nuclear_twister napisał(a):A i jeszcze coś. Dałoby radę zrobić coś z granatami? Bo teraz jak się źle ułożą w ekwipunku to nie da się ich wybrać do rzucania...
smoq2 napisał(a):Nowe radio jak najbardziej działa. Trzeba mieć tylko 2 bazy. Własną, plus jedną przejętą.
dagorladCS napisał(a):Zrobiła się widzialna,ale żyła.Musiałem zabić ją drugi raz
Myślałem, że to takie przycięcie ze strony gry, ale wczytywałem 4 razy i 4 razy to samo.Wie ktoś co to mogło być?
Jak trzeba to dam save'a
nuclear_twister napisał(a):Można by wtedy przyciemnić nieco porę nocną (a może nawet i zmniejszyć natężenie światła podczas burzy). Wtedy to dopiero by się czuło przytłaczający klimat Zony.
nuclear_twister napisał(a):A czy jest to wykonalne (z technicznego punktu widzenia), aby dodatkowo dorobić taką fest słoneczną pogodę? Tzn. taką, gdzie słońce by nas niemalże oślepiało, tak jak to nieraz ma miejsce latem.
nuclear_twister napisał(a):A co się tyczy radia... U mnie nie działają nowe opcje... Mam już 3 bazy (Oporu w Kordonie - gram nimi, Czystego Nieba na Bagnach i Bandytów w Dolinie Mroku) i tylko ta pierwsza opcja jest aktywna - "Ogólne".
smoq2 napisał(a):@ nuclear_twister - Wyślij mi swój save, bo pewnie coś w radiu jest skopane. I czy miałeś wiadomość od Mrówki? Dostałeś po przejęciu pierwszej bazy zadania na przejęcie wszystkich innych w dowolnej kolejności, czy każe ci lecieć po kolei?
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\defend_task_check.script:116: attempt to index global 'loc_squad' (a nil value)
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości