[Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez Junx w 30 Gru 2011, 01:00

Tworzę nowe okno ekwipunku i nie mogę odszukać jednej tekstury (zaznaczony obszar) oraz jeszcze jeden, że przy większej ilości w ekwipunku nie "wykrywa" mi rzeczy z samego dołu. Czy przez to, że edytowałem plik inventory_new.xml ?

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Reklamy Google

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez kis104 w 30 Gru 2011, 01:30

Przywrócenie dawnego pliku którego modyfikowałeś, pokaże czy to w nim tkwi problem ; )
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 17 Lip 2024, 18:33
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez Junx w 30 Gru 2011, 01:34

Wtedy stracę co już mam zrobione :facepalm: Jak nie wiesz o jak pomóc to nie pisz.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez scigacz1975 w 30 Gru 2011, 01:40

Nie do końca - możesz zmienić na chwilę nazwę tego pliku i zobaczysz czy to w nim jest problem. Potem usuwasz plik oryginalny, zmieniasz nazwę na właściwą i masz co już miałeś.

wrzuć mi tu w spojlerze zawartość tego pliku.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez Junx w 30 Gru 2011, 01:49

:

<?xml version='1.0' encoding="UTF-8"?>
<w>
<properties_box>
<texture>ui_cb_listbox</texture>
<list x="0" y="0" width="10" height="10" item_height="18" always_show_scroll="0" can_select="1" bottom_indent="10" right_ident="10" left_ident="20">
<font_s r="218" g="217" b="213"/>
<font r="131" g="131" b="131" font="letterica16"/>
</list>
</properties_box>

<main x=0 y=0 width=1024 height=768/>

<belt_slots x="0" y="80" width="1024" height="172">
<texture>ui_slots_belt</texture>
</belt_slots>

<back x="10" y="243" width="1005" height="483">
<texture>ui_inventory_main</texture>
</back>

<bottom_static x=0 y=736 width=1024 height=32 >
<texture>ui\ui_bottom_background</texture>
</bottom_static>

<dragdrop_bag x="22" y="33" width="310" height="442"
cell_width = "41" cell_height="41" rows_num="11" cols_num="7"
unlimited="1" group_similar="1"/>


<dragdrop_belt x="690" y="130" width="300" height="100"
cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>

<dragdrop_outfit x="858" y="290" width="104" height="260"
cell_width = "57" cell_height="57" rows_num="4" cols_num="4"
custom_placement="0"/>

<dragdrop_pistol x="30" y="130" width="320" height="130"
cell_width = "39" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>

<dragdrop_automatic x="360" y="130" width="235" height="111"
cell_width = "39" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>

<bag_static x="11" y="240" width="400" height="400" stretch="1" complex_mode="1">
<text x="22" y="8" font="graffiti19" r="231" g="153" b="22">ui_inv_bag</text>
</bag_static>

<money_static x="744" y="530" width="108" height="33" stretch="1">
<text font="graffiti22" r="238" g="153" b="26" align="c" vert_align="c"></text>
</money_static>


<descr_static x="370" y="253" width="335" height="475">
<text x="25" y="0" font="graffiti22" r="238" g="155" b="23">ui_inv_description</text>
</descr_static>

<character_frame_window x="730" y="260" width="268" height="460">
<title x="80" y="-8" width="240" height="60">
<text font="graffiti22" r="231" g="153" b="22">ui_inv_personal</text>
</title>
</character_frame_window>

<outfit_info x="740" y="550" width="260" height="180">
<auto_static x="140" y="0">
<text font="graffiti22" color="UI_orange" complex_mode="0">ui_st_params</text>
</auto_static>

<scroll_view x="10" y="33" width="240" height="147" always_show_scroll="0"/>

<static_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_burn_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_burn_immunity>

<static_strike_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_strike_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_strike_immunity>

<static_shock_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_shock_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_shock_immunity>

<static_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_wound_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_wound_immunity>

<static_radiation_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_radiation_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_radiation_immunity>

<static_telepatic_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_telepatic_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_telepatic_immunity>

<static_chemical_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_chemical_burn_immunity>

<static_explosion_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_explosion_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_explosion_immunity>

<static_fire_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_fire_wound_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_fire_wound_immunity>

</outfit_info>

<static_personal x=1 y=285 width=100 height=260/>

<rank x="736" y="272" width="75" height="65">
<texture>ui_inventory_rank</texture>
<pic x="14" y="17" width="46" height="47" />
</rank>

<progress_background x="739" y="340" width="59" height="215">
<texture>ui_scale_three</texture>
</progress_background>

<progress_back_rank x="784" y="340" width="38" height="215">
<texture>ui_scale_one</texture>
</progress_back_rank>

<progress_bar_health x="8" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_red_1</texture>
</progress>
</progress_bar_health>

<progress_bar_psy x="26" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_blue_1</texture>
</progress>
</progress_bar_psy>

<progress_bar_radiation x="45" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_yellow_1</texture>
</progress>
</progress_bar_radiation>

<progress_bar_rank x="20" y="22" width="10" height="141" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_green</texture>
</progress>
</progress_bar_rank>

<time_static x="15" y="730" width="200" height="30">
<texture x=0 y=0 width=190 height=36>ui\ui_dg_time</texture>
<text x="20" y="8" font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255">ui_inv_time</text>
</time_static>

<time_static_str x="115" y="7" width="107" height="30">
<text font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255"/>
</time_static_str>

<exit_button x="870" y="725" width="157" height="48">
<texture>ui_button_main02</texture>
<text font="graffiti22" r="238" g="153" b="26">ui_inv_exit</text>
<text_color>
<e r="240" g="217" b="182"/>
<t r="0" g="0" b="0"/>
<d r="135" g="123" b="116"/>
<h r="0" g="0" b="0"/>
</text_color>
</exit_button>

<action_sounds>
<snd_open>interface\inv_open</snd_open>
<snd_close>interface\inv_close</snd_close>
<snd_item_to_slot>interface\inv_slot</snd_item_to_slot>
<snd_item_to_belt>interface\inv_belt</snd_item_to_belt>
<snd_item_to_ruck>interface\inv_ruck</snd_item_to_ruck>
<snd_properties>interface\inv_properties</snd_properties>
<snd_drop_item>interface\inv_drop</snd_drop_item>
<snd_attach_addon>interface\inv_attach_addon</snd_attach_addon>
<snd_detach_addon>interface\inv_detach_addon</snd_detach_addon>
<snd_item_use>interface\inv_slot</snd_item_use>
</action_sounds>

</w>


Niby jest ok, wychodze z tego założenia, że nikt góry złomu nie będzie nosił :E


PS. A Co do okna to nie zmieniałem bo już mam podmienione na oryginalne, wcześniej o tym pomyślałem.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez MatrixSTR w 30 Gru 2011, 01:55

Chodzi o tekturę postaci? Jeśli tak to jest ui_icons_npc.dds. A jeśli Ci chodzi o tekturę tej obramówki to jest to ui_inventory.dds. Oba pliki w folderze textures\ui.
Junx napisał(a):że przy większej ilości w ekwipunku nie "wykrywa" mi rzeczy z samego dołu.
musiałeś złe współrzednę tego okienka ustawić

Już widzę błąd:

<dragdrop_bag x="22" y="33" width="310" height="442"
cell_width = "41" cell_height="41" rows_num="11" cols_num="7"
unlimited="1" group_similar="1"/>
masz dodany jeden wiersz a nie zmieniłeś wielkości.
Ostatnio edytowany przez MatrixSTR, 30 Gru 2011, 02:01, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez Junx w 30 Gru 2011, 01:58

Chodzi mi o tą ramkę na, której jest postać bo chce ja przerobić.

Czy przyczyną mogą być różne pliki inventory_new.xml i inventory_new_16.xml ? Bo tego drugiego nie zmieniałem wcale jeszcze.

Edit: To nie ta ramka, u mnie jest szara ona, więc to inna tekstura jest. :arrowu: Zaraz sprawdzę i dam znać, czy działa.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez MatrixSTR w 30 Gru 2011, 02:05

Edytowałem wcześniejszego posta. Co do plików inventory_new.xml i inventory_new_16.xml to one nie mają na siebie wpływu, jeden jest od monitorów 4:3, a drugi od panoramicznych. A innej tekstury od tego nie widzę, więc to musi być ta.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez scigacz1975 w 30 Gru 2011, 02:06

Zrób sobie kopię tego pliku (zmienionego) a potem go otwórz i zamień całść

:

Kod: Zaznacz wszystko
<?xml version='1.0' encoding="UTF-8"?>
<w>
<properties_box>
<texture>ui_cb_listbox</texture>
<list x="0" y="0" width="10" height="10" item_height="18" always_show_scroll="0" can_select="1" bottom_indent="10" right_ident="10" left_ident="20">
<font_s r="218" g="217" b="213"/>
<font r="131" g="131" b="131" font="letterica16"/>
</list>
</properties_box>

<main x=0 y=0 width=1024 height=768/>

<belt_slots x="0" y="80" width="1024" height="172">
<texture>ui_slots_belt</texture>
</belt_slots>

<back x="10" y="243" width="1005" height="483">
<texture>ui_inventory_main</texture>
</back>

<bottom_static x=0 y=736 width=1024 height=32 >
<texture>ui\ui_bottom_background</texture>
</bottom_static>

    <dragdrop_bag x="22" y="33" width="310" height="442"
            cell_width = "41" cell_height="41" rows_num="10" cols_num="7"
            unlimited="1" group_similar="1"/>


<dragdrop_belt x="690" y="130" width="300" height="100"
cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>

<dragdrop_outfit x="858" y="290" width="104" height="260"
cell_width = "57" cell_height="57" rows_num="4" cols_num="4"
custom_placement="0"/>

<dragdrop_pistol x="30" y="130" width="320" height="130"
cell_width = "39" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>

<dragdrop_automatic x="360" y="130" width="235" height="111"
cell_width = "39" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>

    <bag_static x="15" y="240" width="350" height="480" complex_mode="1">      
        <text x="30" y="8" font="graffiti22" r="231" g="153" b="22">ui_inv_bag</text>
    </bag_static>

<money_static x="744" y="530" width="108" height="33" stretch="1">
<text font="graffiti22" r="238" g="153" b="26" align="c" vert_align="c"></text>
</money_static>


<descr_static x="370" y="253" width="335" height="475">
<text x="25" y="0" font="graffiti22" r="238" g="155" b="23">ui_inv_description</text>
</descr_static>


<character_frame_window x="730" y="260" width="268" height="460">
<title x="80" y="-8" width="240" height="60">
<text font="graffiti22" r="231" g="153" b="22">ui_inv_personal</text>
</title>
</character_frame_window>

<outfit_info x="740" y="550" width="260" height="180">
<auto_static x="140" y="0">
<text font="graffiti22" color="UI_orange" complex_mode="0">ui_st_params</text>
</auto_static>

<scroll_view x="10" y="33" width="240" height="147" always_show_scroll="0"/>

<static_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_burn_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_burn_immunity>

<static_strike_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_strike_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_strike_immunity>

<static_shock_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_shock_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_shock_immunity>

<static_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_wound_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_wound_immunity>

<static_radiation_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_radiation_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_radiation_immunity>

<static_telepatic_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_telepatic_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_telepatic_immunity>

<static_chemical_burn_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_chemical_burn_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_chemical_burn_immunity>

<static_explosion_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_explosion_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_explosion_immunity>

<static_fire_wound_immunity x="0" y="0" width="230" height="15" complex_mode="1">
<texture>ui_inv_icon_fire_wound_immunity</texture>
<text font="letterica16" x="17" y="0" color="ui_clr_1"/>
</static_fire_wound_immunity>

</outfit_info>

<static_personal x=1 y=285 width=100 height=260/>

<rank x="736" y="272" width="75" height="65">
<texture>ui_inventory_rank</texture>
<pic x="14" y="17" width="46" height="47" />
</rank>

<progress_background x="739" y="340" width="59" height="215">
<texture>ui_scale_three</texture>
</progress_background>

<progress_back_rank x="784" y="340" width="38" height="215">
<texture>ui_scale_one</texture>
</progress_back_rank>

<progress_bar_health x="8" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_red_1</texture>
</progress>
</progress_bar_health>

<progress_bar_psy x="26" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_blue_1</texture>
</progress>
</progress_bar_psy>

<progress_bar_radiation x="45" y="22" width="10" height="124" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_yellow_1</texture>
</progress>
</progress_bar_radiation>

<progress_bar_rank x="20" y="22" width="10" height="141" horz="0" min="0" max="100" pos="0">
<progress>
<texture>ui_scale_green</texture>
</progress>
</progress_bar_rank>

<time_static x="15" y="730" width="200" height="30">
<texture x=0 y=0 width=190 height=36>ui\ui_dg_time</texture>
<text x="20" y="8" font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255">ui_inv_time</text>
</time_static>

<time_static_str x="115" y="7" width="107" height="30">
<text font="letterica16" r="240" g="217" b="182" a="255"/>
</time_static_str>

<exit_button x="870" y="725" width="157" height="48">
<texture>ui_button_main02</texture>
<text font="graffiti22" r="238" g="153" b="26">ui_inv_exit</text>
<text_color>
<e r="240" g="217" b="182"/>
<t r="0" g="0" b="0"/>
<d r="135" g="123" b="116"/>
<h r="0" g="0" b="0"/>
</text_color>
</exit_button>

<action_sounds>
<snd_open>interface\inv_open</snd_open>
<snd_close>interface\inv_close</snd_close>
<snd_item_to_slot>interface\inv_slot</snd_item_to_slot>
<snd_item_to_belt>interface\inv_belt</snd_item_to_belt>
<snd_item_to_ruck>interface\inv_ruck</snd_item_to_ruck>
<snd_properties>interface\inv_properties</snd_properties>
<snd_drop_item>interface\inv_drop</snd_drop_item>
<snd_attach_addon>interface\inv_attach_addon</snd_attach_addon>
<snd_detach_addon>interface\inv_detach_addon</snd_detach_addon>
<snd_item_use>interface\inv_slot</snd_item_use>
</action_sounds>

</w>


może coś wyjdzie

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez Junx w 30 Gru 2011, 02:16

Dzięki Scigacz1975 pomogło, "czyta" już z końca masz za to gola :wódka:

A chodzi mi dokładnie o tą ramkę:

Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Pytanie] Jaka to tekstura + lista

Postprzez scigacz1975 w 30 Gru 2011, 02:27

W sekcjach:

pistoletu

Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_pistol x="30" y="130" width="320" height="130"
cell_width = "39" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>


i karabinu

Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_automatic x="360" y="130" width="235" height="111"
cell_width = "39" cell_height="52" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>

zmień sobie jeszcze na takie:

pistolet

Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_pistol x="20" y="130" width="320" height="130"
cell_width = "50" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>


i karabin

Kod: Zaznacz wszystko
<dragdrop_automatic x="350" y="130" width="235" height="111"
cell_width = "50" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="6"
custom_placement="0"/>


Zmiany dałem na oko - chodziło mi o rozciągnięcie i wyrównanie siatki w slotach broni

na przykładzie pistoletu
dragdrop_pistol x="30" (u Ciebie) zmieniłem na dragdrop_pistol x="20"(powinna się przesunąć o 1/4 kratki w lewo)
cell_width = "50" cell_height="50" spowoduje że będą kwadratowe i się ładnie rozsuną na cały slot (musisz sprawdzić bo może trzeba będzie zmienić na cell_width = "45" cell_height="45")
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Pytanie] Ustawienia artów itp.

Postprzez Junx w 30 Gru 2011, 12:38

Wyszło w końcu :E

Image

I teraz mam inne pytania, ale nie ma co zakładać nowego tematu:

1. Gdzie się zmienia położenie artów w Hud-zie? Chodzi mi żeby były mniejsze i były w dolnym lewym rogu.
2. Jeżeli dam nową mapę (okrągłą) to czy też mi się zmieni podgląd? (będzie okrągły, czy kwadratowy?)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 23 gości