[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ShogunShinto w 05 Lut 2012, 21:02

witam. instalowałem drugi raz moda z opcją default. włącza mi się atmosfear. jak go wyłączyć? reinstal nie pomaga;/
już tyle czasu gniote moda a tu takie problemy. mam najnowszą wersję moda z patchami. pozdrawiam

o ludzie. to zmęczenie. przepraszam i życzę miłego grania;)
Ostatnio edytowany przez ShogunShinto, 05 Lut 2012, 21:07, edytowano w sumie 1 raz
ShogunShinto
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 08 Cze 2010, 10:49
Ostatnio był: 16 Paź 2012, 12:47
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 21:04

Musisz zainstalować jako LITE.

Opcja default instaluje moda właśnie z Atmosfear.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pedofil48 w 05 Lut 2012, 21:14

Dzięki, wrzuciłem fixa i wszystko działa bez zarzutu. Ile muszę zdobyć punktów zasobów, żeby moi ludzie mieli lepszy sprzęt?
Awatar użytkownika
Pedofil48
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 05 Lut 2012, 19:59
Ostatnio był: 12 Lut 2012, 22:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 05 Lut 2012, 21:14

Junx napisał(a):Smoq: dwa problemy (małe :P )

Pierwszy....

Zła tekstura PDA-radia (może tylko u mnie)

Image
...Druga

Nie można dać kompanowi mózgu chimery, bo nie ma on kasy żeby kupić :P

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 05 Lut 2012, 21:17

smoq2 napisał(a):Jest! Znalazłem! Już wiem co było źle z pijawkami. Ponieważ podczas śmierci pijawka zamienia się z jednego obiektu na drugi, wyświetlacz życia mutantów szukał informacja na temat poziomu zdrowia tej niewidzialnej pijawki, która została usunięta z gry. Ponieważ funkcja zwracała "pusty" wynik, cały system się zatrzymywał.

wcześniej podobne wyjaśnienie dałem :D ale zacięcie się perka z ilością HP (odmiana ludzka) mi przytrafiło się w walce z Powinnością... pojedynczy bug to był, nie mam save, ponieważ przy próbie wczytania tego z bugiem, doszło do uszkodzenia wszystkich... ;/

smoq2 napisał(a):Skrypt poprawiający błędy w działaniu (nie wyglądzie) radia, które zgłosił Juraszka:
http://www.fileserve.com/file/SpdWV4F/radio.script

Naprawia wyłączenie wzywania pomocy i możliwość wysyłania ludzi na wysypisko?

smoq2 napisał(a):HAH! No tak... Radio używa 3 plików tekstur, a ja w patchu wrzuciłem tylko 2 :E Sorki, mój błąd. Nie jest to priorytet, więc naprawimy dopiero w patchu.

Kit, że przede mną 3 osoby nawet screeny wysłały, ale pytałeś się czy tylko ja to mam...a tu proszę :D brak tekstury, chociaż obecne tło bardzo mi się podoba :)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 21:38

A ja tworzę AI dla naszych bezmózgich stalkerów. Wyglądać to będzie tak:

AI będzie "trzy-modułowe". Moduł AI ataku, moduł AI obrony i moduł AI do walki z mutantami (Ten już jest obecny od kilku wersji). Z owych modułów korzystają tylko stalkerzy, którzy są w oddziałach. Kiedy oddział gdzieś idzie, zawsze korzysta z modułu ataku, kiedy siedzi w jakimś punkcie, to z modułu obrony.

Moduł ataku:

- Stalker idzie w stronę swojego celu strzelając kiedy ma z nim kontakt wzrokowy
- Kiedy otrzymuje obrażenia szuka najbliższej osłony, po czym biegnie do niej, chowa się za nią i czeka chwilę.
- [EDIT] To samo kiedy kończy mu się amunicja.
(Proste, ale zdaje egzamin)

Moduł obrony:

- Stalker jest o wiele bardziej pasywny. Jak tylko zobaczy wroga, szuka osłony.
- Jeżeli nie ma kontaktu wzrokowego z wrogiem, to wysuwa się w lewo lub prawo, albo tylko w tą stronę, w którą może. (Np. Na lewo można, a po prawej jest ściana.)
- Strzela jak tylko nawiąże kontakt wzrokowy.
- [EDIT] Jeżeli oddział przez dłuższy czas nie widzi wroga, to wyśle zwiadowce (tylko 1 na oddział), żeby zobaczyć co z celem się stało. Stalker zacznie powoli iść w stronę ostatniej znanej pozycji wroga.
- Stalker nie szczędzi naboi. Jak widzi wroga to wali ile wlezie.
- Stalkerzy prawie cały czas są w pozycji kucającej.
- Jak tylko wróg podejdzie za blisko, albo stalker oberwie, to szuka schronienia.

Cechy łączne:

- Stalkerzy przestają strzelać jeżeli na linii ich strzału znajdują się przyjaciele/neutralni.
- Stalkerzy zawsze wybierają najbliższy, widoczny wrogi cel.
- Stalkerzy nie spychają gracza poza osłony.
- Stalkerzy prawię zawsze używają skradania albo biegu, z wyjątkiem kiedy idą w natarciu.
- [EDIT] Stalkerzy dopasowują ilość strzałów na serie pod względem broni, którą posiadają, i dystansem do celu.
- [EDIT] Stalkerzy już nie widzą przez ściany, i nie wiedzą gdzie gracz jest w każdej chwili. Kierować się będą zawsze w punkt gdzie go ostatnio widzieli. Dobry gracz będzie mógł wabić swoich przeciwników w pułapkę.
- [EDIT] Zdjęliśmy wszelkie restrykcje odnośnie walki. Stalkerzy teraz atakują siebie ze znacznie większej odległości oraz nie mają określonego pola walki.


Nie dodałem zbytecznej komunikacji między stalkerami, typu "ja strzelam a ty flankujesz", bo w 90% jak gracz wpada, to żaden plan tego typu się nie zdąży sprawdzić, jak widzimy przy standardowym AI. Jedyny moment, kiedy jeden stalker ma wpływ na drugiego, to jak szukają schronienia, starają się nie pakować jeden na drugiego, o ile to możliwe.
Ostatnio edytowany przez smoq2 13 Lut 2012, 18:24, edytowano w sumie 4 razy
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 05 Lut 2012, 21:49

Mam pytanie... czy w modzie TFW jest zwiększony obiekt kolizji NPC?
Chodzi o to że nie mogę podejść do postaci ponieważ wokół niej jest "pole" które mi na to nie pozwala... a w wyniku tego w wąskich przejściach grasz po prostu nie może przejść bo stanie jeden obok drugiego i razem tworzą ścianę nie do przejścia, dałoby radę to zmniejszyć?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 22:11

Heh... Teraz mnie nie wywaliło, ale za to po bazie Oporu moi kompani za mną biegali (tak jak po opuszczeniu bazy) zamiast siedzieć przy ognisku lub mięsaczu, a dodatkowo zniknął handlarz. Rozpłynął się, chociaż na mapce był niby na swoim miejscu. Wystarczyło jednak wyjść powalczyć ze szwendającym się po okolicy Monolitem i wszystko wróciło do normy...

Co do Nowych zachowań, to może smoq2 dopisz jakiś skrypcik obrońcom, że ma ich iść nie więcej niż x% wszystkich na danym posterunku. Później się okaże, że np. 3 oddziały idą razem szukać jednego kolesia, który pozostał przy życiu. Logiczniej jest wysłać paru na zwiad i ich osłaniać :D Reszta jak dla mnie cacy :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.

Za ten post nuclear_twister otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smoq2.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 05 Lut 2012, 22:38

@nuclear_twister szukam szukam i nie mogę znaleźć gdzie jest ten fix na błędy z scrpit116??
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 22:48

@ igla2008 Masz :) http://www.fileserve.com/file/evacksR/d ... eck.script

Wrzuć go do gamedata/scritps


EDIT: Znalazłęm handlarza. W końcu przylazł na pozycję :P. Smoq2 tutaj masz linka do save w Osadzie rybackiej. Brak mechanika jeśli o ikonkę i funkcje. Może to przez to, że są przydzielane do stalkerów na tych specjalnych pozycjach?

http://www.wupload.com/file/2659220322/savedgames.zip


Ponadto, Na samym końcu emisji na Wysypisku, Północny posterunek.

Kod: Zaznacz wszystko
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: .... - clear sky\gamedata\scripts\corpse_monitor.script:613: attempt to call method 'section_name' (a nil value)
 

stack trace:

Ostatnio edytowany przez nuclear_twister 05 Lut 2012, 23:41, edytowano w sumie 2 razy
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 05 Lut 2012, 23:29

Nic to nie dało :/ Nadal bug ze Scriptem...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 06 Lut 2012, 00:15

@ Igla - viewtopic.php?f=48&t=9412&start=3204#p200875

Chodzi o ten link co był do nuclear_twister. Wrzuć plik do gamedata/scripts.

@ nuclear_twister - A zaglądnąć na dół to nie można było? Link:

http://img811.imageshack.us/img811/6372 ... 017mar.jpg
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości