[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 07 Kwi 2012, 16:06

Ok zapisy kiedy mam kogokolwiek w drużynie nie działają. Co ciekawe w większości nie działały mi zapisy z Jupitera.
Dodatkowo część zapisów typu "przemieszczanie się po obszarze" też nie działa. Musiałem wczytać save z Zatonu.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 07 Kwi 2012, 16:45

Jeżeli masz kogoś w drużynie, i potem wczytasz save to będzie miał ten błąd co jest na wcześniejszej stronie, to jest błąd w modzie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 15 Gru 2024, 03:49
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 07 Kwi 2012, 21:24

@swirekster

Dzięki wielki za wszystkie uwagi - wszystko przeczytałem uważnie i na pewno będzie to miało wpływ na ustawienia.

Sorry, że nie odnoszę się do twoich poszczególnych uwag, ale zasadniczo uważam, że masz w nich rację - więc co tu komentować :)

Oczywiście - jeśli nasunie ci się coś jeszcze to daj znać.

@vandr

Wiem, że do 16 nie ma Aaroe bo gdzieś wyjechał. Plan jest taki, żeby do jego powrotu moja działka była już dawno skończona i testowana.

Kiedy natomiast planuje wypust - nie wiem.

Myślę, że do tego czasu możesz sobie pograć w PGR - będziesz miał 'przedsmak' nowego Misery.
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 08 Kwi 2012, 01:27

Pomyślałem, że ciekawą rzeczą byłaby możliwość wymiany fantami z woskowymi kolegami w Prypeci.
Bo tak to siedzą tylko na tych skrzynkach i opowiadają smutne kawały.

Tak samo smutne i nijakie jest nasze pożegnanie z Włóczęgą. Ot tak- siedzi na krzesełku a zaraz potem znika.
Z zakończenia wiemy jednak, że w Prypeci znalazł podobnych sobie (może ich nawet nawrócił)
Bardzo ciekawe byłoby co jakiś czas spotkanie małej grupki nawróconych monoliciarzy, mogłyby być to spotkania bardzo rzadkie, w tym że samego Włóczęgi nigdy byśmy już nie spotkali. Tak samo miła byłaby zmiana jego dialogu
"ok, oddział jest w porządku, ale bla bla bla"
które powtarza w kółko na jakieś bardziej serdeczne pożegnanie, takie jak u Zulusa (mogłoby się obejść nawet bez dawania nam broni czy fantów).

To samo dotyczy serdecznego Wano. Czułem się świetnie, kiedy przylazł razem z Sokołowem aby wspomóc nas w walce w Bibliotece, za to kiedy przyszedłem do Pralni i stwierdziłem, że Wano, który dotąd uważał nas za zaufanego przyjaciela (ba, ryzykowaliśmy dla niego głowę spłacając jego dług, dodatkowo daliśmy pieniądze na jego kombinezon) po prostu zniknął...

Z Zulusem całość przygody wydaje mi się kompletna: Najpierw razem pijemy, idziemy przez podziemia pełne potworności a potem Zulusa mocno dotyka, że go oszukaliśmy. Kiedy natomiast pomagamy mu odpędzić się od snorków w ruinach szkoły a ten dziękuje nam i potem jeszcze żegna się serdecznie. Ja, jako gracz czułem, że naprawdę było warto poświęcić czas.

Z innymi za to czułem się jak kompletny frajer :|

Edit: Wszystkim bohaterom, którzy idą z nami podziemiami Jupitera dałbym możliwie jak najwyższy status rangi, zważywszy na trudniejsze potyczki z monolitowcami oraz zombie, które podnoszą się nawet po zbombardowaniu ich napalmem.

Następny pomysł: co jakiś czas w Zatonie (blisko bramy niedaleko tartaku i to tylko o jakieś godzinie w nocy)powinien pojawiać się wojskowy, u którego dostawalibyśmy jakieś skromne zaopatrzenie:
-Strzykawkę z substancją Rebirth
-fajki
-apteczkę
-leki przeciwpromienne
-baterie
Sprawiłoby to, że mielibyśmy jakąś świadomość, że dowództwo stara się jednak pomóc swojemu agentowi w Zonie, ale znowu pomoc ta nie byłaby jakaś super wielka, żeby nagle nie stać się bogaczem.

Teraz trochę o bateriach: Przez całą grę użyłem ich tylko raz i to całkiem przypadkowo.
Nasza latarka i noktowizor zjadają energię w zbyt małym stopniu, żeby w ogóle byłą jakaś potrzeba zaopatrzyć się w źródło energii. (W realu noszę ze sobą parę małych baterii do mojej latarki, bo trochę jej używam)
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Hexak w 08 Kwi 2012, 16:49

Przydała by się też dodanie nowych zadań lekkie zmienienie fabuły i możliwość dołączenia do frakcji. ;)
Awatar użytkownika
Hexak
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 10 Wrz 2011, 09:49
Ostatnio był: 20 Lis 2013, 18:48
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 08 Kwi 2012, 17:33

Czy ten mod bardzo obciaża komputer?
Z opisu wynika ze tak, pytam bo nie wiem czy pobierać.
Da sie jakoś zostawić stare brzydkie tekstury tego co nie jest nowe( nowe bronie itp. jeśli są) ?
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez r_populik w 08 Kwi 2012, 19:36

Co do tekstur to jasne że się da. Porównaj tylko tekstury z moda z tymi z oryginalnej gamedaty i zostaw te co się powtarzają.

EDIT Ale wtedy mod bardzo dużo traci. Ja na ogół robię w drugą stronę, tzn. do mojego gameplaya dodaję oprawę wizualno-dźwiękową z Misery. Bo jeżeli chodzi o gameplay i AI to Misery jest wg mnie bardzo mizerne.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 10 Kwi 2012, 13:45

Wie ktoś jak zmienic udxwig postaci w MISERY? wybrałem postać która dzwiga tylko 30kg, chcialem to zmienić na 45 ale w pliku actor.ltx jest tylko max item weight a to nic nie daje.


edit.


Jak zmniejszyć hp, lub zwiększyć zadawane obrażenia zombiakom? Troche przesadzone to, zwykłym kałachem po bani trzeba troche łusek stracić.
Szukałem w plikach z zombie ale ni znalazłem
Ostatnio edytowany przez SkullDagger 11 Kwi 2012, 16:14, edytowano w sumie 2 razy
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez kubekpop w 10 Kwi 2012, 13:53

Poszukaj jeszcze max_walk_weight. I w system.ltx wyszukaj max_weight i tam też zmień.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez HaijTaczi w 11 Kwi 2012, 19:09

Dobrze by było jakby naprawili to co powoduje te bugtrapy , przy wczytywaniu save po uformowaniu własnego oddziału :| , możliwość dołączenia do frakcji i nowe zadania od dowództwa tej frakcji . :P
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 12 Kwi 2012, 14:14

SkullDagger napisał(a):Jak zmniejszyć hp, lub zwiększyć zadawane obrażenia zombiakom? Troche przesadzone to, zwykłym kałachem po bani trzeba troche łusek stracić.
Szukałem w plikach z zombie ale ni znalazłem


Skull, znajdź w pliku zombie.ltx czy jak mu tam linijkę fire_wound_immunity - odpowiada za odporność na obrażenia zadawane bronią palną, myślę że o to ci chodzi. Im mniejsza wartość, tym mniejsza odporność na kule. Porównaj z innymi postaciami i ustaw jakąś sensowną.

...choć tak szczerze nie zauważyłem ogromnych problemów z zabijaniem zombie, nawet ze zwykłym GSh-18 w ręce - celując w głowę zazwyczaj wystarczają max 2 strzały.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 12 Kwi 2012, 14:29

Gizbarus napisał(a):
SkullDagger napisał(a):
Im mniejsza wartość, tym mniejsza odporność na kule.


Nie aby na odwrót? :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości