[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 03 Kwi 2012, 18:48

Smoq mam do ciebie pytanie które mnie trochę meczy ^^

Czy przywrócicie/dodacie stare/nowe lokacje? np : Rostok
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 03 Kwi 2012, 18:51

Ja też się zgadzam ze @smoqiem. Do moddowania trzeba mieć chęć. Na siłę się nie da.
A tak nawiasem mówiąc to zacząłem robić AF3 z myślą o tym, że sobie pogram w jeszcze ładniejszego CoP-a. I co? Od czasu jak go zrobiłem to nie grałem w żadnego Stalka (tak, żeby czegoś nie testować) ani minuty :P
Chociaż moja żona twierdzi, że gram non-stop. Niestety odpalanie nowej gry co 5 min, żeby sprawdzić czy coś działa nie można nazwać graniem.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smoq2.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 23:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Eleventh w 03 Kwi 2012, 18:53

Witam !
Wczoraj postanowiłem sobie ściągnąć tego oto zacnego moda, a dziś jak wróciłem z szkoły postanowiłem go przetestować.

Po rozpoczęciu gry doznałem takiej małej dezorientacji, ponieważ obudziłem się w nocy podczas burzy, a w tle było słychać było jęki mutantów lub innych cudacznych stworzeń. :)
Większość podoba mi się fabuła jest średnia, ale czego wymagać od takiego moda skoro jest nastawiony na wojny frakcji. Nie zwykle dobrą sprawą jest dodanie nowych (starych) mutantów.

Na początku rozgrywki rzuciła mi się w oczy jedna ważna rzecz, a mianowicie ilość FPS. Moda mam zainstalowanego na komputerze w wersji podstawowej z AtmosFear i byłem mile zaskoczony, bo teraz jak gram to nie mam ścinek, a na dodatek na obrazie wyświetla mi się większa ilość FPS. Dla porównania S.T.A.L.K.E.R Clear Sky z modem Random Mod grałem od 10 do 35 klatek na sekundę, a teraz minimum wynosi 24 klatki, a nie kiedy w dzień mam po 35 klatek. Nocą dawniej miałem po 35, teraz mam po 50. Pomimo tego gdy wchodzę w anomalię to doznaję lekką "zawieszkę" na około 0,5 sekundy. Oczywiście gram na pełnym oświetleniu dynamicznym DX9 ze wszystkimi suwakami przeciągniętymi do końca, oprócz gęstości trawy (minimum) i wygładzania krawędzi, które mam ustawione.

Innym moim obiektem zainteresowania jest system A-life... Tu sprawa wygląda bardzo dobrze jak dla mnie. Oczywiście pewnie są jakieś niedoskonałości np. Idący Stalker idzie wprost na pseudo-giganta, który mknie ku niemu. :)
Oczywiście nie mogę o tym zapomnieć, że w ciągu dwóch godzin grania zaliczyłem dwa razy poważne zawieszenia komputera, a dokładniej gra nie odpowiadała. Do wszystkiego dochodziło około 2 minuty po wczytaniu mapy/ zapisu.

Osobiście mod bardzo mi się podoba. Przede wszystkim mod nadaje takiego klimaciku grozy i jest to w końcu coś "innego" ale w dobrze obranych klimatach S.T.A.L.K.E.R'a. :)

Moja konfiguracja komputera :
:

- GPU - GeForce 9600 ~512Mb
- CPU - AMD Atholn Dual Core 2,75 MHz +5200
- RAM - DDR2 667 Mhz 4 gb
- OS - Windows 7 64 bit Enterprise
- resolution - 1440x900
Awatar użytkownika
Eleventh
Tropiciel

Posty: 202
Dołączenie: 15 Cze 2011, 16:07
Ostatnio był: 18 Lis 2020, 12:05
Miejscowość: Opalenica
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 77

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trojanuch w 03 Kwi 2012, 19:03

A tak nawiasem mówiąc to zacząłem robić AF3 z myślą o tym, że sobie pogram w jeszcze ładniejszego CoP-a. I co? Od czasu jak go zrobiłem to nie grałem w żadnego Stalka (tak, żeby czegoś nie testować) ani minuty :P


Hehe - tak tak, każdy dąży do tego momentu kiedy wreszcie będzie mu się grało tak jak powinno, przy czym w tym momencie grać się już nie chce :)

Ja w SWO w końcu nie grałem *nigdy* lol - w końcu trzasnąłem drzwiami stwierdziłem że no more ;)

Mówi się, że gry mocno uzaleźniają - mówią tak ludzie którzy nie robili modów do Stalkera...
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 03 Kwi 2012, 19:55

Na wieść o zamknięciu GSC i zakończeniu prac nad S.T.A.L.K.E.R. 2 przeżyłem załamke, później pomyślałem, że smoq2 też to czyta i pewnie "baterie" rozładują mu się całkiem, wtedy następna załamka . A on wraca cały i zdrów co czyni zakończenie prac nad TFW przed końcem świata coraz bardziej prawdopodobne ;)

Jak już jesteś Smoq2 zerknij, czy w pliku "weapon_tiers" przy "killer_tier7" mają być te średniki przed każdym karabinem, bo chyba powoduje to, że ów najemnik w ogóle nie ma broni, tak ma być ??
:

Sprawdzałem to wpn_rg-6 i już myślałem, że NPC'y mogą używać "bulldogów" ale biegali bez jakiejkolwiek broni, co to by była za rzeźnia ;)
Kod: Zaznacz wszystko
[killer_tier6]

;primary_weapons
wpn_sig550      = ammo_5.56x45_ap, silencer, 20, launcher, 20, scope, 20
wpn_spas12      = ammo_12x70_buck
wpn_g36         = ammo_5.56x45_ap, launcher, 20
wpn_protecta      = ammo_12x70_buck
wpn_sig550_sniper   = ammo_5.56x45_ap
wpn_psg1      = ammo_7.62x51_nato

;secondary_weapons
wpn_desert_eagle   = ammo_11.43x23_hydro
wpn_sig220      = ammo_11.43x23_hydro, silencer, 20

grenade         = grenade_f1


[killer_tier7]

;primary_weapons
;wpn_sig550      = ammo_5.56x45_ap, silencer, 20, launcher, 20, scope, 20
;wpn_spas12      = ammo_12x70_buck
;wpn_g36         = ammo_5.56x45_ap, launcher, 20
;wpn_protecta      = ammo_12x70_buck
;wpn_sig550_sniper   = ammo_5.56x45_ap
;wpn_psg1      = ammo_7.62x51_nato
wpn_rg-6      = ammo_vog-25

;secondary_weapons
wpn_desert_eagle   = ammo_11.43x23_hydro
wpn_sig220      = ammo_11.43x23_hydro, silencer, 20

grenade         = grenade_f1

P.S.Dziwne moja żona też mówi, że cały czas gram a ja tylko chce się czegoś nauczyć i sprawdzam to i owo :E
Ostatnio edytowany przez duty, 03 Kwi 2012, 20:10, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 03 Kwi 2012, 19:58

NPC u mnie używali RG-6'tek jak i RPG-7 bez żadnych problemów, ale RPG-7 odradzam dodawać do frakcji bo frakcyjni słabo celują, a jeden zły strzał i taka rakietka jest w stanie zabić cały oddział, a nawet samego gracza.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 03 Kwi 2012, 20:15

Przecież NPCe w TFW nie mogą używać granatników i wyrzutni rakiet... Wyjątkiem jest RPG (NPC używają go do zestrzeliwania helikopterów).Po za tym chyba nie można używać tych broni...Czyżbym się mylił?
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Kwi 2012, 20:15

@ trojanuch - Heh, ja w TFW gram. Tak w zasadzie jest to jedyna wersja Stalkerowego świata, którą włączam. :E Tylko właśnie jest ten problem, że zagram 5 min. I dalej już mi się nie chce, bo jak przez tydzień dodaję jakiś bajer. To na widok budzenia się na wierzy ciśnień mnie mdli. :D

@ duty - Hmm, nic nie wiem o zamknięciu GSC. Z tego co pamiętam, to jak chowałem dysk CS do szafki GSC jeszcze oddychało. Ich stronka też wygląda normalnie, więc nie wiem o co biega. Tak czy inaczej, jak dla mnie to szkoda byłoby mi tylko fajnego studia. Osobiście na S2 nie czekam. :)
Co do twojego zapytania o bulldoga, to jest to błąd. Testowałem jak NPC się z nimi zachowują, ale niestety, rezultaty testów nie były tym co oczekiwałem. Później najzwyczajniej zapomniałem zmienić akuratnie tą sekcję do poprzedniego stanu.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez duty w 03 Kwi 2012, 20:15

Rumcajs93 napisał(a):NPC u mnie używali RG-6'tek jak i RPG-7 bez żadnych problemów, ale RPG-7 odradzam dodawać do frakcji bo frakcyjni słabo celują, a jeden zły strzał i taka rakietka jest w stanie zabić cały oddział, a nawet samego gracza.

Dodałeś to NPC frakcyjnym nie towarzyszom ? Dziwne u mnie jak dodam dla frakcyjnych bulldoga to nie mają nic w rękach. Znowu o czymś nie wiem :(
GSC - http://stalker.pl/2012/04/01/gsc-zamkni ... anulowany/

To było 1 Kwietnia, o h.... i to był Prima Aprilis dałem sie nabrać :facepalm:
Awatar użytkownika
duty
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 27 Lut 2011, 22:29
Ostatnio był: 15 Cze 2015, 18:31
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 27

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 03 Kwi 2012, 20:34

To było Prima Aprilis, nawet już jest tam napisane :E :E :E
Proponuję, żeby do TFW dodać Rostok. Byłby pod kontrolą samotników.
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kenzelek w 03 Kwi 2012, 20:44

Przecież ja już się spytałem o Rostok itp...

Nie uzyskałem odpowiedzi..
Kenzelek
Stalker

Posty: 103
Dołączenie: 24 Mar 2012, 19:48
Ostatnio był: 31 Mar 2020, 14:49
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 03 Kwi 2012, 20:45

No ale kolego dodanie rostoku zakłóciło by wojny frakcji.
Wolność atakując bandytów musiały by przejść przez to terytorium, ale i bandyci musieli by zasuwać przez bar na magazyny - to spowodowałoby liczne walki na terytorium Rostoku lokacja zamieniła by się w jedno wielkie pole bitwy, dodając do tego mnogość zabudowań walki będą ciągnęły się przez wieczność. Ale należy pamiętać że z Rostoku było równie wyjście na Jantar poprzez Dzicz.

Efektem byłoby działanie na terytorium baru 3 wrogich frakcji, i gdzie tu znaleźć miejsce na chwilę odpoczynku?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości