[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 27 Sty 2012, 11:43

Chodziło mi o ten pasek do połowy dzięki :) To znaczy ze jak zlikwiduje jakaś frakcje to nie pojawią mi się nagle w mojej bazie oni z powrotem ?
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 27 Sty 2012, 11:45

smoq2 napisał(a):@ kolokolo98 - Mutanty w TFW działają trochę inaczej. Zamiast przyjmowania 3 magazynków na klatę to mają silniejszy atak. Przy słabym pancerzu wystarczą z 2 lub 3 ataki na średnim poziomie trudności. Zagraj na trudniejszym poziomie a się przekonasz.

Zapomniałem dopisać, że chimera ani razu mnie nie trafiła - robiłem uniki i szybko ją załatwiłem. A w CoP uniknąć skoku chimery to nie lada wyczyn.
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 27 Sty 2012, 11:47

igla2008 napisał(a):Chodziło mi o ten pasek do połowy dzięki :) To znaczy ze jak zlikwiduje jakaś frakcje to nie pojawią mi się nagle w mojej bazie oni z powrotem ?

Jeżeli wyrżniesz ich tak, że będzie siła frakcji 0 (lub w przypadku Czystego Nieba 15), to nie. Ale jak coś zostanie, to po jakimś czasie zaczną się respawnować. Ale zazwyczaj po przejęciu bazy są już małe szanse, że pojedyncze oddziały Cię załatwią. Na pewno nie zrespią się w przejętej bazie.

Już się nie mogę doczekać nowej wersji :) :)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 27 Sty 2012, 12:19

Do tej pory wyrażałem się o modzie w samych superlatywach ale już jest pierwsza rzecz która zaczęła mnie wkurzać :!: Rozumiem że chcieliście podnieść poziom trudności gry poprzez to że w przeciwnikami nie wystarczy trafić raz z PMa z pół kilometra i już go nie ma :/ Ale tym razem przegięliście w drugą stronkę jakim cudem z 20 metrów walę w kolesia już trzeci magazynek a on ma nadal 40% życia.. To Stalker jest czy jakiś Harry Potter ? Mam nadzieje że w następnym modach nie będzie już takich dziwnych niezniszczalnych kolesi :/
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Sty 2012, 13:21

@ kolokolo98 - Bo w CoP skaczące mutanty mają jakieś durne zachowanie, że jak na ciebie leci, a ty się odsuniesz, to mutant zmienia kierunek w locie. :/ Snorki idealnym przykładem. Albo potrafi skoczyć na gracza mimo tego, że stał do niego tyłem, albo jeszcze lepiej, biegł w przeciwną stronę. My też nie jesteśmy fanami realizmu, ale chyba trochę fizyki newtonowskiej należy zachować, choćby dla pozorów.

@ igla2008 - Na potrzeby wersji 3.0 niektórzy stalkerzy są nieśmiertelni, głownie w bazach albo ci ze specjalnymi imionami. Po prostu stan niektórych skryptów jak tworzyliśmy tą wersję na to nie pozwalał. W 3.6 (Mam nadzieję, że dzisiaj w końcu uda mi się ją wrzucić.) żaden stalker nie będzie nieśmiertelny.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Victor0 w 27 Sty 2012, 18:30

Mam pytanko, tylko nie bijcie. Skad teraz można ściagnąć moda bo linki jusz niestety nie działaja.
Victor0
Stalker

Posty: 51
Dołączenie: 17 Maj 2011, 00:37
Ostatnio był: 10 Wrz 2013, 08:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 27 Sty 2012, 18:41

Poczekaj troszkę. Dziś smoq2 powinien wrzucić najnowszą wersję.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 27 Sty 2012, 20:25

Głupie pytanie, co dają punkty XP?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 27 Sty 2012, 20:34

Po osiągnięciu 1500XP można do drużyny wziąć Mrówkę. Dodatkowo można też zdobywać pewne umiejętności (perki), ale jakie i za ile punktów to już nie pamiętam.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez bloodrise w 27 Sty 2012, 21:15

1500- do wyboru : albo widzisz ile hp ma mutant albo ile hp ma człowiek gdy dostanie obrażenia
4500- do wyboru : pokazuje wrogów wokół ciebie albo anomalie
9000- do wyboru : żołnierz - pozwala skupić ogień w ten sam cel po uprzednim oddaniu celnego strzału (bardzo użyteczne); zabójca ?? - nie wiem nigdy nie brałem :))); łowca - masz 4% szansy na zabicie każdego mutanta na jeden strzał, ponadto gdy w okolicy będzie grasować nibyolbrzym, chimera, burer lub kontroler dostajemy komunikat oraz zadanie polegające na ich wyeliminowaniu oraz dodatkową kase za to; łowca artefaktów - pokazuje nam odległość od artefaktów niższego stopnia (do 100 metrów) oraz jeżeli dowiemy się od samotników o miejscu gdzie mogą być artefakty mamy 20% szansy na to, że artefakt będzie widoczny na mapie w pda. Jest jeszcze przywódca - pozwala przyjąć dodatkowego kompana.

Za ten post bloodrise otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
bloodrise
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 07 Kwi 2011, 16:08
Ostatnio był: 20 Sty 2018, 16:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 27 Sty 2012, 21:48

Właśnie robię najgorsze... Dziele moda na TFW i TFW "Lite" :P Później już tylko kompilacja do instalki.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 27 Sty 2012, 22:41

Nie wiem smoqu czy nie jest za późno na takie pomysły ale dosłownie przed chwilą na to wpadałem. Chodzi mianowicie o wprowadzenie możliwości zaznaczania na PDA punktów z np. radiacją, artefaktami czy bóg wie co tam kto sobie wymyśli.
Czy technicznie byłoby to mozliwe w ogóle?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości