[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Paź 2011, 20:21

@ nuclear_twister - Co do szczurów to nie wiem, mi tam zawsze z nimi wszystko działało. Log by się przydał.

Dało by się zablokować dostęp do broni przez XP, ale byłoby to trochę niezgodne z fabułą. Główny bohater jest najemnikiem i weteranem konfliktu w Bośni. Dziwne byłoby gdyby ktoś taki nie umiał obsługiwać połowy broni. Problem w tym, że wprowadzać w tym momencie tak istotną zmianę w fabule jak totalnie nowy profil głównego bohatera jest trochę nie po mojej myśli.

Niestety, ani parametrów broni ani parametrów postaci nie da się zmieniać skryptami, a więc z wpływu XP na podstawowe zdolności nie da się zaprogramować. Łatwiej jest zrobić jakąś unikatową umiejętność jak np. zaznaczanie anomalii na minimapie, czy losowe jednostrzałowe kille niż modyfikować istniejące.
Pocieszę cie, że staram się wymyślić jakiś inny efekt umiejętności "Żołnierz" gdyż obecny auto-aim jest bardziej wnerwiający niż pomocny. Chciałem specjalnie zrobić duplikaty każdej broni automatycznej o połowie wartości odrzutu aby Żołnierz miał właśnie taką umiejętność. Ale uważam, że robić to specjalnie po to jest trochę rzucaniem się z motyką na słońce.

@ Misq675 - W przyszłej wersji będzie jeszcze jedno zadanie, które można dostać u neutralnych handlarzy - Eskorta. Będziemy eskortować Samotnika/grupkę Samotników do jakiegoś tam miejsca (zazwyczaj po drugiej stronie Zony). Nie będzie podczas tego zadania żadnych oskryptowanych ataków - Zona będzie zachowywać się dokładnie tak jakbyśmy szli sami - możemy spotkać jakieś niebezpieczeństwo lub nie, nigdy nie wiadomo. Zadanie będzie dla ludzi cierpliwych/lubiących wczuwać się w rolę gdyż wiadomo z jaką prędkością poruszają się samotnicy, a my nie możemy się zbytnio oddalić gdyż wtedy skopiemy zadanie, ale za to będzie bardzo dobrze płatne ze względu na czas potrzebny na wykonanie zadania. Cel podróży będzie zawsze losowy i od niego będzie zależna nasza zapłata, ale może być to nawet Czerwony Las (dowiemy się o tym jeszcze przed podjęciem zadania). Zadanie nie będzie dostępne w Składzie (wszędzie byłoby za blisko).
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez zourv w 21 Paź 2011, 22:24

Moglby ktoś mi napisac jaka jest aktualna wersja tego moda i dokladna nazwa ?
Ostatnio gram w wersje 0.9 pobraną stąd http://stalker.filefront.com/file/Total ... are;103253.

Czyli nowa nazwa to [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War] ?
Autorzy - moglibyście jakoś bardziej rozreklamowac tą modyfikację i pododawac info o nowej wersji. Bo zdaje sie ze pomimo szukania sciagnalem stara wersje... (swoja drogą i tak bardzo fajna :wódka: ;)
zourv
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 15 Paź 2011, 11:08
Ostatnio był: 25 Cze 2012, 15:39
Frakcja: Bandyci
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 21 Paź 2011, 22:47

Aktualna wersja moda to:
The Faction War 2.9.5 - dostępna na pierwszej stronie w pierwszym poście. I do tego patch 3.0. Nowszej wersji moda i patcha nie znajdziesz.
Ale w produkcji jest wersja gry z całkowicie nową fabułą.

Dorzuce Ci Dziennik Zmian i zobacz że warto jest pobrać nową wersje
Kod: Zaznacz wszystko
DZIENNIK ZMIAN:

Główne cechy(0.8.8)
- Nowa fabułą (jeszcze nie w pełni wdrożona)
- Nowy bohater
- Nowa grywalna frakcja (Najemnicy)
- Nowe bazy frakcji
- Całkiem nowy "Mózg Frakcji" - Skrypt który kontroluje alife frakcji, mutantów i zombie, napisany na potrzeby
wojen frakcji.
- Nowe skrypty ulepszające rozrost frakcji, zawsze utrzymujące wroge frakcje na poziomie wyzwania.
- Nowe opcje dialogu z dowódcami oddziałów pozwalające wysłać oddział do wybranego miejsca.
- Nowe przedmioty:
   * Radio do kontrolowania oddziałów frakcji gracza.
   * Śpiwór
   * Kombinezony
- Nowi neutralni handlarze którzy sprzedają rzadkie przedmioty i dają losowe zadania
- Nowy system zadań losowych
- NPC przeszukują ciała
- AMK dynamic huds
- Ulepszone mapy PDA
- Srażnicy w bazach są ulepszani wraz z wzrostem zasobów frakcj
- Na mapie widoczne są tylko oddziały własnej frakcji
- Wiele innych drobnych ulepszeń

(0.8.9)
- Nowy skrypt tworzący artefakty. Teraz każda anomalia może "zrodzić" artefakt, więć jak jakąś zobaczysz to chwić za detektor.
- Usunięto anomalie z bazy Wolności w Magazynach Wojskowych.
- Usunięto wszystkie bronie i detektory które leżały luzem w Zonie.
- Troszkę poprawiono zadania wydawane przez dowódców oddziałów.
- Nie podam wszystkich zmian, żeby nie psuć zabawy. ;)

(0.9.0)
- Dodano "margines bezpieczeństwa" do "mózgu" zarządzającego mutantami. Teraz mutanty/zombie wolą omijać ludzi za dnia.
- Dodano ochronę do Składu.
- Dodano kilka dodatkowych zadań i poprawiono stare.
- Zwięszkono wytrzymałość oddziałów na.
- Dodano informacje o pozycji oddziału kiedy ten składa raport.
- Dodano informacje na temat poziomu zasobów kiedy gracz prosi o raport frakcji.

(0.9.3)
- Zmieniono nazwę orginalnej frakcji Samotników na "Opór". Nowe modele odpowiadające tej frakcji zostały też dodane.
- Samotnicy zachowują się teraz w ten sam sposób co w Cieniu Czarnobyla, z tą różnicą, że jeżeli zauważą dwie walczące frakcje to uciekają.
- Samotnicy są teraz neutralni dla wszystkich frakcji, z wyjątkiem mutantów, zombie, wojska i renegatów.
- Zmieniono parametry dotyczące szansy na atak mutantów.
- Dodano skrypt, który losowo dystrybuuje broń członkom oddziałów.
- Dodano zróżnicowanie w pancerzach członków oddziałów.
- Oddziały frakcyjne, z wyjątkiem Samotników, nie przeszukują ciał kiedy mają wyznaczony cel.
- Dodano rozbieżność do miejsc "rodzenia" artefaktów, ponieważ często pojawiały się w samym centrum anomalii, co czasem uniemożliwiało ich zebranie. Teraz pojawiają się nieopodal anomalii. (Jeśli anomalia znajduje się na nierównym terenie, artefakt może się stoczyć.
- "Mózg Frakcyjny" będzie teraz zezwalał na utrzymywanie ważnych dla frakcji punktów kontrolnych za pomocą dwóch oddziałów, chyba, że nie będzie więcej ludzi w bazie. Zostawianie dwóch oddziałów na punkt nie jest wymagane, więc "Mózg" nie będzie starał się na siłe utrzymywać punkt za pomocą większej ilości oddziałów niż jeden.
- Nowe modele dla różnych rodzajów NPC.
- Usunięto Poletgeistów z kopalni w Czerwonym Lesie.
- Dodano debug_switch dla testerów, żeby mogli monitorować alife.

(0.9.4)
- Dodano skrypt ustawień żeby gracze mogli modyfikować swoją rozgrywkę.
- Przedmioty znalezione w schowkach otrzymanych od poległych stalkerów są teraz losowe.
- Wiele skryptów zostało zoptymalizowanych i mamy nadzieję, że zwiększy to liczbę klatek na większości konfig. sprzętowych.

(0.9.7)
- Zmieniono orginalną preferencję broni dla NPC, ponieważ wybór karabinu myśliwskiego zamiast AK wydał
się trochę nielogiczny.
- Zmieniono stan mentalny NPC podczas przeszukiwania ciał z "danger" na "free". Nie podobało nam się, że stalkerzy
skradają się do ciał, więc teraz tego typu zachowanie przejawi się tylko jak w pobliżu jest jakieś zagrożenie.
- Dodano nowe opcje do TFWsettings.script
- Dodano możliwość zastraszenia i wyłudzenia przez gracza-bandytę przedmiotów lub pieniędzy od Samotników poprzez opcję w dialogu. Im więcej bandytów jest w pobliżu, tym większa szansa na to, że Samotnik odda wszytsko dobrowolnie.
- Teraz Samotnicy mają czasami specjalne przedmioty na sprzedaż. Wysyłają wtedy wiadomość przez radio z miejscem ich pobytu i celu podróży. Kupowanie przedmiotów od Samotników polepsza z nimi relację i pozwala na otrzymywanie bardziej korzystnych cen przy transakcjach w przyszłości. Trzeba pamiętać, że świat nie kręci się w okół gracza i sprzed może trafić w ręce kogoś innego jeśli gracz się nie pospieszy. Np. Jeżeli do sprzedania jest Dragunov, to odstępując od kupna, możliwe jest znalezienie go w rękach innego stalkera.
- Dodano system XP który zwiększa rangę gracza. Aktualną liczbę punktów XP można zobaczyć w PDA w zakładcę "Postęp". XP przyznawane jest za większość poczynań w grze, t.j. Zabicie stalkera/mutanta, wykonanie zadania, itd.
- Ulepszono system zadań losowych. Teraz są caraz trudniejsze/opłacalne wraz z postępem gracza.
- Dodano sankcje za zabijanie Samotników. Jeżeli gracz jest we frakcji przyjaznej Samotnikom to zabicie jednego
z nich skończy się nałożeniem sankcji. Sankcja kosztuje minimum 10.000Ru i przez czas jej trwania, gracz nie ma
kontroli nad własną frakcją więc radzę uważać do kogo się strzela. Zostało to dodane aby wymusić na graczu pewne
reguły którymi dana frakcja się kieruje. Prawo w Zonie nie ma zastosowania, więc wierze, że frakcje musiałyby
narzucić jakąś formę kontroli aby trzymać członków w ryzach.
- Trochę zmieniono ekwipunek Samotników, tak żeby początkujący gracz nie miał dostępu do np. Abakana od początku.
- Gracz sam może zostać Samotnikiem jeżeli będzie dostatecznie długo w Zonie bez przyłączania się do żadnej frakcji. To nie zabiera możliwości przyłączenia się później.
- Można spotkać oddział Wojska albo Monolitu patrolującego Zonę.
- Ulepszone A-Life. Jeżeli w odległej części Zony była strzelanina, gracz znajdzie w tym miejscu ciała. Wcześniej
poległe NPC były zwyczajnie usuwane.
- Dalsza optymalizacja wielu skryptów celem polepszenia wydajności.

(1.1)
- Dodano rozmówki Samotników przez radio.
- Dodano nowe zadania dla neutralnych handlarzy. Zadania "odświeżają" się raz dziennie.
- Powrócono do oryginalnych artefaktow z Cienia Czarnobyla, razem z efektami, ikonami i modelami.
- Zmieniono ikonę radia.
- Nowa baza w Składzie.
- Dalej ulepszono system rozrastania się frakcji. Teraz wrogie frakcje same wybierają cele, nie trzymając się
żadnego sztywnego schematu. To czyni z frakcji bardziej dynamicznego i nieprzewidywalnego wroga.
- Zoptymalizowano mod dalej.

(1.8)
- Kompani!!! Prawdopodobnie flagowa cecha TFW. Stwórz własny oddział i przemierzaj Zonę.
- Nowe mutanty: Szczur, Kot, Burer i Chimera. Z każdego można zabrać trofeum.
- Nowe warianty NPC Czystego Nieba: "Wschód Słońca" Czystego Nieba, "SEVA" Czystego Nieba i Egzoszkielet Czystego Nieba
- Można użyć radia naciskając F1 w Menu Głównym.
- Dodano skróty klawiszowe do komend w radiu.
- Usunięto większość emisji psionicznych z fabryki w Jantarze.
- Handlarz powinności kupuje trofea z mutantów po lepszej cenie.
- Kompletnie nowe drzewko ekwipunku frakcji.
- Nowy system autosave'ów.
- Neutralni handlarze sprzedają radia.
- Możliwość "przemalowania" kombinezonów u frakcyjnych mechaników. (Sprawdź sekcję INSTRUKCJE)

(2.0)
- Nowy wygląd menu radia.
- Nowe system losowych dialogów. Inofrmacja jest kluczem do sukcesu w Zonie. I'm więcej wiesz, tym bogatszym możesz się stać. Najlepiej poinformowani są zawsze Samotnicy, ale relacje z nimi wpływają na chęć dzielenia się informacjami. Zawsze też stalker może po prostu czegoś nie wiedzieć.
- Mrówa może używać inncyh pancerzy jako samotnik.
- Nowe mapy PDA.
- Na nowo włączono emisje ze specjalnymi skryptami, podobnymi do tych z Zewu Prypeci. Występują bardzo rzadko.
- Nowe, "uszkadzalne", ramy masek gazowych. Kondycja pancerza wpływa na wygląd.
- Nowy zmiennik online/offline. Wspomaga wydajność poprzez "wylączanie" z pamięci przedmiotów poza zasięgiem widzenia.
- Poprawiono ceny u handlarzy.
- Kompani z Czystego Nieba mogą teraz używać pancerzy alternatywnych dla Czystego Nieba.
- Bolo, mechanik ze Składu, może teraz przerabiać karabiny szturmowe na snajperskie.
- Nowa ikona dla Durada.
- Nowy model NPC dla najemników.
- Gracze Samotnicy/bezfrakcyjni mogą przerabiać kombinezony u mechaników frakcyjnych.
- Nowe opcje w TFWsettings.script.
- Dodano rzadkie trofea z mutantów do zadań losowych.

(2.5)
- Nowa sposób wzywania posiłków.
- Nowe menu opcji aby dostosować własną rozgrywkę.
- Po tym jak frakcja gracza się trochę rozrośnie, gracz sam może wybrać następne miejsce do ataku.
- Nowe schematy ulepszeń. (Rodem z Zewu Prypeci)
- Możliwość rozkazania frakcji ciągły, automatyczny atak na wybrany obszar Zony.
- Zmieniono wytrzymałość stalkerów i gracza na kule.
- Kompani zużywają amunicję.
- Kompani kożystają ze wszystkich parametrów swojego pancerza.
- Kompani używają artefaktów. Mogą ich nieść tylko tyle, ile pojemników ma ich pancerz.
- Nowe AI walki stalkerów z mutantami. Sytuacje, że dwa psy załatwiają cały oddział stalkerów to już przeszłość.
- Handlarze frakcyjni mają teraz specjalne zadania dla graczy Samotników/bezfrakcyjnych.
- W całości nowy system zadań otrzymywanych od dowódców oddziałów frakcyjnych.
- Barman w Składzie może(odpłatnie) udzielić informacji Samotnikom na temat aktualnych ruchów frakcji.
- Przerwa między emisjami została mocno wydłużona.
- Element Role-Play został dodany w postaci "Raportów z podróży" podczas przemieszczania się pomiędzy regionami Zony.
- Nowe AI dla Samotników przesiadujących w miejscach gdzie znajduje się handlarz.
- Dodano plecak który można użyć jako schowek. Nawet po zrzuceniu, plecak można zabrać ponownie ze sobą.
- NPC przeszukują schowki.
- Dodano przedmiot "Kłódka" pozwalający zamknąc schowek przed złodziejami.
- Wolność szybciej przysyła posiłki na obszarach gdzie nie mają bazy.

(2.8)
- Dodano AtmosFear i Absolute Nature od Cromm Cruac aby stworzyć bardziej jesienny klimat.
- Nowe bronie.
- Nowe wyposażenie handlarzy.
- Nowe wyposażenie frakcji.
- Poprawki w AI u NPC, szczególnie kompanów.
- Nowe zdolności kontrolerów.
- Nowy handlarz oferujący sprzęt z górnej półki. (Coś na styl Żwawego z CoP.)
- Opisy modyfikacji u techników pokazują faktyczne zmiany zachodzące w parametrach broni i pancerzy.
- Nowe modele dla zombie.
- Nowy system zapisywania danych. (tworzy plik *.tfw obok pliku *.sav)
- Ustawienia TFW dostępne z menu głównego.
- Dwa nowe style walki dla kompanów: Ofensywny i Defensywny
- Nowa ikona i nowe UI radia.
- Artefakty mają ograniczoną żywotność. Jeżeli nikt ich nie podniesie w ciągu 24 godzin to się rozpadają.
- Zamieniono parametr "Obsługa" na "Odrzut" w opisie statystyk broni.
- Dodano modyfikatory amunicji do opisów amunicji.

(2.9)
- Naprawia błąd przy wydawaniu rozkazów oddziałom za pomocą dialogu.
- Naprawia błąd skryptu loner_awareness.
- Naprawia błąd przy próbie uruchomienia TFW na nowo zainstalowanej grze.
- Naprawia koty umierające bez powodu podczas biegu.
- Naprawia duże ilości ciał składowane w bazach.
- Trochę podrasowałem algorytm odpowiadający za obliczanie ścieżki dla NPC. Mam nadzieję, że naprawi/ograniczy to błędy typu: "any vertex in patrol path [*] is inaccessible for object [*]"
- Naprawia przesypianie więcej niż 12 godzin.
- Naprawia ciągle odświeżające się zadania.
- Naprawia specjalnego handlarza samotników (ogólne poprawki).
- Wyłącza możliwość wystartowania TFW na innej wersji stalkera niż 1.5.10.
- Naprawia brak odświeżania inwentarza kompanów gdy gracz ma więcej niż jednego.
- Naprawia brak ciał używanych do zadania "Odzyskaj PDA".
- Naprawia desynchronizację plików *.tfw i *.sav jeśli gra wywali do pulpitu podczas zapisywania.
- Naprawia drugi błąd loner_awareness.
- Naprawia powtarzające się negatywne odpowiedzi na wezwanie posiłków.
- Naprawia błąd powodowany przez zadanie "Dostarcz skrzynię".
- Naprawia błąd w wpn_deset_eagle w plikach handlarzy.
- Naprawia handlarzy Najemników i Oporu nie sprzedających pancerzy frakcyjnych.
- Naprawia zegar emisji odliczający czas nawet jeśli gracz wyłączył emisje.
- Stalkerzy teraz proszą o zwrot przedmiotów przez gracza zamiast strzelać.
- Mechanik w Składzie modyfikuje wszystkie bronie, ale jest to 150% - 250% droższe.
- Naprawia NPC zawsze wymuszających na graczu oddanie przedmiotów.
- Naprawia błąd na starcie powodowany przez level_weathers.script.
- Naprawia ilość dostępnych oddiałów = 0
- Naprawia błąd przypisywania ekwipunku oddziałom frakcji jeżeli frakcja posiada równo 10 punktów zasobów.
- Zczytuje informacje o pliku zapisu z pliku *.tfw zamiast *.sav. Jeżeli w pliku *.tfw nie ma zapisanych informacji o pliku zapisu gry (starsze save'y) to wtedy używa *.sav. Powinno naprawić wysypywanie się gry w oknie wczytywania gier w menu.
- Dodano możliwość wydania rozkazu ataku kompanom przez radio.

(2.9.5)
- Wprowadzono nowy system zdolności aby ulepszyć aspekt RPG gry.
- Bandyci mogą obrabować gracza.
- Helikoptery wojskowe patrolują Zonę. Patrol może się pojawić raz dziennie przy dobrej pogodzie.
- Aby pomóc w walcę z helikopterami wyrzutnie rakiet są dostępne do nabycia u specjalnego handlarza.
- Kompani mogą używać wyrzutni rakiet, ale tylko przeciwko helikopterom.
- Nowy schemat AI dla stalkerów aby pomóc im chować się przed helikopterami.
- Pogoda jest teraz planowana każdego dnia na cały dzień a nie losowo co godzinę.
- Dodano delkiatny efekt krwawienia. Podobny do tego z nowoczosnych gier.
- Posterunek wojskowy w Kordonie ma teraz wsparcie z powietrza. Zaatakowanie go to duże ryzyko.
- Spadek reputacji za zabicie stalkera został zwiększony do 30%.
- Dodano Transpondery IFF, które ukrywają gracza przed helikopterami.


Naprawy (2.9.6):
- Naprawia: CTD spowodowany zmianą poziomu jeżeli w pobliżu jest helikopter.
- Naprawia: CTD spowodowany schematem AI do walki z mutantami dla stalkerów.
- Naprawia: Efekt krwawienia pojawiający się na biało przy rozdzielczościach 4x3.
- Naprawia: Resetowanie ustawień patroli powietrznych przez helikopter osłaniający posterunek w Kordonie.

Zmiany (2.9.6):
- Straże w bazach są teraz nieśmiertelne chyba, że gracz dostał rozkaz przejęcia ich bazy.

Naprawy (2.9.7):
- Naprawia: Helikopter nie chce odlecieć po wczytaniu zapisanej gry. -fixed
- Naprawia: Decyzja bandyty o obrabowaniu gracza resetuje się po wczytaniu zapisanej gry.
- Naprawia: Stosunki z samotnikami nie spadają po zabijaniu straży w Składzie.
- Naprawia: Stalkerzy w bazie Czystego Nieba wliczają sie do siły ich frakcji.

Fixes (2.9.8)
- Naprawia: Strzał z SIG 550 (SGi 5k) lub L85 (IL 86) z założonym tłumikiem powoduje CTD.

Fixes (2.9.9)
- Naprawia: Kolidujące ustawienia tłumika dla L85 (IL 86) powodujące CTD.
- Naprawia: Samotnicy próbujący rozbić obóz na Posterunku pod mostem w Kordonie powodują CTD.

Fixes (3.0)
- Naprawia: Handlarz najemników (Gypsy) nie wraca na swoją pozycję po patrolu helikopterów.
- Naprawia: Skrypt, który spawnuje martwe ciała w trybie "offline" spawnuje żywe Pijawki, które umierają po staniu się widzialnymi.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Misq675 w 22 Paź 2011, 06:33

@smoq2 noo noo to mi sie podoba :D
A kiedy kolejna wersja ?
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez joeredpll w 22 Paź 2011, 16:44

do autora
a gdyby tak dodać pasek reputacji osobno dla sidorowicza oraz jego frakcje
działałoby to jak neutralni stalkerzy lecz miałoby się dostęp do lepszych przedmiotów.
Minusem byłaby niemożliwość przyjęcia zadania od kogoś innego niż sidorowicz lecz ten w miare postępu
udostępniałby trudniejsze i lepiej płatne zadania .
joeredpll
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 19 Sie 2011, 08:35
Ostatnio był: 28 Sty 2015, 17:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Misq675 w 22 Paź 2011, 18:35

A może by tak dodać jakieś logo samotników chodzi mi jak Wolność ma Wilka tak żeby Samotnicy mieli też jakieś ich rozpoznawalne logo ?
"Memento Mori" - Pamiętaj o Śmierci
Awatar użytkownika
Misq675
Stalker

Posty: 160
Dołączenie: 10 Sie 2010, 16:08
Ostatnio był: 13 Lis 2016, 12:49
Miejscowość: Ryczów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Igi07 w 22 Paź 2011, 18:58

Mają, znaczek promieniowania ( chyba, że w modzie to zmieniono, ale jestem prawie pewien, że widziałem to w org. CN).

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Paź 2011, 22:41

W modzie żółtym znaczkiem promieniowania identyfikuje się frakcja Opór. Wyszliśmy z założenia, że skoro w czasie Czystego Nieba ten symbol należał do "zorganizowanych" Samotników, którzy według nas byli zalążkiem Oporu. Logiczne, że Opór przyjął ten symbol jako swój. A Samotnicy to samotnicy, nie potrzebują loga.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 22 Paź 2011, 22:50

A mam jeszcze prośbę do autora. Kojarzysz może zadania które dostajemy od dowódców oddziałów (dokładniej chodzi mi o "Przynieść przedmiot") - i mam prośbę czy dało radę by powiększyć ilość rodzajów tych zadań.
Jak narazie jest chyba jedynie zadanie na granaty RDG-5, naboje 9x18, naboje 5.45x39.
Można by dołożyć questy na dostarczenie granatów F1, prośbę o dostarczenie amunicji z określonej bazy, a nawet na załatwienie czegoś do jedzenia, lub picia.
A od razu można by dodać do handlarzy frakcji zadanie na dostarczenie zasobów do określonej placówki, albo wręcz odwrotnie czyli zwrócenie specjalnego pancerza lub broni którą posiadał żołnierz poległy w boju.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Paź 2011, 23:32

Aż tak modyfikować systemu tego zadania mi się nie chce, bo to o co prosisz wymagało by dużo pracy. Praktycznie napisanie questa od nowa. Tak, od nowa. Dla Ciebie może wyglądać to identycznie, jednak przyniesienie specyficznych przedmiotów losowo wybranemu dowódcy oddziału to nie to samo co przyniesienie przedmiotów w określone miejsce. Prawda, duża część kodu mogła by zostać powielona, ale praktycznie tyle samo trzeba by uzupełnić.
Mogę jednak dodawać nieskończoną ilość list przedmiotów do przyniesienia. Na chwilę ubogą listy wyglądają tak:

Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
local items_table = {  
                "grenade_rgd5,grenade_rgd5,grenade_rgd5",
                "medkit,medkit",
                "ammo_12x70_buck,ammo_12x70_buck,ammo_12x70_buck",
                "ammo_9x18_fmj,ammo_9x18_fmj,ammo_9x18_fmj",
                "ammo_5.45x39_fmj,ammo_5.45x39_fmj,ammo_5.45x39_fmj",
        }


Czyli:

Potencjalna lista 1 - 3x Granat RGD5
Potencjalna lista 2 - 2x Apteczka
PL3 - 3x Naboje śrutowe
PL4 - 3x Amunicja 9x18 FMJ
PL5 - 3x Amunicja 5.45x39 FMJ

Już nie raz prosiłem aby userzy napisali własne listy. Gdzieś w natłoku wiadomości zawsze te prośby znikały. Jednak pole do popisu jest nadal otwarte. Listy można dowolnie układać - nie muszą być to zawsze te same przedmioty, np:

"bandage, bandage, vodka, conserva, conserva, antirad, ammo_9x19_fmj"

oznaczałoby:

Bandaż x2, Wódka, Konserwa x2, Leki Ppromienne, 1 paczka amunicji 9x19 FMJ.

Nie musicie mi pisać list kodem, wystarczy że się napisze:

1 - 2x Amunicja 5.45x39 AP, 3x Bandaż, 5x Chleb
2 - 3x Konserwa, 4x Apteczka
3 - ...

Pamiętajcie też, że nagroda za przyniesienie przedmiotów może być niższa niż ich ogólna wartość. :) No ale czego się nie robi dla kumpla w potrzebie nie? :E
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 23 Paź 2011, 00:39

A mógłbyś zrobić by z tych zadanek był też exp?
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 23 Paź 2011, 11:27

To ja mazne taki przykład, nie wstydać się i pisać ;D

1) 4x chleb, 4x kiełbasa, 2x konserwa, 2x wódka
2) 8x bandaz, 4x apteczka
3) 5x napoj energ.
4) Pisałeś że wojskowi będą handlować info o heli- też mogą prosić.(Nie mam możliwości ściągnięcia w tym momencie)
5) 5x wódka, 5x leki przeciw promienne.


To tak na szybko, będę rozmyślał.
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości