[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Fender w 29 Sty 2012, 21:39

Są losowe, żadne hangary się nie zamykają. Także pod tym względem ( jak i praktycznie żadnym innym ) nie ma nic do zarzucenia.

Za ten post Fender otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kocur21, nuclear_twister.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez ghostdead w 29 Sty 2012, 21:45

smoqu co teraz robisz z tym pachem tylko sloty czy coś jeszcze? Wprowadzenie tego, że stalkerom regeneruje się życie w bazach doprowadziło do śmiesznych sytuacji, mianowicie nibyolbrzym przyparł 4 stalkerów do ściany i tak molestował z 5 minut. A się uśmiałem:)
ghostdead
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 29 Sty 2012, 18:54
Ostatnio był: 09 Lip 2012, 13:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 29 Sty 2012, 21:58

smoq2 posiadam save sprzed momentu dołączenia kiedy jeszcze nie jestem z żadną frakcją związany a już występuje ten błąd. poza tym natrafiłem na brak tekstu przy komunikacie radiowym.

http://imageshack.us/f/706/sstwister012912204751es.jpg/
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez moorok w 29 Sty 2012, 22:00

Juraszka a nie patrzyłeś czy przypadkiem twoje odziały nie są atakowane przez jakieś mutanty(pijawki chimera etc)? Bo one tez mogą być przyczyną wycinania oddziałów. Poza tym jak za mocne są ataki powinności to poprostu zwiększ czas respawnu oddziałów frakcji i zrób se wypad ze swoim kompanem na ową pozycję powinności, podejdź pod obszar wezwij posiłki i jak już podejdą to rzućcie się i wyrżnijcie wrogów i tyle przejmijcie pozycje, wezwij maksymalną ilość odziałow do jego pilnowania odeprzyj kilka kontrataków żeby osłabić wroga i wtedy zajmij się dalszą ekspansją... btw... dobrym efektem jest snajperka i atak w nocy, wtedy jak używasz latarki przez kilka sekund żeby tylko wroga namierzyć to zanim dobiegną do twej pozycji zdąrzysz śmiało się przemieścić... Ja na wysokim poziomie trudności w ciągu jednej nocy wyrżnołem około 12 oddziałów Powinności przez tą walkę partyzancką. Poza tym polecam jeśli grasz najemnikami pograć wpierw powinnością, wtedy grając innymi frakcjami łatwo przewidzisz ruch przeciwnika,bo komputer będzie wypełniał idealnie te cele jakie zlecił by tobie gdybyś wstąpił do powinności. Poza tym mała kwestia fabularna nie wiem czy możliwa do zaprogramowania-> otóż w wydarzeniach które odzywają się w radiu po przejściu międzystrefami, znalazłęm taką wiadomość że zauważyłęm ciała jakiegoś stalkera i tam je pogrzebałem czy tez przykryłem gałęziami niepamiętam już dokładnie szczerze mówiąc-> dało by się zakodować że np. Mogę naprzykład pogrzebać żołnierzy swojej czy przeciwnej frakcji, którzy polegną w walkach, i tam przypuśćmy żeby o grobie świadczyły jakieś tam dwa zbite patyki w formie krzyża. Po co to by było potrzebne? Otóż dla wprowadzenia klimatu, że chociażby jak pisze juraszka, że u niego w grze jest jeden punkt atakowany cały czas trup ściele się gęsto, to później chociażby gracz odwiedzając po jakimś czasie jantar by przechodził obok tej pozycji to by naprzykład przypomniał sobie , że się mocno wk....denerwował jak byłą nieustanna walka o ten posterunek...Sorka że tak się rozgadałem ale lubieędużo gadać:)
moorok
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2012, 11:09
Ostatnio był: 12 Kwi 2012, 19:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 29 Sty 2012, 23:20

Wyłączyłem mutanty... :E pojawiają się tylko do zadania "wyczyść obszar" - tak więc żaden mutant to nie jest. Robiłem też "testy" z odkrytymi pozycjami wroga na mapie i bym widział.
obecnie posterunek jest w sytuacji niedostępny dla powinności bo mają tylko swoją bazę, a na posterunku nadal nagle giną oddziały - tak nagle, tak sobie, bez lootu, stoi...stoi...bach...martwy... ;/
Ba... powiem więcej... powinność mi się zrespiła na nizinie artefaktów w jantarze (na pewno się zrespiła!) nie było jej, po 5 minutach patrze są... a pozycje zielone tak jak było tak nadal są (poza tym posterunkiem, ale jestem pewien że to nie przez powinność, widziałem na oczy jak nagle 8 chłopa pada na twarz)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 29 Sty 2012, 23:44

Ale, co? Stoją i się przewracają bez żadnej przyczyny?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 30 Sty 2012, 00:31

Co do tego że gdy się nie jest w żadnej frakcji i zacznie z kimś wojować np. bandytami to fakt, na PDA wtedy mamy oznaczone wszystkie oddziały wroga, screeny mogę podesłać.
Pare razy zdarzyło mi się że gdy mam bronić punktów na wysypisku które są do obrony jakiś przejść np. bariery czy północny posterunek to na chwile przed przybyciem wroga, połowa wrogiego oddziału respi mi się na środku danego punktu a po chwili dopiero dochodzi reszta danego oddziału wroga - chyba coś tu jest nie tak.
No ale pomijając to, to teraz gra w TFW nabiera zarąbistego tempa dzięki temu że jest sporo potężniejszych mutantów a nie w kółko psy dziki i mięsacze :E Uciekając przed chimerą wpieprzyłem się pod burrera.
PS:
Można by prosić o dodanie kilku innych form wiadomości o tym że jakiś samotnik umarł - przez 20 minut byłem spamowany o tym że jakiś burrer w czerwonym lesie ciągle kogoś zabija " nawet go nie dotykając "
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez moorok w 30 Sty 2012, 01:50

No to nie wiem Juraszka po przeczytaniu twego posta odpaliłem TFW zacząłem grać najemnikami wbiłem na lokacje przejściową ustawiłem tam maks oddziałów odpaliłem Cheat Engine i zwiększyłem szybkość gry na x10 i przestałem tak 8 dni(w grze) i nie zauważyłem żeby mi padali od tak sobie bez żadnych powodów. Owszem padali od ataków powinności że musiałem co jakiś czas zwalniać grę i wołać im pomoc ale żadnego padania od tak sobie nie było. Co do pojawiania się oddziałów wroga w środku pozycji zdarzyło się to tak oczywiście kilka razy ale wcześniej na pda widziałem że się odział przeciwników zbliża(wybijali obrońców na przyczółku który zrobiłem w agropromie). Pytanie jednak mam małe przy okazji-> do jakiej liczebności można zmiejszyć siłę frakcji jakiejś żeby jej nie rozwalać a jej siły żeby się respiły i można było sie z nimi tłuc(czyli np do jakiego poziomu sił grając przypuśćmy najemnikami mogę zostawić powinność żeby spodziewać się żę jakieś ich siły będą w stanie mnie zaatakować bo np. grając samotnikiem zacząłem se prywatną wojnę z bandytami wybiłem ich do siły frakcji:5 i mi już przestali się respawnować).
moorok
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2012, 11:09
Ostatnio był: 12 Kwi 2012, 19:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 30 Sty 2012, 03:04

smoq2 mam kolejnego buga. Nie powtórzył się niby w podobnej dla mnie sytuacji ale log się powtarza.

Kod: Zaznacz wszystko
* MEMORY USAGE: 450639 K
* End of synchronization A[1] R[1]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....e.r. - clear sky\gamedata\scripts\loner_news.script:423: attempt to index local 'enemy_squad' (a nil value)
 

stack trace:
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 30 Sty 2012, 07:14

Miałem identycznego i też tylko raz. Po wgraniu zapisanej gry wszystko było ok.
Zdarza się też grze zawiesić w Kordonie. Log jest pusty. Błąd powtarzalny.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 30 Sty 2012, 09:12

@ Spadnięty - Jak respi się na środku punktu? Zaraz obok ciebie? Jak by ci się dało złapać save jak się to powtarza, to byłbym bardzo wdzięczny.
Nikt ci nie broni ich napisać...
Piszesz wiadomość tylko musisz pamiętać o kilku prostych rzeczach. System zamieni:
- *stalker - Na imię i nazwisko denata
- *stalker_first_name - Tylko na imię denata
- *spot - Na miejsce gdzie denat poległ
Jeśli ci się nie chce pisać, to wiesz dlaczego jest ich tylko po trzy.

@ moorok - Jaki Cheat Engine otworzyłeś? Używasz TFW z innymi modami? Jeśli tak to w życiu nie używaj żadnego przyśpieszenia czasu, bo nie działa to tak jak w Oblivion czy Fallout. Przyśpieszasz tylko wschód i zachód słońca, reszta gry idzie w tym samym tempie.
Żeby się respawnowały oddziały frakcji, to frakcja musi być w posiadaniu choć 1 bazy. To wszystko.

@ nuclear_twister - Naprawione. Teraz muszę tylko zobaczyć co z tymi bandytami.

[Edit]

To drugie też już poprawione.

@ jalkavaki - Przy synchronizacji, czy tak o bez powodu?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Spadnięty w 30 Sty 2012, 10:39

Tak, gdy mam bronić punktu na wysypisku to często tak jest, że najpierw się dosłownie przy mnie respi 1 lub 2 kolesia a potem dochodzi jeszcze z 2 normalnym przejściem do danego obszaru. Potem zaczynają się "nieskończone fale" danej frakcji na ten punkt i go muszę bronić przed kilkunastoma falami tej samej frakcji. Jak uchwycę save to podeślę.

Wyłapałem jeszcze 1 buga, też mi się na wysypisku zdarzył. Gdy powinność chciała mi zabrać loot który sobie wziąłem po ich potyczce z mutantami to uciekałem przed nimi do północnego posterunku gdzie stała wolność w nadziei że się nawzajem wytłuką. A oni wtedy po prostu się nawzajem ignorowali, zauważyli się nawzajem dopiero jak loot oddałem.
snuff snuff
Awatar użytkownika
Spadnięty
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 15 Gru 2010, 15:22
Ostatnio był: 31 Mar 2012, 11:42
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości