[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 04 Lut 2012, 00:00

Czemu nowe AI? Chcesz mięsu armatniemu dać mózgi, takie jak mają kompani? To będą wtedy półgłówkami :E ale może też zrobić się ciekawiej... walki mogą naprawę przybrać na akcji i trudności nawet na początkującym.

tak więc czemu taka decyzja?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Lut 2012, 01:12

No bo jak napisał Junx, durnie czasem nie chcą nawet strzelać. I ogólnie nigdy mi się AI w stalku nie podobała. Jest przekombinowana, tu 2 próbuje flankować, 1 chowa się za kamieniem wielkości stopy, trzeci widzi wroga przez ścianę. Biednie, biednie... W prawdzie niby znamiona wyższego AI (wpływ poczynań jednego na resztę sojuszników) ten koślawy system wykazuje, ale to nie to.

Ja bym bardziej go uprościł, albo człowiek idzie i naparza, próbując wroga zasypać kulami, albo się chowa i siedzi strzelając z za zasłony aż w końcu trafi, albo nadarzy się jakaś okazja do innego ruchu. Nikt nie biega w kółko czekając aż oberwie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wheeljack w 04 Lut 2012, 01:33

I nie będzie widoku wiecznie celujących stalkerów? :P
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Wczoraj, 12:13
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 04 Lut 2012, 10:47

Ech....

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: .... - clear sky\gamedata\scripts\corpse_monitor.script:613: attempt to call method 'section_name' (a nil value)
 

stack trace:


W czasie kiedy mrówka zginął.

:arrowd: Nie trzeba, samotnicy, nie zauważyłem u nich zmian wielkich.
Ostatnio edytowany przez Junx 04 Lut 2012, 11:32, edytowano w sumie 2 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ghostdead.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 04 Lut 2012, 11:17

Czy trzeba zaczynać grę od nowa po zaistalowaniu patcha 3.6.6. Samotnicy coś zyskują tą łatką.

Dzięki Junx.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 04 Lut 2012, 12:06

Hej Smoqu. Ja z kolejną dawką skarg i zażaleń:
1. Zacznę może od pewnego błedu: Na magazynach wojskowych jest punkt zasobów pod nazwą "Opuszczone Gospodarstwo" (na zachód od bazy anarchistów). Mimo że są tam zabudowania to pojawia się tam problem podczas emisji i przelotu helikoptera, mianowicie dom w którym stalkerzy mieli się chować jest zabugowany. Żaden NPC nie jest w stanie przejść wgłąb nieruchomości.
2. Przechodząc do samotników: Może dałoby się zwiększyć ilość zadań dawanych przez samotników na oczyszczenie terenu z nieznanego zagrożenia, przyniesienie części potwora, lub konkretnego artefaktu. - Ilość zadań mogłaby się zwiększyć do 3 w każdej opcji. (o ile na lokacji znajduje się wystarczająco punktów z "nieznanym zagrożeniem").
3. Możnaby zrobić lekką zmianę w ustawieniu tych dalekowidziących obrońców w bazach Powinności: obrona tych panów zabiezpiecza głównie wschodnie wejście do bazy, północnego wejścia broni tylko jeden snajper (ten na południowo-zachodniej stróżówce). Może jakiś rebelans by się przydał, chociaż myśle że może wystarczy dodanie jednego nowego strzelca obok helikoptera, który będzie się kierował na północ.
4. Lekkiej zmiany można też dokonać w osadzie rybackiej CN. Tutaj Jedynym moim postulatem jest przeniesienie strzelca z poziomu gruntu (tego który jest na ziemi i strzela przez dziure w ścianie) na średni poziom wieży obserwacyjnej.
5. W osadzie miałem też lekki problem - Sama osade została została zaatakowana przez chimery którę wybiły wszystkich, pobiegłem to odratować i udało się ocalić jeden oddział czyt. dwie osoby przy wieży. Broniłem ich przed wszystkim i czekałem aż przyjdą posiłki z tej ukrytej bazy CN (frakcja zajmowała baze przy wieży, a osada była pusta) - 2dni bezustannej obrony - ale nikt się nie pojawił. Nie wiem czy to jest błąd czy tak ma być?

I jeszcze pytanie: czy u Najebnika mogę kupic unikatowe kombinezone CN?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 04 Lut 2012, 12:24

Rumcajs93 napisał(a):5. W osadzie miałem też lekki problem - Sama osade została została zaatakowana przez chimery którę wybiły wszystkich, pobiegłem to odratować i udało się ocalić jeden oddział czyt. dwie osoby przy wieży. Broniłem ich przed wszystkim i czekałem aż przyjdą posiłki z tej ukrytej bazy CN (frakcja zajmowała baze przy wieży, a osada była pusta) - 2dni bezustannej obrony - ale nikt się nie pojawił. Nie wiem czy to jest błąd czy tak ma być?


Między tą ukrytą bazą a resztą "świata" nie ma fizycznego połączenia, nikt nie przyjdzie...
Prosiliśmy Smoqa by połączył jakoś te lokacje (chociażby jedną ścieżką) ale wymagałoby to edycji świata = podwojenie wielkości moda, a na dodatek nikt nie potrafi zrobić aż takiej zmiany (modyfikacja niemała a jeszcze siatkę AI trzeba, ścieżkę dla AI i wgl full roboty)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 04 Lut 2012, 12:31

2. Przechodząc do samotników: Może dałoby się zwiększyć ilość zadań dawanych przez samotników na oczyszczenie terenu z nieznanego zagrożenia, przyniesienie części potwora, lub konkretnego artefaktu. - Ilość zadań mogłaby się zwiększyć do 3 w każdej opcji. (o ile na lokacji znajduje się wystarczająco punktów z "nieznanym zagrożeniem").


Można mieć na raz 6 zadań (różnych), więc chyba jest co robić :wink:
3. Możnaby zrobić lekką zmianę w ustawieniu tych dalekowidziących obrońców w bazach Powinności: obrona tych panów zabiezpiecza głównie wschodnie wejście do bazy, północnego wejścia broni tylko jeden snajper (ten na południowo-zachodniej stróżówce). Może jakiś rebelans by się przydał, chociaż myśle że może wystarczy dodanie jednego nowego strzelca obok helikoptera, który będzie się kierował na północ.


A czy tam właśnie nie ma strzelca?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Muzyk90 w 04 Lut 2012, 13:44

A czy w tym modzie nadal mozna modyfikowac bronie / pancerze ? Jesli tak to nadal polega to na poszukiwaniu pendrive ?
Muzyk90
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Lip 2011, 19:24
Ostatnio był: 04 Lut 2012, 15:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 04 Lut 2012, 13:47

Można modyfikować bronie/pancerze, jest zmieniony system ulepszeń broni/pancerzy. Pandrive'ów już nie potrzeba do ulepszeń.

@ Smoq: Czy można coś zrobić z tym helikopterem w Posterunku wojska (Kordon)? Wybiłem prawie wszystkich (został jeden) i helikopter nie chce odlecieć, muszę wszystkich zabić i odleci czy muśze "jego" jakoś się pozbyć?

Edit: Po ponownym wczytaniu gry odleciał, ale wcześniej nie spieszyło mu się wcale :E
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 04 Lut 2012, 14:26

---- Da się teraz wybić wojskowych w postarunku w Kordonie?

----Gdzie kupić kobinezony naukowców z Cienia Czarnobyla u naukowców bo znowu gram samotnikiem i nie moge na nie trafić. Ile trzeba mieć procet reputacji żeby je kupić, nieraz miałem 100% u samotników i nic.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 04 Lut 2012, 14:28

---- Da się teraz wybić wojskowych w postarunku w Kordonie?


Da się, ale po odejściu dalej, są znowu :E

----Gdzie kupić kobinezony naukowców z Cienia Czarnobyla u naukowców bo znowu gram samotnikiem i nie moge na nie trafić. Ile trzeba mieć procet reputacji żeby je kupić, nieraz miałem 100% u samotników i nic.


Szukaj prędzej u "handlarzy" lub u Najebnika
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości