No! To zmiany w systemie "oddawania fantów" są wprowadzone! Zabrałem się za to, ponieważ wiem jak bardzo irytowało wielu z was (i innych też) oddawanie świeżo znalezionego sprzętu tylko dlatego, że jakiś durny samotnik sobie tak wymyślił. Odmowa groziła srogim potępieniem wśród braci stalkerskiej w Zonie, co większości wydawało się równie absurdalne. Od razu ostrzegam, że wytężyłem swoją mózgownicę do jej limitów aby to wszystko miało ręce i nogi, i jeżeli teraz komuś się coś nie będzie podobać (nie mówię tu o ewentualnych błędach w działaniu) to może się cmoknąć w dupalka, bo nie zamierzam więcej nad tym siedzieć. A oto zmiany:
1. Pierwsza, największa i najważniejsza! System rozróżnia przedmioty, które należą, bądź potencjalnie mogłyby należeć (przynależeć?) do gracza. To jest:- Wszystkie przedmioty, które gracz wyrzucił z plecaka.
- Wszystkie przedmioty, które znajdują się na zabitym przez gracza (lub kompana) stalkerze/mutancie.
2. Jeżeli stalker zażąda przedmiotów należących do gracza to:a. Dostaniemy o tym informację w dialogu:Jeżeli tak nie jest to informacja będzie taka:
* Nie jesteś pewien czy każdy przedmiot, którego żąda stalker należy się tobie. Masz mniejsze szanse na pokojowe rozwiązanie sytacji, a jeśli ktoś zginie, to zostaniesz nazwany nie tylko złodziejem, ale też mordercą. *b. Jeżeli przedmioty należą do nas to każda opcja dialogowa ma 30% więcej szans na zaakceptowanie przez stalkera.Jeżeli nie, to szanse są takie jak do tej pory.
c. Jeśli dojdzie do walki to jeżeli przedmioty należą do nas to dostaniemy zadanie obrony własnych rzeczy:d. Jak już wykonamy zadanie to dostaniemy 100xp.Jeżeli przedmioty nie były nasze, i nie mamy zadania ich ochrony to nasza reputacja za zabicie stalkerów solidnie spadnie.
Jeżeli przeciwnikami są stalkerzy frakcyjni to reputacja z daną frakcją i tak spadnie, oni mają w dupie kto strzelał pierwszy.
[Edit]
@ jalkavaki - TFWsettings.script