy WoW. Póki co to bez multiplayera też można sobie w Stalkera pograć a tak to ta gra skończy swój żywot jak CoD-y czyli misje na poziomie dzieci neo z ADHD.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez exid w 22 Kwi 2012, 19:34

Widze masz bardzo duże pojęcie o grach dla dojrzalego gracza. :facepalm: poza tym założenie jest chyba czytelne: grasz z ziomkami swoimi, lub sam. Masz wybór, co cię obchodzi jakiś dzieciak który nie daje sobie rady z grą? przecież połowa ludzi grających DZIŚ w STALKERa ma koło 15 lat i nie wie o co chodzi w fabule a mimo to zakładam że Ty wiesz, jarasz się max koncepcją całej gry. Ta gra jest naprawdę niepowtarzalna i wyjątkowa jak na dzisiejsze standardy, nic sie nie stanie, jeśli autorzy poeksperymentują, jeśli sie nie uda, to powstanie pizdyliard innych części. O to się nie bój. Ważne żeby dać szanse autorom sprawdzić różne rozwiązania, a nóż trafią z tym w dziesiątkę i tytuł cie po prostu wgniecie w podłoge, jak nie, to poczekasz na kolejna odsłonę, bo się chyba nie zabijesz z tego powodu jak jakaś emo ciota? ;)

Za ten post exid otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tajemniczy.
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez KoweK w 22 Kwi 2012, 20:49

Zdecyduj się o czym mówisz: albo o rozgrywce MMO, albo o multiplayerze dla paru osób.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5673
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 03:27
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1477

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez exid w 23 Kwi 2012, 00:22

ws Stalkerze 4 osoby to juz tłok, no ale fakt, chodzi o te pare osób, które grałyby ze sobą na zasadzie MMO. nie skojarzyłem zmaczenia nazwy, chodziło po prostu o kampanie dla więcej niż jednej osoby. Więcej tłumaczyć nie będe, nie dopierdalaj się o to, że użyłem dla przykładu słowa MMO, skoro miałem na myśli pare osób, bo to był skrót myślowy. end of story.

edit (o kozakach) skoro nie wiesz o co chodzi, to wina tylko i wyłącznie twoja, bo mowiłem o tym 100 razy jak to ma wyglądać, posłyżyłem się skrótem MMO dla generalnego przykładu, a widzę że ktoś czyta wszystkie posty wyrywając je z kontekstu, to jest ŻAŁOSNE, nie odwracaj kota ogonem

Za ten post exid otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Gizbarus, KoweK, meJKu, Werewolver.
Awatar użytkownika
exid
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 11 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: 18 Mar 2023, 00:39
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: -5

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Tormentor w 23 Kwi 2012, 11:11

Ja bym chciał, żeby STALKER 2 utrzymał klimat ShoC'a. Graficznie może się nawet nie zmieniać, najważniejsze by była skażona aura i wciągająca fabuła.

A co do samego MMO to jestem sceptycznie nastawiony. Nie widzi mi się to. To tak jakby EA postanowiło zrobić z FIFY platformówkę.
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tajemniczy, exid.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez nismoztune w 24 Kwi 2012, 00:46

Według mnie MMO w świecie S.T.A.L.K.E.R.-a ma spory potencjał. Uważam że GSC powinno pracować nad serią gier S.T.A.L.K.E.R, które, według mnie, powinny być singelplayer'ami, a równolegle nad S.T.A.L.K.E.R MMO. Fajnie by było aby obie serie wzajemnie się przeplatały i wypełniały. S.T.A.L.K.E.R MMO to bardzo trudny projekt, więc dobrze by było aby się z nim nie śpieszyli. Uważam, że na dzień dzisiejszy jest dużo problematycznych spraw, które trzeba dobrze zaplanować i rozwiązać np. przeludnienie Zony. Poniżej podam kilka swoich pomysłów.
Fajną opcją było by aby wejść i zbadać jakieś podziemnie lokacji np. laboratorium z serii X, lub jakiś budynek w Prypeci, trzeba zebrać minimum 4-osobową drużynę. Na pewno trzeba by było dodać kilka mutantów, z z czasem zwiększać tę liczbę. To samo tyczy się anomalii, artefaktów i broni, jedzenia, napitków, detektorów, pda, kombinezonów, celowników, noktowizorów itp itd.
Koleją fajną rzeczą by było, gdy gracze mogli dołączyć do swojej wymarzonej frakcji, a w obrębie frakcji mogli by tworzyć swoje klany. Takie klany po spełnieniu odpowiednich warunków mogły by się stawać samodzielnymi frakcjami. Ważne by było aby te warunki były cholerne trudne do wypełnienia, bo by się wtedy zona zaroiła od kilku osobowych klanów.
Kolejny ciekawy pomysł, który, przyszedł mi do głowy, to aby każdy gracz, który osiągnie jakiś wysoki poziom mógł sobie znaleźć/zająć/wykupić/wybudować (niepotrzebne skreślić) jakąś kryjówkę i ją jakoś tam "umeblowywać", rozbudowywać według własnego widzi mi się.
Gracz który osiągnąłby wysoki poziom mógł zostać legendarnym stalkerem i napisać o sobie krótką notkę.
Jego zdjęcie i fota będzie umieszczona na jakiejś tablicy tablicy sław w swojej frakcji.
Trzeba by było wymyślić jakiś system specjalnych umiejętności np. wyczuwanie emisji, anomalii, artefaktów itp itd.
Do S.T.A.L.K.E.R MMO można dodać naprawdę fajne rzeczy, i stworzyć ekstra grę tylko trzeba ją naprawdę mocno przemyśleć i rozplanować. Uważam,że nie powinna ona powstać w jak najszybciej, bo by wyszedł jeden wielki gniot robiony na kolanie, a S.T.A.L.K.E.R 2 było zwykłym singielplayer'em.

Za ten post nismoztune otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive exid.
Awatar użytkownika
nismoztune
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 18 Paź 2008, 22:20
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 19:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 19

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości