[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 03 Kwi 2012, 17:42

Ja nie wiem co wy macie z tymi wywałkami- ani razu nie zaliczyłem crasha do pulpitu, a sprzęt mam niespełna trzyletni :)

To ja sobie robię przerwę, i wrócę gdy wyjdzie wersja 1.1.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 03 Kwi 2012, 18:23

@trojanuch dołączył do zespołu MISERY i dodaje M.S.O. (nareszcie)
To już będzie rzeźnia na maxa :E


Tak myślałem, że MISERY przydałby się tuning AI więc się zgłosiłem (pozatym ile można rzeźbić moda którego pobiera 200 osób ;) ). Cały merge zajął jakieś pół godziny + doświechty ;)

Poza tym Misery sciągnęło do CoPa dużo nowych ludzi - fajnie żeby zobaczyli że w kwestii AI GSC dojechało wszystkich innych developerów i to grubo (MSO tak naprawdę tylko pomaga to pokazać).

I nadal uważam, że jeśli odrzucić grafikę i bajerki to PGR jest lepszym modem - myślę że te 10 osób które go ściągnęły to potwierdzi :P
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 03 Kwi 2012, 19:25

Panowie od spolszczenia, czy ruszyło coś dalej jak chodzi o prace nad nim? Podajcie mi proszę ostatniego/najświeższego linka to wrzucę go do pierwszego postu.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez Rumcajs93 w 03 Kwi 2012, 20:12

Polonizacja dźwięków można zrobić poprzez skopiowanie i podmianę plików modyfikacji - oryginalne polskie dźwięki znajdziemy w Zew Prypeci/localization/xxpolish_sounds.db.
Podmieniamy tylko te z \xxpolish_sounds.db\sounds\characters_voice\scenario\

O samym spolszczeniu nic nie słyszałem to zrobiłem swoje :D
Tutaj macie link ale jest to kompletna amatorszczyzna. Niektóre kwoty w dialogach mogą się nie pokrywać z grą (w dialogu z Wano jest mowa o 5000Ru, gdy w grę wchodzi 2500Ru).
http://speedy.sh/Sgmab/Polonizacja.rar

Do spolszczenia został plik st_closecaption.xml - tam zrobiłem tylko te ważniejsze teksty.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 06 Kwi 2012, 02:59

Prośba do Trojanucha.

Bardzo chciałbym wspomnieć o poziomie wyszkolenia wojaków, którzy pomagają nam podczas misji w szpitalu.
W Twojej wcześniejszej modyfikacji zauważyłem poziomy wyszkolenia osobników poszczególnych frakcji.
Otóż: W Misery tylko raz udało mi się sprawić, żeby któryś z trzech pomagierów nie kipnął pod ciężkim ogniem monolitowców.I to tylko dlatego, że wprost zalałem wrogie skrzydło szpitala pociskami RPG...
Ci durnie już w tej wersji modyfikacji dosłownie zniknają w czasie pierwszych sekund ostrzału, a co dopiero, kiedy przeciwnikom wzrosną umiejętności :|

Sprawa następna: poziom wyszkolenia zombie.
W Misery sprawa wygląda tak: bezmózgie, obszarpane wraki ludzkie mają umiejętności strzeleckie dużo lepsze niż snajperzy monolitian.
Lubię wyzwania wszelkiego rodzaju, ale tutaj zaczyna się już coś niedobrego.

Jeszcze jedna sprawa: superszczury. Rozumiem, że pijawka powala nas dwoma walnięciami. Jest do bardzo dobre posunięcie. Jednak kiedy widzę, że mały chomik jest wstanie urwać mi głowę dwoma kłapnięciami podczas noszenia ulepszonej Sevy...

Teraz pytanie: czy mógłbyś poruszyć te wątki z N.Aroe?
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 06 Kwi 2012, 09:42

Mam dość dużą dozę 'wolnej ręki' jeśli chodzi o to co będzie w następnym MISERY, także pewno - w niedługim czasie zacznę grać i na pewno tego typu rzeczy zwrócą moją uwagę.
Na ten moment zaimplementowałem całkiem sporo rozwiązań z PGR nie ruszałem natomiast wogóle damage'u w walce - no bo jeśli dobrze zrozumiałem większości ludzi się on podobał (chociaż mi osobiście nie - ale to Misery a ja tylko 'pomagam').

Natomiast jasne - damage od mutantów to nie to samo co damage od kul więc imo powinno się to zmienić. Aaroe na szczęście okazał się spoko gościem i nie podchodzi pryncypialnie do żadnego ze swoich ficzerów, także myślę że no prob - ale oczywiście okaże się to przed premierą.

Na ten moment może pograj sobie w PGR - tam takie rzeczy zostały wybalansowane i np. ataki mutantów bardziej dojeżdżają cię 'ekonomicznie' (w pierwszej kolejności ale dość szybko niszczą pancerz którego naprawy są kosztowne) i dopiero jak już bardzo lamisz i nie uciekasz (oraz jesteś prawie bankrutem) masz szansę zginąć.

Co do szpitala - nie wiem czy podniesione umiejętności wojaków coś tu zmienią, zważywszy że Monolit też je ma. Problem bardziej leży w tym, że w Misery model damagu jest taki, że ogólnie NPCe (i gracz) giną od 1-2 strzałów więc już sam spawn wojaków na otwartym polu w tej misji powoduje, że zanim się schowają to każdy na ogół wyłapie kulkę - dlatego w Stalkerze imo lepiej sprawdza się 'mniej realistyczny' model z mniejszym damagem od kul bo daje NPCom szansę na obronę - ale jw. - to moje podejście a to jest Misery (z pozatym 'realizm' jest bardziej w cenie niż balans).
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 06 Kwi 2012, 16:30

Czytając o M.S.O. zauważyłem sprawę zapełniania się miejsc, które już kiedyś zdążyliśmy odwiedzić (i wybić wszystko, co się tam znajdowało).

Czy będzie to udostępnione w Misery?
Byłoby dobrze, bo dotychczasowy freeplay polegał w większości na bezcelowym łażeniu po artefakty i zabijaniu mięsaczy szwendających się tu i ówdzie. Chodzi o to, że Zona staje się niesłychanie nudna po przejściu gry.

Na każdym kroku spotykamy się z wielkimi hasłami o niebezpieczeństwach czyhających w Strefie:

WOJNA MIĘDZY POWINNOŚCIĄ A WOLNOŚCIĄ!
BANDYCI WSZĘDZIE! NIEEEEENIENEINEIENI
JESTEŚMY UWIĘZIENI W PRALNI! WSZĘDZIE FANATYCY!!! MILIARDY FANATYKÓW!!!!

a tak naprawdę po takiej Prypeci można by biegać nawet bez broni, unikając tylko paru zombiaków patrolujących opustoszałe ulice. Sęk w tym, że "FANATYCY,KTÓRZY SĄ WSZĘDZIE!!!" można ich policzyć na palcach, a większość z nich siedzi bez celu na przystani i nad laborką w domu handlowym. Nikt nie śledzi wojskowych, ci chłopcy mają jakąś manie prześladowczą...

:/
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez trojanuch w 06 Kwi 2012, 16:49

Dokładnie taki jest cel tego co robię dla Misery - przeczytaj sobie przedostatni post w wątku PGR (użytkownik Koshi) to będziesz wiedział o co mi chodzi.

Jeśli chodzi o freeplay to ja chcę skłonić gracza do robienia różnych rzeczy poza fabułą i questami poprzez system ekonomiczny - żebyś po prostu musiał zrobić to co ja chce żebyś robił (czyli np. odwiedzał stare miejscówki w celu ubicia rezydującego tam controllera i sprzedania jego mózgu, albo zaatakował nocą szwędający się oddział Monolitu) ponieważ tylko tak będziesz mógł na cokolwiek zarobić.

W PGR to już jako tako działa - teraz kwestia odtworzenia tego w Misery. Niestety nie jest to do końca kopiuj / wklej ponieważ Misery ma pewne niuanse które trzeba jakoś 'obejść'. Ogólnie zobaczymy jak to wyjdzie - zrobię co w mojej mocy ;)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive swirekster.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

bugtrap

Postprzez Ashenmoor666 w 06 Kwi 2012, 20:23

Człowiek sobie chce odświeżyć Stalkera a tu taki numer
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:770: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)
 

stack trace:


jak to ma coś do rzeczy to mam Misery mod i absolute nature pack

Uwagi moderatora:

Takie pytania to w temacie moda, poza tym logi w [code]. - Wheeljack
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 06 Kwi 2012, 21:14

Kolejne pytanka: anomalie kontra mutanty i postacie.

Będąc w Prypeci natknąłem się na pijawkę. Mając jedynie ulepszony rewolwer (gram zwiadowcą, który sie bardzo poci, kiedy dużo dźwiga) i parę nabojów .45 pomyślałem: Bydlak mnie zobaczył, a ja nie chcę marnować zasobów na tego gnojka, co tu zrobić...

W tym momencie wpadłem na iście szatański plan, który miał położyć kres życia biednemu zwierzęciu.
PRZECIEŻ! obok jest piękne skupisko anomalii !
Omijając machającego łapkami przeciwnika wbiegłem w sam środek ognistego inferno.

Pijawka nie postanowiła zrezygnować z darmowego whiskasa. Naparła całym cielskiem wprost na pierwszą anomalię.
Ogień buchnął w górę świetlistą fontanną.

Nie przewidziałem jednak, że Pijawka kupiła u Siedorowicza kombinezon pracownika Huty Katowice, gdyż cała lawa w tyłku nie zrobiła na niej najmniejszego wrażenia...
Podobnie jak zaliczenie kolejnych 8 ognistych anomalii...

Serio! Mutanty zdają się odczuwać tylko anomalie grawitacyjne, które rozrywają je na kolorowe konfetti.
Pies przebiegający przez środek zbiorowiska anomalii galareta, wesoło merdający ogonkiem jest teraz na porządku dziennym.


Dodatkowo ludzie skarżą się na niektóre dziwne ulepszenia broni.
Sam myślałem, że się pochlastam, kiedy zobaczyłem zwiększenie pojemności bębenka rewolweru do 10 pocisków...
Jeśli ktoś decyduje się na 6strzałowy, silny pistolet, to znaczy, że lubi hardcorowe pojedynki.
Zamiast tego dużo lepszym rozwiązaniem byłaby większa szybkostrzelność, zwłaszcza jeśli o klimat chodzi.
Dodatkowo zwiększenie bębenka o cztery grubaśnie pociski bez wizualnego zwiększenia całej broni jest... dosyć naiwne...

Lub sprawa z Zielonym Smokiem: mamy tam najpierw ulepszenie celownika o wysokim kontraście a następnie ulepszenie celownika noktowizyjnego.
To tak jakbym kupował wysoki kontrast tylko jako "placeholder", dodatkowo wykupienie obu tych ulepszeń skutkuje szaroburym widokiem przez celownik, który czasem bardziej przeszkadza niż pomaga. Dużo lepszy byłby noktowizor, i dodatkowo możliwość regulowania, zwłaszcza że pierwsza modyfikacja to właśnie celownik o dużym powiększeniu, z którego śmiesznie się korzysta bez możliwości regulacji.

Za ten post swirekster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trojanuch.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 07 Kwi 2012, 12:37

Trojan, wiesz może, kiedy będzie wersja 1.1? Zastanawiam się bowiem, czy czekać na nią, czy spokojnie sobie rozpocząć nową grę, bo mnie korci aby znowu pograć.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: bugtrap

Postprzez kubekpop w 07 Kwi 2012, 15:53

Ashenmoor666 napisał(a):Człowiek sobie chce odświeżyć Stalkera a tu taki numer
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ....e.r. - zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:770: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)
 

stack trace:


jak to ma coś do rzeczy to mam Misery mod i absolute nature pack

Podaj okoliczności. Przy ładowaniu save? Masz Pietruchę w zespole? Ja wtedy mam chyba taki błąd. Niestety nie uzyskałem odpowiedzi od autorów jak to rozwiązać.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości