[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Gizbarus w 09 Sty 2012, 19:29

Maciek, czytaj ze zrozumieniem - napisałem ci, że Warlab mieści się w Bunkrze Sterowania Monolitem. To jest to tajne wejście po drabince, gdzie na końcu tunelu są zamknięte drzwi. Jeśli masz dekoder (mówię tu o PODSTAWOWEJ WERSJI GRY) to wchodzisz tam, zabijasz dziesiątki monolitian i potem dołączasz do Świadomości Z lub ją niszczysz. Wchodzisz tam, będąc na korytarzach wewnątrz Sarkofagu, jednak nie w pomieszczeniu reaktora.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez szkieletegzo w 09 Sty 2012, 22:11

Mod ok ale jak dla mnie za duzo jest tutaj wszystkiego na samym poczatku. Dostajemy pistolet z masa amunicji, peowiant itp w skrzynce, wszystkie bronie sa drogie i mozna je za dobra sume sprzedac. Troche za latwo jak na poczatek mi sie wydaje.

Ale mam tez prywatny problem. Otoz jak zaczalem grac i chcialem wczytac save to gre wywala mi do pulpitu. Moze ktos zna lekarstwo na ta dolegliwosc??
szkieletegzo
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 03 Sty 2012, 19:17
Ostatnio był: 12 Maj 2012, 14:19
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Gizbarus w 09 Sty 2012, 22:35

Lekarstwem jest pomarańczowa ramka u góry i podanie loga. Bez tego można najwyżej na Piąchopirynę dostać receptę.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez szkieletegzo w 11 Sty 2012, 16:45

Mam Gorszy problem. Musiałem przeinstalować grę na inny dysk i teraz gra wogole sie nie wlącza. laduja sie reklamy ale menu nie chce za chiny wejsc tylko wychodzi mi do pulpitu

prosze o to ta kopia tak jak prosiles


Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M2/S3, 2712.00 mhz, 73-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
FS: 30563 files cached, 4860Kb memory used.
Init FileSystem 0.941886 sec
'xrCore' build 2947, Feb 27 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2039768 K], reserved[8536 K], committed[48784 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6904 K], process heap[167 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1262 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia ]
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Hardware] is [Generic Hardware]
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Software] is [Generic Software]
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:622]: NVIDIA GeForce 9600 GT
* GPU driver: 6.14.11.8585
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 989 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrRender_R2\Texture.cpp
[error]Line          : 291
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'ui\ui_nvidia_intro'
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Logi w [code], nie w [quote]. - Wheeljack
szkieletegzo
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 03 Sty 2012, 19:17
Ostatnio był: 12 Maj 2012, 14:19
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez smok61 w 11 Sty 2012, 21:00

Na pulpicie masz skrót do gry. Kliknij na niego PPM (prawy przycisk myszy). Kliknij na "Właściwości" i w linijce - Element docelowy - na końcu wpisz, spacja (odstęp) i - nointro.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez scigacz1975 w 11 Sty 2012, 21:02

-nointro ma być razem z myślnikiem bez spacji - pamiętaj żeby po cudzysłowie zrobić spację

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive szkieletegzo.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Adam w 11 Sty 2012, 21:22

To ktoś pomoże z tymi papirami w szybie windy w Prypeci?
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez szkieletegzo w 12 Sty 2012, 00:22

Dzieki po kozaku dla was chlopaki
Tak z ciekawosci. Tylko ja tak mam czy wszyscy ze jak w obozie kotow wchodzisz do swojego domu i otwierasz skrzynke to ona lewituje az pod sam sufit domu?
szkieletegzo
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 03 Sty 2012, 19:17
Ostatnio był: 12 Maj 2012, 14:19
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez scigacz1975 w 12 Sty 2012, 00:46

Też to miałem - nie przejmuj się :wink:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez MAJOR762 w 15 Sty 2012, 15:37

Panowie, ponowny problem z Priboi Story. Wersja z CDa, zainstalowałem wszystko ładnie pięknie chodziło, doszedłem do prypeci i wszystko chodziło OK. Ale któryś save z kolei w prypeci (ręczny z menu, nie quicksave) i problem ten sam co poprzednio - przy wczytywaniu nowej gry wszystko działa, przy próbie wczytania save - wywala do pulpitu. Co najlepsze, xray jest pusty. Ma ktoś pomysły co nagle mogło się schrzanić??
MAJOR762
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Gru 2010, 20:45
Ostatnio był: 07 Lut 2012, 13:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez scigacz1975 w 15 Sty 2012, 15:48

Wczytaj save z wejścia na mapę (autosave) i spróbuj przejść dalej
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Антони w 15 Sty 2012, 15:51

witajcie towarzysze! mam poważny problem z modem a mianowicie nie można porozmawiać z niemal żadną osobą od której można wziąć jakieś zadanie. czy ktoś wie o co chodzi? czy trzeba coś usunąć czy dodać?
dodatkowo mówię że mod jest sciągnięty z forum i zainstalowany na wersii 1.0004

oto co wyskoczyło podczas próby porozmawiania z barmanem:
exception reason
XR_3DA.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "D:\gry\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrGame.dll" at 0023:058924C3

registers
EAX=00000000 EBX=2EB063B0 ECX=00388240 EDX=00388278
ESI=2EB063C4 EDI=00000000 FLG=00210202
EBP=00388298 ESP=00388234 EIP=058924C3
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B
śpieszmy się kochać Polskę. Tak prędko umiera... :(
Image Image
Awatar użytkownika
Антони
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 08 Paź 2011, 19:36
Ostatnio był: 01 Cze 2013, 19:18
Miejscowość: Iluzjozdroje
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości