[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 15 Paź 2011, 14:27

SkullDagger napisał(a):Room Cyas (Rumcajs)

A jak zdobyć tą umiejętność(przyznam ze przez błąd za długo nie grałem w TFW)


O ile dobrze pamiętam trzeba było zdobyć ponad 9000EXPA, wtedy pojawia się możliwość aktywacji tej umiejętności
Expa zdobywasz za zabijanie mutantów, wojskowych, monolitu, renegatów i członków wrogich frakcji.Wykonywanie zleceń dla Stalkerów. Za zestrzelenie helikoptera sporo można zgarnąć (Zestrzelenie znaczy zniszczenie go, samo uszkodzenie nic nie daje, poza tym że helikopter ewakuuje się ) ponad 100EXP
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 15 Paź 2011, 15:01

O to dużo, bo za misje około 100exp itp.
Może wróce do TFW:)

dzieki za odp.



A jest gdzieś plik który odpowiada za posiadane/otrzymywane przez nas doświadczenie?
Nie chce mi się od nowa nabijać tego co mialem:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 17 Paź 2011, 08:57

A właśnie. W jakim pliczku znajdują się dane na temat przyznawanego doświadczenia? Chodzi mi o exp za mutanty i zadania :)
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 17 Paź 2011, 15:32

Szukałem tego, gdzieś coś znalazłem ze słowem "exp" ale to nie to:)
Trzeba czekać czy smoq2 pomoże w lekkim niedocenieniu jego pracy i powie jak przyspieszyć "expienie" :)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gieroj1 w 17 Paź 2011, 15:33

witam pytanko małe czy ten modzik bedzie kompatybilny jak wgram troche nowych pukawek ze strony AMK?
Gieroj1
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Lip 2011, 11:53
Ostatnio był: 05 Sty 2012, 18:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 17 Paź 2011, 15:47

Na początku pisze że nie ale mozesz spróbować, zrób kopie zapasową podmienianego pliku i zobacz czy działa
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 04 Lis 2024, 22:06
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 17 Paź 2011, 16:59

@Gieroj1 Jeżeli potrafisz poprawnie dodać nowe bronie, to tak, tylko trzeba będzie scalać pliki - np. weapons.ltx. Masz artykuł o dodawaniu broni gdzieś na tym forum lub na modportalu. I jeszcze wpis w mp_ranks.ltx.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 17 Paź 2011, 17:16

@Gieroj1 Reguła wszędzie jest podobna ja sam za to się jeszcze nie biorę bo na razie testuje co mi samemu wyszło http://mod.stalker.pl/index.php?title=D ... i_amunicji
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 21:50
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gieroj1 w 17 Paź 2011, 17:36

spojrzalem na to, bo pracuje nad arsenalem do CSa...ale bede musial jeszcze spojrzec w rangach...dziekoweczka
Gieroj1
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 23 Lip 2011, 11:53
Ostatnio był: 05 Sty 2012, 18:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Rumcajs93 w 17 Paź 2011, 18:36

A jeżeli Ci się uda skompilować kilka nowych broni z tym modem to mógłbym CIę prosić żebyś wrzucić gotową gamedate na jakiś serwer.

A i póki pamiętam to chciałbym się spytać smoqa. W wersji z wrzuconą fabułą szykowała się duża rewolucja w sprawie konfiguracji broni - w celu urealnienia rozgrywki. W jakim stopniu został zrealizowany ten pomysł?
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 18 Paź 2011, 16:46

smoq2

Taki oto log miałem po wywałce w trakcie starć z Powinnością w okolicach Cmentarza pojazdów.
Kopiowałem to co kawałek wyżej jest, bo to może być powiązane :)

Kod: Zaznacz wszystko
* Game Twister_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\twister_quicksave.sav'
DEFAULT OUT RESTRICTIONS :
DEFAULT IN RESTRICTIONS  :
     gar_space_restrictor_dead_camp_snork_in
     gar_space_restrictor_messenger_block
OUT RESTRICTIONS         :
     gar_smart_terrain_3_7_defence
IN RESTRICTIONS          :
     gar_space_restrictor_dead_camp_snork_in
     gar_space_restrictor_messenger_block
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [gar_smart_terrain_4_7_kamp_1_task] is inaccessible for object [sim_default_loner_116683]
 

stack trace:
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 19 Paź 2011, 00:01

@ nuclear_twister - Coś się restryktory pomieszały. Czasem się to zdarza... CS...

@ Gieroj1 - W TFW trzeba jeszcze pamiętać o TFWweapon_manager.script i przypisać nowym broniom priorytet właśnie w tym pliku. Żeby jak jakaś się dostanie w łapy innych stalkerów to umieli ją używać. To chyba wszystko czym TFW wyróżnia się w dodawaniu broni.

@ Rumcajs93 - Bronie są dużo celniejsze a modyfikacje na celność dodają max +5% do ich podstawowej celności ale też mocno zmniejszają szybkostrzelność. Jeżeli pamiętasz snajperski LR 300 z Cienia Czarnobyla to właśnie o coś takiego nam chodziło, aby za pomocą ulepszeń gracz mógł przerobić swój karabin na, nazwijmy to "pół-snajperski".

Plik z XP - gamedata/scripts/xp_system.script

Pierw przeczytać zawartość a dopiero potem zadawać pytania.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości