Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez kondotierfred w 18 Sty 2012, 14:00

Cześć!
Gra legalna z Premium Games, spatchowana do 1.6.02. Przejście jako początkujący i następnie weteran.
Wyszedł mi problem, którego nie miałem Cz.N. i C.Cz., dotyczący niemożności strzelania nabojami kulowymi ze wszystkich typów strzelb. Nie mogłem zmienić śrutowych na kulowe :-/ . Nawet gdy podniosłem załadowaną kulami, mogłem z nich korzystać do czasu, gdy nie przełączyłem na śrut. Powrotu już nie było Nie znalazłem na forum żadnej porady.
To zasada w tej części, czy mam buga? Jeśli to drugie, co proponujecie.
Problem drugi, to sprawa tłumików do AK i AC. Nie da się ich założyć, a w udoskonaleniach ( nawet z narzędziami do kalibracji ) nie znalazłem opcji dostosowania. Pytanie jak wyżej.
I pytanie trzecie. Czy po uzyskaniu osiągnięcia " Naznaczony przez zonę", też nie giniecie w emisji :D , gdy znajdujecie się poza ukryciem i nie stosując antidotum?
Na koniec gry chciałem sobie zginąć, zamiast opuszczać zonę, więc bez skafandra poczekałem w polu i skończyło się to wykonaniem zadania z dwoma kreskami życia. Doładowałem się podstawową apteczką i mogłem działać dale. Wróciłem więc do innych zadań po uzyskaniu osiągnięcia i się potwierdziło. Sprawdziłem więc stan przed osiągnięciem i zginąłem. Co wy na to :?:

:idea: A jakie jest Wasze zdanie na temat moda, który pozwoliłby tylko na podnoszenie znalezionych broni ( bez wrzucania ich do plecaka ), zabrania z nich amunicji, sprawdzenia ich stopnia zużycia i ewentualnego zabrania lub wyrzucenia.
I innego moda uprzyjemniający grę, który powinien zebraną na sztuki amunicję, wrzuconą do plecaka, paczkować do ilości naboi w paczkach pełnych. Jednocześnie powinien pozwalać na przenoszenie z plecaka do skrytki ( lub do sprzedania )tylko wybranego sprzętu, opcją przenieś wszystko.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Reklamy Google

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez Pijawol w 18 Sty 2012, 14:50

1. Zmieniasz rodzaj amunicji guzikiem Y, lecz zaobserwowałem, że broń nie może być załadowana na maxa.
2. Tłumik i tak w Stalkerze nie działa. :P
3.Nie ginie się, lecz traci określoną ilość punktów życia.

Za ten post Pijawol otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kondotierfred.
Awatar użytkownika
Pijawol
Legenda

Posty: 1278
Dołączenie: 15 Wrz 2010, 16:52
Ostatnio był: Wczoraj, 19:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 313

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez SkullDagger w 18 Sty 2012, 14:57

Trzeba zmodyfikować bron u mechanika, wtedy moze używac innych naboi.
Tak było NA PEWNO w CS, więc w Zewie też powinno być.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez Gizbarus w 18 Sty 2012, 15:02

SkullDagger napisał(a):Trzeba zmodyfikować bron u mechanika, wtedy moze używac innych naboi.


Mówimy tu o STRZELBACH - one mogą używać dowolnych naboi, jeśli tylko opróżniłeś uprzednio broń - strzelba nie ma wyciąganego magazynka, dlatego nie możesz ot tak wymienić naboi w lufie :P
Twojego posta ratuje tylko jedna rzecz - strzelby można zmodyfikować tak, żeby używały tylko naboi kulowych, zamiast śrutu. Nie pamiętam tylko jak się to miało do strzałkowych.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez SkullDagger w 18 Sty 2012, 15:19

Jest jakas modyfikacja, a jej opis brzmi tak: "nie uzywa naboi kulowych"
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez lektors w 18 Sty 2012, 15:29

Jeżeli chcesz zmienić naboje w strzelbie np. ze śrutowych na kulowe to wchodzisz do ekwipunku, klikasz ppm na strzelbie i wybierasz "rozładuj". Wychodzisz z ekwpiunku i wciskasz Y.

Na marginesie: Y można też przełączać pomiędzy granatem RGD-5 a F1. :)
Image

Za ten post lektors otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kondotierfred.
Awatar użytkownika
lektors
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 14 Cze 2009, 20:32
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 05:22
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 55

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez Gizbarus w 18 Sty 2012, 15:36

Skull, proszę cię... Mogłeś chociaż sprawdzić sam, a nie gadać bzdury - to bug albo błąd w opisie. Ta modyfikacja nie pozwala na używanie śrutu, za to zwiększa celność naboi kulowych.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez SkullDagger w 18 Sty 2012, 15:43

No to może pisało "kulkowych" czyli właśnie śrutu, wiec masz racje, nie reaguj tak emocjonalnie:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 09:59
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez Junx w 18 Sty 2012, 16:22

On ma RACJĘ dlatego, że to jest błąd w tłumaczeniu gry (nasi się nie popisali :E ), tak samo sprawa wygląda w CN, przy ulepszaniu strzelby jest Wyraźnie napisane "Nie używa nabojów Kulowych" czy jakoś tak, dawno grałem.
Teraz twoje pytania:

1. Aby zmienić rodziaj na kulowe, musisz mieć chociaż jedno "wolne" miejsce na nabój w magazynku.
2. Tłumik kupe daje, i tak Cię widzą :E
3. Takiego chyba nie ma moda, ale jak chcesz możesz zrobić :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez kondotierfred w 19 Sty 2012, 19:26

Junx napisał(a): 3. Takiego chyba nie ma moda, ale jak chcesz możesz zrobić :wink:

Nie jestem aż tak oblatany :-/ .
Gdybym umiał, to bym zrobił :facepalm: , a tak to muszę pytać i czekać na czyjąś łaskawość :( .
Może teraz ktoś, kto uzna że, jest to przydatne, a umie modować przysłuży się innym, takim jak ja.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez Junx w 19 Sty 2012, 21:11

Ja na razie kończę przygodę z modowaniem bo już na razie mi się nie chce, co to twojego pytania: Trzeba by było dobrze znać skrypty żeby coś takiego zrobić.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 22:08
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: Strzelby, naboje kulowe i parę innych spraw

Postprzez kondotierfred w 19 Sty 2012, 22:36

SkullDagger napisał(a):rzeba zmodyfikować bron u mechanika, wtedy moze używac innych naboi.

Znalazłem u mechanika modyfikacje lufy strzelby myśliwskiej ( tej dwururki ), pozwalającą strzelać tylko kulami.
Ale to mnie nie interesuje.
Pijawol napisał(a):1. Zmieniasz rodzaj amunicji guzikiem Y, lecz zaobserwowałem, że broń nie może być załadowana na maxa.

Sprawdziłem, można tak. Ale też niezbyt praktyczne, bo aby mieć miejsce na drugi rodzaj amunicji, to to miejsce trzeba "wystrzelać". Szkoda że, nie można ładować wg uznania.
Pijawol napisał(a):3.Nie ginie się, lecz traci określoną ilość punktów życia.

Jak zwał, tak zwał, ale warto o to osiągnięcie postarać się jak najszybciej, bo nie trzeba będzie biegać do ukrycia, ani martwić się o następne antidotum.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 20 gości