[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez atikabubu w 17 Sty 2012, 16:08

Ta, i będziesz mieć 5 FPS na i7-2600k. :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Lis 2024, 21:45
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Sty 2012, 16:33

Raczej nie to jest największą przeszkodą, a raczej fakt, że nie chce mi się robić wszystkiego od nowa.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive wajs94.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 17 Sty 2012, 17:47

mam pytanie... w jakim celu miałoby być to portowanie do Zewu?

Nie grałem w Zew Prypeci, ale mi wydaje się, że nie ma tam wojen frakcji to oznacza konieczność przeniesienia tego systemu z CS (gdzie już był - "tylko" został ulepszony) do Zewy gdzie go w ogólnie nie ma - Powtarzam NIE grałem w Zew więc nie wiem czy nie ma.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Sty 2012, 17:52

@ Juraszka - Miedzy innymi po to żeby ci się save'y szybciej ładowały. :P Ogólnie żeby mieć bardziej stabilny silnik. Zew jest najlepiej zoptymalizowany ze wszystkich stalkerów dzięki czemu mielibyśmy o wiele mniej wypadów do pulpitu, albo nawet wcale.
Masz rację, trzeba by cały alife "złożyć" od nowa gdyż tylko Czyste Niebo ma odpowiednie skrypty. Można by część żywcem przekopiować, inne poprawić, a jeszcze inne napisać od nowa. Jak już wszystko by działało to wtedy można implementować TFW. Jak mówiłem, rok roboty.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive SkullDagger.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szczepanov w 17 Sty 2012, 18:40

Grając w TFW 3.0 (nufki nie będę pobierał puki co, słyszę o licznych błędach :E) natrafiłem na postać Naje**ika. Chciałem z nim pogadać ze względu na towar, ale opcja dialogu pojawia się dopiero po wyjęciu gnata. Z kolei gdy zaczynamy rozmowę okno dialogowe po chwili znika, ze względu na to właśnie, że... mam broń w łapach. Dziwna rzecz :| Komuś się zdarzyło już coś podobnego? Jak temu zaradzić?

Pozdrawiam.
Szczepanov
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 26 Wrz 2011, 21:08
Ostatnio był: 04 Lut 2012, 20:33
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 17 Sty 2012, 19:36

Smoqu miło że myślisz o tym żeby krócej się gra wczytywała, pochwalam to :)

Fakt, STALKER to jedna z tych gier w których błędy widzę gołym okiem a i tak gram..
powiadasz że Zew jest najbardziej stabilny? W empiku ostatni w niskiej cenie widziałem... Mission Accepted :D


Przeniesienie zależy już od Ciebie... Jestem jednym z niewielu osób które narzekają na ten czas ładowania (a nawet już się z tym pogodziłem - chociaż z hełmów jeszcze nie korzystam, a skoro to one powodują to to powinienem je nienawidzić)
Możesz mi wyjaśnić o co chodzi z hełmami? bo jak patrze na niego to mi pokazuje że coś zostanie mi odjęte z obrony...

Szczepanov - ewentualne błędy zgłaszaj jeżeli są z obcej wersji... bo o ile wiem to Smoq już coś robił z Najebnikiem, ale nie jestem pewien czy to jest to!

W CoP bardzo podoba mi się HUD :) ten radar, i panel HP i amunicji, chociaż brak licznika Geigera :D
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 17 Sty 2012, 20:14

Juraszka, te hełmy są traktowane jak pancerz, najeżdzając na hełp odejmuje nam pkty bo porównywany jest do pancerza, ale obok tych pasków jest ilość dodana(np. kuloodp.) i wtedy się sumuje, wartości ochronne pancerza i hełmu.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Sty 2012, 20:35

Chyba jakiś poważny problem mam u siebie. POrzy ładowaniu save'a z Bagien ukazuje mi się BugTrap:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M6/S2, 2793.00 mhz, 62-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 30073 files cached 34 archives, 4689Kb memory used.
Init FileSystem 1.289668 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2002084 K], reserved[22608 K], committed[72396 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10377 K], process heap[665 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6938 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:944E]: ATI Radeon HD 4730 Series
* GPU driver: 8.14.1.6091
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1260 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [327 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 130559 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    2635 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 2656 ms
* phase cmem: 121477 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 184 ms
* phase cmem: 108684 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 108684 K
Wczytywanie zapisanej gry "none_10_tfw_a.save-ebq8942.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 24452 objects are successfully loaded
stack trace:

001B:03531290 xrGame.dll
001B:0353165B xrGame.dll
 
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.


Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 17 Sty 2012, 21:00

Brak pamięci RAM lub wirtualnej.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Sty 2012, 22:19

No to ile ramu ten mod wymaga?
Przecież mam 2GB normalnej i 3GB wirtualnej - Na takim zestawieniu nawet Soljanka nieźle śmigała
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Fender w 17 Sty 2012, 22:27

Mam tak samo z ramem jak Ty Rumcajs93 i wszystko chodzi bez problemu.
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szczepanov w 17 Sty 2012, 22:31

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [mar_smart_terrain_6_11_to_mar_smart_terrain_8_11_patrol_1_walk] is inaccessible for object [special_loner_kromek25122]
 

stack trace:


Zawsze wyskakuje jak próbuję zdobyć bazę CS :/ No nic, jutro postaram się pobrać 3.4
Szczepanov
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 26 Wrz 2011, 21:08
Ostatnio był: 04 Lut 2012, 20:33
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości