Nie będę szukać wypowiedzi ale mam tyle do powiedzenia:
1. Na starym AI nocna akcja z bronią z tłumikiem była możliwa, ale pod warunkiem, że nikt nie był świadkiem śmierci kolegi, jeśli widzieli padającego kumpla, to zaczynali reagować na naszą broń normalnie...
Ciężko mi to wytłumaczyć, i nie wiem jak działa to na nowym AI, bynajmniej ja widziałem różnicę broni z tłumikiem a broni bez tłumika (poza faktem zmniejszenia celności) - może to moja wyobraźnia i za dużo grania w Thieft'a
2. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky jest najbardziej zbugowaną częścią z serii... i to już chyba wystarczająco dużo wyjaśnia, żaden mod (a w szczególności mody w wersji BETA) nie mają obowiązku lepiej chodzić - podziwiam smoq'a i całą ekipę za pracę jaką włożyli w swoje dzieło, nie dość, że dużo zmian, bajerów, smaczków to na dodatek mod jest bardzo stabilny!
(informuje także, że ekipa smoq'a zajęła u mnie 1. miejsce modderów - dotychczas zajmowane przez ekipę która stworzyła Gothic Multiplayer - którzy bez słowa wyjaśnienia nagle zamknęli stronę i nie udostępnili kody modyfikacji -,-" )
3. Problemy z pamięcią leżą po stronie użytkownika, należy zwiększyć ilość pamięci wirtualnej.
4. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky wykrywa jedynie 2GB RAM (3 po pewnej operacji), tak więc można mieć 24545734 GB RAM i tak to nic nie da...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave
Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave