[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 09:49

D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\Gamedata\configs\text\pol\st_companion_text.xml
Kod: Zaznacz wszystko
<string id="companion_start_scar_1">
<text>
Szukasz odkupienia?
</text>
</string>
<string id="companion_start_scar_2">
<text>
Niech іaska Monolitu bкdzie z tob№.
</text>
</string>
<string id="companion_start_scar_3">
<text>
Sіuїк tylko dlatego, gdyї taka jest wola Monolitu.
</text>
</string>
<string id="companion_start_scar_4">
<text>
"Nie lкkam siк ciemnoњci. Monolit rozњwietla m№ њcieїkк..."
</text>
</string>
<string id="companion_start_help_scar">
<text>
Pomуї mi Monolicie! Twуj sіuga do ciebie woіa!
</text>
</string>
<string id="companion_start_marek_1">
<text>
Za Monolit!
</text>
</string>
<string id="companion_start_marek_2">
<text>
Wygl№dasz znajomo...
</text>
</string>
<string id="companion_start_marek_3">
<text>
M№droњж Monolitu jest nieskoсczona!
</text>
</string>
<string id="companion_start_marek_4">
<text>
"Nie lкkam siк pіomieni. Monolit umacnia m№ wolк..."
</text>
</string>
<string id="companion_start_help_marek">
<text>
Monolicie! Usіysz mnie proszк! Potrzebuje pomocy!
</text>
</string>
<string id="companion_start_strider_1">
<text>
Niech Monolit nad tob№ czuwa.
</text>
</string>
<string id="companion_start_strider_2">
<text>
Moja wiara jest kompletna.
</text>
</string>
<string id="companion_start_strider_3">
<text>
Moja њcierzka jest przejrzysta. Czy ty moїesz powiedzieж to samo o swojej?
</text>
</string>
<string id="companion_start_strider_4">
<text>
"Nie lкkam siк њmierci. Monolit uspokaja m№ duszк..."
</text>
</string>
<string id="companion_start_help_strider">
<text>
Monolicie! Pomуї mi speіniaж tw№ wolк!
</text>
</string>


Pewnie rozgryzę element fabuły ale cóż...bywa... :E
Nie pamiętam jak ma na imię kompan który do nas dołącza gdy mamy perka "Dowódca" ale tutaj wyraźnie widać że jest 3 ciekawych postaci, pozytywnie wyrażających się o Monolicie!

Ku chwale Monolitu! :E

Moje domysły to: Szrama przeżył emisję w elektrowni, ale w przeciwieństwie do Stierloka, nie trafia do trupiarki, a zostaje omamiony i wzięty na usługi Monolitu.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wilk Fenris w 01 Lut 2012, 10:40

Wybaczcie, ale nie zauważyłem tego hotfixa przy przeglądaniu tematu. Ciężko jest wszystko wychwycić z "przebiegu" wątku jak nie jest to umieszczone na pierwszej stronie. Gubi się gdzieś wśród tych dziesiątków postów.

Co do wersji Lite. Na moim starym kompie CoP po zainstalowaniu atmosfear 3 chodził praktycznie tak samo jak "goła" wersja. Różnice były bardzo niewielkie. Z TFW było podobnie. Wersja Lite chodzi podobnie jak Full. Nie wydaje mi się więc, że brak atmosfear w jakiś szczególny sposób znacząco poprawia płynność gry. STALKER ma niestety to do siebie, że co by się nie robiło i na jakim potężnym kompie nie odpalało, to praktycznie zawsze będą te małe przycinki :P Na moim obecnym kompie większość gier śmiga na full bez zająknięcia (taki Skyrim np. wszystko na full i zero klat), a STALKER nadal się przycina. Taki jego urok i z tym się chyba nie da nic zrobić.

[EDIT] Posprawdzajcie jak wam chodzi wersja full, pobawcie się ustawieniami i zobaczcie czy się da grać. Jeżeli to jest tak duże utrudnienie przy przygotowywaniu moda, to może warto by było jednak ulżyć nieco autorom? Dzięki temu wszystko szło by szybciej.
Awatar użytkownika
Wilk Fenris
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 02:15
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 10:51

@ Wilk - Różnie to bywa, niektóre kompy nie wytrzymywały błyskawic podczas burzy w TFW+AF. Co piorun to 2-3 sekundowa zwiecha. Przy Lite ponoć tego nie ma. Wiem też, że w wątku jest burdel, ale na tym polegają testy. Nie chce wrzucać na pierwszą stronę, żeby właśnie ograniczyć ilość pobrań do grupki ludzi co śledzą temat i będą pisać o problemach. Jak wszystko będzie działać poprawnie to link poleci na pierwszą stronę z fanfarami.

@ igla - Dalej nie dostałem twojego save'a z rzekomymi nieśmiertelnymi pijawkami.

@ Junx - Naprawiłem :E Funkcja do obierania punktu na spędzenie nocy była wadliwa i biedaczki nie mogły się zdecydować czy rozbić obóz przy Cmentarzysku Maszyn czy Zdezelowanym Żurawiu, i tak się trzęśli z niezdecydowania. :E
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 10:53

A ja mam pytanie:

Smoq czy by nie było możliwości "zamiany" frakcyjnego pancerza na "neutralny"? Chodzi o to, że znalazłem Seva'e najemników i chciałem ją "zmienić" na barwy samotników, ale mechanik nie miał takiej opcji, więc czy jest możliwość zmiany koloru frakcyjnego na samotników?

:arrowu: Brawo :E

niektóre kompy nie wytrzymywały błyskawic podczas burzy w TFW+AF. Co piorun to 2-3 sekundowa zwiecha. Przy Lite ponoć tego nie ma
Zgadzam się, ja gram na "Lite" i wzajeżności "jak mu najdzie" czasami są wiechy a czasami dobrze chodzi.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 10:59

@ Junx - Technik Oporu zmieni ci na neutralny, ponieważ oni używają tak na prawdę neutralnych pancerzy.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 11:04

:arrowu: Więc idziemy do Kordonu :E

Aaa przypomniało mi się coś, jak byłem Magazynach to przy wejściu do mapy (od strony wysypiska) przyszli bandyci i został jeden z Wolności i stał za tym transporterem (ten żółty) i miał Mosina, strzelał, ale nie wyszedł "dosyć daleko" żeby trafiać w NPC, więc trafiał w ten wóz. Pojedyńczy przypadek czy jeżeli mam save to podesłać?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 01 Lut 2012, 11:14

@ Junx - Raczej nic z tym nie zrobię. Skrypt walki od GSC jest badziewny, ale przerabiać go od zera, bo trzeba by napisać zupełnie nowy, to już bez sensu. Napisałem trochę inny dla kompanów i do walki z mutantami (dla wszystkich), ale nawet to czasem nie wystarczy gdy stalker schowa się za jakimś nieforemnym obiektem. Wtedy głowa jest powyżej ochrony a punkt wylotu kuli poniżej i głupek nie widzi, że wali w ścianę. Poza tym jest to uzależnione od animacji, i nie da się napisać skryptu, który nakazuje: "Podnieś ręce 10cm wyżej/niżej jak strzelasz."
Bazujemy też na funkcji npc:see(obiekt), która zwraca prawdę lub fałsz kiedy dany NPC widzi dany obiekt, jednak jest to funkcja z dll i nie mam wglądu na to jak działa. Nie jestem w stanie powiedzieć czy zwraca prawdę jak widzi daną kość, którąkolwiek kość, czy którykolwiek punkt collision boxa danego obiektu. Zakładam to ostatnie, choć nie raz tak było, że funkcja zwracała fałsz, a model gracza był wysunięty od pasa w górę z za krzaka.
Należy pamiętać też, że Stalker jest grą bardzo otwartą, i ścieżki podejścia do przeciwnika są prawie zawsze w obrębie 360 stopni od jego pozycji. System musi przetrawić multum informacji o tym co się dzieje między nim a graczem. Nie jest to CoD, gdzie środowisko jest dostosowane do aktualnie nas atakujących przeciwników.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 01 Lut 2012, 11:21

co do AF, to właśnie te burze są okropne, bo reszta całkiem ok... przy dużej mgle mum więcej klatek, ale przy burzy zasięg widzenia rośnie (jak pada deszcz to mgły nie może być :P) i te okropne pioruny z zawiechami...



Smoqu mam dwa pytania odnośnie oddziałów frakcyjnych:
1. Dlaczego nie wszystkim mogę wydawać poleceń przemieszczenia się?
w zdobytej bazie powinności w jednym punkcie tkwią mi 3 oddziały które mogły by zasilić wszystkie 3 punkty tej bazy, a tak włącznie na bazę powinności muszę tracić 5 odziałów.

2. czy dałoby radę ograniczyć samowolkę frakcji gracza? - chodzi oto żeby odziały frakcji gracza nie przemieszczały się bez jego polecenia (wiąże się z powyższym pytaniem)...
Żeby zająć punkty zasób w Czerwonym Lesie muszę mieć pod kontrolą punkty przy przejściu Wysypisko<>Czerwony Las, natomiast nasi super frakcyjni mają w de moje polecenia, przyjdą na punkt na wysypisku i do tego w czerwonym lesie, a po chwili opuszczają je...
albo nerwica mnie bierze jak przygotowuje inwazje, zaraz na początku Kordonu zbieram na 3 punktach ludzi... i ciągle albo wracają na wysypisko, albo pojedynczymi oddziałami atakują bazę Oporu (dostają wpier**l)

W TFW settings można byłoby dać taką opcję "Samowolne działania frakcji gracza" TAK (domyślnie) lub NIE.

Albo jeszcze jeden przykład... na punkcie Kordon<>Wysypisko (wspomnę że oba przejścia są wąskie, tak więc w online 2 oddziały obrońców wygrają z 4 atakującymi) mam 4 odziały, i jeden oddział oporu się zbliża, moi wzywają pomocy (OBROŃCY Najemnicy 4 vs. 1 Opór ATAKUJĄCY? -,-" ), a centrala oczywiście wysyła kolejnych na punkt (pomimo że max to 4, to nie raz widziałem na punkcie 6 oddziałów - w takiej sytuacji, aż dziwie się, że nie miałem jeszcze CTD). no i oczywiście mi brakuje ludzi jak chce zdobyć punkt na drugim końcu mapy.


i kolejny akt głupoty... około godziny 9. (w grze) 5 oddziałom mojej frakcji przypomniało się że w Agropromie jest niezabezpieczony jeden posterunek (Północne wejście do bazy powinności) i oczywiście nagle wszyscy tam pobiegli... tak jak na lini frontu miałem około 10 odziałów, tak teraz mam 3... - 5 poszło obstawiać północne wejście powinności, a 2 wschodnie wejście powinności ;/ ja perd***... :facepalm:


Wiem że wyłączenie samodzielnego działania frakcji racza może komuś się nie podobać, dlatego daje pomysł aby dać możliwość włączenia tego i wyłączenia...
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 01 Lut 2012, 11:40, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 01 Lut 2012, 11:21

Może mi ktoś powiedzieć dokładnie gdzie wrzucić tego fixa bo coś chyba żle robie i dalej wywala na wysypisku.Wrzuciłem tak jak smoq napisał. :wódka: I jeszcze jedno jak nazywają się pliki z Chesterem?
Ja mam w plikach lite false a i tak pisze w modzie lite.
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 01 Lut 2012, 11:40

Hotfix do 3.6.5: http://www.fileserve.com/file/Y4EN9SW/base_defense_ai.script

Koniecznie ściągnąć i wrzucić do gamedata/scripts


Jest? Jest :E A plik od ikon to ui_icon_equipment.dds
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ghostdead, duty.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 01 Lut 2012, 11:45

Juraszka napisał(a):c
:

o do AF, to właśnie te burze są okropne, bo reszta całkiem ok... przy dużej mgle mum więcej klatek, ale przy burzy zasięg widzenia rośnie (jak pada deszcz to mgły nie może być :P) i te okropne pioruny z zawiechami...



Smoqu mam dwa pytania odnośnie oddziałów frakcyjnych:
1. Dlaczego nie wszystkim mogę wydawać poleceń przemieszczenia się?
w zdobytej bazie powinności w jednym punkcie tkwią mi 3 oddziały które mogły by zasilić wszystkie 3 punkty tej bazy, a tak włącznie na bazę powinności muszę tracić 5 odziałów.

Wydaje mi się że to takie zabezpieczenie, żebyś w późniejszej fazie gry musiał mieć pomocników w jakiś słabszych pancerzach, i nie można tych koksów w egzoszkieletach nigdzie posłać. Byłoby za łatwo, ale fakt że w dużych bazach to jest upierdliwe że się traci po 5 oddziałów na bazę powinności lub bandytów.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 01 Lut 2012, 11:53

Już z tamtym załatwinoe teraz kolejny problem, a mianowicie brak ikony śpiwora i zamiany broni w slotach. Gdzie można ustawić ilość znajdowanej kasy przy stalkerach? :wódka:
Ostatnio edytowany przez ghostdead, 01 Lut 2012, 11:56, edytowano w sumie 1 raz
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości