[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Rumcajs93 w 12 Lut 2012, 14:05

A nie jest to czasem pasek wytrzymałości?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 12 Lut 2012, 14:08

Zaczne od nowa. Mam pewien problem i pytanie.

1. Jak temu zaradzic bo wywali mi bugtrapa z tym przy synchronizacji klienta
Kod: Zaznacz wszystko
 * FATAL ERROR

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'aem_arny'


2. Od czego jest zolty pasek pomiedzy hp, a armor bo chcialbym go jakos wsadzic do Oblivion Lost 2.2.

Oczywiscie gra oryginalna (porzyczona od kumpla)
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez kocur21 w 12 Lut 2012, 23:09

Żółty pasek to wytrzymałość (o ile pamiętam) naszego bohatera, pokazuje nam ile możemy jeszcze sprintem dać noge przed pijawką. A co tego błędu to :
- jaki masz patch, gra powinna śmigać bez problemu na 1.0004 lub 1.0005.
- ponadto w paczce z modem są poprawki do danej wersji.
- no i najważniejsze czy przeczytałeś opis/instalacje moda na pierwszej stronce? Przeważnie pomaga.
I'm online always. Really, if you do not believe, check!
Intel I5 4460 (4 x 3.2 Ghz), DDR4 16 GB, GeForce GTX 1660 OC 6G, 4 x 1 TB , zasilacz 500 W
Awatar użytkownika
kocur21
Stalker

Posty: 100
Dołączenie: 02 Sie 2010, 12:37
Ostatnio był: 15 Sie 2024, 05:59
Miejscowość: Zadupie/Podświat/Żagań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 23

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez r_populik w 12 Lut 2012, 23:43

Ten błąd to zwykła literówka, gdzieś zamiast aem_arny zapewne powinno być aem_army. Przeszukaj sobie notepadem++ foldery config i scripts pod kątem występowania błędnej sekcji, jak znajdziesz to popraw i powinno być ok.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 13 Lut 2012, 00:28

Aha.

A czy ta wytrzymalosc da rade jakos wrzucic do Oblivion Lost 2.2 bo w tym modzie Naznaczony sie nigdy nie meczy co czasami irytuje :/ :/

@2x up.
Przeciez pisze w logu patch 1.0004. Wkleilem fixa dla odpowiedniego patcha, a poniej shadery i drzewa. Dalem nawet ten wpis do skrunu -noprefetch czy jakos tak?
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KestreL w 13 Lut 2012, 02:11

mógłbyś zrobić spawner tool do tego moda? bo wszystkie itemy są tak rozes*@ne po całej mapie e.g: jak chcę jakąś snajperkę to muszę doginać do bazy wolności ;/
"Get out of here Stalker" *kilka sekund później* "I said come in! Don't stand 'there"

S.T.A.L.K.E.R.
- Scavenger Trespasser Adventurer Loner Killer Explorer Robber -

Dobry Polak , to mądry i światły człowiek , otwarty na innych ludzi i inne kultury , ale też człowiek ostrożny , człowiek czujny , mający regał książek , komputer z internetem i Ak 47 na strychu

KestreL
Wygnany z Zony

Posty: 8
Dołączenie: 09 Sty 2012, 22:12
Ostatnio był: 01 Maj 2012, 04:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez r_populik w 13 Lut 2012, 09:04

@darkatraz
Wytrzymałość nie zależy od tego czy widać jej pasek na ekranie czy nie, tylko od ustawień w actor.ltx. Z tego co pamiętam trzeba edytować to:
Kod: Zaznacz wszystko
sprint_k            =   75;150;185;180;200;   ;коэффициент на "sprint" бег (умножается walk_power, walk_weight_power)

Wydaje mi się, że im mniejsza wartość, tym wolniej się męczy podczas sprintu, ale mogę się mylić. Porównaj z wartością w pliku moda, to zobaczysz.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 13 Lut 2012, 10:20

No ale co mi po tym jak nie będę miał w hudzie informacji jak mocno się już zmęczył gościu biegnąc. :?: :?: :-/ :-/
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez r_populik w 13 Lut 2012, 10:34

Podeślij mi swój folder ui (gamedata\config) oraz plik ui_hud.dds (gamedata\textures\ui) to ci to przywrócę.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive darkatraz.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 13 Lut 2012, 11:31

To podesle jak bede w domu. Podaj na pw jeszcze gg lub co kolwiek by wyslac
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Wheeljack w 13 Lut 2012, 18:23

Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1919
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 11 Wrz 2024, 15:46
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez darkatraz w 13 Lut 2012, 18:26

Komu to jeszcze podesłać jeżeli ma ochotę to wyciągnąć ??

Tu macie linka do plików które potrzebujecie.
http://www.mediafire.com/file/k9xbnyk668yv5xy/pliki%20do%20OL%202.2.zip

EDIT: Już nie potrzeba pomocy. Problem został rozwiązany.
darkatraz
Kot

Posty: 23
Dołączenie: 12 Lut 2012, 13:58
Ostatnio był: 30 Lis 2013, 23:29
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości