[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 04 Kwi 2012, 15:16

Wrócił Smoq2, wracam i ja :D

Nie będę mówić jak niedobre dla naszej psychiki jest ciągłe granie w jedną pozycję więc przez ten czas pomęczyłem wiele gier (jakoś 3 dni od ostatniej wypowiedzi smoq'a przerwałem walkie w zonie na rzecz SPORE, Fable, Fallout, Jedi Knight 2 idt.) ale czasami nie warto się męczyć.

Smoq'u tylko pamiętaj, żeby kopię instalek TWF włożyć do święconki :D może to ułatwi Ci pracę!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smoq2.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 04 Kwi 2012, 21:16

To ja wpadne z pomysłem ułatwienia gry.
Mianowicie wsyzscy widzimy że Dzik ma 4 kopyta, mięsacz dwoje oczu, a burer, czy nibyolbrzym dwie łapy. Może dałoby coś zaczarować tak aby ubita kreatura miała odpowiednią ilość "wartościowych elementów" w sobie.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gizbarus w 04 Kwi 2012, 21:22

Hm, w sumie to wygodne dla samotnika - na początku gry bez przynależności do żadnej frakcji w ten tylko sposób zdobywałem kasę... Używałem tylko TOZ-a i ewentualnie pistoletu :wink:

Jednak z drugiej strony - w ten sposób można za szybko zarobić masę pieniędzy. Sam wiem, że wystarczyło nasłać na grupę stalkerów kilka mutantów, żeby mieć ruble na parę apteczek/magazynków etc. A co, gdyby ilość części ciała była większa/dostosowana do norm unijnych? Może wtedy zbyt łatwo wpadałaby nam kasa.

Choć to może tylko moje spekulacje - jak Smoq to zmieni, to nie będzie mi to chyba AŻ tak przeszkadzać :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 04 Kwi 2012, 21:46

Jak by można było to ustawiać w ustawieniach TFW to mi to nie przeszkadza... Ale inaczej...
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Kwi 2012, 23:17

Mogę zrobić po 4 kopyta dla dzika :) Ale wtedy podzielę wartość jednego kopyta przez 4 :P :E Ciężkości kopyta nie zmienię, bo przecież takie kopyto nie może ważyć 1/4 swojej rzeczywistej wagi :E Czyli wyjdzie na to, że będzie trzeba nosić więcej szmelcu za tą samą cenę. :E Zawsze można też zmienić nazwę przedmiotu z "Kopyto dzika", na "Kopyta dzika" oraz jakoś upchnąć do ikony jej powielony obraz 4 razy. :E Rozwiązań mnóstwo. :E

A tak na poważnie... To chcecie aby zrobić coś takiego? Nie jest to jakoś strasznie trudne.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 04 Kwi 2012, 23:31

Mnie to wszystko jedno. Skoro w sumie wyjdzie na to samo, to może niech zostanie jak jest. Trudniej będzie o zadania typu Zdobądź kopyto dzika. A im trudniej, tym więcej zabawy :) W S.T.A.L.K.E.R.ze jest sporo nielogicznych rzeczy, więc to uchodzi w tłoku. Ja od jakiegoś miesiąca ponad nie ruszałem TFW poza wyjmowaniem z niego plików do mojego moda :E Jak skończę, to coś pogram z TFW :)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 05 Kwi 2012, 00:03

Mi też to obojętne.A tu mały FAIL. Gdy zaatakowałem posterunek wojskowych nadleciał helikopter, a wojskowi ukrywali się jak stalkerzy i nie reagowali na to, że gineli jeden po drugim troche smiesznie to wyglądało. :) Niestety nie mam screenshota :(
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 05 Kwi 2012, 09:12

No to troszkę dziwne że wojskowi się chowają przed helikopterem jak zwykli stalkerzy tyle że jak się ruszą to do nich nie strzela. Moim zdaniem ten mały helikopterek za wysoko lata. Leci tak wysoko że pociski z mojego Akm 74/2U
go nie trafiają a na mnie spadają odłamki.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez gosciu121 w 05 Kwi 2012, 09:33

Hm... Ja trafiałem i zniszczyłem jednego :x masz najnowsza wersje? :S
Awatar użytkownika
gosciu121
Stalker

Posty: 150
Dołączenie: 07 Sty 2010, 21:32
Ostatnio był: 12 Wrz 2014, 08:46
Miejscowość: Чернобыльская АЭС
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 05 Kwi 2012, 09:42

Smoqu to ja siałem defetyzm o tym, że nie przeczytasz tych zgłoszeń błędów. Po 3 kroć kajam się.
Co do kopytek to uważam, że bez sensu zmieniać coś co jest dobre. Choć z chimery miałbym 3 mózgi czyli pełne kieszenie rubli co jest kuszące, ale mało praktyczne bo przecież mają dojść PDA dla Pawłowa.
Ja próbowałem kolaborować z CoPem w chwili zwątpienia ale jest brzydki mało się w nim dzieje i... nie ma do niego TFW, więc znudził mnie po godzinie.

Alleluja bracia!!
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 05 Kwi 2012, 14:00

@UP

Bo ten kogo jakże wciągneły wojny frakcji i taki free play.Nie ruszy Call of Pripayt ^^
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Prif w 05 Kwi 2012, 17:03

Wracając do kwestii dodania Rostoku, mój pomysł na ten obszar wygląda tak: miałby to być obszar dostępny tylko dzięki przewodnikowi ze Składu, żadnych normalnych przejść. Dodatkowo przewodnik dostawałby tę opcję w okienku dialogowym dopiero po uzyskaniu questa od kolesia ze Składu. Po wejściu do Rostoku przewodnik by na nas czekał dopóki nie wykonamy questa (zakładam, że sprawa z brakiem siatki AI, polega na tym, że oddziały nie mogą wchodzić/wychodzić na/z teren obszaru, ale spawn mutków/stalkerów w jego obrębie dalej jest możliwy). Sam quest polegałby na odnalezieniu jakiegoś stalkera i odstawieniu go na obszar, na którym czeka na nas przewodnik. Trudność polegać by miała na tym, że Rostok byłby zasiedlany codziennie 3 krotnie większą liczbą mutantów niż inne obszary, oraz ewentualnie paroma oddziałami zombie, a obszar na którym miałby czekać na nas zagubiony stalker znajdowałby się gdzieś po przeciwnej stronie mapy niż przewodnik. Jako historyjkę do questa można by podać coś w stylu "jakiś żółtodziób szukał artefaktów w nieuczęszczanej części Zony i przez przypadek zawędrował do Rostoku. Mutki tam mają swoje gniazda więc nikt tam nie zagląda, zbyt niebezpiecznie, a koleś ma 3 magazynki amunicji i radio z bateriami na wyczerpaniu. Przyprowadź go całego i zdrowego zanim stracimy z nim kontakt."

Prif
Wygnany z Zony

Posty: 57
Dołączenie: 07 Lut 2011, 20:48
Ostatnio był: 05 Sie 2013, 15:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości