[Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 22 Kwi 2012, 13:41

Tutaj masz moją gamedatę. Tylko z tym kombinezonem. Ściągnij, wypakuj i wrzuć do folderu z grą (Swoją przenieś na chwilę na pulpit). Zacznij nową grę. Kombinezon będziesz miał od razu na sobie i jeżeli po wyjściu z bunkra nadal nie będzie słychać kroków, to ja już niczego nie rozumiem i wracam do swojej jaskini :) . Pozdrawiam.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez mCq w 22 Kwi 2012, 14:22

Nie mam zielonego pojęcia czemu u mnie nie działa, za to twój podmieniony model pod Skórzaną kurtkę tak. W każdym razie wydaje mi się że jakieś soundy się gryzą.

W pliku outfit.ltx dodaję sekcję:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
[test_outfit]:outfit_base
GroupControlSection     = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn                  = "outfit\test_outfit"
;$prefetch              = 32
class                   = E_STLK
cform           = skeleton
visual          = equipments\novice_suit
actor_visual    = actors\hero\nom.ogf

ef_equipment_type       = 3

inv_name                        = outfit_soldier_name
inv_name_short          = outfit_soldier_name
description                     = outfit_soldier_description
inv_weight                      = 3.0
inv_grid_width          = 2
inv_grid_height         = 2
inv_grid_x                      = 0
inv_grid_y                      = 18

full_icon_name          = npc_icon_novice_outfit

cost                            = 1000
slot                            = 6
full_scale_icon         = 0,11          ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň

immunities_sect                 = sect_novice_outfit_immunities

; NO RESISTANCE
burn_protection                                 = 0.1
strike_protection                               = 0.1
shock_protection                                = 0.1
wound_protection                                = 0.1
radiation_protection                    = 0.0
telepatic_protection                    = 0.0
chemical_burn_protection                = 0.1
explosion_protection                    = 0.1
fire_wound_protection                   = 0.1


Następnie do folderu meshes dodaję foldery actors/hero i plik nom.ogf.
Potem to folderu textures dodaję folder act z plikami tekstur pancerza.

Nie sądzę żebym coś robił źle. oO

Ps. Wszystko robione według poradnika z Mod-Portal. Póki co robię żeby działało.
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 24 Kwi 2012, 14:51

Model zapodany przez Wheeljacka jest wg. mnie w porzadku, tzn. gdy wrzucimy model jako kurtkę nowicjuszy (przykładowo) to wszystko działa jak należy, czyli słychać kroki.
Problem zaczyna się w momencie gdy spróbuję model z Clear Sky dodać jako nowy kombinezon do pliku outfit.ltx (config/misc). W tym przypadku, po założeniu kombinezonu nie słychać odgłosów kroków. Dzieje się to tylko i wyłącznie z tym strojem, tj. gdy dodaję inny nowy model, wszystko działa ok.
Nie mam zielonego pojęcia czemu tak się dzieje. Stąd prośba do tych, którzy posiadają na kompie wypakowane "Clear Sky", aby ktoś zapodał plik konfiguracyjny kostiumów z tej gry, może to zbliży nas do rozwiązania.

A może ktoś już miał podobny przypadek? Będę wdzięczny za wskazówki.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez scigacz1975 w 24 Kwi 2012, 15:50

Ułatwię ci zadanie - jak dodajesz ten nowy kombinezon to opisz go tak: (na przykładzie kombinezonu kota)

Kod: Zaznacz wszystko
[novice_outfit]:outfit_base


i dla nowego:

Kod: Zaznacz wszystko
[nowy_komb]:novice_outfit


a dalej wprowadzasz wszystko z configu nowego komba łącznie z nazwą ogf. itp.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 24 Kwi 2012, 16:09

Dodałem kombinezon w poniższy sposób, powinien działać, a jednak...
Kod: Zaznacz wszystko
[nebo_outfit]:monolit_outfit
visual          = equipments\monolit_suit
actor_visual   = actors\hero\nebo.ogf

ef_equipment_type   = 3

inv_name         = npc_outfit_name
inv_name_short      = npc_outfit_name
description         = npc_outfit_description
inv_weight         = 5.0
inv_grid_width      = 2
inv_grid_height      = 3
inv_grid_x         = 10
inv_grid_y         = 16
full_icon_name      = npc_icon_monolit_outfit

cost            = 10000
slot            = 6
full_scale_icon      = 6,11         ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň

immunities_sect         = sect_nebo_outfit_immunities

; LOW RESISTANCE
burn_protection             = 0.5
strike_protection             = 0.5
shock_protection             = 0.6
wound_protection            = 0.4
radiation_protection          = 0.5
telepatic_protection          = 0.0
chemical_burn_protection       = 0.5
explosion_protection          = 0.4
fire_wound_protection           = 0.4

bones_koeff_protection = kombez_mask_damage

[sect_nebo_outfit_immunities]
burn_immunity            = 0.03         ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity            = 0.01
shock_immunity            = 0.03
wound_immunity            = 0.015
radiation_immunity         = 0.00
telepatic_immunity         = 0.00
chemical_burn_immunity      = 0.03
explosion_immunity         = 0.03
fire_wound_immunity         = 0.01

najpierw pomyślałem, że jakiś plik "rozdziela" dźwięki kroków dla poszczególnych kombinezonów, ale nie natrafiłem na żaden trop, co więcej inne nowe kombinezony dodane wg. powyższej metody działają dobrze, tylko z tym jednym modelem jest problem.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez scigacz1975 w 24 Kwi 2012, 16:23

Kod: Zaznacz wszystko
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn          = "outfit\novice_outfit"
;$prefetch       = 32
class         = E_STLK
cform           = skeleton


może gdzieś w tym jest problem :arrowu: - u Ciebie tego nie ma w ogóle.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 24 Kwi 2012, 16:34

Opuszczone linijki, sekcja nowego kombinezonu bierze z kombinezonu monolitu.
Kod: Zaznacz wszystko
[nebo_outfit]:monolit_outfit

To napewno nie tutaj leży problem, sprawdzałem nawet tę opcję.
Dodawałem już nowe kombinezony i zawsze działało dobrze, ale ten wyraźnie nie ma ochoty współpracować... chyba, że dodam go jako,np.
actor_visual = actors\hero\stalker_novice.ogf, albo actor_visual = actors\hero\stalker_killer.ogf, wtedy działa, ale przestaje gdy dodam jakąś nową ścieżkę, jak ta w moim poprzednim poście.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez scigacz1975 w 24 Kwi 2012, 17:18

a spróbuj tak:

Kod: Zaznacz wszystko
actor_visual = actors\hero\stalker_novice1.ogf
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 24 Kwi 2012, 17:56

Nadal nic. Już całkiem zrezygnowany dodałem do gry zupełnie nowy kombinezon wraz z zupełnie nowym modelem
:

Kod: Zaznacz wszystko
[clear_sky_outfit]:outfit_base
GroupControlSection    = spawn_group
discovery_dependency    =
$spawn                         = "outfit\exo_outfit"
$prefetch                   = 32
class                         = E_STLK
cform                         = skeleton
visual                         = equipments\clirsky_light_suit.ogf
actor_visual                = actors\clear_sky\stalker_cs_rukzak_3.ogf

ef_equipment_type       = 5

inv_name                      = clear_sky_name
inv_name_short             = clear_sky_name
description                = clear_sky_outfit_description
inv_weight                   = 7.0
slot                            = 6
inv_grid_width             = 2
inv_grid_height          = 3
inv_grid_x                   = 20
inv_grid_y                   = 21
full_icon_name             = npc_icon_clear_sky_outfit
nightvision_sect          = effector_nightvision_good

cost                            = 30000
full_scale_icon          = 0,11 ;--čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň

immunities_sect          = sect_exo_outfit_immunities
bones_koeff_protection    = kombez_antigas_damage

;-- MEDIUM RESISTANCE
burn_protection                = 0.7
strike_protection             = 0.5
shock_protection                = 0.9
wound_protection                = 0.5
radiation_protection          = 0.5
telepatic_protection          = 0.3
chemical_burn_protection    = 0.8
explosion_protection          = 0.5
fire_wound_protection       = 0.5
;--Âîńńňŕíîâëĺíčĺ:
bleeding_restore_speed       = -0.01
health_restore_speed          = 0.001

additional_inventory_weight    = 170
additional_inventory_weight2    = 170

Efekt? Kombinezon działa, tj. słychac kroki, ale gdy nastepnie "swoim pechowym" modelem zastąpiłem ten ze ścieżki actor_visual = actors\clear_sky\stalker_cs_rukzak_3.ogf, wówczas mam na sobie ten :mad: kombinezon, ale nie słychać kroków.
Jeżeli swoim modelem zastąpię jakiś vaniliowy, wtedy działa dobrze.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez scigacz1975 w 24 Kwi 2012, 18:13

Otwórz unique_items.ltx (config\misc) i na końcu dodaj:

Kod: Zaznacz wszystko
    [nebo_outfit]:stalker_outfit
    visual          = equipments\monolit_suit
    actor_visual   = actors\hero\nebo.ogf

    ef_equipment_type   = 3

    inv_name         = npc_outfit_name
    inv_name_short      = npc_outfit_name
    description         = npc_outfit_description
    inv_weight         = 5.0
    inv_grid_width      = 2
    inv_grid_height      = 3
    inv_grid_x         = 10
    inv_grid_y         = 16
    full_icon_name      = npc_icon_monolit_outfit

    cost            = 10000
    slot            = 6
    full_scale_icon      = 6,11         ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň

    immunities_sect         = sect_nebo_outfit_immunities

    ; LOW RESISTANCE
    burn_protection             = 0.5
    strike_protection             = 0.5
    shock_protection             = 0.6
    wound_protection            = 0.4
    radiation_protection          = 0.5
    telepatic_protection          = 0.0
    chemical_burn_protection       = 0.5
    explosion_protection          = 0.4
    fire_wound_protection           = 0.4

    bones_koeff_protection = kombez_mask_damage

    [sect_nebo_outfit_immunities]
    burn_immunity            = 0.03         ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
    strike_immunity            = 0.01
    shock_immunity            = 0.03
    wound_immunity            = 0.015
    radiation_immunity         = 0.00
    telepatic_immunity         = 0.00
    chemical_burn_immunity      = 0.03
    explosion_immunity         = 0.03
    fire_wound_immunity         = 0.01
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez nelson82 w 24 Kwi 2012, 18:38

Bez efektu. Dajmy sobie z tym spokój, bo i tak nabijamy jedynie postów, a nawet na krok nie zbliżyliśmy się do rozwiązania. Dzięki w każdym razie za poświęcony czas i nerwy :)
@mCq - w tym przypadku jestem za cienki, sorry ;).
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mCq.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Pytanie] Wycinanie kombinezonu.

Postprzez mCq w 24 Kwi 2012, 18:56

Nie ma problemu. I tak wystarczająco się naszukałeś. W każdym razie myślę, że temat powinien pozostać dla potomnych, żeby i oni mogli się dowiedzieć mniej więcej dlaczego to nie gra. A może ktoś znajdzie odpowiedź? W każdym razie dziękuję za pomoc.
Ostatnio edytowany przez mCq, 11 Lip 2012, 20:57, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 18:53
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości