[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez szkieletegzo w 03 Sty 2012, 22:12

Dzieki za odpowiedzi bombelku.

A nie mysleliscie o tym zeby koniec gry byl jakis ciekawy. No np ze wybilismy juz wszystkich prawie w pien i tu nagle dowiadujecie sie ze reszta niedobitkow z innych frakcji sie zjednoczyla przed obawa z naszej strony i wlasnie leca na nasza baze. Dostajemy komunikat od kierownictwa ze musimy wcracac bo inaczej zronaja nas z ziemia i na mapie dochodzi do wielkiej rzezni. 40 ludzi strzela sie z dwoch stron "bach" "ciach" "tratata" i jak ich wybijemy to zona jest nasza hura :) I koncowy filmik zalezny od frakcji. Jak Bandyci to: Zona zostala opanowana przez terrorystow i lipa :)
Albo powinnosc ze zona zostala zwalczona i naukowcy rozwalili te glupie anomalie i jest czysto i super. Juz 1000 tysiecy mieszkan jest wybudowane i wogole jeah!!

Fajnie by bylo jakies zakonczonko dac ;d

pozdrawiam
szkieletegzo
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 03 Sty 2012, 19:17
Ostatnio był: 12 Maj 2012, 14:19
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 03 Sty 2012, 22:21

Ależ będzie fabuła z sensownym zakończeniem (chyba :E ). I wybacz, ale Twój pomysł ogólnej nap*****lanki na sam koniec jest lipny. Tak jakby przez całą grę mało się nastrzelał. Liczę na ambitniejszą końcówkę.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mayer99 w 03 Sty 2012, 22:45

Piękny mod....!!! Kawał dobrej roboty! GSC mogłoby się uczyć jak zrobić wojnę frakcji...;)
Mam 1 małe pytanie: Gdzie można schować ekwipunek? Schowałem część zapasów w skrzyni w bazie i wszystko zniknęło jak kamfora...Czyżby należało zakupić plecak od handlarza i gdzieś go skitrać...? :E
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Sty 2012, 22:47

Zakończenie będzie zależne od decyzji podjętych w trakcie gry podczas szczególnych momentów. Wybaczcie, ale nie jesteśmy BioWare, nie potrafimy zrobić fabuły milion-wątkowej jak paryska kanaliza i raczej będziecie w stanie odgadnąć kiedy takie wybory będą miały miejsce. Nie mniej jednak, wybranie danej ścieżki nie ograniczy się tylko do wyświetlenia innego slajdu na koniec jak w CoP. Jeden z wyborów będzie np. wpływał na to czy odwiedzimy elektrownie czy nie, i jaki "charakter" ta wizyta będzie miała. Końcówka na pewno będzie miała więcej akcji, w końcu to fps. Zresztą to już widać na filmiku pokazowym z NPP w pierwszym poście.

@ mayer99 - Zostałeś okradziony. :) Musisz kupić plecak i kłódkę. Wtedy wszystko powinno być bezpieczne.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 03 Sty 2012, 22:50

Może było lub nie, ale jak będzie z podziemiami Agropromu? Będzie dostęp w finalnej wersji?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mayer99 w 03 Sty 2012, 22:53

Dzięki Smoqu! ;) Jeszcze raz moje gratulacje za tego moda! Sprawiłeś mi nim kupę radochy :). Wojna frakcji miodzio, stabilność na 5-, nowe bronie i kombinezony bomba; poszukam trochę żeby się do czegoś przy....ić, bo to nie po Polsku pisać w samych superlatywach... :E

EDIT: Wiem do czego można się przywalić. Jestem już w 3 -ej lokacji i nie znalazłem ani jednego artefaktu za pomocą detektora...Wie ktoś jak w tym modzie wygląda sprawa z artefaktami?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 23 Paź 2024, 10:24
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez szkieletegzo w 04 Sty 2012, 00:13

No wiesz kolego jak gra ma na celu wojny frakcji to koncowa nawalanka ma sens. No ale zalezy jak na to patrzec. Zreszta musze przyna racje. Chlopaki robia co maga i dizeki naszym pomyslom rozwija sie ten mod. Mam andzieje ze finalowa wersja bedzie taka jaka sobie wymarza artysci

P.S. Bioware faktycznie wymiata dobra frima :D
szkieletegzo
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 03 Sty 2012, 19:17
Ostatnio był: 12 Maj 2012, 14:19
Kozaki: -3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Sty 2012, 00:27

@ mayer99 - Są bardzo rzadkie i mogą się pojawić w każdym miejscu w Zonie gdzie są anomalie. Popytaj innych samotników łażących po Zonie, może coś widzieli. ;) Pamiętaj aby zawsze robić wywiad z napotkanymi samotnikami. Informacja przy alife w TFW jest bezcenna.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 04 Sty 2012, 00:42

smoq2 mam takie pytanko odnośnie psychiki Durada jaką aktualnie wprowadzacie. Mianowicie czy szybkość poprawy naszego zdrowia psychicznego podczas posiadówy przy ognisku będzie w jakiś sposób związana z ranga obecnych tam stalkerów (oraz ich ilością rzecz jasna :) )? Moim zdaniem jest to dosyć ważny aspekt jeśli chcecie dodać coś tak urealistyczniającego rozgrywkę. Osobiście pewniej bym się pewniej czuł w dużym gronie weteranów, co to siedzą w Czerwonym lesie od miesięcy, niż przy kotach co to nosa poza Kordon nie wytknęli :P
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 04 Sty 2012, 11:45

@ nuclear_twister - Myśleliśmy tylko o ilości stalkerów w pobliżu, ale masz rację, że towarzystwo gościa w Exo powinno budzić większe poczucie bezpieczeństwa niż nawet 4 przestraszonych kmiotków w kurtkach.
Dodanie rangi stalkerów jako zmiennej nie byłoby problemem, jednak zastanawiamy się jak rozwiązać cały aspekt ogniska technicznie. Nie wiem czy zauważyliście, ale np. w bazie Oporu obydwa ogniska są zazwyczaj pełne, jak jeszcze w odwiedziny wpadną jacyś samotnicy to już w ogóle jest trudno przejść. W bazie Powinności natomiast prawie zawsze brakuje ludzi do ognicha. Zastanawiamy się czy nie zamienić ogniska na bar. W bazach z barem byłby stały wzrost zdrowia psychicznego, pod warunkiem, że gracz w owym barze siedzi. Trzeba wprowadzić też jakiś skrypcik, aby w takich bazach stalkerzy zamiast siedzieć przy ognisku szli do baru bo w tych barach też jakoś pustawo. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 04 Sty 2012, 14:57

smoq2 to może w taki sposób:
Ognisko ok ale to tylko jakby w trasie, tzn. idziemy sobie przez Czerwony las (celowo ten obszar bo tam nikt bazy nie ma), robi się już ciemno a nasze zdrówko psychiczne dosyć nadszarpnięte. Nagle widzimy grupkę neutralnych stalkerów co sobie ognicho na noc założyli i wtedy możemy sobie z nimi posiedzieć (tu podkreślam, że to mogłoby być przypisane tylko do Samotników). A w bazach to tak jak mówisz. No i oczywiście w bazie większy wzrost bo jednak nawet gdy ludzi mało (co się nie powinno zdarzyć :D) to jest dużo bezpieczniej niż w szczerym polu na nieznanej ziemi :D. Mam tu na myśli jakiś osobny dodatni modyfikator dla baz i ewentualnie punktów zasobów (tutaj mniejszy). I fajnie by było smoq2 gdyby różnica w regeneracji psychiki nie była zbyt skrajna. Tzn. W miejscu gdzie jest max. sprzyjających warunków zdrówko mogłoby się odnawiać powiedzmy 25% szybciej, bo jak będzie za duża różnica to każdy będzie wolał latać co chwila do bazy.

To tyle jeśli chodzi o moje pomysły/narzekanie/marudzenie/trucie/gdybanie itp. itd. :D
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez dagorladCS w 04 Sty 2012, 17:23

Z innej beczki: Być może planujecie w finalce coś takiego jak zadania poboczne z fabułą, jak w COP. O co mi chodzi:
Gdy jesteśmy w jakiejś frakcji i np. zdobędziemy ileśtam pkt.zasobów albo jako samotnik będziemy mieć przyjaźń z tą frakcją to dowódca będzie mógł nam dać jedno trudne zadanie. I tak:

#Powinność - Każą nam zejść w podziemia Agropromu (chyba będą w finalce?), bo są tam jakieś ważne dokumenty,a nikt tam nie chce zejść, bo jest tam od groma pijawek, niespodzianka :)
#Wolność - Musimy zabić przywódcę Powinności. Jak to zrobimy, to Powinność momentalnie robi się na nas cięta i trzeba wiać :D
#Bandyci - Trzeba przejąć Skład!
#Czyste niebo - Oni też mają badania - potrzebują po jednej części z każdego mutanta! :E
#Najemnicy - Bunker atakują fale zombi i trzeba go bronić.
#Opór - Stalker zaginął, trzeba go znaleźć .Ostatnio widziano go na wieży ciśnień w wiosce pijawek...itd.

Te zadania nie mają nic wspólnego z fabułą TFW, ale to mogą być całkiem ciekawe smaczki w wojnach frakcji.Nie muszą być akurat takie, to tylko propozycje :D. Nie wiem, czy da się takie coś zrobić, pewnie już wam się nie będzie chciało... :wink: .Ot, taki dynks mi wpadł do głowy.

Pozdro
dagorladCS
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Lis 2011, 17:52
Ostatnio był: 10 Cze 2012, 01:07
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 1 gość