diablodevil78 napisał(a):Jakby mieli już robić to MMO to by musieli dużo nowych rzeczy dodać m.in. mutanty, bronie, sprzęt(kombinezony itp.)
artefakty. I zrobić naprawdę dużą mapę.
Jasne, lepiej niech nie próbują i uskuteczniają politykę activision, serwując milion razy to samo z nowa fabułą.
ja widzę OGROMNY potencjał, pod warunkiem ze zostanie to wszystko dopracowane i wymuskane, nic nie jest niemozliwe, gry nie stana w miejscu na poziomie past genów, a to, że proces tworzenia wzrośnie w kosztach, to jak widać na przykładzie Rockstar games nie jest problem- wiadomo, że ich gry kupują miliony graczy, ale to tylko i wyłącznie dlatego, że seria np. GTA jest rozwijana wciąż o nową mechanike, każda odsłona jest świeża i w stosunku do poprzedniej widać, że nie zostały dodane tylko nowe samochody i bronie.
Porównaj sobie co mogłeś robić w 3 a co już w SA. Różnica (progres) między tymi odsłonami polega przede wszystkim na tym, że rockstar stawia na JAKOŚĆ swoich gier, z szacunku dla graczy nie rzucają co roku nową odsłoną GTA, jak Activision, choćby mogli i zgarnialiby kosmiczne pieniądze.
Stalker w zamierzeniach miał być mega rozbudowaną grą, i będą do tego dążyć, bo w tym tkwi sedno zaje*istych gier.
aha
i masowe MMO z kolorowymi krasnoludkami to nie to samo co klimat Zony, więc ten post
Scorn napisał(a):Czemu zależy wam tak na MMO? Nie mało ich w sieci? Od tych potężnych zrzeszających na prawdę duże grono fanów, po te mniejsze, dopiero startujące. W każdym po świecie gania na prawdę dużo graczy, czy chcielibyście zaludnioną Zonę?
zostaje uhonorowany nagrodą Suchar Awards 2012.