[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 08 Sie 2011, 23:25

viewtopic.php?f=49&t=1863&start=1344#p68961
Ktoś o tym jeszcze pamięta ? :E
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 19:01
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez lektors w 17 Sie 2011, 11:10

Panowie mam problem z tym modem. Otóż nie ma wyświetlanych opisów nowych broni, przedmiotów i zadań - są tylko wp_p90 itp. Mimo że w gamedacie wszystkie opisy są - dostrzegłem także brak pliku lokalizacyjnego. Czy to może być jego wina?
Gram na wersji 2.0 dopasowanej po 1.0004
Image
Awatar użytkownika
lektors
Tropiciel

Posty: 363
Dołączenie: 14 Cze 2009, 20:32
Ostatnio był: 03 Lut 2017, 05:22
Miejscowość: Toruń
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 55

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez wiko123 w 17 Sie 2011, 15:26

Zainstaluj najnowszą wersję i zobacz czy działa.
wiko123
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Sty 2018, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Gortal w 20 Sie 2011, 17:56

Cześć :)
Mam dwa pytania odnośnie modyfikacji...

1. Czy zakończenie gry zostało bardzo zmienione?
Pytam, bo jeszcze nie przeszedłem Stalkera. Grałem jakiś czas temu, ale przez pewne okoliczności (brak możliwości naprawy) zaprzestałem grania. Postanowiłem wrócić i przejść od początku Stalkera, tylko chciałbym zainstalować sobie modyfikację, która:
-poprawia grafikę
-dodaje kilka ciekawych opcji
- ale przede wszystkim są możliwości o których twórcy zapomnieli (czyt. naprawa)
No i właśnie chciałbym sobie pograć z OL tylko jeśli mam przejść zupełnie inną grę to chyba wolę AMK mod. Po prostu chciałbym stalkera z normalnym zakończeniem (ew. troszeczkę urozmaiconym). (BŁAGAM NIE DODAWAJCIE SPOILERÓW, odpowiedzcie tylko czy zakończenie bardzo zmieniono czy nie. NIE MAM POJĘCIA JAK GRA SIĘ KOŃCZY I NIE CHCE POZNAĆ TERAZ... dziękuję :) )

2. Czy poziom trudności jest wysoki? Czytałem w reckach że najlepsze bronie są dostępne na początku i tak trochę mnie to zniechęciło. Chce się pomęczyć w tej grze... no oczywiście bez przesady. Cenię gry które wymagają trochę więcej niż klikania LPM w określony punkt ekranu.
Gortal
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 20 Sie 2011, 17:47
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:12
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Krzysu_Pl w 20 Sie 2011, 21:14

Poziom trudności nieco zwiększony, ale można go łatwo dostosować do swoich potrzeb.
Zmienia zakończenie gry, po ukończeniu linii fabularnej jest freeplay.

Mod na grafikę: - Complete 2009
Ciekawe opcje: - (Co masz na myśli?)
Naprawa: - Możliwe że w Complete 2009 jest ale nie pamiętam.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Gortal w 20 Sie 2011, 21:28

No to tak...
Co do ciekawych opcji. Pod tym zagadaniem nie kryło się nic szczególnego. Po prostu nie chciałem gołego moda i gdyby zmieniał coś w AI to byłoby fajnie. Dlatego właśnie nie chce suchego Repair Mod, Vehicle Mod itd. tylko jakiś taki większy modzik.

Co do zakończenia... zostało zmienione + jest freeplay. Czy raczej zostało zmienione tym że jest freeplay*? (Jeśli główny bohater umiera to w sumie nie chce o tym wiedzieć ;) )

*Zapytam od razu czy odpowiedz na to pytanie (i w sumie poprzednie) jest taka sama jak odnośnie do moda Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.?
Gortal
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 20 Sie 2011, 17:47
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:12
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez itachi123 w 10 Wrz 2011, 09:08

Teraz mam problem.Po rozmowie z wilkiem wywala
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M6/S5, 3013.00 mhz, 100-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 32007 files cached, 5855Kb memory used.
Init FileSystem 3.437127 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1998340 K], reserved[20796 K], committed[77952 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8060 K], process heap[1142 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1255 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:640]: NVIDIA GeForce 9500 GT
* GPU driver: 6.14.12.7061
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 871 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1
load time=196 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [148 ms]
"d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 74657 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    166465 ms
* [prefetch] memory:  84901Kb
* phase time: 166507 ms
* phase cmem: 149885 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 482 ms
* phase cmem: 150147 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 150147 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 9127 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16584 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 16263 ms
* phase cmem: 180756 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 317 ms
* phase cmem: 180772 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 180797 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 180797 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 43721 ms
* phase cmem: 253464 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 16054 ms
* phase cmem: 254598 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 24353 ms
* phase cmem: 254986 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 5621 ms
* phase cmem: 258893 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 1893 ms
* phase cmem: 258903 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 944 ms
* phase cmem: 259125 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 2095 ms
* phase cmem: 259180 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 2540 ms
* phase cmem: 267535 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 886, 299532 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 81891 ms
* phase cmem: 267535 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 277 ms
* phase cmem: 267535 K
* [win32]: free[982640 K], reserved[256176 K], committed[858272 K]
* [ D3D ]: textures[309773 K]
* [x-ray]: crt heap[267535 K], process heap[437590 K], game lua[27358 K], engine lua[241 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4051 K], smem[28222 K]
Intro start 5660
* MEMORY USAGE: 288581 K
stack trace:

001B:012B105B xrLUA.dll
001B:03BA1E7C xrGame.dll
nie ma w tym fatala a jak wywaliło to się pojawił robaczek...
Awatar użytkownika
itachi123
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 12 Sie 2010, 21:00
Ostatnio był: 25 Mar 2017, 02:38
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

Vulkan

Postprzez Tlenoholik w 21 Gru 2011, 12:18

Witajcie. Gdzie znajdę to działko. Mam Obviliona 2.2 , w weaponsach jest jak byk wulkano , ale gdzie to będzie na mapie. Co prawda natknąłem się na jedno takie, ale zamontowane do Mi 24.

Pozdrawiam.
Motto do gry - Nap......ać.
Awatar użytkownika
Tlenoholik
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 23 Lis 2011, 21:13
Ostatnio był: 29 Lip 2019, 22:42
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Krzysu_Pl w 25 Gru 2011, 22:39

Tego działka nie można zdobyć, jest tylko w helikopterze.
ZOSTAWMY STARĄ NAZWĘ TEMATU BO SIĘ KU*WA ZĘBY POSYPIĄ!!!

Uwagi moderatora:

Fikasz? Nazwa wątku jest ok.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez ShedEnd w 12 Sty 2012, 13:58

To jest najlepszy z modów do stalkera. I tyle w temacie.

Niestety wymaga on dobrego sprzętu czego nie mam.
2gbram, 2x2160procek i karta 512 = totalne klatkowanie po godzinie gry.

Realizm, wygoda gry, elementy horroru ofcourse również. Mod godny polecenia każdemu.
ShedEnd


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez djcycu w 12 Sty 2012, 16:06

Jaja sobie robisz? Jest już masa lepszych modów niż to na przykład Ukryte Ścieżki 2... Cały ten Oblivion Lost jest tylko ładnie zatytuowany a prócz kilku wyciętych rzeczy nic nie wprowadza do gry... Naprawdę ten mod udaje Oblivion Lost i ledwie się mu to udaje.

Uwagi moderatora:

A jemu się podoba. I co teraz?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Bastek w 13 Sty 2012, 19:28

Witam wszystkich ;)
Mam problem z odpaleniem Oblivion Lost 2010.
Kiedy chce odpalić to wyskakuje mi komunikat :/

https://plus.google.com/u/0/photos/103527763134829067444/albums/5697168040029273585/5697168043677189970

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 2210.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30227 files cached, 4912Kb memory used.
Init FileSystem 2.233514 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4035128 K], reserved[62852 K], committed[96260 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6660 K], process heap[793 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1032 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:10C3]: NVIDIA GeForce 8400GS
* GPU driver: 8.17.12.8562
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1737 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=4
load time=237 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input:  1
Config-file [c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
Ostatnio edytowany przez Bastek, 13 Sty 2012, 23:11, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Bastek
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 15 Wrz 2009, 07:34
Ostatnio był: 23 Sty 2018, 21:06
Miejscowość: Radzionków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości