[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 17 Sty 2012, 23:03

Mosina z lunetą niestety nie zdała egzaminu...
mosina - 5k RU lub naprawa znalezionego - 4k RU
ulepszenie - 5k RU lub 9k RU (w składzie)
luneta 2k RU
co daje razem 10k RU lub 16k RU

Za 12k RU mamy Sako TRG... broń która jest lepsza, i na czystych wersjach i na ulepszonych...

Mosina jak najbardziej jako ciekawostka, do zabawy, lub jako broń do znalezienia z ulepszeniem (i ew. z lunetą) ale korzystanie z karabinu wyborowego który jest droższy od karabinu snajperskiego, mija się z celem.

Smoq'u dziękujemy że spełniłeś naszą prośbę o dodanie takiej opcji jak mosin z lunetą ale sam widzę że to było trochę absurdalne (chyba, że zwiększymy ceny karabinów snajperskich? do cen minimum 20k RU, a mosin z modyfikacją i lunetą będzie kosztować do 10k RU - to będzie to dobra rzecz dla początkującego snajpera :)


Powyższy post przedstawia moje zdanie na temat modyfikacji!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Sty 2012, 23:24

Ale porównaj koszty użytkowania. Sako ma chyba droższe ulepszenia i trudniej dostępną amunicje. Mosin jest sprawdzonym projektem, działającym w każdych warunkach. No i o wiele łatwiej zdobyć do niego ammo - uzywa tego samego co SVD i SVU. Nie wiem czy czasem mosin nie ma jeszcze "szybszych" naboi.

A i od razu wielka prosba do smoqa może dałoby radę odnaleźć w plikach gry Trofiejnego AK-74 - Przeróbke AK pod nabój PKMu. I ustawić go jako nagrode za jakąś ważna misje (np.: przejęcie pierwszej bazy dla frakcji)
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 17 Sty 2012, 23:51

Mosid dodaje duzo klimatu, to przeładowywanie po każdym strzale, aczkolwiek zoom mógłby być troche wiekszy.
Przy okazji, poda ktoś jak zrobić troche większe przybliżenie? jest to w pliku odpowiedzialnym za mosina?
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Bug w Czerwonym lesie

Postprzez SkullDagger w 18 Sty 2012, 18:36

NAPISZE TU ZEBY NIE ROBIC TEMATU.


Wyskoczył mi błąd w TFW 3.4beta.
Jestem w czerwonym lesie z 2.towarzyszami, wzywam posiłki i po paru sekundach błąd.
Tutaj log:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : callback_rotation
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\stalker_animation_callbacks.cpp
[error]Line          : 32
[error]Description   : _valid( *parameter->m_rotation )
 


Jeżeli za mało skopiowałem napiszcie:)

Uwagi moderatora:

A temat z TFW to ciężko znaleźć? - Soviet // A połączę. - Wheeljack // To połącz. - Soviet // A połączyłem. - Wheeljack
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 19 Sty 2012, 14:16

Jeżeli mam TFW 3.0, to po wgraniu 3.4 będę musiał rozpocząć nową grę?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Sty 2012, 14:18

@ SkullDagger - Powtarza się?

@ kolokolo98 - Tak

@ Juraszka - Po to jest beta by oceniać takie rzeczy. Dziękuje za szczegółowe wyliczenie kosztów. Obniżam cenę modyfikacji punktu montażowego lunetki mosina o połowę. To powinno trochę wyregulować koszta.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Adriomeniks w 19 Sty 2012, 14:22

Może dało by radę wrzucić te nowości na pierwszą stronę, ładnie opisane ponumerowane z krótkim info co i jak, mianowicie jak to podać i z czym to się je, a z czym nie :)

Pozd
Na każdym kroku walczyć będziemy o to, aby Polska – Polską była ! Aby w Polsce – po polsku się myślało ! - Stefan Wyszyński

Adriomeniks
Wygnany z Zony

Posty: 76
Dołączenie: 17 Gru 2011, 03:20
Ostatnio był: 21 Lut 2012, 09:27
Miejscowość: Świętochłowice
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Sty 2012, 14:51

@ Adriomeniks - Nie, bo jak widać jest jeszcze kupa rzeczy do poprawy. Nie chcę wrzucać linka na 1 stronę i później robić miliarda patchy, bo często ludzie ich najzwyczajniej nie ściągają. Jak uznam, że można dać na 1 stronę to tam na pewno link wyląduje.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Adriomeniks w 19 Sty 2012, 14:58

Ok, w takim razie czekam z niecierpliwością. A na marginesie, te twoje dzieło to kawał solidnej roboty. Pozd
Na każdym kroku walczyć będziemy o to, aby Polska – Polską była ! Aby w Polsce – po polsku się myślało ! - Stefan Wyszyński

Adriomeniks
Wygnany z Zony

Posty: 76
Dołączenie: 17 Gru 2011, 03:20
Ostatnio był: 21 Lut 2012, 09:27
Miejscowość: Świętochłowice
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 19 Sty 2012, 15:11

@smoq2 , tak powtórzyło się 2razy, potem już nie wzywałem posiłków.
Poszedłem też do leśnika, nie mogłem wyjść bo moi zablokowali wejscie, wiec kazałem im zaatakować obszar koło leśnika, no i oni zaczeli do niego strzelac, co prawda ten tylko siedział ale potem jak chciałem wczytac gre to w jakimś momentcie loading stanął i nie szło dalej.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Sty 2012, 15:19

A nie masz już tego save'a gdzie wyskakiwał ten błąd? Jak masz to podeślij i powiedz co dokładnie robiłeś.

!!! Jeżeli jakiś błąd jest powtarzalny, tzn. Wywaliło nas do pulpitu, ładujemy save, robimy to co wcześniej i znowu nas wywala z tym samym błędem, to bardzo ale to bardzo was proszę aby taki save zachować, bo mogę o niego poprosić. Niektóre błędy bardzo ciężko odtworzyć, większość po prostu trzeba złapać jak się powtarzają i wtedy mogę eksperymentować na takiej próbce. Logi zazwyczaj są takie jak w przypadku SkullDaggera i nic mi nie mówią. Muszę po prostu zgadywać co może być nie tak, a jak nie da się ponownie odtworzyć błędu to najczęściej nie mogę nic na niego poradzić. Więc jeszcze raz proszę: Zachowywać save'y z powtarzalnymi błędami.

Wiem, że gra się fajnie, ale jednak to jest beta i powinniśmy się skupiać na likwidacji błędów a nie graniu za wszelką cenę. Poza tym zwracanie uwagi na błędy nie wyklucza się z możliwością dalszego grania. Proszę jedynie o "pobieranie próbek".
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 19 Sty 2012, 15:36

Niestety save'ów nie mam, niech ktoś komu szybko sie łąduje wejdzie do czerw. lasu i wezwie posiłki, ja moge ew. wieczorem bo teraz nie mam czasu.
A jeśli chodzi o błąd z zatrzymaniem ładowania to jest on tylko w czerw lesie.
Wieczorem spróbuje jeszcze raz.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości