[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 19:12

ja nie miałem żadnej wywalki, więc na 6 jest stabilność tej wersji :)

Powie może ktoś czy zdobycie Składu daje jakieś korzyści?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 01 Lut 2012, 19:15

Junx smoq2 pewnie chciał uprzedzić wszelkie narzekania odnośnie przekładania premiery wersji finalnej, ciągłe odwlekanie wklepania fabuły itp.
Rozumiem ich doskonale. Mają swoje życie w którym muszą się odnaleźć a oprócz tego odwalają kawał dobrej roboty umilając nam czas takim modziwem. W dodatku z tego nic nie mają prócz nerwów i satysfakcji (chociaż jak ostatnio było tyle błędów to mogło ich to bardziej zniechęcić).
A odnośnie mojego ostatniego posta to zdaję sobie sprawę, że to wersja beta a co za tym idzie to, jak sama nazwa wskazuje, może być zabugowana. Jednakże mimo wszystko chyba bym wolał żebyście się skupili na błędach, które powtarzają się częściej i u większej ilości graczy/testerów. Ja zawsze miałem pecha to nie zdziwię się, jak wyjdzie na to, że tylko ja mam taki problem z nowymi wersjami :P
Dodatkowo trzeba spojrzeć na to co robią z trochę innej perspektywy. Nie mają grafika tak? Nie ma kto wykonać rysunków na przerywniki tak? Mogliby usiąść z założonymi rękami i czekać aż się jakiś zgłosi, poprawiając ewentualnie zgłoszone błędy. Oni jednak nie chcą stać w miejscu i ten czas pożytkują na nowe bajery :)
Właśnie przez to ostatnio tyle bugów i problemów było ;] Ostatnia wersja przed zmianami była nadzwyczaj stabilna i zdarzały się raczej losowe CTD aniżeli bugtrapy.
Powodzenia w dalszej pracy smoq2 :)

P.S.: Tylko sobie życia prywatnego nie uwalcie przez ciągłą pracę nad tym modem :P
P.S.2: Ja tylko "narzekam" na to, że patche wymuszają na mnie nową gre, ale w du... z tym :) Ogólnie mod hula, że aż miło.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 19:23

Robią dużo, dobrej roboty z wielkimi wynikami, nie myślę o tym modzie jak o BETA, mam przyjemność z gry i zgłaszam ew. błędy. Teraz Smoq pisał, że ziści moją prośbę o dodanie opcji wyłączenie wolnej woli frakcji gracza oraz, że doda opcję wydawania rozkazów konkretnym oddziałom przez radio! Zbliżają się do realizacji swojego wyobrażenia - ukończenie TFW bez wychodzenia z bazy!

Powie mi ktoś czy przejęcie składu coś daje? Ktoś próbował?

Ja też za każdym razem zaczynam od nowa...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 01 Lut 2012, 19:36

smoq2 ten mój błąd chyba jednak nie jest spowodowany tym, że mnie Bandyci już nie lubią. Teraz mam to samo a są nadal na żółto. Jedyna wspólna rzecz, która łączy te niedziałające save'y to to, że przy wejściu do Doliny Mroku (tym bardziej na południe) przeleciał nad nami helikopter wojskowy, który nie zareagował w ogóle na strzały z TRG (notabene wcięło chyba dźwięk ładowania kolejnego pocisku, bo u mnie robi to całkowicie bezszelestnie, natomiast zmiana magazynka ma dźwięki).
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 19:37

@ Juraszka - Nic nie daje :P Ale zrobimy z tego punkt zasobów. Z nowym radiem będziesz mógł sobie go przejąć i ufortyfikować jak ci się podoba. :P
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 19:50

Smoq'u przeczytaj moją PW do Ciebie! Bo punkt zasobów - super czyli to co już proponowałem, ale tam jest mały problem z ochroną (dajcie exp za ochronę składu, bo tam są koksy, a 0 exp za nich jest)

Powinność walczy o zniszczenie Zony? Wolne sobie... to czemu mają sankcje za zabicie stalkera samotnika? przecież taki typ zyskuje na Zonie! a powinności to nie powinno być na rękę...


Już czuję zapach krwi :E Wraz z wydaniem patcha wprowadzającym nowe radio i zmieniający skład w punkt zasobów, ogłaszam otwarcie sezonu polowań na samotników :E
Będzie zabawniej, niż jak z mutantami :E
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 01 Lut 2012, 19:51

hmmm... Taka mi rzecz przyszła do głowy. Jakiś czas temu grałem w ArmA i tam była bardzo ciekawa rzecz na niektórych mapach do multi. Jako dowódca strony konfliktu gracz mógł odpłatnie stawiać stanowiska CKM.
Moje pytanie brzmi:

Czy silnik Stalkera umożliwia np sprzedaż u handlarzy sprzętu, przy użyciu którego stawialibyśmy proste stanowiska ogniowe?
Jeśli tak to mogłoby to być nawet coś pokroju worków z piaskiem z możliwością chowania się za nimi stalkerów (chodzi mi o to takie "specjalne przyklejanie do osłon". Oczywiście żeby nie obciążać silnika liczba takich przedmiotów mogłaby być mocno ograniczona np 3-5 sztuk.

Ja się oczywiście nie znam, więc nie mam pojęcia czy to w ogóle wykonalne ze strony technicznej...
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 01 Lut 2012, 19:52

Jak przejąłeś Skład ? Ja nie mogłem nikogo w tym drugim hangarze zabić ? Ale może to dlatego ze to ja coś skopałem :/
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 20:02

@ nuclear_twister: Rozumiem ich doskonale, sam robię już drugo mod i nie chce mi się bawić znowu w edycję plików bo to demerwująca robota.
nuclear_twister napisał(a):Czy silnik Stalkera umożliwia np sprzedaż u handlarzy sprzętu, przy użyciu którego stawialibyśmy proste stanowiska ogniowe?
Jeśli tak to mogłoby to być nawet coś pokroju worków z piaskiem z możliwością chowania się za nimi stalkerów (chodzi mi o to takie "specjalne przyklejanie do osłon". Oczywiście żeby nie obciążać silnika liczba takich przedmiotów mogłaby być mocno ograniczona np 3-5 sztuk.

Ja się oczywiście nie znam, więc nie mam pojęcia czy to w ogóle wykonalne ze strony technicznej...

Wymagana by była edycja map, więc raczej pomysł odpada :P

@ Smoq: Czy jeżeli bym zastąpił "wadliwy" plik z wersji 3.6.3 to by coś pomogło?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 20:05

igla2008 napisał(a):Jak przejąłeś Skład ? Ja nie mogłem nikogo w tym drugim hangarze zabić ? Ale może to dlatego ze to ja coś skopałem :/



w momencie rozpoczęcia rozróby znikają: "przywódca" solnych stalkerów, technik złodziej, handlarz, barman i przedstawiciele frakcji i wojska (pozostaje jeden najemnik, którego kule się nie imają)
Strażników składu wybiłem, i jako że akurat doszło wsparcie to od razu dostałem informacje, że punkt został przejęty, ale nic mi to nie dało + po chwili wszyscy się ulotnili stamtąd...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 01 Lut 2012, 20:35

smoq2 znalazłem 2 błędy

http://imageshack.us/g/717/sstwister012912204751es.jpg/

Informacje o śmierci zauważyłem przy patchu chyba 3.6. albo 3.6.4 tylko zapomniałem o tym zupełnie :D

A drzewko już widuje od dłuższego czasu i się zawsze zastanawiałem co jest winne: mod czy stalker :P
Jakby ktoś pytał to jest Odległy posterunek w Kordonie.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 01 Lut 2012, 21:26

To co niektórzy tutaj, czyli
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
Line          : 180
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\faction_brain_new.script:376: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)


Tuż po dołączeniu do najemników, wzięciu do oddziału tego gościa. Handlowałem sobie spokojnie z Sacharowem, chciałem wybrać kłódkę, i wtedy wywaliło. Save potrzebny, czy masz od innych?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości