BugTrap i Log - jak to odczytać

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez kubekpop w 15 Kwi 2012, 00:07

Ten drugi mam jak dodaję nowe bronie. Możliwe, ne za dużo ich nadodawałeś, bo ja tak mam czasem. Spróbuj na nowo dodać bronie itp. Czasem pomaga, a czasem niestety nie :(

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez Junx w 15 Kwi 2012, 00:12

Coś przy łączenie "popsułem" mod bez mojego działa normalnie bo sprawdzałem go. Za dnia z tym się pobawię bo w nocy to nie robota już jak człowiek śpiący jest :)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 13:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez maxior92 w 16 Cze 2012, 16:17

Witam i hejqa bo jestem nowy :D

Mam pewien problem ponieważ zrobiłem wszystko tak jak w temacie viewtopic.php?f=48&t=12557 czyli wypakowałem popodmieniałem plik Itx i dodałem nazwę -nonprefetch do linijki. Wszystko działa jak należy..broń znika jak się wychodzi na bagna i wychodzę do windy i nie mogę wczytać save-a.Za każdym razem Wyskakuje mi oto bug log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\bind_stalker.script:552: attempt to concatenate field '?' (a nil value)


dodam że gra jest świeżo zainstalowana i tylko tą komplikacja wgrałem prosze o jakąś pomoc ;)
maxior92
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 16 Cze 2012, 15:50
Ostatnio był: 16 Cze 2012, 16:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 16 Cze 2012, 16:37

Ponieważ w tej kompilacji którą pobrałeś jest ustawiony tzw. Sniper Mode - zasięg widzenia zwiększony do 300 metrów (w standardzie jest 150). Też miałem ostatnio z tym problem i doszedłem dlaczego tak się dzieje. W każdym razie tu masz łatkę. Wypakuj - nadpisz najpierw gamedatę z "default", odpal nową grę aż wyjdziesz na bagna. Wtedy normalnie zapisz i wczytaj ostatni zapis (ja to robię poprzez quicksave). Już powinien się pokazać normalny hud. Chyba że chcesz mieć ten sniper mode to wtedy po zapisie zamknij grę, nadpisz gamedatę z katalogu "włączony" i normalnie wczytaj grę. Ten sniper mode pozwala normalnie używać snajperek - na zasięgu jaki mają przypisany. Jak będziesz miał broń z lunetką to docenisz, minusem jest delikatny spadek fps. A i wyłącz w opcjach gry "pokaż odległość do celu" - podskoczy płynność (czyli fps) - masz tam od razu poprawiony user.ltx (wiesz gdzie go wrzucić mam nadzieję)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez nelson82 w 01 Wrz 2012, 18:45

Czy ktoś może rzucić swoim okiem na mój plik map_spots.xml
Kod: Zaznacz wszystko
<?xml version="1.0" encoding="windows-1251" ?>
<map_spots>

#include "ui\map_spots_escape.xml"
#include "ui\map_spots_garbage.xml"
#include "ui\map_spots_agroprom.xml"
#include "ui\map_spots_darkvalley.xml"
#include "ui\map_spots_bar.xml"
#include "ui\map_spots_military.xml"
#include "ui\map_spots_radar.xml"
#include "ui\map_spots_mp.xml"
#include "ui\map_spots_relations.xml"
#include "ui\map_spots_lchangers.xml"
#include "ui\map_spots_artefacts.xml"


   <ogsm_hide_spot_max>
      <level_map spot="ogsm_crlc_small_max" pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="ogsm_crlc_mini_spot_max" pointer="quest_pointer"/>
   </ogsm_hide_spot_max>
   <ogsm_crlc_small_max x="0" y="0" width="10" height="10" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="633" y="789" width="31" height="31">ui\ui_common</texture>
   </ogsm_crlc_small_max>
   <ogsm_crlc_mini_spot_max x="0" y="0" width="35" height="35" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="633" y="789" width="31" height="31">ui\ui_common</texture>
   </ogsm_crlc_mini_spot_max>

   <ogsm_hide_spot_mdl>
      <level_map spot="ogsm_crlc_small_mdl" pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="ogsm_crlc_mini_spot_mdl" pointer="quest_pointer"/>
   </ogsm_hide_spot_mdl>
   <ogsm_crlc_small_mdl x="0" y="0" width="6" height="6" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="633" y="789" width="31" height="31">ui\ui_common</texture>
   </ogsm_crlc_small_mdl>
   <ogsm_crlc_mini_spot_mdl x="0" y="0" width="18" height="18" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="633" y="789" width="31" height="31">ui\ui_common</texture>
   </ogsm_crlc_mini_spot_mdl>

   <ogsm_hide_spot_min>
      <level_map spot="ogsm_crlc_small_min" pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="ogsm_crlc_mini_spot_min" pointer="quest_pointer"/>
   </ogsm_hide_spot_min>
   <ogsm_crlc_small_min x="0" y="0" width="3" height="3" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="633" y="789" width="31" height="31">ui\ui_common</texture>
   </ogsm_crlc_small_min>
   <ogsm_crlc_mini_spot_min x="0" y="0" width="9" height="9" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="633" y="789" width="31" height="31">ui\ui_common</texture>
   </ogsm_crlc_mini_spot_min>


   <quest_pointer x="0" y="0" width="0" height="0" heading="1" alignment="c">
      <texture x="607" y="65" width="11" height="24" r="250" g="250" b="250">ui\ui_hud</texture>
   </quest_pointer>
   <combat_pointer x="0" y="0" width="0" height="0" heading="1" alignment="c">
      <texture x="607" y="65" width="11" height="24" r="250" g="0" b="0">ui\ui_hud</texture>
   </combat_pointer>
   
   <crlc_big>
      <level_map spot="crlc_big_spot"      pointer="quest_pointer"/>
   </crlc_big>
   <crlc_big_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="730" y="456" width="115" height="115">ui\ui_common</texture>
   </crlc_big_spot>

   <crlc_mdl>
      <level_map spot="crlc_mdl_spot"      pointer="quest_pointer"/>
   </crlc_mdl>
   <crlc_mdl_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="858" y="392" width="62" height="62">ui\ui_common</texture>
   </crlc_mdl_spot>
   
   <crlc_small>
      <level_map spot="crlc_small_spot"   pointer="quest_pointer"/>
   </crlc_small>
   <crlc_small_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" scale="1" stretch = "1">
      <texture x="633" y="789" width="31" height="31">ui\ui_common</texture>
   </crlc_small_spot>

   <blue_location>
      <level_map spot="blue_spot"         pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="blue_mini_spot"      pointer="quest_pointer"/>
   </blue_location>
   <blue_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_icons_mapPDA_persBig_e</texture>
   </blue_spot>
   <blue_mini_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_icons_newPDA_SmallBlue</texture>
      <texture_below r="255" g="255" b="255">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="255" g="255" b="255">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </blue_mini_spot>

   <green_location>
      <level_map spot="green_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="green_mini_spot"   pointer="quest_pointer"/>
   </green_location>
   <green_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_icons_mapPDA_persBig_h</texture>
   </green_spot>
   <green_mini_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_icons_newPDA_SmallGreen</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </green_mini_spot>
   
   <red_location>
      <level_map spot="red_spot"         pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="red_mini_spot"      pointer="quest_pointer"/>
   </red_location>
   <red_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_icons_mapPDA_mark_t</texture>
   </red_spot>
   <red_mini_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_icons_newPDA_SmallRed</texture>
      <texture_below r="255" g="0" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="255" g="0" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </red_mini_spot>


   <eliminate_lager_location>
      <level_map spot="eliminate_lager_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="eliminate_lager_spot_mini"   pointer="quest_pointer"/>
   </eliminate_lager_location>
   <eliminate_lager_spot x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_mapQuest_camp_destroy</texture>
   </eliminate_lager_spot>
   <eliminate_lager_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_sm_mapQuest_camp_destroy</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </eliminate_lager_spot_mini>

   <defend_lager_location>
      <level_map spot="defend_lager_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="defend_lager_spot_mini"   pointer="quest_pointer"/>
   </defend_lager_location>
   <defend_lager_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_mapQuest_camp_defend</texture>
   </defend_lager_spot>
   <defend_lager_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_sm_mapQuest_camp_defend</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </defend_lager_spot_mini>

   <artefact_location>
      <level_map spot="artefact_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="artefact_spot_mini"   pointer="quest_pointer"/>
   </artefact_location>
   <artefact_spot  x="0" y="0" width="32" height="32" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_mapQuest_artefact</texture>
   </artefact_spot>
   <artefact_spot_mini  x="0" y="0" width="11" height="11" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_sm_mapQuest_artefact</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </artefact_spot_mini>

   <kill_stalker_location>
      <level_map spot="kill_stalker_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="kill_stalker_spot_mini"   pointer="quest_pointer"/>
   </kill_stalker_location>
   <kill_stalker_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_mapQuest_stalker_destroy</texture>
   </kill_stalker_spot>
   <kill_stalker_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_sm_mapQuest_stalker_destroy</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </kill_stalker_spot_mini>

   <monster_part_location>
      <level_map spot="monster_part_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="monster_part_spot_mini"   pointer="quest_pointer"/>
   </monster_part_location>
   <monster_part_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_mapQuest_monster_find</texture>
   </monster_part_spot>
   <monster_part_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_sm_mapQuest_monster_find</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </monster_part_spot_mini>

   <find_item_location>
      <level_map spot="find_item_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="find_item_spot_mini"   pointer="quest_pointer"/>
   </find_item_location>
   <find_item_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_mapQuest_item</texture>
   </find_item_spot>
   <find_item_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_sm_mapQuest_item</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_below</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_mini_sn_spot_above</texture_above>
   </find_item_spot_mini>




   
   <level_map_spot_border x="0" y="0" width="36" height="36" alignment="c" stretch="1">
      <texture x="728" y="576" width="51" height="51" r="200" g="200" b="200">ui\ui_common</texture>
      <texture_bk x="633" y="693" width="32" height="32" r="200" g="200" b="200">ui\ui_common</texture_bk>
   </level_map_spot_border>
   
   <mini_map_spot_border x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1">
      <texture x="728" y="576" width="51" height="51" r="200" g="200" b="200">ui\ui_common</texture>
      <texture_bk x="501" y="944" width="15" height="15" r="200" g="200" b="200">ui\ui_common</texture_bk>
   </mini_map_spot_border>

   <user>
      <level_map spot="user_level_spot" pointer="quest_pointer"></level_map>
      <mini_map spot="user_mini_spot" pointer="quest_pointer"></mini_map>
   </user>
   <user_level_spot x="0" y="0" width="32" height="32" alignment="c">
      <texture x="493" y="968" width="32" height="32">ui\ui_common</texture>
   </user_level_spot>
   <user_mini_spot x="0" y="0" width="11" height="11" alignment="c">
      <texture x="504" y="1000" width="11" height="11">ui\ui_common</texture>
   </user_mini_spot>



   <actor_location hint="st_map_actor">
      <level_map spot="actor_level_spot"/>
   </actor_location>
   
   <actor_location_p hint="actor">
      <level_map spot="actor_level_spot_p"></level_map>
   </actor_location_p>

   <actor_level_spot x="0" y="0" width="60" height="60" alignment="c">
      <texture x="730" y="394" width="60" height="60">ui\ui_common</texture>
   </actor_level_spot>
   
   <actor_level_spot_p x="0" y="0" width="60" height="60" heading="1" alignment="c">
      <texture x="794" y="394" width="60" height="60">ui\ui_common</texture>
   </actor_level_spot_p>

   
   <general_wounded_location hint="general_wounded">
      <level_map spot="general_wounded_spot"/>
      <mini_map  spot="general_wounded_spot"/>
   </general_wounded_location>
   <general_wounded_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c">
      <texture x="224" y="64" width="0" height="0">ui\ui_icons_map</texture>
   </general_wounded_spot>
   
   

   
   <anomaly_zone_location hint="anomaly_zone">
      <mini_map  spot="anomaly_zone_mini_spot"/>
   </anomaly_zone_location>

   <anomaly_zone_mini_spot x="0" y="0" width="16" height="16" alignment="c" stretch="1">
      <texture x="1" y="202" width="31" height="30" r="255" g="100" b="100">ui\ui_mp_icon_kill</texture>
   </anomaly_zone_mini_spot>
   
   
   <level_changer>
      <level_map spot="level_changer_spot" pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map  spot="level_changer_spot_mini"/>
   </level_changer>
   <level_changer_spot  x="0" y="0" width="5" height="5" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="728" y="577" width="50" height="50">ui\ui_common</texture>
   </level_changer_spot>
   <level_changer_spot_mini  x="0" y="0" width="15" height="15" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="728" y="577" width="50" height="50">ui\ui_common</texture>
   </level_changer_spot_mini>


   <treasure>
      <level_map spot="treasure_spot" pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map  spot="treasure_spot_mini"/>
   </treasure>
   <treasure_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_mapQuest_gold</texture>
   </treasure_spot>
   <treasure_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_sm_mapQuest_gold</texture>
   </treasure_spot_mini>



   <alife_combat_fight>
      <level_map spot="alife_combat_fight_spot" pointer="combat_pointer"/>
      <mini_map  spot="alife_combat_fight_spot_mini"/>
   </alife_combat_fight>
   <alife_combat_fight_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_mapQuest_gold</texture>
   </alife_combat_fight_spot>
   <alife_combat_fight_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_sm_mapQuest_gold</texture>
   </alife_combat_fight_spot_mini>

   <alife_combat_help>
      <level_map spot="alife_combat_help_spot" pointer="combat_pointer"/>
      <mini_map  spot="alife_combat_help_spot_mini"/>
   </alife_combat_help>
   <alife_combat_help_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_mapQuest_gold</texture>
   </alife_combat_help_spot>
   <alife_combat_help_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_sm_mapQuest_gold</texture>
   </alife_combat_help_spot_mini>

   <alife_combat_attack>
      <level_map spot="alife_combat_attack_spot" pointer="combat_pointer"/>
      <mini_map  spot="alife_combat_attack_spot_mini"/>
   </alife_combat_attack>
   <alife_combat_attack_spot  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_mapQuest_gold</texture>
   </alife_combat_attack_spot>
   <alife_combat_attack_spot_mini  x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture>ui_sm_mapQuest_gold</texture>
   </alife_combat_attack_spot_mini>

   <sleep_pointer>
      <level_map spot="sleep_pointer_spot" pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map  spot="sleep_pointer_spot_mini"/>
   </sleep_pointer>
   <sleep_pointer_spot  x="0" y="0" width="15" height="15" alignment="c" stretch="1" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture r="11" g="178" b="248" x="29" y="532" width="15" height="15">ui\ui_sleep_dialog.dds</texture>
   </sleep_pointer_spot>
   <sleep_pointer_spot_mini  x="0" y="0" width="13" height="13" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="11" g="178" b="248" x="45" y="534" width="13" height="13">ui\ui_sleep_dialog.dds</texture>
   </sleep_pointer_spot_mini>
   














   <debug_stalker hint="invalid hint">
      <level_map spot="debug_stalker_spot"/>
   </debug_stalker>


   <debug_stalker_spot width="3" height="3" alignment="c">
      <texture r="50" g="255" b="0">ui_minimap_point</texture>
   </debug_stalker_spot>
   

   <alife_presentation_monolith>
      <level_map spot="alife_presentation_monolith_spot"/>
   </alife_presentation_monolith>
   <alife_presentation_monolith_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="0" g="255" b="255">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_monolith_spot>

   <alife_presentation_killer>
      <level_map spot="alife_presentation_killer_spot"/>
   </alife_presentation_killer>
   <alife_presentation_killer_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="255" g="0" b="255">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_killer_spot>

   <alife_presentation_ecolog>
      <level_map spot="alife_presentation_ecolog_spot"/>
   </alife_presentation_ecolog>
   <alife_presentation_ecolog_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="255" g="128" b="0">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_ecolog_spot>

   <alife_presentation_military>
      <level_map spot="alife_presentation_military_spot"/>
   </alife_presentation_military>
   <alife_presentation_military_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="255" g="0" b="0">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_military_spot>

   <alife_presentation_dolg>
      <level_map spot="alife_presentation_dolg_spot"/>
   </alife_presentation_dolg>
   <alife_presentation_dolg_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="0" g="128" b="255">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_dolg_spot>

   <alife_presentation_freedom>
      <level_map spot="alife_presentation_freedom_spot"/>
   </alife_presentation_freedom>
   <alife_presentation_freedom_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="0" g="255" b="0">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_freedom_spot>

   <alife_presentation_bandit>
      <level_map spot="alife_presentation_bandit_spot"/>
   </alife_presentation_bandit>
   <alife_presentation_bandit_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="255" g="128" b="128">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_bandit_spot>

   <alife_presentation_stalker>
      <level_map spot="alife_presentation_stalker_spot"/>
   </alife_presentation_stalker>
   <alife_presentation_stalker_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="128" g="0" b="255" >ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_stalker_spot>

   <alife_presentation_actor_dolg>
      <level_map spot="alife_presentation_actor_dolg_spot"/>
   </alife_presentation_actor_dolg>
   <alife_presentation_actor_dolg_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="128" g="0" b="255" >ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_actor_dolg_spot>
   
   <alife_presentation_zombied>
      <level_map spot="alife_presentation_zombied_spot"/>
   </alife_presentation_zombied>
   <alife_presentation_zombied_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="255" g="255" b="0" >ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_zombied_spot>

   <alife_presentation_trader>
      <level_map spot="alife_presentation_monstr_spot"/>
   </alife_presentation_trader>
   <alife_presentation_arena_enemy>
      <level_map spot="alife_presentation_monstr_spot"/>
   </alife_presentation_arena_enemy>
   <alife_presentation_monstr>
      <level_map spot="alife_presentation_monstr_spot"/>
   </alife_presentation_monstr>
   <alife_presentation_monstr_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture r="255" g="255" b="255">ui_minimap_point</texture>
   </alife_presentation_monstr_spot>



   <alife_presentation_respawn_on>
      <level_map spot="alife_presentation_respawn_on_spot"/>
   </alife_presentation_respawn_on>
   <alife_presentation_respawn_on_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="525" y="904" width="32" height="32">ui\ui_common</texture>
   </alife_presentation_respawn_on_spot>
   
   <alife_presentation_respawn_off>
      <level_map spot="alife_presentation_respawn_off_spot"/>
   </alife_presentation_respawn_off>
   <alife_presentation_respawn_off_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="665" y="853" width="32" height="32">ui\ui_common</texture>
   </alife_presentation_respawn_off_spot>



   <alife_presentation_smart_on>
      <level_map spot="alife_presentation_smart_on_spot"/>
   </alife_presentation_smart_on>
   <alife_presentation_smart_on_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="525" y="872" width="32" height="32">ui\ui_common</texture>
   </alife_presentation_smart_on_spot>
   
   <alife_presentation_smart_off>
      <level_map spot="alife_presentation_smart_off_spot"/>
   </alife_presentation_smart_off>
   <alife_presentation_smart_off_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="493" y="968" width="32" height="32">ui\ui_common</texture>
   </alife_presentation_smart_off_spot>


   <alife_presentation_smart_ready>
      <level_map spot="alife_presentation_smart_ready_spot"/>
   </alife_presentation_smart_ready>
   <alife_presentation_smart_ready_spot x="0" y="0" width="0" height="10" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="493" y="968" width="32" height="32">ui\ui_commo0n</texture>
   </alife_presentation_smart_ready_spot>

   <alife_presentation_smart_target>
      <level_map spot="alife_presentation_smart_target_spot"/>
   </alife_presentation_smart_target>
   <alife_presentation_smart_target_spot x="0" y="0" width="0" height="0" alignment="c" stretch="1" scale="1">
      <texture x="493" y="936" width="32" height="32">ui\ui_common</texture>
   </alife_presentation_smart_target_spot>

   <grenade_location>
      <level_map spot="grenade_spot"      pointer="quest_pointer"/>
      <mini_map spot="grenade_mini_spot"   pointer="quest_pointer"/>
   </grenade_location>
   <grenade_spot  x="0" y="0" width="11" height="11" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_beltbut_granade_t</texture>
   </grenade_spot>
   <grenade_mini_spot  x="0" y="0" width="11" height="11" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_new_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture>ui_beltbut_granade_t</texture>
      <texture_below r="0" g="255" b="0">ui_beltbut_granade_t</texture_below>
      <texture_above r="0" g="255" b="0">ui_beltbut_granade_t</texture_above>
   </grenade_mini_spot>

</map_spots>
bo ja chyba jestem już ślepy. Na moje oko wszystko jest w porządku, ale...
Kod: Zaznacz wszystko
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_artefacts.xml] returns [map_spots_artefacts.xml]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : false
[error]Function      : CXml::Init
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 87
[error]Description   : XML file:ui\map_spots.xml value: errDescr:Error reading end tag.
 

stack trace:
Miał już ktoś podobnego loga?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 01 Wrz 2012, 18:58

Błąd "end tag" dotyczy błędnego zakończenia wiersza/sekcji w pliku .xml - Czasami wystarczy brak cudzysłowu lub ukośnika. Pisze coś o 87 linii - otwórz ten plik w notepad++ i sprawdź tę linię.

Edit chyba chodzi o to:

Kod: Zaznacz wszystko
     </grenade_spot>
 


powinno być chyba tak:

Kod: Zaznacz wszystko
     <grenade_spot>
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez nelson82 w 01 Wrz 2012, 19:23

Kod: Zaznacz wszystko
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 87
Linia 87 odnosi się chyba do linijki powyżej, do pliku xrXMLParser.dll w folderze bin, co do sekcji z granatami to jest w porządku. Porównałem ją z oryginalną z AI Tunning Moda i niczym się nie różni. Ten ukośnik na który zwróciłeś uwagę - patrząc na inne sekcje to chyba tak ma właśnie być. Sprawdzę jeszcze plik map_spots_artefacts.xml, może tu leży przyczyna.
----------------------------
edit: Eureka, to co napisałem powyżej raczej się zgadza, a problem tkwił w pliku map_spots_artefacts.xml w którym przeoczyłem jeden wyraz (a więc jednak jestem ślepy). W każdym razie problem już opanowałem, a przy okazji dowiedziałem się czegoś nowego o logach.
Pozdrawiam i przepraszam za zawracanie du... ,tj.siedzenia :D .
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez Spajro w 07 Paź 2012, 11:36

Na początku chciałem zaznaczyć, że nie wiem gdzie umieścić moje zapytanie, a że ludzie tutaj pytają o logi zdecydowałem się na postawienie mojego pytania tutaj. Jeśli jest źle proszę o przeniesienie albo coś w tym stylu.
Zainstalowałem mod "PreSky" (miałem go razem ze Stalkerem Czyste Niebo zakupionym w "Cda"). Niby wszystko jest
w porządku gram sobie z 5-10 min aż tu nagle BUM i BugSplat. Przeczytałem powyższy tutorial i szczerze powiem że nie umiem odczytywać logów, mimo wielu prób nic mi to nie mówi. Liczę że Wy mi pomożecie ;) .
A oto co znalazłem w logu :
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\utils.script:595: attempt to index local 't' (a number value)

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code]. - Wheeljack
Awatar użytkownika
Spajro
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 06 Paź 2012, 22:28
Ostatnio był: 11 Paź 2012, 10:44
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 07 Paź 2012, 13:42

Coś nie tak w skryptach. Ale musiał byś mi podrzucić plik gamedata\scripts\utils.script żeby to sprawdzić. W jakiej sytuacji to się dzieje?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez Spajro w 07 Paź 2012, 15:02

W bliżej nieokreślonej. Ewentualnie można powiedzieć że to jest opóźnione działanie albo otwarcia ekwipunku/pogadania z innym stalkerem lub rozpoczęcia misji. A tego pliku w ogóle nie mam w folderze, może to tego wina?
[EDIT] : Pobrałem jeszcze starsza i tę samą wersję z głównej strony moda tam też nie ma takiego pliku.
Awatar użytkownika
Spajro
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 06 Paź 2012, 22:28
Ostatnio był: 11 Paź 2012, 10:44
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 07 Paź 2012, 17:05

W takim razie problem tworzy inny plik który utils.scipt "czyta" :( - nic nie poradzę. Spróbuj to napisać w temacie moda podając loga.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Spajro.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez Kuskus w 06 Gru 2012, 22:40

Możliwe jest, żeby mod zmienił pliki gry tak, żeby po wywaleniu go gra nie działała? Grając na modzie w pewnym momencie wywaliło mnie, log nie zawiera errora
kończy się na
Kod: Zaznacz wszystko
stack trace:

0023:0D958824 xrGameSpy.dll, xrGS_GetGameID()
0023:056612D4 xrGame.dll
0023:05555EA0 xrGame.dll


Włączając ponownie grę włączają się loga itd. ale jak ma być menu to wywala z tym samym logiem :/

EDIT

To, że nie mod doszedłem po reinstalacji gry. Dalej nie działało. To zacząłem sprawdzać CCleanerem, może jakieś błędne rejestry były czy co, ale też nie.

EDIT 2

Ale ja nie aktualizowałem Windozy.... Ech... Zrobiłem jak powiedziałeś, i dalej nie działało. Zainstalowałem aktualkę do Windozy, zrobiłem to co Ty zrobiłeś no i działa:) Ale ile kurtyzan poszło przy tym to szok :E
Działa więc Kozak się należy! :wódka: :D
Ostatnio edytowany przez Kuskus 07 Gru 2012, 23:36, edytowano w sumie 2 razy
"The only thing we should be afraid of is FEAR"
Awatar użytkownika
Kuskus
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 19 Sty 2012, 22:25
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 19:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości