[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 15 Mar 2012, 19:44

Witam. Też zacząłem z tym modem i powiem, że nie jest taki trudny jak bym się spodziewał, broni można mieć już ładną ilość w około pół godzinki do godziny gry, dowód:
Image

Jak dla mnie to na razie problem miałem z tartaku z Zombi, ale też po chwili już nie było z nimi problemu. Gram jako M.I.S.E.R.Y. + patch 2 bez dodatków, które są podane w 1 poście. Mod dla mnie jest na myślenie, weterani sobie poradzą z nim bez problemu bo o broń nie trudno i pestki, kasa też na razie jest. Mod godny polecenia, kawał dobrej roboty.

PS. Gram na full ustawienia i rozdziałka 1280*1024, bez ścinek prócz czasami są spadki płynności, ale sekundowe.

:arrowl: Raczej nie powinno mieć to żadnego wpływu jeżeli nie brakuje żadnej tekstury, jeżeli są zamienione to nic się nie stanie.

Dla posiadaczy monitorów 4:3 tapetka ode mnie z moda :)

Image

:arrowd: Zobaczę jak to będzie się grało dalej, jeżeli wyjdzie na twoje to będzie troszkę nie ciekawie...
Ostatnio edytowany przez Junx, 15 Mar 2012, 23:22, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 15 Mar 2012, 23:19

Też z początku myślałem że moda da się przechodzić na myślenie ale nie da się niestety zrobić tego tak by było super ekstra. Mod nie bawi gdy się gostek po 10 metrach marszu męczy. Wkurza też sytuacja z zombie w późniejszym etapie gry gdy przed zombie trzeba kogoś bronić. Słaba celność broni na takie ustawienia mówi sama za siebie (tym bardziej kiedy po wejściu na pomiary przy cementowni spawnujemy się obok grupki zombie).
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 16 Mar 2012, 01:39

Zobaczymy jak to będzie wyglądało dalej, na razie byłem jako snajper i tak sobie było, zobaczymy jak innym pójdzie, w między czasie parę screenów ode mnie, rodziałka 1280*1024 detale na full DX11:

Image Image Image Image Image Image Image

PS. Mod pokazuje swe piękno dopiero na pełnych detalach.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 16 Mar 2012, 08:01

Cycu, jakbyś jeszcze potrzebował naprawić męczenie postaci/głód/apteczki to polecam przepisać z pierwszego posta wartości, które wrzuciłem w code. Są wg mnie najodpowiedniejsze jak chodzi o wyżej wymienione aspekty.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 16 Mar 2012, 10:30

Męczenie sobie poprawiłem no a apteczek już nie ruszałem by nie przedobrzyć :) Może być trudno ale byle z umiarem. To ma bawić a nie denerwować. Braki pamięci da się czymś załatać? Bo w większości wczytywań gra wylatuje z bugiem... Nawet mi tapeta na pulpicie znika po takim czymś mając zaledwie 2GB ramu :P

Moja konfiguracja graficzna:
- oświetlenie statyczne
- wygładzanie wyłączone
- reszta opcji graficznych maksymalna
- zasięg pola widzenia ustawiony na standardowy podczas instalacji
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 16 Mar 2012, 10:32

Pobierz sobie to:

http://www.sendspace.com/file/t2z3gq

Wskaż plik xr3da.exe, może pomoże.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [MISERY]

Postprzez HaijTaczi w 16 Mar 2012, 21:26

Agresywność zombi można sobie lekko przerobić :) czasem się opłaca :E . Mnie najbardziej wkurza towar u żwawego w jego "wyjątkowej ofercie" :| mogli coś zmienić albo dodać kilka nowych przydatnych zabawek np ;
M249 SAW - :E Ręczny karabin maszynowy zapewne przydatny do walki z psiakami , prosiakami i innymi
Barrett M82A1 - zamiast "Rysia" :E
Pistolet maszynowy FN P90 itd.. Celowniki kolimatorowe i kilka innych nowych urozmaiceń (oczywiście bez przesady ) dostępnych u handlarzy . Freepley w sumie to samo to w IWA :|
Awatar użytkownika
HaijTaczi
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2012, 13:27
Ostatnio był: 30 Lis 2015, 19:36
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 17 Mar 2012, 01:40

Ja se tam przywróciłem oryginalne ustawienia lecz wytrzymałość zombiaków pomnożyłem razy dwa i chyba skuszę się nawet na pięciokrotne zwiększenie wytrzymałości by było ciężej truchło powalić. Tak czy inaczej pomysł ze strzelaniem w głowę wkurzył mnie tak samo jak pewnego ghula w Falloucie 3 :E Poza tym jest to nielogiczny pomysł bo podobno mają wypalone mózgi...

Sprzęt Żwawego jaki oferuje jest istnie beznadziejnie rozpracowany. Jak na mod który "wiele" wnosi mogli dodać lub zamienić asortyment w taki sposób by było ciekawiej. Oczywiście w granicach rozsądku.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 17 Mar 2012, 09:04

@ djcycu: Jednak mod jest na myślenie :E Wczoraj byłem w oczyszczalni i rozwaliłem najemników w około pół godzinki :P A do zmęczenia to chwilę to nie mam z tym problemu u mnie biega bez problemu, wystarczy tylko go nie przeciążyć a biega jak maratończyk :E

Nie wiem czemu niektórzy skarzą się na celność, ja z tym nie mam problemu, AK jak i Lr300 dobrze celują nawet z dalszej odległości. A co do broni u żwawego dam nie trzeba nawet chodzi, jak się mówi: Zona da Ci wszystko, abyś tylko wiedział jak dostać :E

:arrowd: A ja jeszcze pogram w niego, mi się podoba i nie jest tak trudny jak się wydawało, troszkę logiki i szczęścia i wszystko wychodzi ;)
Ostatnio edytowany przez Junx, 17 Mar 2012, 09:51, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [MISERY]

Postprzez kubekpop w 17 Mar 2012, 09:49

Jak ja grałem w tego moda, to do celności nic nie miałem, ale do skalibrowania przyrządów celowniczych nowych broni. Nie wiem, czy wyszedł do tego jakiś fix, ale muszka była na innej linii niż szczerbinka. Mod niby dopracowany, a tu takie coś. Ogólnie nie działa to, co mi się najbardziej podoba, więc mod trafił do mojej bazy modów, a z gamedaty szybko wyleciał.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [MISERY]

Postprzez karol2033 w 17 Mar 2012, 11:29

Mod troche jest za ciemny graficznie. Gdy wybrałem snajpera dostałem bodajże Mosin dokupiłem celownik i skończyło się na tym że ma parkinsona tak rzuca na boki że szkoda gadać normalny cywil lepiej celuje niż ten snajper.No i usuneli dużo schowków.
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: [MISERY]

Postprzez Junx w 17 Mar 2012, 11:37

Mod nie jest za ciemny w zależności jaka jest pogoda to "jasność" dnia jest inna noce są za to ciemne jak w d... :E , mam ten karabin, ale z niego nie korzystam bo nie ma okazji jak na razie. Jak dla mnie to dobrze, że te schowki usunęli bo ten kto zna je już na początku miałby niezły sprzęt a tak to są trochę inne lub ich nie ma i już trzeba dalej szukać.

Screen przedstawia różnice między położenie słońca za i przed górą, screen dobrze pokazuje różnice między położenie słońca i ukształtowaniem terenu:

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 19 Paź 2024, 13:20
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość