[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 30 Sty 2012, 23:41

nie dodało mi posta -,-"

no to w skrócie:

INSTALACJA TFW 3.6.3
1. S.T.A.L.K.E.R. CN
2. patch 1.5.10
3. TFW 3.6
4. patch TFW 3.6.1
5. pach TFW 3.6.3
6. plik ikon z patcha TFW 3.6.2

Smoq'u... Co ma dawać 3.6.4?
Ma on być tylko wersją 3.6 z patchami? czy coś nowego będzie?
trochę żal czasu na wydawanie wersji która jest tym samym co poprzednia z patchami
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Sty 2012, 23:49

Tak, będzie to 3.6 + wszystkie patche. I ma to sens, bo jak widać 3 patche narobiły pełno syfu. Wiem, że nie chcesz wszystkiego jeszcze raz ściągać, ale pomyśl, że nastawisz na noc i rano wszystko będzie działać. :)

Hmm, przed chwilą zrobiłem symulację ataku najsilniejszej chimery na wioskę rybacką w trybie offline (ja byłem w magazynach). Skosiła jeden z 3 stacjonujących tam oddziałów, ale dwa pozostałe dały sobie radę. Żeby chimera rozwaliła bazę to oddziały musiałby być już mocno dotarte.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 31 Sty 2012, 00:28

Zrobiłem coś takiego :arrowd:
Image

@ Smoq: Brak opisu przy jednym celowniku :arrowd:
Image
Ostatnio edytowany przez Junx, 31 Sty 2012, 00:29, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 31 Sty 2012, 00:29

Próba [przełożenia ak74u do slota nr 2... crash... naprawił bym to sobie na szybko ale nie wiem jaki plik jest odpowiedzialny za sloty
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M3/S1, 1995.00 mhz, 164-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29799 files cached 29 archives, 4624Kb memory used.
Init FileSystem 1.622049 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line -nointro
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[3046700 K], reserved[25396 K], committed[73568 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9263 K], process heap[666 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5085 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density'
~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600]
~ Invalid syntax in call to 'r__supersample'
~ Valid arguments: integer value in range [1,8]
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9612]: ATI Radeon HD 3200 Graphics
* GPU driver: 8.17.10.1070
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1399 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 800x480
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 800x480
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [105 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe" -nointro
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 96682 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    286 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 319 ms
* phase cmem: 87599 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 311 ms
* phase cmem: 74795 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 74795 K
Wczytywanie zapisanej gry "1.sav"...
* Loading spawn registry...
* 10991 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 21996 objects are successfully loaded
* Game 1 is successfully loaded from file 'd:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\stalker-stcs\savedgames\1.sav' (46.068s)
* phase time: 46067 ms
* phase cmem: 135908 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 87 ms
* phase cmem: 135952 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 135985 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 135985 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 8265 ms
* phase cmem: 221142 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 502 ms
* phase cmem: 222236 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* phase time: 97 ms
* phase cmem: 222397 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 39 ms
* phase cmem: 225711 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 59 ms
* phase cmem: 225775 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\garbage\level.hom
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 225875 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 225875 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 225875 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 543, 35881 K
* t-report - lmap: 16, 16386 K
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\garbage_bandits_radio_1.ogg
* phase time: 1316 ms
* phase cmem: 255495 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 255495 K
* [win32]: free[2335100 K], reserved[49288 K], committed[761276 K]
* [ D3D ]: textures[70775 K]
* [x-ray]: crt heap[255495 K], process heap[8504 K], game lua[103484 K], render[247 K]
* [x-ray]: economy: strings[18173 K], smem[971 K]
! Can't find texture 'wpn\wpn_pms'
* MEMORY USAGE: 327850 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\depot_radio.ogg
! ERROR: SV: can't find children [16843] of parent [210411760]
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: class not found for section 'wpn_ak74u_slotted'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:982: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:



Smoquuuuu.... chyba przegapiłeś jakiś wpis...

A jako że jestem pedantyczny (MUSZĘ mieć ak pod 2 a karabin snajperski pod 3) to ten bug jest dla mnie niewyobrażanie bolesny!
Ostatnio edytowany przez Juraszka, 31 Sty 2012, 00:33, edytowano w sumie 1 raz
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 31 Sty 2012, 00:32

Tak, celownik do Mosina nie ma opisu, bo nie wiemy co tam wpisać. :P Wy chcieliście go tak bardzo, to wy napiszcie opis! :E
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 31 Sty 2012, 00:35

Mój opis: :P

"Jedyny swoim rodzaju celownik, pasujący wyłącznie do karabinu snajperskiego Mosin"

:arrowd: Poprawiłem na celownik :wink:
Ostatnio edytowany przez Junx, 31 Sty 2012, 00:47, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 31 Sty 2012, 00:41

Luneta

Luneta do karabinów wyborowych, raczej niepasująca do żadnej broni na którą natrafimy w Zonie... chyba, że po małej modyfikacji?


Wnoszę także o zwiększenie zooma tej lunety!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 31 Sty 2012, 00:45

@ Juraszka - Otwierasz packet_utils21.script i szukasz ["wpn_ak74u"]. Kopiujesz całą linijkę gdzie znajduje się dokładnie to co napisałem, wklejasz poniżej, i zaminieniasz wpn_ak74u na wpn_ak74u_slotted. To samo robisz z wpn_vintorez.

Zooma nie zwiększymy :P
Ostatnio edytowany przez smoq2, 31 Sty 2012, 00:46, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 31 Sty 2012, 00:46

@ Juraszka: W pliku weapons.ltx (Gamedata\configs\weapons) poszukaj sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
wpn_addon_scope_bl


Na końcu będziesz miał: scope_zoom_factor = 30 i działaj sam :P (Im więcej tym lepszy zoom, ale głowy nie daje, może być odwrotnie)

:arrowu: Smoq nie da się każdej broni "zamienić" czy to pojedyńczy przypadek?
:arrowd: Trzeba nową gre? Zajebwabiście :E
Ostatnio edytowany przez Junx 31 Sty 2012, 00:57, edytowano w sumie 2 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 31 Sty 2012, 00:52

Link do TFW 3.6.4:

http://www.wupload.com/file/2656077912/ ... .4beta.rar

* To nie jest patch! Trzeba usunąć poprzednie wersje TFW!!!
** Save'y zrobione od wersji 3.6 działają z tą wersją.


Dzisiaj był największy burdel od momentu powstania TFW. Mam nadzieję, że owa wersja zmieni passę.

@ Junx - Tylko AK74u i Vintoreza nie dopisałem do listy w skrypcie operującym pakietami. Te dwie bronie powodują CTD przy zmianie slotów. Jednak napisałem też w poprzednim poście jak na to zaradzić. Można też ściągnąć 3.6.4 z linku powyżej. Tam już poprawiłem wszystko sam.
Ostatnio edytowany przez smoq2, 31 Sty 2012, 09:38, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 31 Sty 2012, 01:00

@ Smoq: Coś takiego ma być?

Kod: Zaznacz wszystko
["wpn_vintorez"] = if_then_else(IS_SOC, "cse_alife_item_weapon_magazined", "cse_alife_item_weapon_magazined_w_gl"), -- SOC, CS, COP
   ["wpn_vintorez_slotted"] = if_then_else(IS_SOC, "cse_alife_item_weapon_magazined", "cse_alife_item_weapon_magazined_w_gl"), -- SOC, CS, COP
   ["wpn_ak74u"] = if_then_else(IS_SOC, "cse_alife_item_weapon_magazined", "cse_alife_item_weapon_magazined_w_gl"), -- SOC, CS, COP
   ["wpn_ak74u_slotted"] = if_then_else(IS_SOC, "cse_alife_item_weapon_magazined", "cse_alife_item_weapon_magazined_w_gl"), -- SOC, CS, COP
   ["wpn_ak74u_m1"] = if_then_else(IS_SOC, "cse_alife_item_weapon_magazined", "cse_alife_item_weapon_magazined_w_gl"), -- SOC, CS
   
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 22:15
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 31 Sty 2012, 01:50

Smoqu, dużo by roboty było z podzieleniem tego TFW najnowszego na party po 100mb?:)
Miło proszę:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 23:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość