[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 28 Sty 2012, 18:00

Tak ma być ponieważ gdyby trupy leżały dłużej mogła by na tym ucierpieć pamięć ram a więc zbieraj to wszystko zanim znikną.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez moorok w 28 Sty 2012, 18:27

ALe widzę że się nie zrozumieliśmy. Otóż jak zabije jakiegoś npca to trup jego po jakimś czasie znika, ale jak npc zabije npc to trup cały czas leży, mimo ze juz dawno go ograbiłem przeciągnołęm pół planszy itp itd....
moorok
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 27 Sty 2012, 11:09
Ostatnio był: 12 Kwi 2012, 19:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Durad Vidic w 28 Sty 2012, 18:29

co do tych rysunkowych filmików czy coś. A poco to? nie lepiej zrobić czarne tło i ładnie lecący napis czasami to jest lepsze niż filmik (no chyba że profesjonalny)
Ostatnio edytowany przez Durad Vidic 28 Sty 2012, 18:45, edytowano w sumie 3 razy
hmm gdzie ja posiałem wódę hę ?

Durad Vidic
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 28 Sty 2012, 18:24
Ostatnio był: 28 Sty 2012, 21:36
Miejscowość: Gdzieś pod mostem w czerwonym lesie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 28 Sty 2012, 18:38

Albo zrobić coś podobnego jak było w Zewie Prypeci :) Tam też były tylko obrazki. Ponawiam pytanie o śmigłowiec wojskowy :)
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Durad Vidic w 28 Sty 2012, 19:35

hmmmm mam kilka pomysłów.
1.Dać gaussa ale takiego z zewu
2.Może dodać ściąganie armorów z ciał tak jak było w Old Good Stalker Mod'dzie
3.Wiem że to raczej niemożliwe ale może dodac Prypeć z Shadow of Chernobyl.
4.A Może dodać Przewodnika (chyba wiecie o kogo mi chodzi) który będzie nas mógł zaprowadzić do Limańska
A co do punktu czwartego może zróbcie tak : kiedy nasza frakcja zniszczy resztę frakcji pojawia się komunikat od przewodnika że może przeprowadzać oddziały naszej frakcji do limańska i z powrotem lub jeśli będziemy samotnikiem zapłacić przewodnikowi 1 000 000 RU aby nas zaprowadził do limańska (jednak wcześniej będziemy musieli go odszukać :E)
hmm gdzie ja posiałem wódę hę ?

Durad Vidic
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 28 Sty 2012, 18:24
Ostatnio był: 28 Sty 2012, 21:36
Miejscowość: Gdzieś pod mostem w czerwonym lesie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 28 Sty 2012, 19:47

Spokojnie.Mod jest w trakcie tworzenia. Chłopaki mają już pomysł na fabułę i na to jak dostać się do Limańska i nawet Elektrowni.
O ściąganiu kombinezonów była już chyba tu mowa i pomysł nie przeszedł.
Co do Monolitu to wyszukałem w gamedata plik handlarza, wraz z tym co będzie oferował. Czyli zgaduję, że będzie można przyłączyć się do tej frakcji :)
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Durad Vidic w 28 Sty 2012, 19:50

Dołączyć do monolitu !? spełnienie moich marzeń :E
Jeśli to prawda to będziemy przechodzić stalkera w drugą stronę i to może właśnie być problemem.
hmm gdzie ja posiałem wódę hę ?

Durad Vidic
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 28 Sty 2012, 18:24
Ostatnio był: 28 Sty 2012, 21:36
Miejscowość: Gdzieś pod mostem w czerwonym lesie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 28 Sty 2012, 19:59

Co z Limańskiem?


Jest gotowy, ale niestety nie do gry typu "freeplay" jak to mamy do tej pory. Czeka na wdrożenie fabuły.

Jak tam nasze kochane zdrowie psychiczne? ujrzymy to jeszcze? czy już porzucony pomysł?


Jest w robocie, w obecnej wersji jeszcze jednak nie na tyle, aby go już włączyć.

i moje ulubione... czy będzie możliwość dołączenia do Monolitu\Wojska?


Zobaczysz... :P

co do komiksów (i fabuły)... w szkole mam znajomego co ma talent artystyczny tylko jest jedno ale... on rysuje mange albo rysunki fantastyczne, ale zapytam się czy byłby w stanie rysować pod ustalony schemat.


Bardziej nam chodzi o coś takiego jak rysuje Terminus. Czyli trochę bardziej mroczne. Osoba co by się tego podjęła musiałaby być choć trochę obyta ze światem Stalkera.

pistoletu - widzę, że nie ma. i rozumiem że w sloty 2 i 3 można włożyć dowolne bronie!?


Dokładnie

A tak mi się przypomniało, czy by była możliwość dodania nowego okna? Chodzi mi o to, że jak mieliśmy to okno na pistolet (któro jest teraz zablokowane) to tam dać miejsce na nóż? I tak miałem pomysł żeby było tam można dać pistolety (slot = 0), ale czy to jest wykonalne?


Można zrobić okno w którym będzie widniała ikonka noża. Pytanie po co, skoro nie planujemy dodawać innych typów noża. Nigdy nie próbowałem wcisnąć pistoletów do slotu na nóż, więc masz pole do popisu.

Rozumiem że nowe sloty będą dostępne w następnym patchu. A co ze zwiększeniem liczebności frakcji..


Tak, będzie to wszystko dostępne dziś wieczorem.
Nie zwiększaj liczebności frakcji, bo z doświadczenia wiem, że zajedzie to każdy komputer. W najgorszym wypadku wyczerpiesz możliwą pamięć pakietu (za duży plik save'a) i silnik się będzie wykrzaczał z każdym savem lub load'em. W najlepszym FPS spadnie ci o połowę i stabilność zupełnie upadnie. Wielu próbowało i wielu narzekało.

Da radę usunąć promieniowanie na drogach utwardzonych oraz promieniowanie psioniczne z kompleksów w jantarze?
Pod drogach dużo się biega, i są raczej po to aby móc szybko się przemieszczać z buta, natomiast kompleks w jantarze może być klimatyczną kryjówką :) (w razie przywrócenia przejścia między Jantarem a Czerwonym Lasem, to promieniowanie psioniczne mocno utrudniałoby przejście)


Dało, ale nie planujemy tego robić. W SoC te miejsca są napromieniowane, w CS te miejsca są napromieniowane, ciężko żeby w TFW nie były. Zwłaszcza, że TFW dzieje się pomiędzy wydarzeniami z CS a SoC. Promieniowanie nie wzięło sobie raczej w tym czasie urlopu, nie?

ponawiam także prośbę o przywrócenie przejść:
Jantar <---> Czerwony Las
Bagna <---> Agroprom
Dolina Mroku <---> Kordon


Wybacz, ale nie. Specjalnie te przejścia są wywalone na potrzeby wojny frakcji. Jeśli je przywrócimy wszystko się sypnie. Jak już to chcieliśmy zrobić jakieś przejście między Magazynami a Doliną Mroku, żeby Wolność i Bandyci nie musieli przechodzić przez Wysypisko aby dobrać się do swojej pierwszej frakcji.

(...) a do limańska możesz się dostać za pomocą spawnera.


Nie polecam...

Do czego jest potrzebny najemnik w składzie na wysypisku oznaczony jako ważna postać ?


W fabule będzie wszystko wyjaśnione.

Mam małe pytanko- uwage odnośnie moda. Otóż w trakcie gry nie znikaja ciała przeciwników których nie ja zabiłem -> ubiłem chimerę czy oddział renegatów kilka minut i ciał nie ma, ide sobie spokojnie do magazynów wojskowych(gram samotnikiem) a tu przy przejsciu ustawka powiinnościowców z wolnością, trup ściele się gęsto, ja oczywiście po ustawce obrabiam ciała, i idę na północ, ale potem przechodze tamtym rejonem enta ilość razy ciała leżą dalej. Zatem moje pytanie-> Bug czy tak poprostu ma być?


Na to czy ciało zniknie wpływa wiele czynników, które mogły być różne w każdej sytuacji, którą przedstawiasz. Np. Całkowita ilość martwych ciał w całej Zonie, całkowita ilość ciał na danym obszarze, czy nawet ile ciał leży na wybranych 5m kwadratowych, itp. Większy wpływ na to, czy ciało znika ma ilość wolnej pamięci niż np. czas ile już leży. Jeżeli w Agropromie leży 20 ciał, a nic się tam nie dzieje, podczas gdy na Wysypisku umarło w tym czasie ze 100 stalkerów, to na Wysypisku będzie większa rotacja ciał, a jak wrócimy do Agropromu, to stare truchło będzie dalej tam leżeć.

co do tych rysunkowych filmików czy coś. A poco to? nie lepiej zrobić czarne tło i ładnie lecący napis czasami to jest lepsze niż filmik (no chyba że profesjonalny)


Filmiki nie mają być animowane, tylko w formie komiksu.

Albo zrobić coś podobnego jak było w Zewie Prypeci :) Tam też były tylko obrazki. Ponawiam pytanie o śmigłowiec wojskowy :)


No właśnie chcemy zrobić coś podobnego, tylko trzeba mieć te "obrazki", nie?

1.Dać gaussa ale takiego z zewu


Hell, no! I hate!

2.Może dodać ściąganie armorów z ciał tak jak było w Old Good Stalker Mod'dzie


Niet!

3.Wiem że to raczej niemożliwe ale może dodac Prypeć z Shadow of Chernobyl.


Możliwe, ale nie chce nam się. Poza tym, nie widzimy sensu. Już prędzej Bar i Dzicz.

4.A Może dodać Przewodnika (chyba wiecie o kogo mi chodzi) który będzie nas mógł zaprowadzić do Limańska


Spoko, do Limanska będzie można się dostać normalnie, mostem. W swoim czasie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Durad Vidic w 28 Sty 2012, 20:03

pls gauss z CoP
ehh gdybym umiał sam bym to zrobił (mam na myśli pomoc) jak mnie ktoś nauczy z chęcią pomogę
A i gdzie dokładnie miały by być te obrazki może coś bym wymóżdżł ?
hmm gdzie ja posiałem wódę hę ?

Za ten post Durad Vidic otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative shoter.

Durad Vidic
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 28 Sty 2012, 18:24
Ostatnio był: 28 Sty 2012, 21:36
Miejscowość: Gdzieś pod mostem w czerwonym lesie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 28 Sty 2012, 20:20

Kiedy wersja finalna? Do komiksów możecie zatrudnić Terminusa.
I dajcie Bar, please :D
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Durad Vidic w 28 Sty 2012, 20:22

hmm shoter dal mi ujemnego za to że chce pomóc szkoda ale tak czy inaczej nadal chce pomóc w robieniu moda tylko ktoś najpierw musiałby mnie czegoś nauczyć
hmm gdzie ja posiałem wódę hę ?

Durad Vidic
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 28 Sty 2012, 18:24
Ostatnio był: 28 Sty 2012, 21:36
Miejscowość: Gdzieś pod mostem w czerwonym lesie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 28 Sty 2012, 21:07

http://mod.stalker.pl/index.php?title=S ... 2%C3%B3wna
http://sdk.stalker-game.com/en/index.ph ... y:Articles
To siadaj i się ucz :wink:
Również popieram wszystkiema ręcyma i nogyma wprowadzenie Rostocku :!:
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.

Za ten post jalkavaki otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Durad Vidic.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości