[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 21:29

ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 21:41

a co z tymi okrojonymi handlarzami i mechanikami w zdobytych bazach? będą?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 21:48

Tak, już są. Jak przejmiesz bazę to będą.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 21:54

są jakoś oznaczeni czy trzeba szukać? są na miejscach poprzednich "funkcyjnych" czy jak?
Zdobyłem bazę powinności i nikogo nie ma z możliwością naprawy ekwipunku czy z amunicją
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 22:40

Tak, powinni być w tych samych miejscach (albo zaraz obok) gdzie stali oryginalni. Są oznaczeni tak samo, odpowiednim niebieskim punktem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 22:57

Smoq: I co wyszło coś z tym moim save'am? Wiesz gdzie jest błąd?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 01 Lut 2012, 23:20

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\rein_spawn_system.script:72: attempt to index a nil value
 

stack trace:



Wyskoczyło gdy chciałem przyzwać oddział najemników do tego posterunku w jantarze. Nic szczególnego nie robiłem, tylko tyle że chwile wcześniej helikopter leciał.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 02 Lut 2012, 00:19

smoq2 dałoby radę zrobić coś takiego, że jak na jakimś posterunku leży skrzynka (charakterystyczny zielony zasobnik :) ), to żeby tam była jakaś amunicja albo żywność pod warunkiem, że stacjonuje tam jakiś oddział?

W bazie Oporu jest taka magiczna skrzyneczka i w niej co pewien czas znajduje ok 100 sztuk amunicji do broni różnego rodzaju.

O ile amunicja to niekoniecznie bo to mogłoby być zbyt duże ułatwienie (poza tym kto pilnując jakiegoś punktu w Zonie odłożyłby zapasowy magazynek do kufra? :D), to już żywność myślę byłaby czymś sensownym. W końcu to trochę bez sensu stać na straży z kiełbasą w ręku itp :P

To samo tyczyłoby się wódki drinków energetycznych czy może nawet bandaży i apteczek (zgodnie z zasadami BHP w miejscu pracy powinna być apteczka i opatrunki :D)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 02 Lut 2012, 00:25

Smoq niech pierw poprawi błedy a potem zajmie się naszymi pomysłami :wink:

@ nuclear_twister: Ja tam na brak apteteczek i reszty nie narzekam, dwa schowki i jestem ustawiony na dłuugo :E

Image Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 02 Lut 2012, 00:29

Też raczej na to nie narzekam :P
W wersji bodajże 2.9.5 raz jak przetrzepałem wszystkie schowki to się okazało że miałem ok 70 apteczek i 20 szynek XD

Chodzi mi raczej o to, że troszkę męczące jest tachanie kilku kilogramów apteczek/bandaży/jedzenia, no bo a nóż się w trakcie walki żreć zachce...

BTW czy szynka na dłużej zaspokaja głód niż chleb? Jeśli tak to jaka jest hierarchia sytości posiłków?

@ Junx pamiętasz może gdzie była ta poprawka do brakującej ikony którejś ze strzelb? Bo właśnie takową posiadam w ekwipunku i zauważyłem to tylko przez to, że jest ulepszona i widnieje przy niej ta strzałeczka :]
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 02 Lut 2012, 00:33

Junx napisał(a):Trzym: https://rapidshare.com/files/3815249452 ... uipment.7z

Wypakuj do: Gamedata\textures\ui


:arrowu:
BTW czy szynka na dłużej zaspokaja głód niż chleb? Jeśli tak to jaka jest hierarchia sytości posiłków?
Jedno lepsze od drugiego, co masz to jedz :E

Poczytaj, powinieneś załapać co do czego :wink: :arrowd:
Kod: Zaznacz wszystko
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;   FOOD
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
[bread]:identity_immunities
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn             = "food and drugs\bread"
;$prefetch          = 32
class            = II_FOOD
cform            = skeleton
visual            = dynamics\devices\dev_bred\dev_bred.ogf
description         = st_bread_descr

inv_name         = st_bread
inv_name_short      = st_bread
inv_weight         = 0.3   ;0.2

inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 11
inv_grid_y         = 9
cost            = 20

attach_angle_offset      = -0.287979, 1.560923, 1.544060
attach_position_offset   = 0.096910, -0.013594, 0.107925
attach_bone_name      = bip01_r_hand
auto_attach            = false

// should be deleted after update
bone_name            = bip01_r_hand
position_offset          = 0.0,0.0,0.0
angle_offset          = 1.570790,1.570790,3.92699

; eatable item
eat_health = 0.05
eat_satiety = 0.2
eat_power = 0
eat_radiation = 0
wounds_heal_perc = 0
eat_portions_num = -1

; food item
slot            = -1
animation_slot      = 4

;hud item
hud = wpn_vodka_hud


[kolbasa]:identity_immunities
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn             = "food and drugs\kolbasa"
$prefetch          = 8
class            = II_FOOD
cform            = skeleton
visual            = dynamics\devices\dev_kolbasa\dev_kolbasa.ogf
description         = st_kolbasa_descr

inv_name         = st_kolbasa
inv_name_short      = st_kolbasa
inv_weight         = 0.5

inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 19
inv_grid_y         = 12
cost            = 50

attach_angle_offset      = 0.440521, 1.378287, -0.644026
attach_position_offset   = 0.104196, -0.010821, 0.076969
attach_bone_name      = bip01_r_hand
auto_attach            = false

// should be deleted after update
bone_name            = bip01_r_hand
position_offset          = 0.0,0.0,0.0
angle_offset          = 1.570790,1.570790,3.92699

; eatable item
eat_health = 0.05
eat_satiety = 0.3
eat_power = 0
eat_radiation = 0
wounds_heal_perc = 0
eat_portions_num = -1

; food item
slot            = -1
animation_slot      = 4

;hud item
hud = wpn_vodka_hud

[conserva]:identity_immunities
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn             = "food and drugs\conserva"
;$prefetch          = 32
class            = II_FOOD
cform            = skeleton
visual            = dynamics\devices\dev_conserv\dev_conserv.ogf
description         = st_conserva_descr

inv_name         = st_conserva
inv_name_short      = st_conserva
inv_weight         = 0.3

inv_grid_width      = 1
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 9
inv_grid_y         = 13
cost            = 100

; eatable item
eat_health = 0.1
eat_satiety = 0.4
eat_power = 0
eat_radiation = 0
wounds_heal_perc = 0
eat_portions_num = -1

; food item
slot            = -1
animation_slot      = 4

;hud item
hud = wpn_vodka_hud

attach_angle_offset      = 0.440521, 1.378287, -0.644026
attach_position_offset   = 0.104196, -0.010821, 0.076969
attach_bone_name      = bip01_r_hand
auto_attach            = false

// should be deleted after update
bone_name            = bip01_r_hand
position_offset          = 0.0,0.0,0.0
angle_offset          = 1.570790,1.570790,3.92699



Edit: @ Smoq - Wróce do wersji 3.6.3 i sprawdzę czy błąd ten sam sie powtarza.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nuclear_twister.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 02 Lut 2012, 00:51

Haha ale ciekawy błąd :P Nie próbujcie odkładać do plecaka ikony przekładania broni między slotami bo skończy się to tym :D Dokładnie rzecz ujmując stało się tak gdy chciałem wziąć to z powrotem.

Kod: Zaznacz wszystko
*** RESET [416 ms]
* MEMORY USAGE: 448238 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! ERROR: SV: can't find children [21755] of parent [1297261456]
! ERROR: SV: can't find children [22556] of parent [1297261456]
! ERROR on rejecting: entity not found. parent_id = [65535], entity_id = [29442], frame = [1833172]
! ERROR on ownership: entity not found. parent_id = [0], entity_id = [29442], frame = [1833172]
stack trace:

0023:03D3CD48 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D392F6 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D7105A xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D6FFCF xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D539E2 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D716C1 xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:03D3957C xrGame.dll, CxImage::`copy constructor closure'()
0023:004112A7 xrEngine.exe, CPS_Instance::operator=()
 
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.




Taka bardziej ciekawostka i przestroga, niż bug wymagający szybkiego poprawienia.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości