Otrzymaliśmy wyniki pomiarów od Sacharowa - emisja odbędzie się jutro popołudniu
UWAGA W okolicach barykad na wysypisku trwają zaciekłe starcia Powinności z Oporem. Radzimy unikać tego miejsca żeby nie dostać kulki
Z dniem dzisiejszym zostały rozbite ostatnie oddziały Wolności w magazynach wojskowych. Anarchiczne i wyluzowane ugrupowanie zostało wyparte ze świata Zony
Zginął stalker Jurek Wentylator, rana postrzałowa, Dolina Mroku
Albo komunikaty z baz frakcyjnych zachęcających do wstąpienia w szeregi, prowokacje skierowane do innych ugrupowań.
Można by też dodać trochę odpowiedzi na pytanie "Co nowego w Zonie".[/qutoe]
Tzn?Oczywiście wszystko nie będzie na twojej głowie, można by stworzyć gdzieś jakiś specjalny wątek, gdzie userzy dodawali by swoje pomysły, a ty byś selekcjonował te najlepsze.
* Game twister_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav' (14.590s)
* phase time: 14590 ms
* phase cmem: 460782 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 460782 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 460782 K
* [win32]: free[2752352 K], reserved[91368 K], committed[1350520 K]
* [ D3D ]: textures[381442 K]
* [x-ray]: crt heap[460782 K], process heap[11671 K], game lua[116506 K], render[7063 K]
* [x-ray]: economy: strings[20964 K], smem[27414 K]
! [LUA][ERROR] 0
! [LUA][ERROR] ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!! ATTENTION!!!
! [LUA][ERROR] ENFORCED ABORT: Post everything below this line in your report!
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR]
! [LUA][ERROR] ERROR: xr_logic: pstor_load_all: not registered type N 136 encountered
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
stack trace:
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 492881 K
* [win32]: free[2640172 K], reserved[86400 K], committed[1467668 K]
* [ D3D ]: textures[406666 K]
* [x-ray]: crt heap[492689 K], process heap[11677 K], game lua[116479 K], render[7329 K]
* [x-ray]: economy: strings[21098 K], smem[34842 K]
* MEMORY USAGE: 499837 K
* End of synchronization A[1] R[1]
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:212: C stack overflow
stack trace:
nuclear_twister napisał(a):No i pozostaje pytanie, czy jest coś co teraz mogę zrobić, by zatłuc tych skubańców czy pozostało mi zostawić sobie jeden posterunek Powinności i trzepać na nim exp i przedmioty, jak będą wysyłać nowe oddziały na śmier... znaczy się, w celu odbicia z moich rak punktów zasobów etc?
if string.find(my_squad.squad_id,"defenders") ~= nil then
local task = task_manager.get_task_manager():get_tasks_by_smart(my_squad.smart_id)
if bind_heli.active_helis[attacker_id] == nil and task == nil then
local npc = db.storage[victim_id].object
npc.health = 20
end
end
FATAL ERROR
[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [mar_smart_terrain_10_5_to_mar_smart_terrain_8_4_patrol_1_walk] is inaccessible for object [sim_default_loner_125199]
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości