[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez El Papo w 20 Mar 2012, 22:41

Witam znowu.

Pracowałem nad tym długo, wciąż dalej to robię, lecz już prawie udało mi się zrobić porządne spolszczenie do tego moda + poprawki pewnych rzeczy. Uff... ale warto było się męczyć bo teraz mój mod ma teraz w końcu jakiś klimat :E

Sam w sobie ten mod, jest dobry i nie ma żadnych problemów ze opisami etc. o ile lubi ktoś grać po angielsku.
Ma te swoje CTD czasami, lecz da się to przeżyć i się cieszyć grą. Ale, gdy jak ktoś np. taki ja, chce mieć to po polsku (znaczy się 100% spolszczenie bez żadnych wyjątków czy krzaczków) to już nie ma tak dobrze... Oto przykład.

Lista rzeczy które mogą was razić (OL u.t.l.i.m.a.t.e + spolszczenie OL2.2):
Brak lektora, brak opisów części przedmiotów, część zadań poboczych także są nie mają opisów, brak poprawnie działającego spolszczenia do aem, niektóre bronie maja dalej angielskie opisy, recepty też i wiele innych rzeczy który już nie chcę mi się wymieniać. To już wystarczy żeby większość osób się zraziła do tego moda. A szkoda bo jest świetny.

Oczywiście są inne spolszczenia które są mniej lub bardziej dopracowane lecz, jak do tej pory, widziałem je wszystkie które tutaj ludzie wrzucili i zawsze coś ktoś przeoczył. :(

Moja praca nie ograniczyła się tylko to spolszczenia moda ale także pewnych zmian w nim. Oto moje postępy:

W moim "przerobionym" Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. został przywrócony orginalny HUD, taki sam jak w vannili. Bo nie podobał mi się ten co oni dali i tyle. Zostawiłem tylko celownik bo lubię tą kropkę. Przywróciłem oczywiście lektora, denerwujące napisy po prostu można wyłączyć w opcjach (lol), Błąd z czcionką w HUD poprawiony, funkcja aem działa i są już polskie dialogi z Arnim :D mojego autorstwa, wszystkie bronie i wszystko co jest z nią związane mają odpowiednie opisy po polsku oraz ich statystyki są identyczne jak w realu (w modzie cześć statystyk broni była poprawnie odwzorowana lecz nie wszystkie do końca), system nagradzania za zadania poboczne został całkowicie zmieniony, przywróciłem stare właściwości artefaktów z vannili, zmieniłem textury wszystkich celowników optycznch na wzór takich jak od "gnomuss scopes v2" bo te co są w modzie kują w oczy, oczywiście same texturki od gnomusa nie wyglądają zbyt dobrze na broniach z AMK więc przerobiłem je tak żeby wyglądało to dobrze. I efekt jest niezły bo mój Stalker teraz przypomina mi Cod4 gdy mierzę z M4 z acog :E, dodałem parę broni od siebie, zmieniłem trochę system blowout, włączyłem opcje "alkoholizm", zostały poprawione pozycje dodatków do wszystkich broni w ekwipunku (w modzie część broni miała złe pozycje niektórych dodatków np. tłumiki za bardzo wchodziły w lufy itp.) oraz przezbroiłem cześć npc w nieco lepszy sprzęt, jest więcej różnych spluw u nich i mają teraz częściej dodatki takie jak granatniki więc teraz jest czasem naprawdę trudno.

Jak widzicie, miałem trochę roboty ;)

Za ten post El Papo otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smok61, ulvhedin.
El Papo
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 20 Sty 2012, 12:59
Ostatnio był: 20 Mar 2012, 23:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 21 Mar 2012, 07:04

Spolszczenie do tego moda jest na stalkerteam. Jeżeli chcesz, to pobierz sobie i wstaw brakujące teksty. Widzę, że dokonałeś sporo zmian, więc to już nie jest Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. Moim zdaniem powinieneś nazwać go jakoś np. Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E. El Papo i zrobić osobny temat. Masz mój szacunek za tą pracę.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 31 Mar 2012, 23:24

Panowie mam problem. Z kopyta zainstalowałem na nowo zainstalowanym win7 64bit i instaluje tego moda (kiedyś już miałem go i elegancko działał na tym samym kompie) pliki z tego moda jeszcze mam jak kieeedyś go pierwszy raz ściągnołem. wersje mam 1.004 do niego spolszczenie i jak włączam gre to przez chwile jest czarny ekran i wywala do pulpitu z takim błędem Program XR_#DA.exe przestał działać i tyle :/

Jeszcze raz zainstalowałem gre i moda ale bez spolszczenia i elegancko działa. Więc czemu spolszczenie co kiedyś mi działało psuje gre??
Ostatnio edytowany przez Facek18, 31 Mar 2012, 23:43, edytowano w sumie 1 raz
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 31 Mar 2012, 23:26

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 31 Mar 2012, 23:51

Miałem problem z działaniem gry ale samemu udało mi się to naprawić. Pozostał mi jeszcze problem spolszczenia bo jak je "wklejam" to gra dalej jest po angielsku. Czy gdzieś musze coś zmnienić w plikach gry czy gra musi być spolszczona przed zainstalowaniem moda??
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 00:33

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 01 Kwi 2012, 13:37

Wszystko robie jak w linku powyrzej i nadal gdy wgram spolszczenie do OL22 to mnie wywala a bez spolszczenia działa
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M5/S2, 3190.00 mhz, 63-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 33395 files cached, 6320Kb memory used.
Init FileSystem 1.725385 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4062020 K], reserved[53848 K], committed[78372 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9465 K], process heap[674 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2584 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound3D
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software -1.-1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68BE]: ATI Radeon HD 5700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1119
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1253 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=3
load time=42 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_hx.xml] returns [ui_icons_hx.xml]
[16-9] get_xml_name for[aem_ui_npc.xml] returns [aem_ui_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found stable_repair_dialogs.xml, for language pol
 

stack trace:
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 13:48

Kod: Zaznacz wszystko
string table xml file not found stable_repair_dialogs.xml, for language pol


skopiuj z config\text\eng do config\text\pol plik stable_repair_dialogs.xml
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 01 Kwi 2012, 13:54

pliku stable_repair_dialogs.xml za cholere nie mam
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 14:05

http://speedy.sh/A7f9w/stable-repair-dialogs.xml

musisz tylko po ściągnięciu zmienić w nazwie "stable-repair-dialogs.xml " na "stable_repair_dialogs.xml "
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Facek18 w 01 Kwi 2012, 14:23

Ja sie powiesze nadal nie działa. To jakim cudem na tych samych plikach kiedyś gra działała
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_enc_codes.xml, for language pol
Facek18
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Gru 2007, 09:49
Ostatnio był: 17 Lis 2014, 20:33
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 14:39

Pisze Ci w ostatniej linijce czego brakuje
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_enc_codes.xml, for language pol

- czytasz, wchodzisz do config\text\eng i kopiujesz brakujący plik do config\text\pol
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości