[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 11 Gru 2011, 12:32

@Kłapouch
No czyli przez tydzień zabijasz Wolnościowców i Opór służąc Powinności, a po odłączeniu od nich idziesz do Oporu na zakupy - gdzie tu logika??[/quote]

@smoqu
Czekając na nową wersje TFW, zagrałem w soljanke i tam znalazłem ciekawy fant. Kiedyś czytałem że próbowałeś wzmocnić ochronę baz przez instalacje stacjonarnych PKM'ów w określonych miejscach. Tylko były jakieś problemy z stworzeniem animacji. Tylko nie wiem czy i jak to niżej działa, albo to tylko taka podpucha.
Image
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 12 Gru 2011, 16:35

Tak, widziałem już stacjonarne CKMy w SoC. Problem był nie z animacją, tylko z terenem. Trzeba by dorobić miejsca gdzie mogły by owe CKMy stać i niestety tu jest pies pogrzebany, bo nikt z nas nie chce uczyć się edycji map. W związku z czym zamieniliśmy CKM na pozycje snajperskie gdzie strażnicy mają trochę inną AI. Działa całkiem fajnie... Zdobycie bazy Wolności zajęło mi ok. 15 podejść.

A co do newsów:

Mosina z lunetą nie będzie, bo nikt z teamu ani na forum nie umie zrobić działającego modelu. Jak kiedyś ktoś zrobi mosina ze zdejmowalną lunetką to go wdrożymy.

[Edit]

http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... sl=#313339

Pod tym adresem prowadzimy mały konkurs na twarz Durada. Chętnie zapraszam do głosowania.

[Edit2]

Pewnie większość z was i tak nie zwróci na to uwagę, ale wprowadziliśmy kilka małych zmian:

- Nowe modele stalkerów: http://img585.imageshack.us/img585/5195/14587613.jpg

- Samotnicy nie będą "zapominać" dokąd szli po nocy. Do tej pory, jeżeli Samotnik nie doszedł do swojego celu za dnia i rozbił obóz na noc w połowie drogi to rano nie "pamiętał" dokąd wcześniej szedł i nowy cel był przypisywany. Teraz to poprawiliśmy.

- Wszystkie cele (Samotnicy, frakcyjni czy mutanty) wyznaczone w zadaniu "Zabij stalkera/Wyeliminuj oddział/Zabij mutanty" nie będą ginęły w trybie offline - w odległości większej niż 175m lub na innych mapach. Zapewne większość drażniło to, że zadanie "Zabij stalkera" było często anulowane 30 sekund zaraz po starcie. Teraz gracz ma większe szanse na to by rzeczywiście wykonać kontrakt.

- Trochę zmian w wyposażeniu straży w bazach. Zapewne jak część z was zauważyło, straże w bazach mają pancerze 1lvl wyższe. Teraz będą mieli najlepsze pancerze jakie aktualnie ma ich handlarz. Bronie będą jednak przypisywane z listy o 1lvl wyższej.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sitter w 13 Gru 2011, 13:34

A ja mam problem mianowicie gram Powinnością przejąłem bazę najemników w janatarze ale wcześniej nie zająłem bazy Agroprom B i on teraz tam siedzą i są nie śmiertelni ;/ Zapewne jest to spowodowane tym że nie mam misji przejąc tą bazę więc są nieśmiertelni tylko jak to teraz zrobić bo chce przejąć ten punkt ale nie mogę ponieważ cały jeden oddział najemników jest nieśmiertelny. Pomoże ktoś ?
Awatar użytkownika
Sitter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 20 Maj 2011, 13:39
Ostatnio był: 24 Kwi 2013, 17:06
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 13 Gru 2011, 13:56

Otwórz gamedata\scripts\sim_combat.script i znajdź to:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
if string.find(my_squad.squad_id,"defenders") ~= nil then
        local task = task_manager.get_task_manager():get_tasks_by_smart(my_squad.smart_id)
        if bind_heli.active_helis[attacker_id] == nil and task == nil then
                local npc = db.storage[victim_id].object
                npc.health = 20
        end
end


I najzwyczajniej to usuń.

-------------------------------------------------------------

Dla zainteresowanych mosinem z lunetką: viewtopic.php?f=48&t=16003&p=191946#p191946
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Mataczo w 17 Gru 2011, 18:08

Edit:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 2000.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29899 files cached 30 archives, 5297Kb memory used.
Init FileSystem 2.180224 sec
'xrCore' build 3464, Jul 29 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[1962140 K], reserved[22132 K], committed[112816 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9607 K], process heap[714 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5761 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: Off/Low/Medium/High
~ Invalid syntax in call to 'r2_sun_quality'
~ Valid arguments: Low/Medium/High
~ Invalid syntax in call to 'r2_sun_shafts'
~ Valid arguments: Off/Low/Medium/High
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
[d:\program files\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:640]: NVIDIA GeForce 9500 GT
* GPU driver: 7.15.11.7824
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1258 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\gold\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
 

stack trace:


wie ktos o co chodzi??
Ostatnio edytowany przez Mataczo, 17 Gru 2011, 18:19, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Mataczo
Stalker

Posty: 112
Dołączenie: 10 Mar 2011, 14:59
Ostatnio był: 13 Sty 2017, 23:02
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 17 Gru 2011, 18:11

To nie log. Przeczytaj pomarańczową ramkę u góry i dostosuj się do niej.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 17 Gru 2011, 20:56

sam potępiam takie pytania, ale... kiedy możemy oczekiwać następnej wersji? ew. jakiegoś prerelease?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 17 Gru 2011, 22:43

@ Mataczo dodawałeś coś lub coś robiłeś z tym modem? Coś ze skryptami musiałem ruszać.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 18 Gru 2011, 18:18

@ Mataczo - Reinstall... Jeżeli nie pomoże to napisz trochę więcej informacji na temat okoliczności wypadu.

@ Juraszka - Może wrzucę kolejną wersję beta, oczywiście bez fabuły, ale jeszcze pewien nie jestem. Na pytanie "kiedy" nie jestem w stanie odpowiedzieć, bo nigdy nie dajemy sobie dealine'ów.

------------------------------------------------------------

A teraz małe info o rozwoju TFW. Pojawiały się wielokrotnie prośby (na tym forum, forum GSC, na mojego maila, nawet ktoś dobijał się na skype) o to, aby po przejęciu bazy pojawiał się w niej handlarz i mechanik okupującej frakcji. Przychyliliśmy się do tych próśb. Nie dlatego, że jesteśmy wielce wspaniałomyślni (to też), ale dlatego, że w końcu znalazłem techniczne rozwiązanie. Więc tak:

Z oddziału, który właśnie przejął bazę zostaje wybrany jeden stalker, który będzie pełnił rolę nowego handlarza:

http://img207.imageshack.us/img207/8238 ... 857esc.jpg

Trzeba pamiętać, że owy handlarz jest czymś w rodzaju gościem co ma zajmować się zaopatrzeniem polowym, w związku z czym będzie miał na sprzedaż tylko amunicję, żarcie, lekarstwa, itp. Żadnych broni czy pancerzy. Plusem jest to, że będzie miał dostępne wszystkie typy amunicji, i jeżeli komuś zależy aby dostać tanio naboje AP, to lepiej pójść do niego, gdyż ceny będą bardziej przystępne.

Tą samą metodą będzie wybierany nowy mechanik:

http://img835.imageshack.us/img835/4797 ... 900esc.jpg

Jednak problem polega na tym, że interfejs specyficzny dla mechaników w CS jest wyłącznie dostępny dla oskryptowanych NPC (tych indywidualnych jak np. Jar), a ponieważ okupujący technik jest wygenerowanym NPC, będzie musiał świadczyć swe usługi za pomocą dialogu. Grający w AMK do SoC będą wiedzieli o co chodzi. Czyli rozmawiając z nim będziemy mieli 3 opcje do wybrania:
- Napraw moją broń (cena)
- Napraw mój pistolet (cena)
- Napraw mój pancerz (cena)
Nasz mechanik nie będzie mógł modyfikować naszej broni.

Trzeba też pamiętać, że obaj ci stalkerzy są częścią istniejącego oddziału, w związku z czym, zawsze mogą odejść ze stanowiska. Wtedy znowu 2 stalkerów jest ponownie wybieranych ze stacjonujących oddziałów aby zastąpić poprzedników. W praktyce oznacza to, że twarze na tych stanowiskach będą się często zmieniać.

Gotowe są już stanowiska we Wiosce Rybackiej na Bagnach, Boisku Sportowym w Magazynach Wojskowych i Starym Gospodarstwie w Kordonie. Problem pojawia się też przy handlarzu, który za każdym objęciem tej funkcji traci swoją broń i później biega z całym zapasem, który spawnuje się u niego przy przypisaniu owej funkcji, ale jakoś sobie z tym poradzimy.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive nismoztune.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 18 Gru 2011, 19:20

A co to ten fioletowy pasek nad informacją o zużyciu pancerza??? na tym scrinie który podałeś :arrowu:
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Igi07 w 18 Gru 2011, 19:27

Ten fioletowy pasek to zdrowie psychiczne :wink: .
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 18 Gru 2011, 20:13

Smoq a jak sprawa z drogą do Limańskiem i dalej do Czarnobyla? Rozwiązaliście ten problem?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości