[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 11:55

koksy? u mnie są w takich samych pancerzach co wszyscy ;/

no... a ograniczenie wolności działań? no weźcie tej... teraz na prawdę to nie ma sensu bo bazy są w ciężkie do zdobycia, a ludzie nie umieją się zorganizować ;/
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 11:56

@ Juraszka - W bazach zawsze są 3 oddziały tzw. "Straży". Nie możesz nic z nimi zrobić. To właśnie te oddziały są częścią "Umacniania się" bazy gdy zdobywasz punkty zasobów. Uwierz mi, gdyby ich nie było traciłbyś bazę w 5 min.

Ok, zrobimy tak... Dodam zakładkę do radia: "Rozkazy frakcji". Będzie mógł gracz z tej zakładki:

- Włączyć/wyłączyć samodzielne działania całej frakcji
- Wybrać sobie oddział z tabeli.
- Włączyć/wyłączyć samodzielne działania danego oddziału.
- Wysłać oddział na dany punkt z listy.

Ponadto, każdy oddział gracza będzie miał podany ID na mapie PDA oraz czy jest samodzielny czy nie.

Oczywiście straży nie będzie można ruszyć.

Jeżeli działania całej frakcji będą wyłączone, to frakcje nie będą automatycznie wysyłać posiłków na wezwania o pomoc.

@ ghostdead - Może wrzucasz do gamedata/configs/scripts, a masz wrzucić do gamedata/scritps. Tam gdzie są inne pliki z rozszerzeniem *.script. I jeżeli zmieniłeś w TFW_settings.script TFW_lite = true na TFW_lite = false to nie możesz mieć w MM dopisku "Lite". Coś źle robisz.
Weź najlepiej wszystko zainstaluj jeszcze raz, bo coś z plikami masz namieszane. Od Czystego Nieba, potem patch 1.5.10, a potem wszystko do TFW.

[EDIT]

Tylko od razu mówię, że oddziały na innych mapach mogą poruszać się bardzo leniwie i nie mogę nic na to poradzić.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 13:07

Smoq'u... no ja Cię po prostu uwielbiam :)
nie dość, że pacany nie będą już biegać jak im się podoba, to na dodatek z drugiego końca Zony będę mógł ich wysyłać do punktu obok nich, jeżeli będę miał taki kaprys :)
Przewidziałeś także to o czym nie napisałem w prost, żeby posiłki nie były wysyłane na każde zawołanie :)



Czy zdobycie składu (oznaczonego jako baza) coś daję?

Zaatakowałem Skład, poprzez wysłanie do niego 4 oddziałów, jak już wszyscy byli w środku zacząłem się zastanawiać jak wypowiedzieć wojnę samotnikom, brak opcji która decydowałaby czy Najemnicy mają od razu ostrzeliwać samotników, uznałem że tak jak w Faction Commander wystarczy zabić samotnika i fakt to prawda...ale nie do końca...

1 bug - Oddziały gracza/kompani i straż Składu nie walczą ze sobą, ignorują się wzajemnie - gracz sam walczy z strażnikami Składu (a to są jednak koksy)
Wszyscy sprzymierzeńcy gracza walczą tylko z "przejezdnymi" stalkerami (wędrującymi oraz tymi specjalnymi)

2 bug - Po zdobyciu Składu nikt nie chce w nim siedzieć... przyjdą, posiedzą chwilę i wychodzą - traktują go jak zwykły, nieważny strategicznie punkt.

Tak więc kolejne propozycje:
1.Żeby AI frakcji nie ignorowali strażników składu, bo trochę głupio się walczy na zasadzie 20 luda walczy z kilkoma cieniasami, a gracz sam ma walczyć z koksami - dodanie możliwości wypowiedzenia wojny samotnikom
(o ile się nie mylę, bandyci są neutralni dla samotników ale w składzie samotnicy są wrogami i chyba nawet walczą strażą, ALE pewny NIE jestem)

2. Ustalić Skład, podobnie jak Laboratorium w Jantarze, jako jednocześnie bazę oraz punkt zasobowy, i ustalić to jako ważny strategicznie punkt (ale nie dawać do tego zadania)



Nie wiem czy ktoś zauważył ale jestem bezwzględny... skoro opór to samotnicy pod rządami, to z jakiej racji zwykli "wolni" samotnicy mają chodzić wolno? Wprowadzam TERROR :E
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 01 Lut 2012, 13:49, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 13:28

ghostdead napisał(a):Już z tamtym załatwinoe teraz kolejny problem, a mianowicie brak ikony śpiwora i zamiany broni w slotach. Gdzie można ustawić ilość znajdowanej kasy przy stalkerach? :wódka:



Trzym: [usunięto]

Wypakuj do: Gamedata\textures\ui

@ Smoq: Gram już chyba ze 4 godzinki i nie ma żadnych problemów z grą.

Edit: @ Smoq: Czy kompan używa artefaktów czy tylko je "przenosi" (miejsce na arty ma)

:arrowd: Dzięki śliczne :wink: A jednak miałem wypad :E Zobaczymy czy "naszło mu" czy coś większego.
Ostatnio edytowany przez Junx 01 Lut 2012, 16:00, edytowano w sumie 3 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 13:48

Ja już 6h i też nie mam błędów (poza tymi dwoma, ale nie są one krytyczne)

@UP Jeśli ma miejsce na artefakty w pancerzu, to używa, w innym wypadku je odda - czyli nosi tyle ile ma miejsc w pancerzu
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 01 Lut 2012, 14:10, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 01 Lut 2012, 14:20

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....r. - clear sky\gamedata\scripts\loner_offers.script:239: bad argument #1 to 'random' (interval is empty)
 

stack trace:



Przy handlowaniu z gł. handlarzem powinności jako bezpartyjny. 3.6.5 Lite, z hotfiksem.

BTW:
1. Da się później zresetować wybrane skille?
2. Była mowa gdzieś o tym że w stalku nie da się po cichu zabijać wrogów, to w takim razie tłumik ma w ogóle jakieś działanie, poza dawaniem fajnego odgłosu?

:arrowd:
Nom, może.
3.6.4 jako podstawka.
Ostatnio edytowany przez Rieekan 01 Lut 2012, 14:28, edytowano w sumie 2 razy
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 14:24

Być może pojedyńczy przypadek, ja z nim nie mam problemów, też jestem samotnik (handlowałem i brałem zadania).

PS. Patch 3.6.4 czy bez niego?
Ostatnio edytowany przez Junx 01 Lut 2012, 14:53, edytowano w sumie 2 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 14:40

Rieekan napisał(a):1. Da się później zresetować wybrane skille?
2. Była mowa gdzieś o tym że w stalku nie da się po cichu zabijać wrogów, to w takim razie tłumik ma w ogóle jakieś działanie, poza dawaniem fajnego odgłosu?


1. Nie, wybór skilli musi być przemyślany bo nie ma "naturalnego" sposobu na reset.
2. zła interpretacja... nie da się zabijać "po ciuchu" w sensie bez utraty reputacji, natomiast każda wytłumiona broń (oryginalnie lub za pomocą tłumika) jest mniej hałaśliwa, dzięki czemu wróg nie jest w stanie od razu zlokalizować gdzie znajduje się strzelec, ba.... można nawet wejść do bazy wroga i wszystkich po kolei eliminować tak, że nikt nie będzie świadom czegokolwiek.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rieekan w 01 Lut 2012, 14:52

Aaa, takie buty... już myślałem, że robi generalnie tylko za ozdobę. :)
A do tych skilli to by można taki kłest zrobić, że leśnik by nas wysyłał po jakieś artefakty, a potem przy ich pomocy i za odpowiednią sumkę robiłby nam lekkie pranie mózgu.
Image
Awatar użytkownika
Rieekan
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 06 Sie 2010, 18:07
Ostatnio był: 08 Maj 2013, 14:58
Miejscowość: Nołłer
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 14:53

:arrowu: To może temu są problemy ja mam TFW 3.6.3 :arrow: 3.6.5 i może temu nie mam błedu, teraz mam coś ze szczurami w Czerwonym lesie, już drugi raz tak miałem :-/ Zobaczymy, jak uda mi się "uchwycić" moment to trzeba będzie save wysłać.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 01 Lut 2012, 15:10

smoq2 zaglądałeś może do tych moich save'ów?
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 01 Lut 2012, 15:15

Smoq, save wczoraj poszedł.. ale problem chwilowo rozwiązany wczytałem poprzedni save i pijawki gdzieś wcięło .. Mnie wywala od czasu do czasu na wysypisku i buga nie widzę ale zdarza się to coraz rzadziej.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Juraszka.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości