[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 03 Lut 2012, 11:19

Ok dzięki za odp :) Mam problem z handlarzami mojej frakcji(obojętnie którą gram) gdy dochodzę do wysokiego poziomu to moi handlarze zamiast mieć coraz lepszy sprzęt mają cały czas takie sam badziew jak na początku co najwyżej pojawiają dwie nowe bronie oraz jeden nowy pancerz. Czy tam miało być ?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 03 Lut 2012, 11:44

Smoqu mam pomysł na którąś wersje może kasa zostałaby zapisywana w PDA a my moglibyśmy kupować online i sprzedawac online potem tylko wysłanie kuriera naszego towarzysza na przykład.Skończyło by się bieganie za jednym pistolem przez całą zone.Taki mały pomysł może wykorzystasz go w tym nowym modzie z freeplajem smoqu.W dalekiej przyszłości lub teraz co jest mało prawdopodobne. :D

@ igla2008 A ile masz zajętych tych żółtych i zielonych pól. To nie zależy od poziomu bohatera a poziomu akceptacji przez frakcje.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Lut 2012, 12:22

smoq2 napisał(a):@ Junx - Losowy, ale jeśli by się powtarzało to proszę o save. Skąd wiesz, że szczura?


Bo go akurat atakowałem :E , ale też może być i bandyta bo też ich miałem z przodu.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 03 Lut 2012, 12:27

ghostdead napisał(a):Smoqu mam pomysł na którąś wersje może kasa zostałaby zapisywana w PDA a my moglibyśmy kupować online i sprzedawac online potem tylko wysłanie kuriera naszego towarzysza na przykład.Skończyło by się bieganie za jednym pistolem przez całą zone.Taki mały pomysł może wykorzystasz go w tym nowym modzie z freeplajem smoqu.W dalekiej przyszłości lub teraz co jest mało prawdopodobne. :D

I może frytki do tego? Allegro lub eBay pozwie Smoqa do sądu z postanowienia ACTA :D
a tak na poważnie to raczej kiepski pomysł, bo jeszcze trochę takich pomysłów a następny mod freeplay będzie na zasadzie symulator "siedzenia przed komputerem"

ghostdead napisał(a):@ igla2008 A ile masz zajętych tych żółtych i zielonych pól.

Zdobądź JEDEN zielony punkt w Zonie, to będziesz mistrzem...

żółte punkty to posterunki - nic nie dają
jasnoniebieskie to bazy - u frakcji chyba zwiększa liczbę ludności oraz przyśpiesza wysyłanie oddziałów na poziomie gdzie ma się zdobytą bazę,
ciemnoniebieskie - punkty zasób, je musisz zdobywać żeby mieć lepszy ekwipunek, nie ma zadań na ich zdobycie ani nagród!

ghostdead napisał(a):To nie zależy od poziomu bohatera a poziomu akceptacji przez frakcje.

Od poziomu reputacji zależą ceny u handlarzy, nic więcej...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 03 Lut 2012, 13:01

Czyli pkt zasobów są bardzo ważne dzięki o to mi chodziło zawsze je olewałem i nigdy nie zdobywałem a to najprawdopodobniej przyczyna ze mój handlarz ma buble w asortymencie. Ok dzięki.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Lut 2012, 13:45

Muszę zrobić jakiś poradnik wewnątrz gry... Coś na styl encyklopedii w SoC.

Albo jakieś wskazówki, tak jak w CoP.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Lut 2012, 14:02

Smoq: Problem się pojawia ponownie, kończy się na ciągłym dźwiękiem szczura.

Pierwszy....

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium 4, F15/M2/S9, 2624.00 mhz, 84-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29893 files cached 30 archives, 4544Kb memory used.
Init FileSystem 7.830090 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2028980 K], reserved[14244 K], committed[53864 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9188 K], process heap[1080 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5084 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:95C6]: ASUS AH3450 Series
* GPU driver: 6.14.10.6962
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 556 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [992 ms]
"e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 129590 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    3525 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 4164 ms
* phase cmem: 120508 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 1241 ms
* phase cmem: 107664 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 107664 K
Wczytywanie zapisanej gry "junx_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 10991 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 24124 objects are successfully loaded
* Game junx_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\junx_quicksave.sav' (136.758s)
* phase time: 136756 ms
* phase cmem: 170720 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 318 ms
* phase cmem: 170758 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 170791 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 170791 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 8897 ms
* phase cmem: 240490 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 1493 ms
* phase cmem: 241483 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 14563 verts, 455 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 32654 verts, 1020 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 60931 verts, 1904 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 346542 indices, 676 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 18028 verts, 211 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048440 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 20934 indices, 40 Kb
* phase time: 22232 ms
* phase cmem: 241653 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 2450 ms
* phase cmem: 245931 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 10614 v(20), 5612 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(207K), IB(32K)
* phase time: 336 ms
* phase cmem: 245963 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\darkvalley\level.hom
* phase time: 127 ms
* phase cmem: 246336 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 246336 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 246336 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 892, 105457 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 35051 ms
* phase cmem: 268388 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 268388 K
* [win32]: free[1232080 K], reserved[74100 K], committed[790908 K]
* [ D3D ]: textures[140477 K]
* [x-ray]: crt heap[268388 K], process heap[244346 K], game lua[135732 K], render[141 K]
* [x-ray]: economy: strings[18468 K], smem[971 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\monsters\cat\cat_idle_1.ogg
* MEMORY USAGE: 320798 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Can't find texture 'loner_icon'
! attempt to use non-existent INFOPORTION [ui_talk_show]
! Can't find texture 'loner_wide'
stack trace:

001B:0270DD19 xrGame.dll
001B:02732699 xrGame.dll


Save podeśle zaraz na PW.

Edit: Drugi

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:212: C stack overflow
 

stack trace:


W czasie ataku na stację (ta obok bazy bandytów), punkt zasobów. Jak uda mi się ponownie uchwycić moment dam save.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Lut 2012, 15:55

Na ten pierwszy chyba udało mi się coś zrobić. Masz link do plików w PW.

Na ten drugi...

Gdyby durne GSC nie wyłączyło standardowych funkcji lua do debuggingu to bym to naprawił pstryknięciem palców. Z tym logiem to ja mogę sobie szukać igły w stogu siana.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 03 Lut 2012, 16:02

smoq2 napisał(a):Muszę zrobić jakiś poradnik wewnątrz gry... Coś na styl encyklopedii w SoC.

Albo jakieś wskazówki, tak jak w CoP.



No przydało by się. Szczególnie jak wprowadzisz te zmiany jakie napisałeś stronkę temu.. Przy okazji czy istniała by taka techniczna możliwość aby każdej głównej postaci dać jakiś opis tzn: Jak by się na jej zdjęcie najeżdżało to wyświetlała by się jakaś historia o niej np: ,,Wilczarz z Vidicem znają się od misji w Czeczeni gdzie mieli za zadanie ochraniać prominentnego działacza podczas spotkania z Rosjanami. Najemnik z dużym doświadczeniem brał udział w wielu misjach zagranicznych służył w Legii Cudzoziemskiej." Coś takiego o każdej głównej postaci na pewno ubarwiło by to rozgrywkę i zachęciło do zagadania z każdym stalkerem którego spotkamy.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Lut 2012, 16:09

smoq2 napisał(a):Na ten pierwszy chyba udało mi się coś zrobić. Masz link do plików w PW.


Problem chyba rozwiązany, wypadu nie było i dwa oddziały bandytów załatwione :wink:

@ Smoq - Moja sugestia: Jeżeli dodacie PDA-radio to będziemy mieli możliwość wydania rozkazów każdemu oddziałowi, no dobra, ale przecież jest ktoś inny dowódcą frakcji i raczej ON powinien wydawać rozkazy każdemu a nie jakiś dam nowy i nie znany :E

PS. Może już to poprawiliście, ale o tym nikt nie pisał.
Ostatnio edytowany przez Junx, 03 Lut 2012, 16:12, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 03 Lut 2012, 16:12

smoq2 nie wiem czy to tylko tak u mnie ale ostatnio w trakcie biegania za skrytkami po bagnach zahaczyłem o Osadę rybacką (przejętą przeze mnie - Opór). Jak tylko się do niej zbliżyłem zaczął się spadek FPS (niewiele brakuje do pokazu slajdów :D). poza tym biegam za znacznikiem handlarza albo mechanika (nie wiem który ale jest tylko jeden) który się przemieszcza a żaden Stalker w okolicy tego znacznika nie ma żadnych opcji związanych z powyższymi funkcjami... Jak znowu tam będę (poleciałem fanty sprzedać do Kordonu) to zrobię save i ci podeślę, oczywiście jeżeli problem się powtózy.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Lut 2012, 16:26

@ Junx - Twój problem, oraz ten z "rotate" w logu, chyba pojawia się przy mutantach, które nie mogą poruszać głowami. Stąd częste problemy z mięsaczami i szczurami. Nie wiem jak jest z chimerą, bo dość rzadko się ją spotyka, a nawet jak się to stanie, to problem nie zawsze się pojawia. Skrypty które ci wysłałem ingerują w modele NPC, nie będę się rozwodził jak. Dopisałem w nich wyjątki dla mięsaczy i szczurów, żeby zamiast kości głowy używały kości "kręgosłupa". Nibyolbrzym już był dopisany tam wcześniej, ale to ze względu, że jego model (chyba) nie posiada kości bip01_head, czyli głowy. Na wszelki wypadek dodam też chimerę.
Według planowanej fabuły, gracz ma zostać "promowany" po przejęciu pierwszej bazy, więc będzie to pasowało z odblokowaniem "Oddziałów" i "Zarządzania" w Menu radia.

@ nuclear_twister - A nie można było zrobić save'a od razu? :)

[EDIT]

Ok, no to radio jest gotowe. :) Wszystko wygląda jakby działało ok.

Teraz piszę skrypt, który będzie sam ustalał czy zainstalowana jest wersja Lite czy zwykła. Sprawi to, że wersje nie będą się różnić plikami skryptów, które to najczęściej znajdują się w patchach. Zminimalizuje to ryzyko potrzeby zmieniania TFW_lite na false/true w TFW_settings.

Później wrzucam do sieci nowego patcha.

A jeszcze później zabieram się za tworzenie wpisów do "przewodnika". Zleciłbym to komuś, ale nikt do końca nie wie jak TFW chodzi. ;)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości