[MODELE] NPC i nie tylko

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[MODELE] NPC i nie tylko

Postprzez Dymitr Izotop w 15 Gru 2010, 01:30

Jako że ostatnio panuje dziwny zastój w kwestii moddingu, postanowiłem udostępnić kilka modeli, może ktoś znajdzie dla nich zastosowanie.
1 stalker
zobacz
pobierz

2 bandzior
zobacz
pobierz

3 hmmm...
zobacz
pobierz

4 stalker
zobacz
pobierz

Tekstury można dowolnie zmieniać, te są standardowe lub tylko sugerowane.
Jak szamani naprawią mi dysk, to prawdopodobnie pojawi się coś jeszcze.

---------------update----------------------
5
podgląd
pobór

6
podgląd
pobór

------------update-------------------------
7 niby nic, ale niech tam
obrazek
model
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Reklamy Google

Re: [MODELE] NPC

Postprzez Kumpel111 w 15 Gru 2010, 17:25

Fajne to nawet :D Już mi się nudzi oglądanie tych samych postaci do końca gry :kotek:

Uwagi moderatora:

Wiesz, co mi się BARDZO nie podoba? To, że Twój podpis jest wielokrotnie dłuższy od Twojego postu... radzę to zmienić. -u3
Awatar użytkownika
Kumpel111
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 24 Wrz 2010, 18:23
Ostatnio był: 05 Lip 2024, 08:31
Miejscowość: Paraguay
Frakcja: Zombie
Kozaki: 22

Re: [MODELE] NPC

Postprzez Cysiu w 26 Gru 2010, 22:58

No, powiem Ci szczerze, że modele są naprawdę świetne, a zwłaszcza ten pierwszy, z beretem. :)
Jeżeli Łill mi pomoże (przynajmniej mam taką nadzieję :E ) to wykorzysta go do zrobienia kamizelki kuloodpornej. (Tj. zestawu kamizelka i beret, ostatnio Łillem współpracujemy tak, że ja mu coś zlecam i daję pomysł, a on to robi. :E )
Awatar użytkownika
Cysiu
Stalker

Posty: 193
Dołączenie: 07 Maj 2009, 19:46
Ostatnio był: 20 Kwi 2023, 23:35
Miejscowość: Szczecin
Kozaki: 84

Re: [MODELE] NPC

Postprzez Adam w 27 Gru 2010, 11:54

Pobrałem gościa z beretem i co dalej? :E
Normalnie wrzucam do gamedaty i juz będą chodzić po Strefie? :D
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [MODELE] NPC

Postprzez Wheeljack w 27 Gru 2010, 13:09

Musisz dać go jako model NPCa. Albo wrzuć go w odpowiednie miejsce w gamedacie, nadając mu istniejącego już modelu, albo podmień go w .xml-u. http://mod.stalker.pl/index.php?title=E ... PC'%C3%B3w
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [MODELE] NPC

Postprzez k4r00 w 30 Gru 2010, 19:03

Mam pytanie... Da się zastąpić Striełoka, którymś z modeli?
PS. Wszystkie modele - Światowa Klasa :)
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [MODELE] NPC

Postprzez Wheeljack w 30 Gru 2010, 20:30

Łoczywiście, trzeba podmienić model któregoś z kombinezonów. http://mod.stalker.pl/index.php?title=P ... y_pancerza Wybierz jakiś i nadaj mu odpowiednią nazwę.

---

Korzystając z okazji spytam się czy po zabiciu NPCa z nowym modelem dzieje się to co z moim? http://img31.imageshack.us/img31/1759/x ... 173529.jpg

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive k4r00.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Nowe modele - mutanty, ludzie, etc...

Postprzez nelson82 w 01 Kwi 2012, 16:49

Postanowiłem założyć ten temat, by zebrać w jednym miejscu linki do modeli nowych mutantów, pojazdów itp. Przeglądając najróżniejsze strony można czasami wyłuskać jakąś perełkę, która do tej pory nie pojawiła się na forum.
Celowo umieściłem go w dziale "Tworzenie modyfikacji", ponieważ takie paczki często wymagają dodatkowej pracy z naszej strony, by były "widoczne" w grze... ale skoro ja potrafię je zintegrować z grą, to chyba każdy inny da sobie z tym radę :E .
Liczę na to, że pomysł się przyjmie i w krótkim czasie uzbiera się pokaźny zapas linków, które każdy kto "sobie moduje" będzie mógł wykorzystać we własnych pracach.
No to zaczynam.
FIX_Laputa, czyli latająca anomalia
Screen
Anomalia unosi się w powietrzu i obraca wokół własnej osi.

Dodge Charger Final, czyli nowy pojazd
Screen1
Screen2

monster_m_deathclaw, czyli nowy mutant
Screen1
Screen2

Na razie to tyle, jeżeli odzew będzie pozytywny to będę dalej umieszczał ciekawe modele. Czekam na wasze propozycje.
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive r_populik, Tormentor, Kilanov.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: Nowe modele - mutanty, ludzie, etc...

Postprzez Tormentor w 01 Kwi 2012, 19:30

Oo super mutant! Naprawdę świetny, pasuje nawet do Zony, taka Czarnobylska Czupakabra. Konkurent dla Pijawki? :)
Dodge tez zacny.
Leci kozak
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 25 Sie 2024, 11:26
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Nowe modele - mutanty, ludzie, etc...

Postprzez vandr w 01 Kwi 2012, 19:34

A mnie się nie podoba. Przypomina mi pewnego stwora z Fallout 3, o ile to nie ten sam :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Nowe modele - mutanty, ludzie, etc...

Postprzez nelson82 w 01 Kwi 2012, 20:41

Więc może ten mutant bardziej Ci podpasuje :) . Do ściągnięcia tutaj http://www.sendspace.com/file/dotfa6.
Generalnie nie chodziło mi o wrzucenie najbardziej "wypasionych" modeli, a raczej chciałem zapoczątkować coś co będzie pełniło rolę biblioteki modeli z której każdy mógłby korzystać.
-----------------------------------------------------------------------------
Nowa dziewczyna dla SOC
Screen1
Screen2
-----------------------------------------------------------------------------
Nowa mapa
Jest to pojedyncza mapa, a więc wymaga zintegrowania z grą, ale dla mnie to zdecydowanie za wysokie progi. W każdym razie jak na "singla" to mapka ma całkiem niezły/zróżnicowany spawn. Znajdziemy tu zarówno mutanty jak również npc, anomalie i artefakty.
Kilka screenów

---------------------------------------------------------------------------------
Kolejna dziewczyna
Screen
Z modelem jest pewien szkopuł. Otóż, gdy podchodzimy do dziewczyny to nie pojawia się opcja dialogu "Rozmawiaj", czyli dziewczyna jest bardziej dla ozdoby. Nie wiem czym to może być spowodowane, być może brakiem w modelu (ogf) odniesienia do pliku ltx z folderu capture (config/models).
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [MODELE] NPC i nie tylko

Postprzez Plaargath w 02 Paź 2012, 22:29

Dymitr, czy mógłbyś, proszę, upnąć te modele jeszcze raz? Linki prowadzą do listy zarzutów FBI pod adresem Megaupload'a :D

EDIT:
Ktokolwiek?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość