[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 01:57

Po pierwsze to logi, a po drugie to możesz wysłać wrzucić gdzieś save'y na neta i wstawić tu linka.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 05 Lut 2012, 02:06

Ok. wrzucam save'y
http://twojepliki.eu/download/free/wu4hk653fpzo#
PS.: Gram w 3.6.6 czwarty dzień i innych bugów nie znalazłem a grywalność świetna. Brava! :D
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 05 Lut 2012, 03:16

To powiedz smoq2 czy w ogóle mamy zgłaszać Ci obecność tych błędów ze stackiem w logu? Czy to ma sens? Czy tez może zaraz jak zobaczymy "stack" po otwarciu loga to zapominamy o całym problemie i wracamy do gry?

A nawiązując do tego co powiedziałem wcześniej
:

A smoq2 mam takie pytanie... (które to już z kolei? XD) Biorąc pod uwagę jaki zarąbisty jest świat w Zonie po zmroku (zwłaszcza gdy ciemno już jest i w grze, i na dworze, i w pokoju to się zesrać można jak mutant znienacka zza krzaka wyskoczy :)) to czy dałoby radę zrobić dwie rzeczy:
1. Dać jakąś mocniejszą poświatę oczom tych bydlaków. Już teraz wygląda to zaje*iście jak z daleka w ciemności widać tylko gały tych stworów wszystkich.
2. Z racji tego, że są to czasy raczej współczesne (ja wiem, Ukraina itp :P) to czy wszelkie latarki u NPC dałoby radę zrobić na wzór współczesnych latarek? Tzn. dalsze i mocniejsze światło ale o mniejszym promieniu. Teraz jak się przyjrzeć to świecą sobie ledwo pod nogi. No i graczowi tez ostatecznie by można zrobić o wiele mniejszy snop światła, ale za to mocniejszy.


Można by wtedy przyciemnić nieco porę nocną (a może nawet i zmniejszyć natężenie światła podczas burzy). Wtedy to dopiero by się czuło przytłaczający klimat Zony.

A czy jest to wykonalne (z technicznego punktu widzenia), aby dodatkowo dorobić taką fest słoneczną pogodę? Tzn. taką, gdzie słońce by nas niemalże oślepiało, tak jak to nieraz ma miejsce latem.


A i jeszcze coś. Dałoby radę zrobić coś z granatami? Bo teraz jak się źle ułożą w ekwipunku to nie da się ich wybrać do rzucania... Poza tym, człowiekowi nieraz szkoda tych lepszych granatów na jakiegoś lamera w kurtce a musi ich użyć bo się nie da zmienić na te słabsze granaty... A pytam o to z racji tego, że skoro poradziliście sobie z wepchnięciem dowolnej broni do slotu na pistolet to może i na to coś zaradzicie...


A co się tyczy radia... U mnie nie działają nowe opcje... Mam już 3 bazy (Oporu w Kordonie - gram nimi, Czystego Nieba na Bagnach i Bandytów w Dolinie Mroku) i tylko ta pierwsza opcja jest aktywna - "Ogólne".
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 05 Lut 2012, 03:54

nuclear_twister napisał(a):A i jeszcze coś. Dałoby radę zrobić coś z granatami? Bo teraz jak się źle ułożą w ekwipunku to nie da się ich wybrać do rzucania...


Z jaki granatami? Ręcznymi czy to granatnika? Jeżeli recznę to zmieniasz Y i już masz inny granat w ręku :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 04:06

@ nuclear_twister - Wyślij mi swój save, bo pewnie coś w radiu jest skopane. I czy miałeś wiadomość od Mrówki? Dostałeś po przejęciu pierwszej bazy zadania na przejęcie wszystkich innych w dowolnej kolejności, czy każe ci lecieć po kolei?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 05 Lut 2012, 12:28

smoq2 napisał(a):Nowe radio jak najbardziej działa. Trzeba mieć tylko 2 bazy. Własną, plus jedną przejętą.

Mi nie działa, wchodzę w radio i mam niebieskie pole (brak tekstury) i tylko pierwsza opcja działa (ogólne na biało), pozostałe są na czerwono i nie działają (nie da się ich aktywować)

dagorladCS napisał(a):Zrobiła się widzialna,ale żyła.Musiałem zabić ją drugi raz :)
Myślałem, że to takie przycięcie ze strony gry, ale wczytywałem 4 razy i 4 razy to samo.Wie ktoś co to mogło być?
Jak trzeba to dam save'a

Smoq zrobił nową pijawkę, na podstawie innego mutanta, który w przeciwieństwie do prawdziwej pijawki nie zmienia modelu "w locie" (widzialna jak atakuje/niewidzialna i nieśmiertelna jak żyje - to są dwa oddzielne modele oryginału!), a dopiero jak zginie... mógł się przytrafić przypadek, że zabiłeś model niewidzialny (lub zielony :D) a zamiast po śmierci przełączyć się na model widzialny, to przełączyła się jeszcze przed śmiercią co dało, życie po śmierci.
(ja tak to widzę...)

nuclear_twister napisał(a):Można by wtedy przyciemnić nieco porę nocną (a może nawet i zmniejszyć natężenie światła podczas burzy). Wtedy to dopiero by się czuło przytłaczający klimat Zony.

Noc to noc... nie powinno się nic widzieć... jestem za drastycznym zmniejszeniem światła w nocy - ale z drugiej strony... wymagałoby to jeszcze większego zmniejszenia zasięgu widzenia NPCtów w nocy, bo przyciemnienie nocy będzie dla gracza utrudnieniem (i nadaniem klimatu).

nuclear_twister napisał(a):A czy jest to wykonalne (z technicznego punktu widzenia), aby dodatkowo dorobić taką fest słoneczną pogodę? Tzn. taką, gdzie słońce by nas niemalże oślepiało, tak jak to nieraz ma miejsce latem.

Wymagało by to dodania kolejnej "pogody", na co smoq raczej nie ma ochoty, w wersji lite to mamy, w AF chyba też jest ale baaaaardzo rzadko.

nuclear_twister napisał(a):A co się tyczy radia... U mnie nie działają nowe opcje... Mam już 3 bazy (Oporu w Kordonie - gram nimi, Czystego Nieba na Bagnach i Bandytów w Dolinie Mroku) i tylko ta pierwsza opcja jest aktywna - "Ogólne".

Mam to samo, ale mam tylko bazę powinności, główną bazę najemników i jantar...

smoq2 napisał(a):@ nuclear_twister - Wyślij mi swój save, bo pewnie coś w radiu jest skopane. I czy miałeś wiadomość od Mrówki? Dostałeś po przejęciu pierwszej bazy zadania na przejęcie wszystkich innych w dowolnej kolejności, czy każe ci lecieć po kolei?

Dostałem wiadomość od Mrówki i dostałem zadania na wszystkie punkty (kolejność dowolna).

Kontynuuje save sprzed patcha!
Dlaczego jest potrzebna jedna dodatkowa Baza?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 05 Lut 2012, 13:20

Potwierdzam, że radio nie działa. Ani po zdobyciu pierwszej, ani drugiej wrogiej bazy.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 05 Lut 2012, 13:22

:arrowu: Ok. ale gra powinna stwierdzić że pijawka oberwała. Chyba że zmieniła się w momencie ostatniego strzału i gra to błędnie zinterpretowała.(chyba że tak)

[EDIT]

No wyjaśniło sie.Podszedłem do niej na wcześniejszym save'ie, "potańczyłem" z nią trochę dłużej i błąd zniknął.Może tamten save był lipny albo co?
Sorry ludziska za zamieszanie! :E
Ostatnio edytowany przez dagorladCS, 05 Lut 2012, 15:55, edytowano w sumie 1 raz
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 05 Lut 2012, 14:13

@ Juraszka - To ty wyślij mi save'a z tym radiem.

[EDIT]

Ok, już znalazłem co jest nie tak:
http://www.fileserve.com/file/8wMMNRj/radio.script

Wrzucić do gamedata/scripts
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 05 Lut 2012, 14:46

Bug
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\defend_task_check.script:116: attempt to index global 'loc_squad' (a nil value)
 

stack trace:


nie działa u mnie radio... znaczy działa ale nie ma żadnej tekstury tylko fioletowy kwadrat.. jak to naprawić ?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 05 Lut 2012, 14:50

@ Igla2008
smoqu już podał rozwiązanie fioletowega radia, link wyżej.
Niema za co igla2008. :E
Ja gram już 10 godzin (zero wyrzutek do ekranu) i na nowym patchu lepsza stabilność niż w wersji 3.0.
Ostatnio edytowany przez ghostdead 05 Lut 2012, 15:02, edytowano w sumie 3 razy
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 05 Lut 2012, 14:55

Ok :) dzięki .. mod nadal nie stabilny cały czas wywala mnie do pulpitu... :/

Super mnie wywala cały czas... Najwięcej błędów w kordonie.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości