Juraszka napisał(a):-Każde ulepszenie AI NPC powoduje większe zużycie pamięci, mądrzejsza walka mogłaby spowodować zwyczajny spadek FPS. Ale może Smok coś zrobił?
Juraszka napisał(a):-Stosunki dyplomatyczne - była o tym mowa, i też wypowiadałem się za ale raczej nie będzie w najbliższym czasie (osobiście wiem że to wprowadza tysiące nowych zmiennych i stałych, za dużo pracy - jeżeli chcemy tego moda ujrzeć w finalnej wersji to nie wymagajmy tego).
Juraszka napisał(a):-W finalnej wersji nie będzie nieśmiertelnych postaci (może poza Handlarzem, ale to inna historia - on się nie czepia o sprzęt)
CEL: Zabicie 300 mutantów
NAGRODA: +10% dmg przeciwko mutantom
CEL: Znajdź 100 artefaktów
NAGRODA: w anomaliach tworzą się anomalie wyższego poziomu
CEL: Wykonaj 100 zadań dla frakcji lub samotników
NAGRODA: +50% do nagrody
Zabij po jednym osobniku z każdego rodzaju mutanta
Zabij po jednym osobniku z każdej frakcji
Uzbieraj 1 000 000 RU
Wykorzystaj 1000 apteczek
Wykorzystaj 1000 bandaży
Wystrzel 100 000 pocisków
Zabij nożem chimere
peter77 napisał(a):Do juraszki
Nie proszę o komentarz błędów ortograficznych bo takich nie ma (chyba, że masz na mysli literówki). Jezeli juz to przyczepiłbym sie to stylistyki - samokrytyka.
Odbijając piłeczkę - nie komentuje błędów (wszelakich) w odpowiedzi, której udzieliłeś na mojego posta.
Pozdrawiam.
peter77 napisał(a):Cześć.
Bardzo fajny mod. Gratuluję pomysłodawcą. Pełen szacunek. Chciałbym sie podzielic moimi uwagami na temat rozgrywki - gram samotnikiem na 3 poziomie.
1. Czy można urozmaicic uzbrojenie i opancerzenie zołnierzy poszczególnych frakcji (np wraz ze wzrostem poziomu bohatera choć troche ubgrejdować przeciwników - gram samotnikiem na 3 poziomie a przeciwnicy uzbrojeni tak samo)
2. 3-4 członków druzyny,
3 moze własna frajkcja?
4. Moze wiecej broni i pancerzy, ewentualnie dodatki do broni np. lunety, celowniki kolimatorowe, laserowe, latarki, itp,
5 róznice w pancerzach, broni frakcji,
6. może pozostawianie pancerzy przez przeciwników, choc jeden na druzyne, moze byc zniczczony,
7. mapy tylko z anomaliami i mutantami,
8. Desnty wojska ( 2-3 oddziały) i ataki na bazę ewntualne zajmowanie punktów kontrolnych,
9 mapy z bazami wojska, monolitu - opcja przyłączenia się do nich,
10. Mozliwosc zmiany frakcji w trakcie gry,
11. Własna baza,
Wypisałem problemy, które wg mnie troche dadzą miodnosci rozgrywce po pewnym czasie robi sie monotonna.
Jeszcze raz wyrazy uznania dla calego zespołu. Wracam patrolowac zonę i czekam na filna (WTF?!) wersje moda.
RomanPL79 napisał(a):Juraszka napisał(a):-Każde ulepszenie AI NPC powoduje większe zużycie pamięci, mądrzejsza walka mogłaby spowodować zwyczajny spadek FPS. Ale może Smok coś zrobił?
Spadek FPS zapewne by był, lecz wydaje się mi, że niezbyt duży, ponieważ skrypt ten nie potrzebowałby (chyba) zbyt dużo pamięci.
A co do samego skryptu to wystarczyłoby zrobić skrypt, który sprawdzałby, czy do danej lokacji wszystkie przejścia są bronione, jeżeli jedno było by pozostawione bez opieki, to właśnie tam zostałby wysłany oddział. Natomiast jeżeli wszystkie przejścia byłyby zajęte to sprawdzałby, które jest słabiej bronione i oddział atakował przez nie. Jeżeli wszystkie byłyby bronione jednakowo, to oddział jest wysyłany do najbliższego jak jest do tej pory.
Nie proszę o komentarz błędów ortograficznych bo takich nie ma (chyba, że masz na mysli literówki).
peter77 napisał(a):Do Juraszki.
peter77 napisał(a):(...) ale skoro zostałem wywołany do tablicy to muszę udzielić odpowiedzi.
peter77 napisał(a):Gdzie są te błędy ortograficzne (w moim poście), o których nie chcesz wspominać.
peter77 napisał(a):To co zaznaczyłeś to tylko literówki (...)
peter77 napisał(a):Gratuluję wiedzy z języka polskiego.
peter77 napisał(a):zagadka
peter77 napisał(a):Proponuję skupić się na ulepszaniu moda, który jak wcześniej pisałem jest bardzo dobry, niż wymądrzać się i zajmować pierdołami.
peter77 napisał(a):Kończę temat.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości