[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RomanPL79 w 07 Sty 2012, 15:07

Juraszka napisał(a):-Każde ulepszenie AI NPC powoduje większe zużycie pamięci, mądrzejsza walka mogłaby spowodować zwyczajny spadek FPS. Ale może Smok coś zrobił?


Spadek FPS zapewne by był, lecz wydaje się mi, że niezbyt duży, ponieważ skrypt ten nie potrzebowałby (chyba) zbyt dużo pamięci.
A co do samego skryptu to wystarczyłoby zrobić skrypt, który sprawdzałby, czy do danej lokacji wszystkie przejścia są bronione, jeżeli jedno było by pozostawione bez opieki, to właśnie tam zostałby wysłany oddział. Natomiast jeżeli wszystkie przejścia byłyby zajęte to sprawdzałby, które jest słabiej bronione i oddział atakował przez nie. Jeżeli wszystkie byłyby bronione jednakowo, to oddział jest wysyłany do najbliższego jak jest do tej pory.

Juraszka napisał(a):-Stosunki dyplomatyczne - była o tym mowa, i też wypowiadałem się za ale raczej nie będzie w najbliższym czasie (osobiście wiem że to wprowadza tysiące nowych zmiennych i stałych, za dużo pracy - jeżeli chcemy tego moda ujrzeć w finalnej wersji to nie wymagajmy tego).


Wiem, że było by przy tym dużo roboty oraz przedłużyłoby to czas do wydania finalnej wersji, lecz twórcy mogliby to dodać po wydaniu finalnej wersji moda w jakimś patch'u, bądź też dodatku do moda. No oczywiście jeżeli chciałoby się im dalej rozbudowywać tą modyfikację.

Juraszka napisał(a):-W finalnej wersji nie będzie nieśmiertelnych postaci (może poza Handlarzem, ale to inna historia - on się nie czepia o sprzęt)


To dobrze, ponieważ już parę razy straciłem w taki sposób dość dobry sprzęt.
Awatar użytkownika
RomanPL79
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 16 Gru 2011, 08:59
Ostatnio był: 22 Kwi 2014, 14:29
Miejscowość: Pyskowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 07 Sty 2012, 15:09

Jak skończa to napiszą.:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Sty 2012, 15:18

Już są dodane perki które wybieramy po osiągnięciu poziomu doświadczenia (trzeba się przespać, po "awansie"),

Smok ciągle myli z perkami, osiągnięcia o które już nie raz prosiły/proponowały różne osoby, a miały nimi (tymi osiągnięciami) być coś ala:

CEL: Zabicie 300 mutantów
NAGRODA: +10% dmg przeciwko mutantom


lub

CEL: Znajdź 100 artefaktów
NAGRODA: w anomaliach tworzą się anomalie wyższego poziomu


lub

CEL: Wykonaj 100 zadań dla frakcji lub samotników
NAGRODA: +50% do nagrody



Ja osobiście proponowałem jeszcze dodanie osiągnięć rodem z Minecraft'a czy World of Warcraft'a czyli:
Kod: Zaznacz wszystko
Zabij po jednym osobniku z każdego rodzaju mutanta

Kod: Zaznacz wszystko
Zabij po jednym osobniku z każdej frakcji

Kod: Zaznacz wszystko
Uzbieraj 1 000 000 RU

Kod: Zaznacz wszystko
Wykorzystaj 1000 apteczek

Kod: Zaznacz wszystko
Wykorzystaj 1000 bandaży

Kod: Zaznacz wszystko
Wystrzel 100 000 pocisków

Kod: Zaznacz wszystko
Zabij nożem chimere

HARDCORE :E

Oczywiście powyżej przedstawiam przykładowe osiągnięcia ...
Mogły być one w formie globalnej (system znany z Mass Effect - jedna lista w menu głównym dla wszystkich rozgrywek) lub osobistej dla save (lista w PDA lub menu pauzy)



peter77 napisał(a):Do juraszki

Nie proszę o komentarz błędów ortograficznych bo takich nie ma (chyba, że masz na mysli literówki). Jezeli juz to przyczepiłbym sie to stylistyki - samokrytyka.
Odbijając piłeczkę - nie komentuje błędów (wszelakich) w odpowiedzi, której udzieliłeś na mojego posta.

Pozdrawiam.


Jak się do kogoś zwracasz to zaczynasz od WIELKIEJ litery.
Mam włączone coś takiego, jak sprawdzanie pisowni, więc nie mam błędów... ale proszę, pokaż mi je!

peter77 napisał(a):Cześć.
Bardzo fajny mod. Gratuluję pomysłodawcą. Pełen szacunek. Chciałbym sie podzielic moimi uwagami na temat rozgrywki - gram samotnikiem na 3 poziomie.
1. Czy można urozmaicic uzbrojenie i opancerzenie zołnierzy poszczególnych frakcji (np wraz ze wzrostem poziomu bohatera choć troche ubgrejdować przeciwników - gram samotnikiem na 3 poziomie a przeciwnicy uzbrojeni tak samo)
2. 3-4 członków druzyny,
3 moze własna frajkcja?
4. Moze wiecej broni i pancerzy, ewentualnie dodatki do broni np. lunety, celowniki kolimatorowe, laserowe, latarki, itp,
5 róznice w pancerzach, broni frakcji,
6. może pozostawianie pancerzy przez przeciwników, choc jeden na druzyne, moze byc zniczczony,
7. mapy tylko z anomaliami i mutantami,
8. Desnty wojska ( 2-3 oddziały) i ataki na bazę ewntualne zajmowanie punktów kontrolnych,
9 mapy z bazami wojska, monolitu - opcja przyłączenia się do nich,
10. Mozliwosc zmiany frakcji w trakcie gry,
11. Własna baza,
Wypisałem problemy, które wg mnie troche dadzą miodnosci rozgrywce po pewnym czasie robi sie monotonna.
Jeszcze raz wyrazy uznania dla calego zespołu. Wracam patrolowac zonę i czekam na filna (WTF?!) wersje moda.


Na pewno nie masz błędów?


RomanPL79 napisał(a):
Juraszka napisał(a):-Każde ulepszenie AI NPC powoduje większe zużycie pamięci, mądrzejsza walka mogłaby spowodować zwyczajny spadek FPS. Ale może Smok coś zrobił?


Spadek FPS zapewne by był, lecz wydaje się mi, że niezbyt duży, ponieważ skrypt ten nie potrzebowałby (chyba) zbyt dużo pamięci.
A co do samego skryptu to wystarczyłoby zrobić skrypt, który sprawdzałby, czy do danej lokacji wszystkie przejścia są bronione, jeżeli jedno było by pozostawione bez opieki, to właśnie tam zostałby wysłany oddział. Natomiast jeżeli wszystkie przejścia byłyby zajęte to sprawdzałby, które jest słabiej bronione i oddział atakował przez nie. Jeżeli wszystkie byłyby bronione jednakowo, to oddział jest wysyłany do najbliższego jak jest do tej pory.


W Twoim pomyśle znalazłem 6 warunków które są sprawdzane przy ustalaniu ścieżki... ok te 6 to nic... ale policz sobie, że w ciągu kilku chwil w grze jest około 24 oddziałów (może mniej, może więcej) które wykonują ten skrypt czyli 144 zostaje wykonane sprawdzenie warunku przy ustalaniu ścieżki... Dużo tego, nie sądzisz?

Na komputerach jakie będą za 10 lat, nie będzie problemy z odpaleniem CS z pełną obsługą DX 10 z modem TFW FULL w wersji 12.1 z możliwością tworzenia własnych frakcji (z własnoręcznie wykonanymi pancerzami, bronią, logiem), modyfikowaniem szybkości naciskania palcem spustu, czy tam taka jedna durna opcja jak budowa własnej bazy gdzie tylko chcemy.
Ale dzisiaj są problemy z pamięcią i Smok liczy każdy bajt RAMu, każde prze taktowanie procesora, każdy piksel wyświetlony na ekranie...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sosna.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 07 Sty 2012, 18:10

:arrowu: Właśnie o takie osiągnięcia mi chodzi. W PDA przy statystykach Durada mogłaby być specjalna zakładka i tam by były wszystkie spisane z premiami za nie oraz oznaczone już wykonane. Oczywiście to sporo roboty.Nie nalegamy, w życiu! :E

PS:Zabić Chimerę nożem? To już hardcore! +100 do reputacji!
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sosna w 07 Sty 2012, 23:32

Nie proszę o komentarz błędów ortograficznych bo takich nie ma (chyba, że masz na mysli literówki).

Image
wracając do tematu, chłopaki odwalili kawał naprawdę dobrej roboty, większość pomysłów jest świetna ale te z robieniem własnej bazy, sojuszami i tak dalej to jest już poziom oddzielnej ,profesjonalnej ekipy (jakby GSC miało to robić to tak) o innych nie wspominam. Dało by się to zrobić bez żarcia ton kostek ramu, ale potrzeba by było wielkiego kupska czasu na optymalizację silnika (nie jestem ekspertem, ale stalker potrafi bardziej bardziej przycisnąć od BF3 na full, więc myślę ,że to kwestia opt. silnika). Ich jest, z tego co wiem, mniej niż 10, zapi.... w wolnym czasie bez prof. sprzętu.
Sorry ,że tak męczę ale moglibyście poczytać trochę (nawet pierwszą stronę) i w ten sposób darować sobie ponad połowę pytań i pomysłów. Nie tyczy się to tylko tych ostatnich postaw ale ogólnie.
Przepraszam za żale i pozdrawiam.
I nie podobają mi się te pomysły na "achievmenty". Z tą chimerą to jeszcze ok, ale za użycie 1000 apteczek i zabicie po każdym mutancie? KEINE!

Za ten post Sosna otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Juraszka.
Sosna
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 17 Sie 2011, 23:55
Ostatnio był: 25 Sie 2012, 11:35
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez peter77 w 08 Sty 2012, 01:05

Do Juraszki.

Jesteś strasznie małostkowy. Przepraszam bo to nie miejsce na toczenie takich sporów (kto popełnia błędy ortograficzne), ale skoro zostałem wywołany do tablicy to muszę udzielić odpowiedzi.
Gdzie są te błędy ortograficzne (w moim poście), o których nie chcesz wspominać. To co zaznaczyłeś to tylko literówki, efekt źle wciśniętego klawisza alt. Chyba, że nie rozumiesz różnicy pomiędzy błędem ortograficznym a literówką tak jak Twój program, którym się posługujesz. Gratuluję wiedzy z języka polskiego.
A tak naprawdę popełniłem jeden błąd ortograficzny, którego ani Ty ani Twój program nie wyłapaliście - zagadka.
Proponuję skupić się na ulepszaniu moda, który jak wcześniej pisałem jest bardzo dobry, niż wymądrzać się i zajmować pierdołami.
Pozdrawiam.
Kończę temat.
peter77
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 18 Gru 2010, 11:32
Ostatnio był: 08 Maj 2017, 18:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 08 Sty 2012, 02:27

Nie planujemy dodawać żadnych "achievmentów", ani tych na styl CoP, ani wzorując się na innych grach. Idziemy wbrew nowemu, powszechnemu trendowi wrzucania osiągnięć do każdej możliwej gry. Powodem jest fakt, że najzwyczajniej JA tego nie lubię, a jeżeli lider projektu czegoś nie lubi, to są marne szanse, że zostanie dany element wprowadzony. Wybaczcie ale uważam osiągnięcia w każdej grze za zbędne zbieractwo i zapychanie gry prostym, powtarzalnym elementem, tylko po to żeby powiedzieć, że gracz ma co robić. Jeżeli reszta zespołu nie będzie mnie bombardować na Skype to na 100% nie dodamy żadnych osiągnięć. Są już umiejętności, może je rozbudujemy, może nie, nie wiadomo.

Na razie to mamy problem z fabułą. Mianowicie z przerywnikami filmowymi. Chciałem żeby były one w formie komiksu lub szkiców rysowanych ręcznie/programem graficznym. Nikt nie chce się tego podjąć. :( Umiejętności graficzne z zespołu mają tylko RoboMook i Grunt, robią na prawdę świetne skiny i obróbkę, ale żaden z nich nie potrafi rysować. Rzuciłem pomysł Terminusowi, ale wydaje mi się, że spotkało się to tylko z podniesieniem brwi. Obawiam się, że jeżeli nie znajdziemy grafika to z fabuły będą nici. Miał być też voice-acting ale już dawno pogodziłem się, że to zbyt ambitne jak na naszą małą brygadę. Generalnie jest lipa i ścieżka życiowa moda jak ładnie prowadziła w górę, tak teraz prowadzi w dół. :(
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 08 Sty 2012, 15:18

peter77 napisał(a):Do Juraszki.

Gratuluje, jest poprawa...

peter77 napisał(a):(...) ale skoro zostałem wywołany do tablicy to muszę udzielić odpowiedzi.

Musieć nie musisz, ale jak nie udzielisz to dostaniesz buta...

peter77 napisał(a):Gdzie są te błędy ortograficzne (w moim poście), o których nie chcesz wspominać.

W moim poprzednim poście... pojąłem tajemną wiedzę korzystania z przycisku "Edytuj"

peter77 napisał(a):To co zaznaczyłeś to tylko literówki (...)

Ja pierd... Jeżeli "SŁOWO" piszę się przez "Ł", to napisanie go przez "L" czyli "SLOWO", jest złamaniem dyrektywy ortograficznej: "Pisz zgodnie z regułami ortografii". Bo "SŁOWO" to nie "SLOWO" a "SŁOWO".

peter77 napisał(a):Gratuluję wiedzy z języka polskiego.

Gratuluje głupoty...

peter77 napisał(a):zagadka

Może zgadywanka? SMOK ANALOG!

peter77 napisał(a):Proponuję skupić się na ulepszaniu moda, który jak wcześniej pisałem jest bardzo dobry, niż wymądrzać się i zajmować pierdołami.

Napisałeś to tak jakbym to ja się go tworzył... Przedstawicielem ekipy co tworzy TFW jest smoq2.

peter77 napisał(a):Kończę temat.

To może zrobić tylko administrator... :P



A co do moda, brakuje mi Prypeci z SoC'a... dlaczego?
Bo Prypeć jest dużą lokacją z dużą ilością kryjówek np. mieszkanie w którym Doktor zostawia fanty bohaterowi.
Gdyby tylko usunąć zapory/blokady, oraz wszechobecne promieniowanie (które zazwyczaj znajduje się w ciekawszych budynkach lub na środku drogi), to otrzymalibyśmy bardzo przyjemną lokację.
Ale zostaje pytanie: Po co ją dodać?
Sam Limańsk to za mało by można było powiedzieć, że w modzie są walki w miastach - Limańsk jest liniową lokacją, w której są chyba 2-3 odnogi od głównej trasy, a prowadzą one do ślepego zaułka. W Prypeci w SoC z modem Oblivion Lost, pamiętam, że się zgubiłem tyle jest ścieżek i przejść w budynkach - dużo budynków jest otwartych!


Smoku, mam małego buga, chodzi o plecak:
Można go położyć tylko na ziemi (dziwnie to brzmi - wyjaśniam dalej), ponieważ jak położymy go na podłodze na piętrze to plecak znika (albo całkiem, albo pojawia się na ziemi) Dałoby radę żeby pojawiał się na tej wysokości co znajduje się gracz?

Uwagi moderatora:

Nie ciong jórz dalej tego offtopó panie profesorze.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mayer99 w 08 Sty 2012, 19:15

Ja położyłem plecak na 1-ym piętrze w budynku bazy i nie znika. Mam obecnie najnowszą wersję moda, tzn. 2.9.5. z patchem 3.0.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 08 Sty 2012, 20:17

no to mam pecha bo mi nie działa prawidłowo... ;/
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kolokolo98 w 10 Sty 2012, 21:52

Mam pytanie. Kiedy wyjdzie finalna wersja? I czy przed nią będą jeszcze jakieś inne wersje?
A i jak zabiłem gostka z Powinności tak, żeby nikt nie widział, to czemu straciłem reputację u ich frakcji? Da się zabić, ale żeby nie stracić reputacji?
Image
"Today I didn't even have to use my AK
I gotta say it was a good day"
Awatar użytkownika
kolokolo98
Tropiciel

Posty: 267
Dołączenie: 08 Mar 2011, 18:34
Ostatnio był: 22 Kwi 2018, 18:14
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 22

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 10 Sty 2012, 22:04

Na poprzedniej stronie ktoś juz pytał kiedy wyjdzie finalna wersja, chyba sami Producenci( :) ) nie są w stanie okreslić jeszcze.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość