[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 07 Lut 2012, 15:39

Do użytki gracza to jeszcze można ale jestem przeciwny marginalizowaniu roli wysypiska.. Proponował bym dodać tam więcej pkt gdzie frakcje mogły by ze sobą walczyć.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 07 Lut 2012, 16:02

Jestem za przywróceniem przejść jantar-czerwony las, kordon-dolina mroku, agroprom-bagna TYLKO dla użytku gracza!

Albo tylko dla graczy bezfrakcyjnych i samotników.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 07 Lut 2012, 16:07

Coś się popsuło gdy chciałem założyć hełm ekranujący do sevy, po zobaczeniu samotników biegających w sevie bez hełmu myślałem że trzeba go dokupić, tymczasem ten hełm stał się moim pancerzem...
Image
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Lut 2012, 16:28

Rieekan napisał(a):
Jestem za przywróceniem przejść jantar-czerwony las, kordon-dolina mroku, agroprom-bagna TYLKO dla użytku gracza!

Albo tylko dla graczy bezfrakcyjnych i samotników.

Po zdobyciu 1500 XP i zostaniu samotnikiem, gracz może używać w/w przejść - jestem za takim rozwiązaniem!

Spadnięty napisał(a):Coś się popsuło gdy chciałem założyć hełm ekranujący do sevy, po zobaczeniu samotników biegających w sevie bez hełmu myślałem że trzeba go dokupić, tymczasem ten hełm stał się moim pancerzem...
Image

Seva ma już hełm, natomiast ten hełm jest osobnym elementem do każdego pancerza (nie mającego wbudowanego hełmu) a to, że hełm stał się Twoim pancerzem - bo jest pancerzem, tylko zakładając go, twój pancerz jest podmieniany na pancerz z hełmem :D to nie jest bug, a wynik iluzji z jakiej skorzystał Smoq
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Spadnięty.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 07 Lut 2012, 16:35

Aha, to o to chodzi :D To proszę, niech mi ktoś jeszcze powie czy egzoszkielet ma odrazu wbudowany hełm :E
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 07 Lut 2012, 16:43

Tak ma. Tylko to początkowe pancerze typu kurtka najemnika, Wschód słońca czy bułat wczesny nie mają pancerzy.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Lut 2012, 17:05

Nie siać herezji!!! ;) W CoP exo ma własny hełm, a w TFW nie.

A chce się wam zaczynać nową grę? Bo włączenie tych przejść właśnie tego by wymagało.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 07 Lut 2012, 17:07

Ok, dzięki za odpowiedź :D
Znowu zaczynać od nowa? Cóż, przynajmniej nie trzeba by było biegać ciągle dookoła lub wydawać kase na przewodników.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Lut 2012, 17:27

jestem za...
Ale będą dostępne tylko dla gracza?
Zawsze czy jak jest Samotnikiem tylko?
Czy frakcje też będą z nich korzystać?

Po każdej łatce zaczynam nową grę :P chyba raz tylko nie zrobiłem...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 07 Lut 2012, 17:39

Jestem za... I tam miałem zacząć grać jakąś frakcją niż samotnikiem.

@ Smoq: Mam pomysł na XP, czy jest możliwość "resetu" XP? O co chodzi, chodzi o to, że jak zdobędziemy 1500 XP to żeby XP szło od zera i nie dalej od 1500, tym sposobem XP szło by dłużej :wink:

:arrowd: Ktoś wyżej mówił, że XP szybko idzie, w przypadku frakcji to ma rację, ale samotnikiem to długo idzie, więc by dotyczyło tylko postaci frakcyjnych.
Ostatnio edytowany przez Junx, 07 Lut 2012, 17:48, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 07 Lut 2012, 17:46

XP szło by dłużej


Ale czy to czasem nie jest bez sensu?
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 07 Lut 2012, 17:50

Jak się będzie miało odpowiednią reputację u Samotników, to będzie można w Składzie kupić mapy owych przejść.
Będzie się to ładnie komponowało z fabułą SoC, gdzie o przejściu Dolina->Kordon wie tylko Sid. Będą dostępne tylko dla gracza i kompanów.

A ja tymczasem testuje nowy skrypt zwracający wartości "jak bardzo NPC coś słyszy".

Moje dotychczasowe wyniki:

- Strzał z jakiegokolwiek pistoletu z tłumikiem jest bezszelestny z odległości większej niż 6m.
- Strzał z mp5 NPC słyszy już z 18m. Zakładam, że przy karabinach szturmowych ta odległość będzie jeszcze większa. Wniosek tak, że tłumik na AK jest zupełnie bez sensu. Natomiast nie wiem jak wy, ale od tej pory noszę zawsze pistolecik z tłumikiem przy sobie.
- Bieg był słyszalny od 12m. Zmniejszyłem próg słyszalności kroków, co dało następujące efekty:
*Sprint NPC słyszy od 10m, trucht od 6 a skradania w ogóle nie słyszy. Ponieważ system rozpoznaje szelest gałęziami krzaka jako "krok" to powyżej 10m możemy targać całym drzewem i NPC tego nie usłyszy. Jednak jeżeli w tej odległości się skradamy i wpadniemy w krzaki, to usłyszy nas tak, jakbyśmy tańczyli lambadę. Dziwne, ale lepsze to niż nic. :)
- Problemem są też trafienia. Stalker słyszy kule przelatującą przez krzaki z odległości 7m. Ktoś kto pisał ten system musiał mieć bardzo dziwną percepcję świata. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości