[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 10 Mar 2012, 17:47

jaki bug bo XRay Engine to jest ogólnie gra .... jeżeli coś jest nie tak w jakimkolwiek pliku i taki "zły" element dojdzie do enginu to się krztusi .... można to porówna do skrzepu i serca ... taki skrzep(bug) dociera do serca (XRay Engine) to serce przestaje funkcjonować i nawala serce ale ono nie jest przyczyną ... więc musisz zobaczyć co tam dokładnie w logu pisze bo każdy trap(chyba) będzie z XRay Engine związany
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kruk163 w 10 Mar 2012, 17:55

Aha... wkleje dla przykładu komunikat :wink: xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\bin\xrCore.dll" at 001B:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s) i zawsze wyskakuje przy jakiejś grubszej akcji :mad: wiec bazy podobijam sam i musze omijać oddziały w walce to samo tyczy sie w pomocy oborny obozu
Awatar użytkownika
kruk163
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 07 Mar 2012, 22:42
Ostatnio był: 27 Mar 2016, 00:25
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gizbarus w 10 Mar 2012, 17:57

Nie jest ważny ten komunikat, ale treść loga. Gdzie go znajdziesz, masz zapisane w pomarańczowej ramce u góry strony. Wrzuć go w [Code] i wtedy zobaczymy co się da zrobić :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kruk163 w 10 Mar 2012, 18:07

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ar sky\gamedata\scripts\xr_monster_combat_new.script:205: attempt to index field 'stalker_target' (a nil value)


To chyba to i nie jestem pewien czy dobrze zrobiłem :E

Uwagi moderatora:

Na końcu musi być [/code], trzeba zamknąć tag, poprawiam. ;) - Wheeljack
Awatar użytkownika
kruk163
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 07 Mar 2012, 22:42
Ostatnio był: 27 Mar 2016, 00:25
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Combat Chaser
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Xen w 10 Mar 2012, 18:22

@kruk - grasz w S.T.A.L.K.E.R.'a to co się dziwisz, że ci bugi wyskakują :caleb:

Nie czytałem ostatnio zbytnio tematu, coś mnie omineło? Są jakieś zmiany?

Niedawno ukończyłem "kampanię" Czystego Nieba i jest jedna rzecz, która mnie gnębi - W Czerwonym Lesie nie mogę zająć zasobów od wejścia z wysypiska - ciągle jakiś mutant napada na nich, albo szybko się zwijają z tamtego miejsca.
Jedynie koło chatki tego dziadka udało im się wejść do tunelu i zająć zasoby przy okazji nie opuszczając miejsca.
Awatar użytkownika
Xen
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 13 Lut 2011, 12:34
Ostatnio był: 08 Sie 2024, 14:39
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 116

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 10 Mar 2012, 23:43

Nie tylko u nich oddziały znikają na posterunku przy przejściu z Wysypiska :/ U mnie znikały oddziały wolności i Najemników.. Ale Czerwony Las będzie miał swoją fabułę to i błędy znikną :)
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Xen w 11 Mar 2012, 01:11

@igla napewno da się osadzić oddział przy wejściu od strony magazynów. w tych tunelach nie ma potworów(ewentualnie mało groźne chomiki) Moja frakcja posiada już egzoszkielet "na zapleczu" i nie stawia im nic oporu w czerwonym lesie.
Awatar użytkownika
Xen
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 13 Lut 2011, 12:34
Ostatnio był: 08 Sie 2024, 14:39
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 116

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 11 Mar 2012, 11:00

Ja zajmował las na początku swojej kariery :) Po prostu tam są dwa punkty które w miarę łatwo zdobyć nikt ich nie zabezpiecza :P
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Mar 2012, 12:33

Patch jest gotowy. Jak skończę zabawę z Mass Effect 3 to znajdzie się link na pierwszej stronie.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DJ[Zone].
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 11 Mar 2012, 12:37

Jako że ostatnio siedzę i nic nie chce mi się robić to pomyślałem na czymś takim:
Skoro silnik utrudnia stworzenie pełnej mozliwości dezercji to może, dałoby się zaczarować tak że ten agent co się poddaje nie zmienia frakcji, ale jakimś "cudem" zmienia nastawienie do gracza (WANILLA - Limańsk rozmowa z bandytą i uleczenie jego brata), zaczynamy dialog, on daje nam jakiś prezent i pojawia się opcja dialogowa
- Co teraz zamierzasz zrobić?
W odpowiedzi słyszymy:
1. - Pójdę do Składu (Tu można też podać lokalizację najbliższego handlarza samotnikow). Wymienię pancerz frakcyjny i spróbuję żyć jako samotnik.
2. Uciekam z Zony, mam dosyć do całej nienawiści.
3. Znajdę jakąś grupę na wypad do centrum Zony. Do Monolitu.
Po krótkim pożegnaniu dezerter kieruje się do wspomnianego punktu (Nadal jako frakcyjny), po dotarciu do niego znika. Ewentualnie możemy później spotkać samotnika o tych samych personaliach - ale to nie musi być.

Ew. zamiast dezercji stworzyć w AI skrypt wedgług którego ostatni żyjący członek atakowanego przez nas oddziału decyduje wziąć nogi za pas i uciec do najbliższego zajętego przez frakcje punktu zasobów lub do samej bazy. Jak to ma działać? - po prostu podczas walk widzielibyśmy agent którego ucieka z pola bitwy w kierunku bazy/zasobów.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 11 Mar 2012, 13:52

No to czas kończyć grę jako powinność skoro jest już nowy mod! Koncepcja całkiem całkiem tylko że potem będzie dochodziło do sytuacji że ktoś nagle sprintem w egzoszkielecie ucieka do bazy a to będzie nie realistyczne.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 12 Mar 2012, 22:20

Smoq'u... co z tym patchem?
smoq2 napisał(a):Patch jest gotowy. Jak skończę zabawę z Mass Effect 3 to znajdzie się link na pierwszej stronie.

Czyli musimy czekać aż ukończysz ME3? Ty chociaż w to możesz pograć :|
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość