Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Tutaj dyskutujemy w tematach, które nie pasują do żadnej części S.T.A.L.K.E.R.'a.
Regulamin forum
Chcesz zadać pytanie lub masz problem? Napisz w tym dziale, a Twój temat na pewno zostanie usunięty.

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tormentor w 13 Lis 2011, 21:08

Ja bym w STALKER chętnie zobaczył taką broń,a jej charakterystyka wyglądała by mniej więcej tak.

Koktajl Mołotowa - butelka zapalająca o dużej sile rażenia. Najczęściej stosowana przeciw dużym mutantom. Wiele STALKERów robiących naprędce tę broń zapominało jakie są konsekwencję nie udanej pracy. W "Powinności" doceniono zalety Koktajlu Mołotowa i zaczęto je robić na nie wielką skalę. Butelki po kozakach nie leżały już przy drogach czy na pobliskich krzakach tylko trafiały w ręce konstruktorów. Nie wielka cena i łatwość w obsłudze przysporzyły broni popularność.

Zalety
-duża siła rażenia
-koszta

Wady
-istnieje duże prawdopodobieństwo, że w pobliżu anomalii "Elektro" i "Spalacz" Koktajl Mołotowa najnormalniej w świecie wybuchnie raniąc jednocześnie STALKER'a.
Image

Za ten post Tormentor otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fender.
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Reklamy Google

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez kasjusz21996 w 27 Gru 2011, 00:26

Zapomnijcie o moim poprzednim poście- po prostu byłem fanem broni z NATO. Zgodziłbym sie ze Szpaginem na TT oraz "Snajperkę dla ubogich". Poza tym AK74m, pod nazwą AKMM74/2, byłby na poziomie broni Groza/G36/FN2000. Cechowałby się wysokimi parametrami niezawodności i obsługi. Widziałem gdzieś Rosyjski revolver wojskowy, byłby dobrym sidearmem dla myśliwych w zonie. Co do skorpiona(Raka), sam się zastanawiałem, i myślałem o nazwie "Pajęczak", ale pistolety maszynowe nie są tak naprawdę potrzebne w zonie, bo jeśli ma być coś większego niż pistolet, to raczej nie na naboje pistoletowe, i mean, mp5 jest w zonie, i jest do niczego. Po co jest? Na nic się nie przydaje, subkarabinek AKM74/2u, jest od niego lepszy, dzięki już większej amunicji. Pistolety maszynowe są po prostu niepotrzebne w zonie, choćby nie wiadomo ile pocisków na sekundę wyplują, zawsze są słabsze, a my nie gramy jako jednostki specjalne z multum amunicji itp, aby móc nosić pistolety maszynowe nawet jako sidearmy, więc... Do nowych broni jeszcze jakaś jedna snajperka z NATO, ale tylko jedna, ze względu na celownik i ja bym był za M40 ze artworków ze STALKERA2. Nie zdążyłem wczoraj dokończyć posta. Niewiem, czy to Nagant, chodzi mi o nowy rewolwer, który podobne znajduje się w międzyinnymi mw3. Pistolety maszynowe są zrobione do walki na krótki dystans, mają zwykle lekko słabszą siłę niż normalne pistolety, i slabszą celnoś, za to mają duży magazynek i wysoką szybkostrzelność, i tak świetnie by było mieć skorpiona w stalkerze, aby z bliska wypruć magazynek w pijawkę albo gościa w egzoszkielecie i ocalić w ten sposób swoje życie. Jest tylko jedno ale
wypruć magazynek
- no właśnie... ciężko zarabiamy na amunicję i w sekundę wypruwami 30 pocisków -to po pierwsze, po drugie, jeśli nie wywalimy odrazu całego magazynka, to prawdopodobnie nie osiągniemy efektu, a i tak stracimy dużo pocisków. Po trzecie wystrzelimy cały magazynek i musimy ładować broń, a wokół jeszcze dwie pijawy lub stado najemników. Ale oczywiście możemy mieć mp5 o szybkostrzelności karabinu i co? Słabe i do... poprostu szybko wymienimy je na coś lepszego, nawet jeśli będzie się dobrze sprawowało. Dlatego w zonie bronią na krótki dystans są strzelby. Jeśli chcielibyśmy mieć PM`y w zonie, to jest tylko jeden ratunek- muszą być piekielnie lekkie, z pojemnym magazynkiem i szybkostrzelne bardzo aby były opłacalniejsze w noszeniu ze sobą niż strzelby i nie zmuszały do przeładowania broni po skutecznym użyciu, a przy tym wywalały dużo nabojów w jedną sekundę... Przychodzi mi na myśl tylko 50 pociskowe UZI, a to znowu NATO, którego chcę uniknąć w zonie. Ja jestem jeszcze za dodaniem slotów na ochraniacze na łokcie i kolana, takie jakie były pokazane na jednym z artworków do stalkera2 i jeszcze slot na noże, gdzie z noży byłyby noże wojskowe, bojowe i myśliwskie. Pierwsze były by podstawowymi i tylko do bronienia się, drugie przebijałyby dobre kamizelki i byłyby używane przez stalkerów o profesji wojownika( walczącego z inną frakcją jak np wolność z powinnością), a ostatnie byłyby używane przez myśliwych, do walczenia ze słabymi mutantami na krótkim dystansie i byłyby niezbędne do pozyskiwania ich części ciała itp. Jeszcze jakieś proste bronie, typowo domowej roboty, jak np. włócznia dla łowców mutantów, która pozwalałaby na szybkie zabójstwo lub osłabienie dużego mutanta, kusze z celownikami PSO, które byłyby broniami drugożędnymi niektórych snajperów, noże do rzucania dla myśliwych, którzy walczą "na szybko", czyli wypruwają magazynek w kilka sekund i muszą zbudować sobie czas na przeładowanie, to rzucają sześć nożyków i mogą ładować broń, póki snork stara się unikać ostrego metalu. Zgadzam się z propozycją koktajli mołotowa, to byłaby tańsza alternatywa dla granatów z ciekawym efektem, który mógłby dobrze zadziałać w rozwalaniu wrogów za osłonami i walczeniu z mutanatami typu kontroler, chimera czy nibyolbrzym. Nie czekalibyśmy trzech sekund na wybuch, tylko podpalali wesołą gromadkę bandytów w budynku, lub szybko podpalali chimerę i odrazu np. lepszy efekt, bo gadzina osłabiona i ciągle się pali i ją ogień rani, to spsa14 dokańcza dzieła szybko i pozwala cieszyć sie bezpieczniejszą nocą. Dodałbym równierz dodatki do PDA takie jak upgrady map, które pokazywałyby pozycję PDA przyjacielskiej frakcji, lub droższe pokazujące pozycję PDA przyjacielkiej i neutralnych frakcji, i najdroższe pokazujące również PDA wrogich frakcji( mutanty nie wliczone ). Dodatek do PDA dający Bestiariusz, encyklopedię artefaktów. I inne ciekawe dodatki do PDA... Dodałbym chustę stalkerską, która chroniłaby przed chłodem. Dodałbym również "homemade" dodatki pod broń, jak minikuszę podczepianą pod AK, czy inne tympodobne dodatki. Tak jak wcześniej mówiłem sloty na nakolanniki i nakolanniki do kupienia, które oszczędzałyby nam zdrowia po upadku. Nakolanników dużo różnych wersji i abyśmy mogli zrobić sobie sami z np. znalezionej opony, którą byśmy pocieli, czy z jakiego innego szajsu. Aaaa i najważniejsze, dodałbym chętnie powolne jedzenie jedzenia i powolne picie wódy, jako animacja, która przeciągała by się przy ognisku.
Ostatnio edytowany przez kasjusz21996, 27 Gru 2011, 21:14, edytowano w sumie 1 raz
"Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you... By now you should've somehow realised what you got to do..." - Oasis
http://www.anarchifaq.most.org.pl/
http://www.youtube.com/watch?v=Mrgh4eK9e5Q
Awatar użytkownika
kasjusz21996
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 24 Sty 2011, 16:51
Ostatnio był: 17 Lis 2020, 02:04
Miejscowość: Brody/Londyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 30

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Stalker Rambo w 27 Gru 2011, 06:57

Po pierwsze piszemy rewolwer i podejrzewam, że chodzi ci o Naganta? Swoją drogą mogliby dać jakiś rewolwer.
Po drugie Scorpion i RAK to dwa inne pm-y. I co oznacza słowo sidearm? Nie psujmy naszego języka dziwnymi, niepotrzebnymi angielskimi zwrotami. I w sumie to nie głupi pomysł dodać Scorpiona do gry. Ale tego starego vz. 61.

Dodałbym jeszcze jeden pistolet maszynowy do gry, G18. Używałyby go siły Monolitu.
Awatar użytkownika
Stalker Rambo
Weteran

Posty: 595
Dołączenie: 21 Paź 2011, 00:15
Ostatnio był: 27 Lis 2023, 17:36
Miejscowość: Starogard Gdański
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 142

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez impulse_101 w 27 Gru 2011, 08:49

Stalker Rambo napisał(a):Pistolet wz. 33 TT - Pistolet na nabój pośredni.

Napój pistoletowy.

Co do Viper 5 i jego bezużyteczności to nosze wersje na 9x18 po zmniejszającej wagę modyfikacji. Amunicji mam na wiadra a bron świetnie zastępuje pistolet dzięki większej sile rażenia. Sprawdza się znakomicie na zewnętrznych mniej wymagających terenach zony. Ogólnie lekka bron automatyczna w postaci pistoletów czy subkarabinków ma zaletę w postaci malej wagi przy dość dobrej sile ognia i łatwodostepnosci amunicji oraz taniej naprawie.
Image

Za ten post impulse_101 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalker Rambo.
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Stalker Rambo w 27 Gru 2011, 09:23

Faktycznie pomyliłem się. Zmieniłem już. Nie wiem skąd mi się taka głupota wzięła. Przepraszam. :E
Awatar użytkownika
Stalker Rambo
Weteran

Posty: 595
Dołączenie: 21 Paź 2011, 00:15
Ostatnio był: 27 Lis 2023, 17:36
Miejscowość: Starogard Gdański
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 142

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tajemniczy w 04 Sty 2012, 16:36

Noże miotane- przydatne np jeśli chcesz po cichaczu wejść do bazy i zdjąć wartowników lub w razie braku ammo. Idealne na słabiej opancerzonych przeciwników, bezużyteczne w przypadku egozoszkieletu. Bardzo popularne wśród kotów, najemników oraz bandytów ze względu na cenę.
Cena za komplet czyli 10 noży-100RU. Do nabycia u wszystkich handlarzy.
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Kudkudak w 04 Sty 2012, 16:57

Łopata
-jak to bywa, łopata jest bardzo przydatną rzeczą jaką naród ludzki wymyślił; nie musi to być prymitywne zlepienie sznurkiem dwóch drewnianych desek czy wielka "kopara" do śniegu(ale to by było coś :)). W filmach akcji łopata służy do rozwalania łbów nieszczęśników lub zombiaków(które są w S.T.A.L.K.E.R.-e), jednak mi chodzi o całkiem nową konwencję - otóż łopatą się kopie, a co się znajduje w ziemi? Nie, nie kupy po pieskach i puszki po piwie, ale artefakty tak! Można by tak też szukać surowców do craftu, żeby Striełok nauczył się coś budować z śmieci lepiej niż skakać :P.

Kuzynem łopaty może być...
kilof
! A, nie spodziewaliście się :D. Kilof ma z natury większy DMG i fani Minecrafta zabawia się w Zonie z mutantami w górnika i diament(czy w kotka i myszkę jak tam wolicie). Od teraz nie będzie leżał i gnił w piwnicy tylko w plecaku stalkera :D.

Kolejny wytwór nowej generacji to pochodnia. Można nią zrobić światło, postraszyć mutanty, zabawić się w połykacza ognia(99,99% amatorów już nigdy raczej nie wstanie z miejsca, w którym bawił się ogniem), usmażyć tą kiełbasę żeby zrobić prymitywnego hod-doga...jest wiele możliwości.

O scyzoryku już nie wspomnę. Dziękuje za przeczytanie, dosiego roku!
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Tormentor w 04 Sty 2012, 22:18

To teraz czas na artefakcik :)

Katharsis


Artefakt powstały w wyniku fuzji dwóch anomalii, znalezienie go jest jak szukanie igły w stogu siana. Niezwykle rzadki obiekt o niesamowitych właściwościach, który powoduje u stalkerów zawrót głowy, w dosłownym tego słowa znaczeniu. Oczyszcza w stu procentach ciało z toksyn lub promieniowania, jedynym skutkiem ubocznym jest późniejszy stan umysłowy. Stalker posiadający Katharsis odczuwa na początku miłe kołysanie, stopniowo jednak narasta i staje się to bardzo nie przyjemne dla okaziciela. Nie stwierdzono jednak śmierci po przedawkowaniu tegoż artefaktu, niestety korzystanie z "usług" tego obiektu dłużej niż kilkanaście minut powoduje konsekwencje w postaci konwulsji, silnego bólu głowy, wymiotów oraz apatii. Naukowcy płacą horrendalne sumy za ten wyjątkowy okaz. Katharsis przypomina zlepek bursztynów o gładkiej przezroczystej powierzchni, w środku widoczne są krótkotrwale błyski. W nocy artefakt daje bardzo silne światło przez co posiadacz jest narażony na niebezpieczeństwo. Sacharow twierdzi, że Katharsis posiada paliwo, które w wyniku wewnętrznych reakcji spala się przez co artefakt po jakimś czasie ulega rozkładowi i traci swoja specyfikę. Według, niektórych hipotez istnieje możliwość ładowania artefaktu w anomaliach jednak nikt jak dotąd nie sprawdził słuszności tych założeń.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez kubusxster w 25 Sty 2012, 16:32

Pistolet maszynowy(np. UZI, czy Skorpion) zastępujący klasyczny pistolet(broń boczna).
Pistolet, lub karabinek pneumatyczny na strzałki usypiające.
kubusxster


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez pawlik666 w 09 Lut 2012, 23:32

Hmmm... Może maska przeciwgazowa, która byłaby niezbędna do przejścia jakichś anomalii... albo takie M16A4 (i mamy CoD'a w Żonie). no i jak chodzi o anomalie to właśnie te gazowe!
Awatar użytkownika
pawlik666
Kot

Posty: 44
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:22
Ostatnio był: 03 Maj 2017, 02:33
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 3

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez Warsoonclang w 16 Lut 2012, 09:49

S.K.P. "партия"
Specjalny Kombinezon Pancerny "партия".

Kombinezony głównie używane przez frakcję партия.
Kombinezony te są rzadkością w Zonie albowiem jest ich tylko 12.
Jeden z tych egzemplarzy jest w rękach Powinności gdyż został potajemnie wykradziony z magazynów партии.
Ten specjalny ubiór idealnie nadaje się do oczyszczania terenów z mutantów oraz frontalnych ataków na umocnienia wroga.
Składa się z ciężkich płyt przeciwpancernych na goleniach, nadgarstkach oraz klatce piersiowej i w kaftanie ochraniającym szyję. Pod pancerzem jest również podwójna kamizelka kuloodporna. Oczy osłania gruba szybka pancerna a głowa jest schowana w grubej czaszy, która jest zamortyzowana w środku i odpowiednio wygłuszona by celny strzał w głowę nie ogłuszył posiadacza tego kombinezonu. Rękawice są podobne do tych używanych w hutach metali ciężkich.
Hełmy zwane "czaszami" są wyposażone w zaawansowane przyrządy optyczne i czujniki, które ułatwiają rozeznanie w terenie gdyż przez samą szybkę nie wiele widać.
Szyja chroniona przez wysoki po oczy gruby kołnierz zachodzący pod płytę pancerną klatki piersiowej.
Kończyny są schowane pod specjalnymi ochraniaczami i kolczugą z lekkiego stopu.
Do ubioru jest również montowana wokół pasa szyna na CKM by można nim było sprawnie operować i prowadzić ogień podczas marszu.
Strój może wytrzymać naprawdę sporo ale ma również swoje wady: jest trochę niewygodny i ciężko się w nim poruszać nawet ze sprawną hydrauliką ,wrażliwe miejsca pod pachami i tam gdzie zginają się kończyny, plecy osłonięte są tylko kamizelką kuloodporną . Jest on również masakrycznie drogi w naprawie, po bitwach najczęściej wymienia się całe płyty ochronne a takowe nie są tanie. Nawala również hydraulika co powoduje wykluczenie żołnierza z bitwy i czyni go łatwym celem. Długi czas zakładania na ciało.
Jak dotąd widziano tylko dwa razy odział w S.K.P w akcji i nie było to miłe widowisko. 11 chłopa powoli naciera na wroga strzelając nieprzerwanym ogniem - ogary diabła gotowe obrócić wszystko w proch. Za drugim razem podczas potyczki jednemu S.K.P nawaliło wspomaganie i najzwyczajniej w świecie, niczym wyłączony robot ustał w miejscu bezradny i niezdatny do walki.
Najlepszym wyjściem na "Kolosów" są pociski zapalające.
Не перейдут
Awatar użytkownika
Warsoonclang
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 13 Kwi 2010, 20:22
Ostatnio był: 30 Mar 2016, 09:40
Miejscowość: Bunkier Naukowców w Jantarze
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 18

Re: Nowy sprzęt - bronie, kombinezony, artefakty etc.

Postprzez kondotierfred w 14 Kwi 2012, 17:25

Ja dodałbym do sprzętu używanego w zonie:
1. Elektryczne paralizatory w dwu odmianach.
Pierwszy, to składana pałka, którą można by było potraktować pijawkę, pozbawiając ją tym samym zdolności dematerializacji i spowolnić jej ruchy. Na dziki, świnie działałaby tylko zdecydowanie odstraszająco. Bydle nią potraktowane nie atakowałoby nas przez jakiś czas. Na chimerę, tylko wtedy jak się ją uda trafić co najmniej dwa razy. Na pozostałe twory nieskuteczna.
Drugi, to ochraniacze na nogi, ( coś na wzór skórzni noszonych przez cowboi przy jeździe w krzakach ), wytwarzające wokół nich pole elektryczne, chroniące przed ząbkami chomików i pazurami snorków. Utrzymywałyby chomiki i snorki w pewnej odległości od nóg, pozwalając strzelać. Do działania są usztywniane, ograniczają ruchy i uniemożliwiają bieganie.
Zasilanie do paralizatorów, to artefakt bateria z anomalii elektrycznych ( działają bez ograniczenia czasowego ) lub kupowanych drogich baterii które szybko się rozładowują. Mechanicy mogą doładować.
Na końcu pałki i wokół nóg, widać by było niebieskawą iskrzącą poświatę. Zadziałania - błysk w kierunku zadziałania.
2. Granaty chemiczne - świece dymne.
Granaty byłyby granatami chemicznymi i hukowo-błyskowymi. Tak u ludzi jak i mutantów powodować powinny podrażnienie i częściowe krótkotrwałe ograniczenie możliwości działania. Pole zasięgu środka chemicznego widoczne jako mgiełka o transparentnym kolorze.
Drugie, stawiałyby wokół nas zasłonę, ograniczałyby widoczność nas, ale z noktowizorem, pozwalał widzieć przeciwnika i mutanty. Inną odmianą mógłby być dym transparentny, ale tylko dla nas. Chronimy się przed ich działaniem, zażywając antidotum chemiczne. Nie użycie antidotum, skutkuje otumanieniem i falowaniem otoczenia, iskierkami w oczach.
3. Lornetkę, z możliwością przekazywania oglądanego obrazu do zleceniodawcy zadania wykrycia czegoś lub kogoś ( szczególnie obserwacje anomalii i mutantów dla naukowców ).
4. Nasz PAD powinien być wyciągany ( jak smartfon ) i pokazywać twarz rozmówcy. Po udoskonaleniu ( bardzo drogim ) umożliwiać pobieranie z PDA zwłok, zawartych tam kwot pieniężnych.
5. Miny pułapki, uruchamiane po zerwaniu drutu naciągowego.
Ustawienie takiej miny, o działaniu kierunkowym, w wejściu do jakiegoś ustronnego pomieszczenia, umożliwiałoby nam bezpieczną drzemkę 2 do 3 godzin.
Uruchomiona, zabija tego lub to co ją uruchomiło, a u pozostałych niezdolność do działania kilkanaście sekund.
Oczywiście, przed wyjściem minę należy rozbroić.
Dawałaby też możliwość zabezpieczenia sobie tyłów, przy działaniu w budynkach, o wielu wejściach i przejściach.
6. Artefakt " Oko nietoperza".
Pozwalałby na widzenie ,w ciemnościach, lepsze niż przez najlepsze noktowizory i w oparach anomalii chemicznych. Powoduje prawie całkowitą utratę słuchu. Znajdywany w anomaliach podziemnych i wewnątrz budynków.
Ostatnio edytowany przez kondotierfred, 15 Kwi 2012, 19:35, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post kondotierfred otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości